abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:06:03 #1
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_52449856
Zucht… hier zit je dan..
Bij het begin beginnen.. Oktober vorig jaar, zou ik gaan samen wonen met hem. Vrijdags zouden wij het huisje bekijken waar we dan in zouden gaan. Donderdagavond kreeg hij een sms, van zijn ex, zij had hem nodig, zat in de put. Dus zo goed qua karakter als hij is, stapt in de auto om naar haar toe te gaan. Ik word midden in de nacht wakker en ben hem kwijt, want in die tijd woonden we al een beetje samen in mijn huisje. Dus heb ik hem gebeld om te vragen waar hij zat. Hij nam niet op. Ik heb hem al met al 5 keer gebeld en een sms gestuurd, waar hij zat en of hij nog lang zou wegblijven.

Eindelijk kwam hij thuis.. Er ontstond gelijk een bepaald stukje afstandelijkheid. Dus ik vroeg wat er was gebeurd. “Ik heb gezoend met mijn ex” was daarop zijn antwoord. “Ik hou niet meer van je, ik zie alleen maar negatieve dingen van je.. Ik wil zou niet verder met je.”
En ik dacht dat ik een goede relatie had! Ik dacht dat we aan het knokken waren op een toekomst. “Dit lucht op, alsof er een last van mijn schouders afvalt, ik probeer het je al weken te vertellen, maar je schijnt het maar niet te merken dat ik er niet lekker in zit.”

Ik heb gevraagd wat ik kon doen, zodat hij er wel lekker in zou komen te zitten. Hij wilde alleen in de woning gaan wonen, waar we de volgende dag heen zouden gaan om te kijken. Ik voelde me aan de kant gezet, gedumpt. Hij wilde me niet meer, terwijl ik hemel en aarde had bewogen om bij hem te kunnen zijn. En hij.. hij gooide de handdoek in de ring. Die meid, manipulatief kreng, die altijd haar zin kreeg voor wat ze wilde, als ik haar zou tegen komen.. Ze wist dat hij in een relatie zat en toch zeggen “ik wil met je douchen!” en vervolgens hem bespringen. Zij die tegen mij heeft gezegd, dat als ze de kans kreeg hem weer in haar klauwen zou krijgen. Zij zo zelfverzekerd.. En hij die geen goed woord over had voor haar, hij die vertelde dat ze een manipulatief kreng is, die alles zo draaide dat haar goed uitkwam.

Na veel gepraat, over wat er toen is gebeurd, kreeg ik te horen, dat hij verder wilde met mij, dat hij er spijt van had, van wat hij had gedaan. We zouden gaan LATTEN.. Ieder ons leven weer een beetje opbouwen, want dat hadden we nodig. Ik heb geholpen om het huis (waar hij dus nu alleen in zit) helemaal zo te krijgen zoals het nu is. Ik heb meer gedaan daar, dan dat ik ooit in mijn eigen huis had gestoken. Laminaat moest er op de vloer, hij had geen geld genoeg, verf op de muur, hij had geen geld genoeg. Naast het werk en stage wat ik deed (zo’n 50 uur per week) stond ik daar na mijn werk nog ‘snachts in dat huis te verven en te klussen, want ik wist dat als wij zouden knokken voor deze relatie dat het ook mijn huis zou gaan worden.
Eind november is hij over gegaan, zijn spullen allemaal uit mijn flatje weg.. ik voelde me ellendig, achter gelaten, min of meer gedumpt. Ik wist dat als we vooruit in de relatie wilde dat we een stap achteruit moesten doen. De maand december ging heel goed, we zagen elkaar ongeveer 3 keer in de week. Ook niet van te voren afspreken, want we wilden (lees hij wilde) zijn vrijheid iets meer terug. Alleen dinsdag was een vaste dag dat ik bij hem sliep, want woensdags moest ik met de trein naar school en “ons” huis is vlakbij het station.
In deze maand kwam er geregeld een meid over de vloer die ik niet vertrouwde, hij in het begin ook niet, want zij was een parasiet, zij gebruikte mensen, hij had nooit een goed woord over haar. Dit al vanaf het begin van onze relatie. Zij is een vriendin van zijn ex. Die ik ook heel goed ken (de ex)
Ex had al een paar keer aangegeven dat deze meid hetzelfde dacht als hoe hij dacht over bepaalde dingen in het leven. Ik wist dat hij haar niet mocht, dus nooit een vermoeden gehad, voor wat er komen zou gaan.

Eind december.. Hij deed weer afstandelijk, geheimzinnig, hij nam zijn telefoon overal mee naar toe.. zelfs als hij naar de wc ging. Als gezonde meid, die wil weten wat er speelt, vraag je het.. “nee er is niets!” en door je hoofd speelt de vraag, waarom doe je dan zo geheimzinnig met je telefoon, die krijg ik nog wel te pakken.

Oud en nieuw.. Hij wilde het niet vieren.. had zijn moeder uit genodigd, maar mij niet.. Ik heb mezelf uitgenodigd, met de vraag, vind je het gezellig als ik kom? Ben ik welkom?
“Natuurlijk ben je welkom, dit is toch ook jouw huis? Jij bent toch mijn moppie!!” Toch voelde ik me die avond niet welkom. En weer ging overal die telefoon naar toe.

00:00 uur.. “Gelukkig nieuwjaar liefje, ik hou van je!!” Met een knuffel en een dikke kus. Moeders die roept: “En ik dan?? Ho maar!!”

Om 00:30 telefoon: zijn vader.. die ook naar mij vraagt.. Toen had ik de telefoon in handen.. ik liep naar de keuken, want daar was het wat stiller, zodat ik vader kon verstaan. Vaders wenste mij een gelukkig nieuwjaar en hing op.. daar zat ik met de telefoon die zo bewaakt werd in handen. Inbox: Ik mis je.. ik wil je zoenen!! Ik wil bij je zijn..
Verzonden: ik wil je huidje voelen, ik wil je aanraken. Ik wil bij je zijn.

Ik wist genoeg! Ik ben naar de kamer gelopen, met tranen over mijn wangen, de telefoon op tafel gelegd en ben naar boven gegaan om mijn spullen te pakken.
Hij komt naar boven en vraagt wat er aan de hand is. “Ik heb het gelezen”
“Ik wil het je al een paar dagen vertellen, maar ik zocht voor het goede moment, ik heb het er met mijn moeder en met haar over gehad en ook met ex. Ik kon het juiste tijdstip niet vinden. Ik ben verliefd op haar, ik hou nog wel van je, maar ik geloof niet dat het wat wordt tussen ons!”

Dus om 2:30 sta ik alleen op straat, gedumpt, verdrietig, kwaad en gekwetst..

Februari dit jaar belt hij me op: “Je had gelijk, ze is niet te vertrouwen, ze heeft weer een relatie met haar ex, ze heeft precies gedaan wat jij voorspelde.. Het spijt me zo dat ik je niet heb geloofd. Ze is een profiteur, een parasiet, alles wat ik voorheen over haar dacht blijkt waar te zijn!” Dat is dan 2-0 voor mij!!

In maart leert hij een meid kennen.. Deze meid heeft wat verteld over zichzelf, dit spoorde al niet.. ook hierin was mijn gevoel negatief.. ik vertrouwde haar niet.. en dat bleek 3-0 te worden, want de politie is er bij te pas gekomen om haar weer uit “ons” huis te krijgen.
Waarom nog steeds “ons” huis? Nou, omdat het in theorie wel uit is, maar uhh in praktijk lijkt het op een relatie, altijd overal overleg over.. Altijd voor elkaar klaar staan.. En als iets uit is.. Mex, don’t have sex with your ex, that will make your life complex.
..Cynisch lachje.. want in de praktijk doen we nog alles wat er in een relatie afspeelt. Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik hem niet als vriend zag (als relatie), maar als beste maatje.. alleen is dit echt tot het naadje..
Damn.. wat voel ik me dom!!
Want in maart kwam er iemand tegen over “ons” huis wonen.. Jonge meid, met kind (oja, had ik al verteld dat hij ontzettend anti kind is? Hij wil notabene geen kinderen om zich heen hebben, hij zou nooit op een meid vallen met kinderen en hij wil al helemaal geen kind van zichzelf. Dat is een besproken issue geweest bij ons. Hij zou ook zichzelf laten “helpen”. )
En nu.. Na dus een half jaar in theorie vrijgezel te zijn en in de praktijk een knipperlicht relatie te hebben, heeft hij besloten om met de overbuurvrouw verder te gaan.. hij wil mij 3 weken niet spreken of zien, hij wil aan zijn relatie bouwen. En dat terwijl we vorige week in de praktijk toch echt nog wel wat hadden.. Ik ben dus na een half jaar weer gedumpt, terwijl ik weer stilletjes hoop had gekregen.. Noem mij maar dom, naïef, blond.. what ever you pleased. Ik weet alleen wel dat zij ook niet te vertrouwen is.. ook iets wat hij in het begin heeft aangekaart.. zijn letterlijke woorden waren: “er is iets met haar, waar ik geen grip op krijg, ik vertrouw haar niet!” En zie daar een maand nadat hij dat had gezegd, belde hij me op.. “Je had gelijk! En mijn gevoel was ook goed.. Ze is niet te vertrouwen!!” Nou is zij heel goed in het goed-praten van haar daden en je raadt het al.. hij is te beïnvloeden.. En nu stond het toch echt 4-1, maar ja… door haar actie is het toch weer 3-0 geworden, want hij gelooft haar.. en ze hebben nu een relatie.. Ik weet zeker dat het 13-2-’08 uit is.. Daar heb ik al een weddenschap op.. En als ie voor die tijd belt.. Ik ben mijn gedrag zat.. Ik moet voor mezelf kiezen.. Wie kan me daarin tips geven? Dat ik niet weer zo word en blijf??
Ik ben een vrij zekere meid, van 28 jaar, die op dit moment haar leven aan het verkloten is voor een illusie!!

Tips zijn welkom, maar opmerkingen dat ik dom ben dat ik dit gepikt heb.. Nee dank je.. die bevestiging geef ik mezelf wel!!

d-c
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_52450126
Dat ik dit helemaal heb zitten lezen zeg...
Maar je word duidelijk aan het lijntje gehouden voor als hij weer is een relatie verkloot.
Gewoon kapot laten vallen die knaas, heb je helemaal niets aan zulke mensen.
En als je claimt een sterke dame te zijn gewoon die stappen nemen en al het contact verbreken.
Nooit meer naar vragen, je bent 28 dus nog tijd zat om iets moois van je leven te maken met iemand die wel goed voor je is.
I am the Alpha and the Omega
pi_52450211
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Ik ben een meid die aar leven aan het verkloten is voor een illusie!!

de spijker op zijn kop:
wegwezen en je leven weer oppakken.........
Groeten, BB
pi_52450251
Je lijkt het allemaal goed te weten, maar toch laat je over je heen lopen (oid).
Apart.. 1 van de weinige OP's die wel lekker lezen trouwens.
pi_52450334
Als je echt zo zeker bent van jezelf dan had je de knoop eerder doorgehakt. Wees sterk zorg dat je geen contact meer met hem hebt, want je schijnt geen "normaal" contact met hem te kunnen hebben. Je laat je op dit moment gebruiken als thuishonk, een veilige plek voor hem als hij weer inziet dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. Nu bestaat het niet dat hij zoveel keren achter elkaar problemen heeft met vrouwen en dit zal hij dus ook aan zichzelf te wijten hebben.

Wees trots en sterk en verbreek de banden die je nu nog hebt. Bel een vriendin op en ga een week op vakantie naar Turkije ofzo. Zorg dat je jullie huis verkoopt en dat je hem verder niet hoeft te zien. Laat hem zijn eigen pad bewandelen zoals jij nu het jouwe gaat bewandelen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_52450525
wat een lap zeg en idd je zeft het zelf al, dus dat laat ik achterwegen ... Wat heb je jezelf in een rare houding gezet, het 'vriendinnetje' dat goed is overal voor, maar toch laat hij zicht in gaan met mensen die hij niet vertrouwd (en dan toch over de vloer), ik probeer te voorstellen hoe ik zou reageren op zo'n situatie. Kan het me moeilijk voorstellen! Maar alles is mogelijk, iedereen kan dit overkomen!! Dus plaats van je jezelf de grond doorboren (zo is dit gebeurd), moet je dat los laten! Ja, je hebt een fout gemaakt, en nee je zal het niet meer doen!

Wat tips:
1. vrienden met je ex is moeilijk, niet onmogelijk, maar in jouw geval wel, contact verbreken voorgoed
2. alsjeblief hou op met ons huis, fuck that, het is zijn huis!! Jij was goed voor het inrichten en je centen
3. alles wat hij zegt is een leugen, hij wil zoveel mogelijk verschillende meiden gebruiken. (zij gebruiken hem niet, het is andersom! Hoe kan het anders 5-1 zijn?!)
4. als hij belt, je weet vast zijn nummer, wegdrukken of laten gaan. Als hij smst, niet reageren en weggooien. Brief? zelfde verhaal. Komt tie aan de deur, deur dicht laten. Duidelijk maken dat jij niet zijn voetenveeg ben!
5. Op zoek naar hobbies, mensen, leuke dingen! Zoveel mogelijk tijd verdrijf vinden, zo gaat de dang na een tijdje ook weg.
6. Probeer aan de leuke tijden te denken, maar als je hem zie, onthou dat slechte tijden, de leugens, het gedump, het verdriet. Zo leer je wel de deur dicht smijten (spreek uit ervaring, alleen geen relatieverhaal)
7. Laat hem maar gaan. Laat het maar gewoon los. Een man moet je niet hebben om te veranderen en om te dwingen en om stiekem in zijn telefoon te kijken.... je kan hem niet vertrouwen, je voelt gewoon dat hij je in de maling neemt...

Ik hoop dat dit je een beetje kunt helpen... succes meid!! BE STONG!! Wordt tijd voor een nieuwe vent over de vloer! (en goede vent die wel te vertrouwen is, en bouw eerst vriendschap op, dan eventueel een relatie!)
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52450557
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef Keltie het volgende:
Je lijkt het allemaal goed te weten, maar toch laat je over je heen lopen (oid).
Apart.. 1 van de weinige OP's die wel lekker lezen trouwens.
Waarschijnlijk houdt ze nog steeds heel erg veel van hem
Maar je moet door! En dat moet je zonder hem. Sorry

Je wilt toch niet werkelijk een leven opbouwen met iemand die je zo als grof vuil behandeld? Denk eens na...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52450598
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:06 schreef dolfina-chica het volgende:

Tips zijn welkom, maar opmerkingen dat ik dom ben dat ik dit gepikt heb.. Nee dank je.. die bevestiging geef ik mezelf wel!!
in dat geval is de tip dat je gewoon een ruggegraat moet kweken

verder geen gezeik, dat alles zijn schuld was, je was er zelf volledig bij en hebt zelf ingestemd met al zijn eisen omtrend jullie relatie en zijn vreemdgaan vergeven, terwijl je had kunnen weten dat hij je vervolgens snel weer zou dumpen om weer bij je terug te keren als de andere vrouw toch bleek tegen te vallen ...
jij liet het zelf toe!

En al dat gezeur over 'die andere vrouwen' die niet te vertrouwen zouden zijn, werken enkel als 'excuus' voor hem... heb je nu echt niet door dat er maar één persoon 'niet te vertrouwen is' en dat juist die Vent zélf dat is?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52450747
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef RM-rf het volgende:

En al dat gezeur over 'die andere vrouwen' die niet te vertrouwen zouden zijn, werken enkel als 'excuus' voor hem... heb je nu echt niet door dat er maar één persoon 'niet te vertrouwen is' en dat juist die Vent zélf dat is?
Het meest rare is misschien nog wel het stukje over die meid die over de vloer kwam, maar die zowel hij als zij niet vertrouwden of leuk vonden...wat kwam ze doen dan? Hij moet haar gewoon al die tijd wèl leuk hebben gevonden, anders laat je zoiemand toch niet binnen? (of hij heeft ook totaal geen rugengraat)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52450909
Dit is volgens mij echt een liefde maakt blind geval?
Je bent dus gewoon meerere keren gebruikt en gewoon weer aan de kant gezet omdat hij zo nodig z`n pik niet in bedwang kan houden.
`T zal denk ik niet makkelijk zijn, maar ik zou als ik jou was die knakker helemaal vergeten en alle contact met hem verbreken. Zo wil je toch niet verder gaan? Je bent pas 28 en je zal vast wel iemand anders tegenkomen toch? Kom eens op voor jezelf, laat je niet meer gebruiken door zo`n lozer zeg
Who is it?
pi_52451034
Afkappen. Ik zou mezelf zo in elk geval niet laten behandelen.
pi_52451214
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het meest rare is misschien nog wel het stukje over die meid die over de vloer kwam, maar die zowel hij als zij niet vertrouwden of leuk vonden...wat kwam ze doen dan? Hij moet haar gewoon al die tijd wèl leuk hebben gevonden, anders laat je zoiemand toch niet binnen? (of hij heeft ook totaal geen rugengraat)
Misschien gewoon een extreme meeluller, een man die chronisch met alle vrouwen meelult en ze niet tegen durft te spreken...
Natuurlijk is dat ook de verklaring waarom zoveel dames kennelijk zo makkelijk eerst helemaal voor hem gaan, maar na een korte tijd al snel op hem uitgegekeken zijn.

Enkel verwonderlijk dat de TS kennelijk niet op hem uitgekeken raakt; wat is de grond eigenlijk dat ze zo enorm veel voor hem wil doen en hem alles vergeeft (of iig vergaf) was dat werkelijk liefde of een soort van 'bescherming van de al gedane investering in de relatie'?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52451307
Ik denk dat je alle banden met hém nu eens moet afkappen.
Als hij echt van je houdt, komt hij wel weer achter je aan, en deze keer op een geloofwaardigere manier.
Hij heeft nog nooit ervaren hoe het is als je er helemaal niet bent voor hem, dat zou wel eens een schok kunnen worden. (voor hem dan)

Als hij niet weer achter je aan gaat, weet je óók hoelaat het is.

Negeermodus dus voorlopig.

ik heb het gevoel dat ik vaak dezelfde adviezen geef
pi_52451366
Je bent zwak en laat over je heen lopen.
Je kan niet tegen alleen zijn.

Grow up en ontwikkel een eigen persoonlijkheid.
Allah u akbar
pi_52451395
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:55 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat je alle banden met hém nu eens moet afkappen.
Als hij echt van je houdt, komt hij wel weer achter je aan, en deze keer op een geloofwaardigere manier.
Hij heeft nog nooit ervaren hoe het is als je er helemaal niet bent voor hem, dat zou wel eens een schok kunnen worden. (voor hem dan)

Als hij niet weer achter je aan gaat, weet je óók hoelaat het is.

Negeermodus dus voorlopig.

ik heb het gevoel dat ik vaak dezelfde adviezen geef
sommige adviezen zijn universeel

Ik vind dit er wel bijpassen:
quote:
There’s an old Chinese proverb that tries to poeticize the complete and utter agony of losing a lover: If you love something set it free. If it comes back to you, it’s yours. If it doesn’t, it never was.

Remember, the saying says… it will come back to you… not, you’ll crawl through cut glass for another shot.
pi_52451499
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:06 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik ben een vrij zekere meid, van 28 jaar, die op dit moment haar leven aan het verkloten is voor een illusie!!
Dat dacht ik dus ook vanaf dat LAT gedeelte. Hoe sneller je het helemaal afkapt hoe beter voor jezelf.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_52451525
Je (ex)vriend is me er ook eentje zeg. Het feit dat hij zich zo laat beïnvloeden geeft niet alleen aan wat voor een achterbakse meiden hij allemaal kent (en toelaat in zijn omgeving), maar vooral hoe onbetrouwbaar hijzelf is!
Sorry, maar je kan beter hem uit je hoofd proberen te krijgen. Het kan een tijd goed gaan (als je hem in een isolement plaatst), maar zo gauw hij een meid leert kennen dan is het bingo.
pi_52451564
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:55 schreef freecell het volgende:
Jaja, .

In het verleden behaalde resultaten bieden soms wel degelijk een garantie voor de toekomst.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:06:44 #19
147726 Puck1
Every day I love you more
pi_52451655
wat een verhaal snap er geen bal van
weet je wel?
pi_52451678
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef Frezer het volgende:

[..]

Jaja, .

In het verleden behaalde resultaten bieden soms wel degelijk een garantie voor de toekomst.
Denk je niet dat dat zo is dan?
Als TS opeens verdwijnt uit zijn leven, en hij ontdekt dat dat wel dégelijk een enorm gat slaat in zijn leven en dat hij wel aan het rondkloten was, maar toch eigenlijk TS het leukste vond.

Dan komt hij wel terug. En overtuigend.

Vraag 2 is dan of TS hem dan nog weer zou moeten vertrouwen. Daar had ik het niet over
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:08:19 #21
147726 Puck1
pi_52451709
weet je wel?
pi_52451720
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:06 schreef Puck1 het volgende:
wat een verhaal snap er geen bal van
opties:
a. Je hebt het niet gelezen. (waarom reageer je dan?)
b. Je hebt het slecht gelezen. (waarom reageer je dan?)
c. Je hebt het half gelezen. (waarom reageer je dan?)
d. Je bent best dom. (waarom reageer je dan?)

Dus de eindconclusie: waarom reageer je dan?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:09:43 #23
147726 Puck1
pi_52451760
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:08 schreef freecell het volgende:

[..]

opties:
a. Je hebt het niet gelezen. (waarom reageer je dan?)
b. Je hebt het slecht gelezen. (waarom reageer je dan?)
c. Je hebt het half gelezen. (waarom reageer je dan?)
d. Je bent best dom. (waarom reageer je dan?)

Dus de eindconclusie: waarom reageer je dan?
halverwege gestopt met lezen, ik zal nog een poging wagen
weet je wel?
pi_52451785
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef freecell het volgende:

Dan komt hij wel terug. En overtuigend.
Nu ja, dat had ze misschien voorheen kunnen doen... bv direkt bij de eerste keer dat hij opeens 'twijfels kreeg'...
Precies een dag voordat ze zouden gaan samenwonen (hoe typisch).

In dit geval heeft ze toen het aller-, allerdomste gedaan en is gaan doen alsof dat toen 'haar' fout was geweest en dat 'zij' zich verder aan hem wilde aanpassen. Zoals ze zelf schrijft: "Ik heb gevraagd wat ik kon doen, zodat hij er wel lekker in zou komen te zitten."

Tja, die zin gaan zeggen als _hij_ net degene is geweest die vreemdgegaan is, is wel het stomste wat je kunt doen...
Op dat moment heeft ze imho iedere kans vergooid om de machtsverhouding in hun relatie te herstellen, omdat ze er eigenlijk indirekt mee aangaf dat die gast alles kon doen, maar dat zij zich wél aan hem wilde aanpassen.

daarna is de kans om ooit die relatie te redden imho verkeken en hoef je er niet meer op te rekenen dat je de ander ooit nog kunt vertrouwen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:12:55 #25
147726 Puck1
pi_52451853
mijn mening als ik dit allemaal zo lees; hij speelt met je en jij geloofd in een toekomst met hem die er niet is-er is geen 'ons' meer, laat hem los en zoek een leuke vent
weet je wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')