quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:32 schreef Catkiller het volgende:
iknickloreland en Nilith zijn kutemo's, aaaaaaaaaaaahahahha
Ga wat doen met je leven, depressieve kutclowns![]()
and that makes you?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:27 schreef James1988 het volgende:
Tokio Hotel
Als ze nou in Tokio op een Hotel stonden... tijdens het orkaanseizoen ofzo.... dán zou het pas goede muziek zijn... geen muziek
Jij weet helemaal niet wat ik bedoel héquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:52 schreef iknickloreland het volgende:
[..]
gast het is niet dat ik zo superemo ben, mn vrienden allemaal wel ga jij je nou maar lekker trekken op youtube filmpjes dan he ;] als jij denkt dat je alles weet.. je zet jezelf alleen maar voor lul. ga eens lekker tubgirl kijken tsjappie
daarmee bedoelde ik eigelijk alleen het nummer monsoonquote:
Eerst vragen aan een homo waar hij woont om erheen te gaan, daarna interresse tonen voor deze gast?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:42 schreef Tommmm het volgende:
hijs homo tog?
ik wist niet dat die andere gozer een gozer was...en hier vraag ik het gwoon omdat ik es had gehoord dat hij homo wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerst vragen aan een homo waar hij woont om erheen te gaan, daarna interresse tonen voor deze gast?
mikaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:43 schreef DrDentz het volgende:
wie?
en wat is het punt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:10 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een punt.![]()
nee dat XD ding is gewoon msn''slang''....maarja...zal wel aan jou liggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"XD", weer zo een emo ding
en in het echt hebben ze nooit een blije 'D' mond hoor
Wat is het puntquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef Nilith het volgende:
[..]
en wat is het punt?
[..]
nee dat XD ding is gewoon msn''slang''....maarja...zal wel aan jou liggen
Ik heb msn, ik gebruik dat emo ding ook niet!! XD XDquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef Nilith het volgende:
[..]
en wat is het punt?
[..]
een msnslang gebruikt door emo's en alto's van 12 t/m 16 jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef Nilith het volgende:
inderdaad nog veel meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vergeet:
-Böhse Onkelz
-Die Ärzte
-Eisbrecher... en vast nog veel meer
jouw punt is dat je me wilde verbeteren terwijl het niet klopte ezel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja< nou waeva. Mijn punt is dat jij op moet zouten met je gehuil, en dat je er neit tegen in moet gaan.
Jah dus? ben ik nu minder mens dan jij ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Haha jij respecteert emos
Wie nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef Tommmm het volgende:
ik heb zin in taart...alweer
het feit dat ze emo worden genoemd is gewoon het uiterlijk van de zangerquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Okeej, tokio hotel is natuurlijk niet echt diepgaande muziek, zwakke gitaar, simpele drums, bassist kan je amper horen en de zang twijfel je de hele tijd of het nou meisje of jongen is.
Maar wat is er nou mis met emo's? Zijn jullie allemaal in mekaar geslagen door emo's ofzo? Je hebt toch geen last van ze, ze zijn niet agressief en maken niet graag dingen kapot, daarbij komen ze liever niet zo vaak op straat als het druk is dus je ziet ze ook niet zoveel. In tegenstelling tot menig (wannebe) hardcoreventje(want ze denken dat ze hardcore luisteren en dan is het jumpstyle). Die maken vanalles kapot en hebben continu ruzie.
Daarbij is emo hierbij helemaal niet relevant
emo, oficieel emocore, is een mengeling van hardcore(uit de punkscene) met gevoeligere teksten, waar punkcore politiek tegendraads is zingen emocore bands over hun gevoelens. Qua gitaar en dergelijke zijn de stijlen redelijk verwant aan elkaar.
Met punk bedoel ik dan niet Blink 182, want dat is pop he! De heideroosjes zijn een beter voorbeeld(de punkscene trekt mij niet echt dus heb weinig voorbeelden) van punk. Dubbele bass en iets zwaardere gitaren. Hoor je dit terug in tokio hotel? NEE.
Of een ander echt emo voorbeeld, my chemical romance (). Lijkt dit ook maar in 1 opzicht opzicht op tokio hotel? NEE. De gitaren drums en bass zijn bij MCR veel sterker en de teksten zijn minder duidelijk. Bij tokio hotel hoor je na 1x al waar het nummer over gaat(voorzover dat niet al voorspelbaar is) bij echte emo bands worden de teksten iedere x sterker.
Voor alle duidelijkheid: Ik ben geen emo, ik waardeer sommige emo muziek(MCR, hawthorne heights, atreyu), maar verder zijn er denk weinig overeenkomsten tussen mij en emo's, hoewel ik hun stijl wel respecteer...
Dat zeg je nu alleen maar omdat je er net achter gekomen bent dat het een jongen is en geen meisje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Tommmm het volgende:
[..]
monsoon is opzich best een leuk nummer om es te hore maar om m op tv te zien is et gwoon kut...en de rest van hun muziek is egt vet kut
En dat terwijl het geen eens emo stijl is, zijn stijl lijkt veel meer op japanse rockbands, visual kei ofzoiets.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het feit dat ze emo worden genoemd is gewoon het uiterlijk van de zanger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |