Bedankt voor deze vriendelijke kwalificatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een gelul allemaal.
Als je beter zou hebben gelezen zag je dat ik het woordje 'eerlijk aangeven' gebruikte en ook nog eens meldde dat het niks zou kosten als ie niks aangeeft en de boel dus op wat voor manier dan ook 'verstopt'.quote:Zelfde geldt voor dure electronica zoals fotocameras. Je haalt de camera uit de doos, hangt 'm om je nek. De doos met boekjes e.d. stuur je op naar huis. Tada!
Daarbij controleren ze niet in de VS maar in Nederland. En in Nederland controleren ze echt zelden
Ik zie ze vaak met 8 man bij die poortjes staan maar ik misschien 1 of 2 keer gezien dat iemand uit de rij gepikt werd
Ik kwam met zes paar nieuwe schoenen terug afgelopen jaar, waarvan zelfs drie paar in een open tas in de handbagage, niemand die er op let.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:31 schreef Myster_E het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben van plan om 3 of 4 paar dezelfde schoenen mee te nemen.
Wordt lastig om hard te maken dat je die voor anderhalve week mee hebt genomen van huis.
Maargoed, dan is het de zaak om onder de 175 euro te blijven.
Totdat je bij een steekproefcontrole de sjaak bent, malle henkie!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kwam met zes paar nieuwe schoenen terug afgelopen jaar, waarvan zelfs drie paar in een open tas in de handbagage, niemand die er op let.
Zelf ga ik in februari weer naar NY, en ervoor twee dagen naar Washington.
We vliegen op Washington, dan nemen we de bus naar New York en terug vliegen we vanuit New York.
Heb er zin in
Ja, dat is een risico idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Totdat je bij een steekproefcontrole de sjaak bent, malle henkie!
volgens mij als je boven de 175 euro komt, betaal je alleen de belasting voor het goedkoopste (of duurste?) product. Zoiets kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:31 schreef Myster_E het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben van plan om 3 of 4 paar dezelfde schoenen mee te nemen.
Wordt lastig om hard te maken dat je die voor anderhalve week mee hebt genomen van huis.
Maargoed, dan is het de zaak om onder de 175 euro te blijven.
Kijk eens op www.vliegtickets.nlquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef SarahD. het volgende:
Weet iemand waar ik nog goedkopere NY tickets kan scorem? Alle sites waar ik kijk zijn 600/700 euro en dat vind ik iets te veel van het goede.
Die bussen zijn dus geen goed idee voor in December? Of je ziet niks beneden of je vernikkelt bovenin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het eens met Palomar alhoewel beneden zitten echt een slecht idee is. Je ziet echt geen bal. De gidsen vertellen allerlei dingen als: daar link zie je dit, en een stukje verderop dat bord. Maar dat kun je allemaal niet zijn vanaf beneden.
Ik heb vorig jaar december die tour gedaan. Was vrij koud, maar alsnog best goed te doen. Zeker geen spijt van gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die bussen zijn dus geen goed idee voor in December? Of je ziet niks beneden of je vernikkelt bovenin.
(keertje Parijs gedaan in Februari.. toen was het op de rondvaartboten ook niet echt te doen op het dek.. en toen vroor het nog niet eens)
Ligt er maar net aan wat de temperatuur is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die bussen zijn dus geen goed idee voor in December? Of je ziet niks beneden of je vernikkelt bovenin.
(keertje Parijs gedaan in Februari.. toen was het op de rondvaartboten ook niet echt te doen op het dek.. en toen vroor het nog niet eens)
No shit...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat de temperatuur is.
Nee, je ziet meer door zelf te lopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:50 schreef marciemarcs het volgende:
Ga over 2 weekjes! Kan niet wachten.. Wat vinden jullie.. is het een goed idee om zo'n hop-in hop-out busticket aan te schaffen voor een paar dagen of alles zelf regelen?? (we gaan 7 dagen)
Dat is echt onzin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, je ziet meer door zelf te lopen.
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar argumenten mogen ook, hoor.quote:
Precies. En je kunt altijd nog de metro pakken naar stukken die je beter wilt zien, als ze ver liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar argumenten mogen ook, hoor.
Zelf heb ik een bus- of boottour altijd fijn gevonden naast het ter voet verkennen.
Je moet wel verdomd veel lopen als je evenveel wil zien en verder is het ook wel erg handig dat je op van alles en nog wat gewezen wordt. Als iets meer aandacht verdient n.a.v. de bustour, kun je daar nog altijd alsnog gaan lopen...
Tot slot loopt niet iedereen even makkelijk vele kilometers op een dag.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. En je kunt altijd nog de metro pakken naar stukken die je beter wilt zien, als ze ver liggen.
Wij hebben echt alles wel gezien wat we wilden zien na de combinatie busloops + lopen.
De bus geeft gewoon een mooie algemene indruk waar alles is.
Juistemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:07 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
En vanuit de bus zie je ook wat meer vanaf straatniveau (zoals een complete ave. overzien
)
ik was net na kerst in 2000. Heb toen oud en nieuw daar gevierd. Toen is er in een paar uur tijd gigantisch veel sneeuw gevallen. Vliegveld dicht enzo. Fantastisch!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ik hoop dat het sneeuwt met de kerst in NY![]()
Hoe groot is die kans eigenlijk daar?? In NL behoorlijk klein maar hoe is het daar gesteld?
Ik ben van ground zero kris kras door de stad helemaal naar het National Museum of Natural History gewandeld. Ben je wel een dag zoet, maar je ziet wel veel. Overal een beetje blijven hangen. hier en daar wat eten/drinken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar argumenten mogen ook, hoor.
Zelf heb ik een bus- of boottour altijd fijn gevonden naast het ter voet verkennen.
Je moet wel verdomd veel lopen als je evenveel wil zien en verder is het ook wel erg handig dat je op van alles en nog wat gewezen wordt. Als iets meer aandacht verdient n.a.v. de bustour, kun je daar nog altijd alsnog gaan lopen...
Tot slot loopt niet iedereen even makkelijk vele kilometers op een dag.
Tuurlijk 'zie' je meer als je in zo'n toeristenbus zit omdat je dan meer overzicht hebt. Je kan er alleen niet uit op een punt waar jij dat wil. Een dergelijke bus rijd een bepaalde standaardroute, door zelf een wandeling te maken door NYC kan je nog eens een zijstraatje in waar de bus niet komt. Een beetje het "get off the beaten track" idee.quote:
Het blijft inderdaad een gok. Toen ik er was, was er nauwelijks sneeuw helaas maar dat mocht de pret niet drukken. Men zegt dat de kans op sneeuw groter is in januari/februari dan in december.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:18 schreef Kresj het volgende:
[..]
ik was net na kerst in 2000. Heb toen oud en nieuw daar gevierd. Toen is er in een paar uur tijd gigantisch veel sneeuw gevallen. Vliegveld dicht enzo. Fantastisch!
Volgens mij sneeuwt het er wel een stuk vaker als bij ons rond die tijd. Maar het blijft altijd een gokje he.
Het zijn hop-on, hop-off bussen. De stopplekken liggen redelijk bij elkaar in de buurt. En als je ergens tussendoor wil stoppen kun je gewoon uitstappen hoor. Even tegen de chauffeur zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk 'zie' je meer als je in zo'n toeristenbus zit omdat je dan meer overzicht hebt. Je kan er alleen niet uit op een punt waar jij dat wil. Een dergelijke bus rijd een bepaalde standaardroute, door zelf een wandeling te maken door NYC kan je nog eens een zijstraatje in waar de bus niet komt. Een beetje het "get off the beaten track" idee.
Tot een paar dagen geleden was er nog een aanbieding bij air berlin..quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:14 schreef Slappe_hap het volgende:
Zo rustig op het forum van the city that never sleeps![]()
Iemand enig idee wanneer de vliegtickets naar NYC weer schandalig goedkoop zijn? Ik heb heimwee![]()
Dat zijn mooie prijzen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:43 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Tot een paar dagen geleden was er nog een aanbieding bij air berlin..
280 euro retour meen ik
Nou..ik zag vluchten van 320-330 in februari vanaf Schiphol. Dus...quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:30 schreef StrikerZeljko het volgende:
jup maar met air berlin kan je vanaf dusseldorf of keulen en dan is het peanuts he
ik zou ze goed in de gaten houden die duitsers!
LTU heeft ook leuke aanbiedingen
En al tel je het vervoer naar duitsland erbij het is altijd nog veel goedkoper tegen die prijs dan wanneer je vanuit nederland vliegt..
Bungalow 8 was toch altijd erg hot..quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:42 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nog 8 weken wachten.. Driving me mad.. Can't wait..
Damn wat heb ik er zin in. Moet alleen nog tickets kopen voor een New Years Eve party.. Wat is nou de place to be met nieuwjaar? Wil even bij TimeSquare gaan kijken maar ook wel even een andere party('s) afgaan.. Had gekeken maar Duvet, Marquees, Pink Elephant Club.. Sommigen vrij prijzig maar opzich maakt dat me niet zoveel uit, heb er best een paar 100 dollar voor over.. Iemand een dikke vette aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |