"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.quote:
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:00 schreef zarGon het volgende:
Taalverloedering. Tantoe spang, je weet..
ja, maar je hebt ontwikkelingen die door iedereen worden opgenomen, en dit soort baggerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan zijn dit slechte ontwikkelingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
Taal is altijd in ontwikkeling. Of beweer jij te spreken/schrijven als iemand uit 1900?
Dan gaat de ontwikkeling de verkeerde kant op...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:01 schreef netnord het volgende:
[..]
ik hoor mijn kinderen (17,14 en 10) anders echt niet zo praten hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef netnord het volgende:
[..]
"De jeugd" wellicht? Daar zeiken die oudjes toch over, hoe slecht de jeugd wel niet is.
Of ben jij niet het product van de generatie voor jou?
Iquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef MouzurX het volgende:
O dacht dat die een allochtonen bash topic was ... maar het is tegen de jeugd ..
De jeugd van tegenwoordig ! allemaal kutkinders.
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kijk TMF, ik ben geen gothic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
Welke hype?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Drie jaar na de hype jezelf nog steeds verdedigen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |