leffe triple rulezzzz, maar is best heavy als je al maanden niet echt gedronken hebtquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oooh Leffe bieren zijn het lekkerst, uiteraard moet je die in je koelkast hebben liggen._O_
Koffie en Leffe.*;
Precies...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
leffe triple rulezzzz, maar is best heavy als je al maanden niet echt gedronken hebt
even indrinken voor de vakantie heet dat
quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
Moet je kijken wat er net uit m'n senseo kwam
[afbeelding,link]
Ik was al wakker, maar was wat aan het gamenquote:Op zondag 19 augustus 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
Zo hee ben ik de eerste van deze ochtend
Ik ben dan ook wel erg vroeg wakker![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 18 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
027. 079 cablegunmaster
107. 039 Papierversnipperaar
181. 026 BrandX
211. 023 crossover
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:31 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] goedemorgen!!!
Ik voel me minder brak dan verwacht![]()
Oh ja, de reden van het dronken zijn gisteravond: Een goede vriendin van mij is gisteren bevallen van een gezonde dochter!!!
en dat is een soort medisch wonder, na jaren bezig zijn geweest, ingeplantte embryo's, weer er uit gehaald weer teruggezet en natuurlijk ging dat ook een paar keer mis incl. aborteren en dus een spannende zwangerschap (twas de vraag of het met de bevalling helemaal goed zou gaan) is het dan eindelijk helemaal gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding]![]()
[afbeelding][afbeelding]Vera, welkom in deze wondere wereld
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |