Het is een 309, de onderbroek die ik nu aanheb is meer waard dan die 309quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Licht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef BossFight het volgende:
"Meisje(17) verkracht en vermoord aangetroffen in boot van zeilinstructeur(47)"
Ik ligt de frontpage alvast even in!
Joehoe TSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hmm, weet je zeker dat je geen psychische problemen hebt? Dit komt wel een beetje over als een labiele reactie... Ik zou eerst maar eens met een psycholoog/pschiater gaan praten voordat je met oudere mannen in zee gaat.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze geen hyves-profiel...![]()
Omdat die zo kinderachtig zijn... jouw woordenquote:
Wezen krijgen een uitkering hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
haha...hoezo een ideaalbeeld...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Haar stembanden werden ook gesmeerd door iemand van 47?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Van d'r musical rechten, Annie is d'r vast ook rijk van geworden.
Dat zijn DE reactiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een smultopic op de vrijdagochtend.
Ik zag het al ja, al verbeterd. Deze wist ik zowaar, gewoon in mijn haast verkeerd getypt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Licht.
Ik achtervolg je niet, trouwens.
Groetjes,
SN veldmuis
Latertje gister? Het is al middagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een smultopic op de vrijdagochtend.
Helaas, ben al bijna 25.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?
*ziet kansen*
Moraal van het verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.
Je zegt: "Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.". Dat hij zich tot jou aangetrokken voelt vind ik niet zo vreemd, want bijna alle mannen voelen zich wel aangetrokken tot een leuke jonge meid van jouw leeftijd. Maar daar ook echt iets aan doen, daar echt aan toegeven, dat is vers twee.
IK moet er zelf niet aan denken dat een van mijn dochters als ze 17 is iets zou beginnen met een vent van bijna 50. Mocht mij dat ter ore komen dan zal mijn reactie naar hem toe niet echt heel vrolijk zijn, dan zeg dat ie toch eerst even na moet denken wat ie doet. Terwijl ik dat type realiseer ik me dat als mijn oudste dochter 17 is, ik dan net zo oud ben als hij nu is. Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar als ie ze wel heeft zijn ze ongeveer van jouw leeftijd.
"Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik". Ik ken zijn situatie niet, en kan er dus niet over oordelen. Maar laat ik het zo zeggen: je zou niet de eerste zijn die in een leugentje van dat soort trapt. Zou het dus niet zo maar even heel makkelijk geloven en even nagaan hoe de vork in de steel zit.
Om het even heel plat tezeggen: als het je lekker lijkt om met hem te neuken, dan kun je overwegen het te doen, maar stel je dan niet veel voor over een hele steady relatie voor de toekomst. En dan vind ik dat we ons wel kunnen afvragen of het nou moreel gezien nou zo verstandig is dat ie doet wat ie doet.
nope, had ze 15 moeten zijn, strafbaar is enkel ontucht met minderjarigen ónder de 16 jaar zonder toestemming van de ouders/voogd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit.
Wat hij zegt! TS: 46 is echt te oud. T/m 30, dat kan nog net als je 17 bent. Mijn PM staat overigens aan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?
*ziet kansen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |