abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52448057
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Het is een 309, de onderbroek die ik nu aanheb is meer waard dan die 309
pi_52448062
zet eens wat leuke fotos van je zelf neer .. misschien willen sommige hier wel ff van bil met je
I'm not the man you think I am!
pi_52448066
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef BossFight het volgende:
"Meisje(17) verkracht en vermoord aangetroffen in boot van zeilinstructeur(47)"

Ik ligt de frontpage alvast even in!
Licht.
Ik achtervolg je niet, trouwens.

Groetjes,

SN veldmuis
pi_52448069
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hmm, weet je zeker dat je geen psychische problemen hebt? Dit komt wel een beetje over als een labiele reactie... Ik zou eerst maar eens met een psycholoog/pschiater gaan praten voordat je met oudere mannen in zee gaat.
Joehoe TS
pi_52448070
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Bovendien heeft ze geen hyves-profiel...
pi_52448074
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef PearlsGirl het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Omdat die zo kinderachtig zijn... jouw woorden
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  Admin vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:00:42 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52448084
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Wezen krijgen een uitkering hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52448089
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd
haha...hoezo een ideaalbeeld...

-Hij is tof
-Je kunt met hem lachen

Ik kan je zeggen: Hij is zo glad als een paling. Hij gebruikt al die dingen(grappig zijn, jou aan het lachen maken, lollig zijn, je meenemen op zijn zeilboot) maar voor 1 doel: Een jong strak ding in bed, en jij bent zijn "slachtoffer". Hij zal het zelf nooit toegeven, maar in zichzelf lacht hij zich ziek om je enorme naïviteit en maakt er dankbaar gebruik van.

Als je 24 bent spreek ik je nog wel.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_52448091
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef cerror het volgende:

[..]

Van d'r musical rechten, Annie is d'r vast ook rijk van geworden.
Haar stembanden werden ook gesmeerd door iemand van 47?
pi_52448107
quote:

[..]

Waarom niet ?
Je kan beter nu iemand van 17 nemen
pi_52448115
quote:

[..]

Waarom niet ?
Lol
pi_52448118
Wat een smultopic op de vrijdagochtend.
pi_52448134
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?

*ziet kansen*
pi_52448142
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat zijn DE reacties
pi_52448180
Goed, TS. We willen uiteraard wel op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelen. Ben benieuwd!
pi_52448181
Weet je wat? Laat hem je maar lekker nemen. Over 5 jaar kan het namelijk niet meer, want dan is ie zo impotent als een paraplu, whahahaha!
pi_52448183
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Licht.
Ik achtervolg je niet, trouwens.

Groetjes,

SN veldmuis
Ik zag het al ja, al verbeterd. Deze wist ik zowaar, gewoon in mijn haast verkeerd getypt.
I am the Alpha and the Omega
pi_52448196
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Latertje gister? Het is al middag
pi_52448200
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:

*ziet kansen*
Helaas, ben al bijna 25.
pi_52448228
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.

In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.

Je zegt: "Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.". Dat hij zich tot jou aangetrokken voelt vind ik niet zo vreemd, want bijna alle mannen voelen zich wel aangetrokken tot een leuke jonge meid van jouw leeftijd. Maar daar ook echt iets aan doen, daar echt aan toegeven, dat is vers twee.

IK moet er zelf niet aan denken dat een van mijn dochters als ze 17 is iets zou beginnen met een vent van bijna 50. Mocht mij dat ter ore komen dan zal mijn reactie naar hem toe niet echt heel vrolijk zijn, dan zeg dat ie toch eerst even na moet denken wat ie doet. Terwijl ik dat type realiseer ik me dat als mijn oudste dochter 17 is, ik dan net zo oud ben als hij nu is. Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar als ie ze wel heeft zijn ze ongeveer van jouw leeftijd.

"Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik". Ik ken zijn situatie niet, en kan er dus niet over oordelen. Maar laat ik het zo zeggen: je zou niet de eerste zijn die in een leugentje van dat soort trapt. Zou het dus niet zo maar even heel makkelijk geloven en even nagaan hoe de vork in de steel zit.

Om het even heel plat tezeggen: als het je lekker lijkt om met hem te neuken, dan kun je overwegen het te doen, maar stel je dan niet veel voor over een hele steady relatie voor de toekomst. En dan vind ik dat we ons wel kunnen afvragen of het nou moreel gezien nou zo verstandig is dat ie doet wat ie doet.
pi_52448264
Enne, TS, zijn naam is toch niet toevallig ene Wim uit de buurt van Waardenburg he?
pi_52448274
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.

In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.

Je zegt: "Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.". Dat hij zich tot jou aangetrokken voelt vind ik niet zo vreemd, want bijna alle mannen voelen zich wel aangetrokken tot een leuke jonge meid van jouw leeftijd. Maar daar ook echt iets aan doen, daar echt aan toegeven, dat is vers twee.

IK moet er zelf niet aan denken dat een van mijn dochters als ze 17 is iets zou beginnen met een vent van bijna 50. Mocht mij dat ter ore komen dan zal mijn reactie naar hem toe niet echt heel vrolijk zijn, dan zeg dat ie toch eerst even na moet denken wat ie doet. Terwijl ik dat type realiseer ik me dat als mijn oudste dochter 17 is, ik dan net zo oud ben als hij nu is. Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar als ie ze wel heeft zijn ze ongeveer van jouw leeftijd.

"Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik". Ik ken zijn situatie niet, en kan er dus niet over oordelen. Maar laat ik het zo zeggen: je zou niet de eerste zijn die in een leugentje van dat soort trapt. Zou het dus niet zo maar even heel makkelijk geloven en even nagaan hoe de vork in de steel zit.

Om het even heel plat tezeggen: als het je lekker lijkt om met hem te neuken, dan kun je overwegen het te doen, maar stel je dan niet veel voor over een hele steady relatie voor de toekomst. En dan vind ik dat we ons wel kunnen afvragen of het nou moreel gezien nou zo verstandig is dat ie doet wat ie doet.
Moraal van het verhaal.
pi_52448277
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit.
nope, had ze 15 moeten zijn, strafbaar is enkel ontucht met minderjarigen ónder de 16 jaar zonder toestemming van de ouders/voogd...

Zodra ze 16 jaar zijn vind de wetgever ze zelf in staat om te bepalen hoeveel beltegoed ze daarvoor vragen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:08:39 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52448287
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:

*ziet kansen*
Wat hij zegt! TS: 46 is echt te oud. T/m 30, dat kan nog net als je 17 bent. Mijn PM staat overigens aan!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52448298
Dit topic is echt ge-ni-aal.
Je laten ballen door een bijna Abraham als 17 jarige omdat deze stoere man een zeilboot heeft en aardig is. Hoe verschrikkelijk kortzichtig kun je zijn. Heb het er eens met je vader over. Kijken wat deze beste man er van vindt. Ik denk dat hij de zeilschool betaald om zijn 17 jarige dochter te laten versieren door iemand van zijn leeftijd. Hoe heet de zeilschool eigenlijk? Zeilschool het Odoltje?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')