abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:08:31 #176
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_52758571
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 00:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan.
[..]

Waarom is het dan zo moeilijk als ik om dergelijke onderzoeken vraag?
[..]

Nee niet omdat ik mensen daar niet toe in staat acht. Omdat ik een erg grote groep mensen daar niet toe in staat acht. Verwachten dat zoveel mensen het geheim bewaren is niet reeel.
[..]

Daar hoef je niet blind op te vertrouwen. Even zoeken in de verschillende wetenschappelijke archieven doet daar al wonderen voor. Dan kan je het wetenschappelijk verantwoord onderbouwen enzo
[..]

Zal ik dan even een pagina in elkaar draaien die zegt dat het veilig is? Zulke pagina's zeggen helaas zo weinig...
Ik wens je veel succes en sterkte. En wijsheid, alhoewel ik daar sterk aan begin te twijfelen.
Wat dit betreft "discussie" met jou gesloten.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:17:54 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52758806
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes en sterkte. En wijsheid, alhoewel ik daar sterk aan begin te twijfelen.
Wat dit betreft "discussie" met jou gesloten.
Bedankt voor je wens. Dat gaat wel goed komen. Ik vraag me alleen af waarom je niet meer in wil gaan op de punten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:05:42 #178
188877 Stupendous76
pi_52759990
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijns inziens ook, het ging overigens om ietsje meer dan 1 persoon.
[..]
Ik vond zo snel geen andere namen, maar het klopt ja. Ik zou wel eens willen weten hoe het verder met die mensen is gegaan.
Repent, Pray, Forgive
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:39:08 #179
188877 Stupendous76
pi_52766497
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bedankt voor je wens. Dat gaat wel goed komen. Ik vraag me alleen af waarom je niet meer in wil gaan op de punten.
Dat is een discussie die niet in dit topic hoort en naar ik vermoed al vaker is geweest binnen BNW (of Fok in het algemeen).
Repent, Pray, Forgive
pi_52767336
En die mag best via PM gevoerd worden, maar niet hier idd .
bye
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:55:05 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52768542
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
En die mag best via PM gevoerd worden, maar niet hier idd .
Was ik ook niet van plan
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:40:27 #182
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52769551
hatrick !!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:43:49 #183
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52840258
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:18 schreef Fixers het volgende:
En zuurstof kan wel degelijk kankerverwekend zijn.
Laten we de gevaren van DHMO niet vergeten!

http://www.dhmo.org/cancer.html
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52851688
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:43 schreef Rasing het volgende:

[..]

Die site is zooooo geweldig dihydromonooxide is echt een heel link goedje.
pi_52853743
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:43 schreef Rasing het volgende:

[..]

Btje in troebel....vissen

Die site is als een storm in een glas.....

Ik kan de zon weer in het ...... zien schijnen..

Krijg ik nou 'n gezwel van ...... of iets anders?

Als je er n steen in gooit , krijg je dit..

Topic valt zo 'n btje in het.....

Aan zij die meelezen:

Stille.....hebben diepe gronden.

Zo nu ff .....
http://www.renesmurf.nl/pivot/entry.php?id=1907
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:23:31 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52938799
belachelijk nu weet ik het zeker. je MOET en ZAL aspartaam binnen krijgen.

Onze blikautomaat is sinds invoering ColaZero aangepast.
De oude situatie was 3 Cola, 1 cola light. 2 Fanta, 1 fanta lemon, 1 Fanta Cassis.
dat was veranderd in 1 Cola, 3 zero, 1 Cola light, 1 Fanta, 1 lemon, 1 Cassis
Dat is tot mijn stomme verbazing vandaag de Cola Light vervangen door halve liter flessen.

De automaat delen we met nog 3 andere bedrijfjes, maar de Zero is geregeld op...kennelijk werkt de subliminale reclame voor light producten?

Ik vind het frappant dat nu het light zo extreem gepromoot wordt dat gemiddelde nl dikker en dikker en dikker wordt.
Gewoon VIES dik. Amerikaans dik. Rara hoe kan dat. Ik geloof niet dat er nu meer geconsumeert wordt dan 10 jaar terug. De gewone cola bevat geen meer suiker. Dus de oorzaak van ons dikker worden in NL. Is in mijn ogen Aspertaam.

Nu de automaat dus veranderd is met halve liters light is voor mij nu echt duidelijk dat er een lobby is voor aspartaam consumptie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:50:01 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52939157
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
belachelijk nu weet ik het zeker. je MOET en ZAL aspartaam binnen krijgen.

Onze blikautomaat is sinds invoering ColaZero aangepast.
De oude situatie was 3 Cola, 1 cola light. 2 Fanta, 1 fanta lemon, 1 Fanta Cassis.
dat was veranderd in 1 Cola, 3 zero, 1 Cola light, 1 Fanta, 1 lemon, 1 Cassis
Dat is tot mijn stomme verbazing vandaag de Cola Light vervangen door halve liter flessen.

De automaat delen we met nog 3 andere bedrijfjes, maar de Zero is geregeld op...kennelijk werkt de subliminale reclame voor light producten?

Ik vind het frappant dat nu het light zo extreem gepromoot wordt dat gemiddelde nl dikker en dikker en dikker wordt.
Gewoon VIES dik. Amerikaans dik. Rara hoe kan dat. Ik geloof niet dat er nu meer geconsumeert wordt dan 10 jaar terug. De gewone cola bevat geen meer suiker. Dus de oorzaak van ons dikker worden in NL. Is in mijn ogen Aspertaam.

Nu de automaat dus veranderd is met halve liters light is voor mij nu echt duidelijk dat er een lobby is voor aspartaam consumptie.
En dat noem ik een staaltje creatief statistiek lezen
Onikaan ni ov dovah
pi_52940218
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat noem ik een staaltje creatief statistiek lezen
Precies, een persoon die wat verder van deze zaak verwijderd is, zegt waarschijnlijk dat de verandering aan de frisdrankautomaat komt omdat de klant/gebruiker blijkbaar meer vraagt om light produkten dan om regular frisdrank. Niet omdat men aspartaam moet drinken, maar omdat light nu eenmaal in de mode is.

En men consumeert wel degelijk meer. Niet zozeer meer aspartaam, maar meer, punt. Het wordt steeds makkelijker om fast food te bemachtigen. Zowel via internet, de foon of in de supermarkt. Ook wordt men steeds rijker en gata men steeds meer uit eten (grotere porties). Daar wordt men dikker van, zeker in combinatie met het steeds minder bewegen van de mens. Vanwege de ARBO mag men niet meer tillen, zware werkzaamheden doen en steeds meer trappen worden vervangen door liften en roltrappen.

Daarom wordt men dik, niet door apsartaam...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:58:51 #189
188877 Stupendous76
pi_52942882
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 17:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Precies, een persoon die wat verder van deze zaak verwijderd is, zegt waarschijnlijk dat de verandering aan de frisdrankautomaat komt omdat de klant/gebruiker blijkbaar meer vraagt om light produkten dan om regular frisdrank. Niet omdat men aspartaam moet drinken, maar omdat light nu eenmaal in de mode is.
Modes worden op deze manier gemaakt; het produkt is niet zo populair als men wenst, dus wordt de rest minder beschikbaar et voila, een populair produkt.
quote:
En men consumeert wel degelijk meer. Niet zozeer meer aspartaam, maar meer, punt. Het wordt steeds makkelijker om fast food te bemachtigen. Zowel via internet, de foon of in de supermarkt. Ook wordt men steeds rijker en gata men steeds meer uit eten (grotere porties). Daar wordt men dikker van, zeker in combinatie met het steeds minder bewegen van de mens. Vanwege de ARBO mag men niet meer tillen, zware werkzaamheden doen en steeds meer trappen worden vervangen door liften en roltrappen.

Daarom wordt men dik, niet door apsartaam...
Dat is zeer waarschijnlijk de grootste oorzaak.
Maar dat betekent niet dat aspartaam dan geen kwaad kan ofzo.
Repent, Pray, Forgive
pi_52943612
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:58 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Modes worden op deze manier gemaakt; het produkt is niet zo populair als men wenst, dus wordt de rest minder beschikbaar et voila, een populair produkt.
[..]
Dat is een manier, maar dat hoeft neit zo te zijn. In Lambiek zijn post heeft hij het over het steeds op zijn van de Coke zero, ondanks dat er een vergroot aanbod is (van 1 naar 3 slots). Dus er is wel degelijk een grotere vraag naar, en niet een verminderd aanbod.
quote:
Dat is zeer waarschijnlijk de grootste oorzaak.
Maar dat betekent niet dat aspartaam dan geen kwaad kan ofzo.
Ik reageerde ook alleen op Lambiek zijn post, waarin hij stelt dat aspartaam de reden is dat men dikker wordt. De verdere gevolgen van het spul laat ik voor deze post even buiten beschouwing.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 5 september 2007 @ 00:25:00 #191
188877 Stupendous76
pi_52950589
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat is een manier, maar dat hoeft neit zo te zijn. In Lambiek zijn post heeft hij het over het steeds op zijn van de Coke zero, ondanks dat er een vergroot aanbod is (van 1 naar 3 slots). Dus er is wel degelijk een grotere vraag naar, en niet een verminderd aanbod.
Repent, Pray, Forgive
  woensdag 5 september 2007 @ 13:58:50 #192
41051 Rasing
pi_52959323
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:23 schreef Lambiekje het volgende:
Wat een heerlijke BNW-redenering.
pi_56403435
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:42:27 #194
52357 Lambiekje
pi_56660913
quote:
Zoetstoffen maken dik

Onderzoekers van de Purdue Universiteit in West Lafayette (VS), hebben vastgesteld dat zoetstoffen dikmakers zijn. Tot deze conclusie komen Susan Swithers en Terry Davidson na experimenten met ratten. Zoetstoffen missen de calorieën, die in gewone suiker wel aanwezig zijn en daardoor raakt ons lichaam in de war. Gevolg is dat calorierijke voeding vervolgens niet effectief wordt verwerkt door het lichaam.

Voor het onderzoek hebben de onderzoekers ratten gevoed met yoghurt, die gezoet was met normale suiker en die gezoet was met sacharine. De proefdieren, die yoghurt met zoetstoffen kregen, aten vervolgens veel meer calorierijk voedsel dan de andere ratten, wat resulteerde in een grote gewichtstoename. Bij langdurig gebruik van zoetstoffen, 'verleert' de spijsvertering om voedingstoffen goed te verwerken. De vraag van het lichaam naar zoete voeding neemt toe. Wanneer vervolgens weer aan de vraag wordt voldaan, is het vaak te laat en worden de calorierijke suikers niet meer goed omgezet, waardoor men dikker wordt.

Swithers en Davidson hebben verder ontdekt dat de kerntemperatuur van het lichaam verantwoordelijk is voor een goede spijsvertering. Bij de onderzochte ratten was duidelijk waarneembaar, dat een toename van de temperatuur ook een verhoogde spijsvertering betekende. Dit was alleen het geval bij de knaagdiertjes die yoghurt met suiker hadden gegeten. Na het eten van zoetstoffen, steeg de kerntermperatuur nauwelijks en werden de voedingsstoffen minder effectief verwerkt.

Andere onderzoeken uit de VS, tonen aan dat er een verband bestaat tussen de consumptie van lightdranken en een verhoogd risico op vetophopingen in de buik en een hoge bloeddruk. De onderzoekers van de Purdue Universiteit raden aan om kunstmatig gezoete produkten te laten staan en liever het 'originele' produkt te eten. Zij maken echter wel een kanttekening. Als je je bewust bent van wat je precies eet en drinkt, kan je je lichaam 'sturen' en kunnen problemen vermeden worden.

bron
Hèhè eindelijk is een onderzoek naar het vergif aspartaam. Kortom vermijdt ten aller tijden light producten.!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:48:22 #195
52357 Lambiekje
pi_56661024
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Rasing het volgende:

[..]

Wat een heerlijke BNW-redenering.
En nu dus bewezen middels bovenstaande reply
  maandag 11 februari 2008 @ 13:04:07 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56663773
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hèhè eindelijk is een onderzoek naar het vergif aspartaam. Kortom vermijdt ten aller tijden light producten.!
3 vragen voor jou:
1: Heb je een link naar het betreffende onderzoek? Zal niet voor het eerst zijn dat de media dergelijke dingen weet te verdraaien.
2: Sinds wanneer zijn Saccharine en Aspartame gelijk aan elkaar?
3: Sinds wanneer neem jij de media serieus?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 11 februari 2008 @ 13:21:48 #197
52357 Lambiekje
pi_56664113
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

3 vragen voor jou:
1: Heb je een link naar het betreffende onderzoek? Zal niet voor het eerst zijn dat de media dergelijke dingen weet te verdraaien.
2: Sinds wanneer zijn Saccharine en Aspartame gelijk aan elkaar?
3: Sinds wanneer neem jij de media serieus?
Het is weer eens een onderzoek met een negatief resultaat. EU heeft nooit sinds dat het spul (of beter gezegd vergif) midden jaren 80 in ons voedsel wordt verwerk een gedegen onderzoek gedaan. Japan heeft dat wel en heeft het daarom ook het spul verboden.

Nu er dus weer eens een onderzoek aantoont dat het geen goed voedingsstof is.

2. Het is gewoon een chemisch goedje. Wat niet goed kan zijn. E951 E954 what's the difference

3. Als een conspiracy aanngekaart wordt en in het juiste straatje past.
  maandag 11 februari 2008 @ 14:18:02 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56665000
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is weer eens een onderzoek met een negatief resultaat. EU heeft nooit sinds dat het spul (of beter gezegd vergif) midden jaren 80 in ons voedsel wordt verwerk een gedegen onderzoek gedaan. Japan heeft dat wel en heeft het daarom ook het spul verboden.

Nu er dus weer eens een onderzoek aantoont dat het geen goed voedingsstof is.
Een onderzoek wat je blijkbaar niet zelf gelezen hebt? Hoe kan je daar nou een oordeel over geven.
quote:
2. Het is gewoon een chemisch goedje. Wat niet goed kan zijn. E951 E954 what's the difference
Water is ook een 'chemisch goedje'
quote:
3. Als een conspiracy aanngekaart wordt en in het juiste straatje past.
En jij vind het vreemd dat je niet serieus genomen wordt?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:32:39 #199
41051 Rasing
pi_56707553
Of je nou

of

door je thee mengt, het zijn beide chemische verbindingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rasing op 13-02-2008 17:41:15 ]
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:33:25 #200
41051 Rasing
pi_56707563
editen valt niet mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')