WHAHAH jij weer hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:54 schreef Nemain het volgende:
Bill's panda-oogjes blijven iedereen bezig houden merk ik wel![]()
(Maar ik mis BonJovi!)
MCR is wel emo, lees mijn verhaal nou maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef Andyy het volgende:
[..]
omfg
MCR ()is geen emo
je denkt zeker ook dat BFMV ook emo is ?:')
Silverstein, dat is pas emo![]()
om te bashen natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef Nilith het volgende:
[..]
ja dit verhaal had ik alleens van offsrpingr gelezen, maar dit is ook precies waarom het zo achterlijk is om anderen EMO te noemen en mensen/bands te lablen met emo.
Nee man dat is post-neo-emo kankercorequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
MCR is wel emo, lees mijn verhaal nou maar
de 1e 2 albums(want de 3e is geen emo meer, hoewel het wel goed is) hebben qua instrumenten alles om punkcore te zijn, alleen de teksten maken het verschil. Vooral het 1e album is best zwaar imo. Maar het is duidelijk geen metal. Dan krijg je post-hardcore. Post hardcore is onderdeel van punkcore en dus kom je uit bij emocore. Denk nou maar is goed na. Maar jij baseerde je oordeel misschien op hun 3e album(the black parade)
BFMV is zeker geen emo
BFMV is metalcore met emo invloeden. Want het is enigzins zachter dan (1e 2 albums) van trivium of bijvoorbeeld chimaira. Daarom kan het geen echte metalcore zijn...
silverstein is ook emo
en het klinkt best goed
dankje voor de tip^^
bouw...bagger et maar vol met sjeit dan maar dan maak ik wel een nieuwe topic aanquote:
tjah sorry ik heb die termen niet bedachtquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
Nee man dat is post-neo-emo kankercore
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
de 1e 2 albums(want de 3e is geen emo meer, hoewel het wel goed is) hebben qua instrumenten alles om punkcore te zijn, alleen de teksten maken het verschil. Vooral het 1e album is best zwaar imo. Maar het is duidelijk geen metal. Dan krijg je post-hardcore. Post hardcore is onderdeel van punkcore en dus kom je uit bij emocore. Denk nou maar is goed na. Maar jij baseerde je oordeel misschien op hun 3e album(the black parade)
BFMV is zeker geen emo
BFMV is metalcore met emo invloeden. Want het is enigzins zachter dan (1e 2 albums) van trivium of bijvoorbeeld chimaira. Daarom kan het geen echte metalcore zijn...
silverstein is ook emo
en het klinkt best goed
dankje voor de tip^^
Jawel, jawel, ik kon het niet laten..quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH jij weer hierits bash time
![]()
![]()
zeker had je me gemistquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jawel, jawel, ik kon het niet laten..
Jij ook hier!
nee dat wist ik wel dat BFMV metalcore is maar ik had het over hem, dat hij vast denkt dat het emo isquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
BFMV is zeker geen emo
silverstein is ook emo
en het klinkt best goed
dankje voor de tip^^
Ik dacht:quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
zeker had je me gemist![]()
![]()
erg lief wat je zei![]()
Hoe is het met je zusje en haar liefde voor panda oogjes
dat is wel vervelend ja als je daar vaak mee geconfronteerd wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik dacht:
'Een Tokio hotel bashtopic zonder BonJovi kan niet!'
Mijn zusje heeft gek genoeg een medestander gevonden, dus ze zitten de hele dag op youtube filmpjes te kijken..![]()
Whaha ja ik zag het topic niet gelijk, toen ik het zag dacht ik ff bashenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik dacht:
'Een Tokio hotel bashtopic zonder BonJovi kan niet!'
Mijn zusje heeft gek genoeg een medestander gevonden, dus ze zitten de hele dag op youtube filmpjes te kijken..![]()
Het is besmettelijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ja ik zag het topic niet gelijk, toen ik het zag dacht ik ff bashen
Aah wel erg, je zusje heeft iemand aangestoken met het virusprobeer een genees middel te vinden zodat we ze kunnen stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |