ik heb me beperkt tot het downloaden van fokforumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef -SL- het volgende:
Ik heb het internet gedownload, dus ik kan gewoon offline verder![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:12 schreef KopieerMachine het volgende:NOO INTERNETZ0rZ DONT TUCH MY INTERNETZ)RZ
die cd's zijn niet gratis meer, das kutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
CD''s, televisie, radio, ring a bell?
Daar moet je je niet op verkijken, er zijn een paar cruciale punten - als die eruit gaan is internet doodvermoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
Internet kan niet stuk... heeft namelijk multiple points of failure...Als het internet stuk is, is alles stuk...
![]()
Je bedoelde der grobe exchanges?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Daar moet je je niet op verkijken, er zijn een paar cruciale punten - als die eruit gaan is internet doodvermoord.
gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:33 schreef Koffielurk01 het volgende:
Internet kan niet stuk... heeft namelijk multiple points of failure...Als het internet stuk is, is alles stuk...
![]()
ARPANETquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef YebCar het volgende:
[..]
gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!
![]()
right...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef YebCar het volgende:
[..]
gozer.....als je onder de pentagon die utp kabeltje eruit trekt werkt alles gewohn niet mer hor!
![]()
Dankzij de (verouderde) Amerikaanse defensie-satalietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef pt0x het volgende:
[..]
right...![]()
anyway, met GPS is het wel zo, als America wil zetten ze het uit. kunnen wij ons tomtom shit niet meer gebruiken.. of iets anders dat GPS gebruikt.
Europa is met haar eigen GPS shit bezig nu.
48 dagen en nonstop in 1 zin... dat vind ik knap... lijk me een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:35 schreef pt0x het volgende:
Zonder internet? ach, ik ben toch al van plan de IT uit te gaan dus qua werk zal het niet zo veel boeien.
wel jammer dat ik dan geen mail meer heb maar ach, GSM's zullen blijven werkendenk alleen dat de wereld economie een beetje zal gaan doodgaan ofzo..
daarbij heb ik voor 48 dagen nonstop mp3 op me pc. no problem dus.
haha als er niet meer aan gezeten wordt gaat internet zeker doodquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef JortK het volgende:
NOES!!!111!!!!~~``!!!!
Van internet moet afgebleven worden ROFLCOPTER!
Je gaat tijdens het wachten toch wel wat doen zeker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dan wacht ik wel tot school weer begint![]()
![]()
same here.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef Sgele het volgende:
dan heb ik geen werk meer.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |