ja, visual kei kan af en toe nog best vet zijn, zowel visueel als muzikaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat terwijl het geen eens emo stijl is, zijn stijl lijkt veel meer op japanse rockbands, visual kei ofzoiets.
Alleen het feit dat hij die stijl kleed is gewoon een gigantische belediging. Want echte japanse rock is 10x zwaarder in alle opzichten
fucked up kindsterretje... ik wist wel dat hij gay was!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef DrDentz het volgende:
hij begint steeds meer op Michael Jackson te lijken
[afbeelding]
fucked up kindsterretje #764345
omfgquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Okeej, tokio hotel is natuurlijk niet echt diepgaande muziek, zwakke gitaar, simpele drums, bassist kan je amper horen en de zang twijfel je de hele tijd of het nou meisje of jongen is.
Maar wat is er nou mis met emo's? Zijn jullie allemaal in mekaar geslagen door emo's ofzo? Je hebt toch geen last van ze, ze zijn niet agressief en maken niet graag dingen kapot, daarbij komen ze liever niet zo vaak op straat als het druk is dus je ziet ze ook niet zoveel. In tegenstelling tot menig (wannebe) hardcoreventje(want ze denken dat ze hardcore luisteren en dan is het jumpstyle). Die maken vanalles kapot en hebben continu ruzie.
Daarbij is emo hierbij helemaal niet relevant
emo, oficieel emocore, is een mengeling van hardcore(uit de punkscene) met gevoeligere teksten, waar punkcore politiek tegendraads is zingen emocore bands over hun gevoelens. Qua gitaar en dergelijke zijn de stijlen redelijk verwant aan elkaar.
Met punk bedoel ik dan niet Blink 182, want dat is pop he! De heideroosjes zijn een beter voorbeeld(de punkscene trekt mij niet echt dus heb weinig voorbeelden) van punk. Dubbele bass en iets zwaardere gitaren. Hoor je dit terug in tokio hotel? NEE.
Of een ander echt emo voorbeeld, my chemical romance (). Lijkt dit ook maar in 1 opzicht opzicht op tokio hotel? NEE. De gitaren drums en bass zijn bij MCR veel sterker en de teksten zijn minder duidelijk. Bij tokio hotel hoor je na 1x al waar het nummer over gaat(voorzover dat niet al voorspelbaar is) bij echte emo bands worden de teksten iedere x sterker.
Voor alle duidelijkheid: Ik ben geen emo, ik waardeer sommige emo muziek(MCR, hawthorne heights, atreyu), maar verder zijn er denk weinig overeenkomsten tussen mij en emo's, hoewel ik hun stijl wel respecteer...
zelfs dat niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
omfg
MCR ()is geen emo
je denkt zeker ook dat BFMV ook emo is ?:')
Silverstein, dat is pas emo![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
omfg
MCR ()is geen emo
je denkt zeker ook dat BFMV ook emo is ?:')
Silverstein, dat is pas emo![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef Sjurch het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
What is rong with teh eyes!?!
Ja, ze zijn zo anders dan de standaard emos <3<3<3quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:40 schreef Andyy het volgende:
[..]![]()
![]()
m'n eetlust wat doe je![]()
ze zien er wel emo uit ja maar het is wemo muziek
Zie die kerel daarlangs dan, da's gewoon een ordinaire emo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:43 schreef DrDentz het volgende:
Zie die kerel helemaal links dan, dat is gewoon een bouwvakker
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Is die kerel middenrechts niet een acteur? Uit Red Eye? Want die gast uit Requiem for a Dream zit nu ook opeens in zo'n emoband
POP of COMMERCIEEL?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef Nilith het volgende:
Lol mcr, taking back sunday, fall out boy, waren allemaal gewoon Emo bands.
Totdat ze op tv zijn gekomen en POP zijn geworden, zodat ze er meer voor verdienen, en dan valt tbs nog wel mee.
En sinterklaas, als je het zelf niet kunt uitleggen vraag dan ign geen anderen -,-
Goh ja he, wat een viespeuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Het is 'm echt he. Jezus wat triest
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef Sjurch het volgende:
[..]
POP of COMMERCIEEL?
Ik vind Britney pop, fob niet.
Like im'a make emo music buts nows imsa on the t-vee ima make pop
ik denk niet dat je wanneer je dezelfde muziek maakt je van genre kunt veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |