Goffedomme, ik was nieuwschierig hoeveel ze durfden te rekenen voor die onzin.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
Mensen die niet wegzappen bij Muzzie
Hoe vaak heb je de reclame gezien ?... Je kent de tekst een beetje te goedquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Sas22 het volgende:
adem in: Zij spreken Engels en nee het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen! en zij hebben dat allemaal spelenderwijs geleerd dankzij Muzzy! Het unieke taalprogramma ontwikkelt door de BBC, toonaangevend op het gebied van taalcursussen. Peuters en kinderen hebben de opmerkelijke gave een taal veel sneller op de pikken dan volwassenen. adem uit
Eensch. En er zijn zoveel kinderen die de nieuwste films etc in het Engels kijken met Nederlandse ondertitelingen, waar ze ook veel door oppikken. Slaat dus helemaal nergens op.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Kinderen leren in groep 7 al Engels, dat vind ik al snel genoeg. Fuck die gare muzzytroep.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de reclame gezien ?... Je kent de tekst een beetje te goed![]()
Kinderen vinden het blijkbaar leukquote:See what other Parent's say about Muzzy!
"My daughter Jillian loves it! She watches the videos at least twice daily and listens to the tapes in the car when we drive. She also wants me to read her the book at night. I can't believe how much we both have learned!"
"From the first day, our daughter was fascinated. She started in October, and after about two months, all of a sudden she started to sing the vowel song in French. When my wife handed her a fork at dinner, she said, 'C'est une fourchette!' We are most enthusiastic believers in MUZZY. I want to get her started on German soon."
"My children are glued to the program. Please keep up the good work!"
"I bought MUZZY for my son Dennis when he was eight. After a couple of months, I realized that he understood nearly everything and could repeat sentences and understand conversation. It is my opinion that the MUZZY courses are a masterpiece."
Tinneke de graftrol vind de Biostabiel ook leuk maar dat zegt nog nietsquote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Kinderen vinden het blijkbaar leuk
quote:'C'est une fourchette!' We are most enthusiastic believers in MUZZY. I want to get her started on German soon."
wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Sas22 het volgende:
Dus: KOOP MUZZY OF JE word een sloeber!!!!
Tjah, dat gebeurt als je overmatig gebruik maakt van een magneet, het tast je hersencellen aan....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Tinneke de graftrol vind de Biostabiel ook leuk maar dat zegt nog niets![]()
Er zullen ongetwijfeld wel uitzonderingen bij zitten maar om dit nou zo aan te prijzen alsof je een kansloze sloeber bent als je het niet koopt is wel heel triest.
Misschioen verdiende hij zo wel bij!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:04 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben er laatst achtergekomen dat mijn vroegere duits leraar zijn stem verdacht veel op de stem van Muzzy lijkt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Tjah, dat gebeurt als je overmatig gebruik maakt van een magneet, het tast je hersencellen aan....
Op VHS notabene, ik wil niet eens weten of het duurder is op DVD/CD romquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef Relneger18 het volgende:
Why the fuck kost dat teringspul nou 200 euro![]()
Nieuw idee voor de muzzy-makers.. Cursus nederlands schrijven, kunnen ze weer een reclame maken.quote:
Heeeeey, je krijgt ok zo'n schattige Muzzy-beertje derbijquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef Relneger18 het volgende:
Why the fuck kost dat teringspul nou 200 euro![]()
Nou ik lig in een deuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Nieuw idee voor de muzzy-makers.. Cursus nederlands schrijven, kunnen ze weer een reclame maken.
adem in Nee, deze zijn geen nederlands schrijvende kinderen maar amerikaans schrijvende kinderen adem uit
Dat is Cloglish / Engrish. Wen er maar aan want de kinderen die Engels via Muzzy leren die spreken je over 10 jaar allemaal op deze manier aan.quote:
u gurrel moet het dan nog zijn volgens mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Dat is Cloglish / Engrish. Wen er maar aan want de kinderen die Engels via Muzzy leren die spreken je over 10 jaar allemaal op deze manier aan.
Als je geluk hebt zenden ze op Nickelodeon de Berenboot uit, en dat is dan ook meteen het meest boeiende wat er 's nachts uitgezonden wordt.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Sas22 het volgende:
Je kent het wel, je komt om 03.00 uur thuis (of je bent nog thuis) en dan wil je nog even
televisie kijken aan voor je in bed duikt. Nu verwacht ik niet veel spannends te vinden rond dit tijdstip maar afijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |