quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je weet niets. Ik kan daarintegen van jou al een aardige voorstelling makenJe stemgeluid
Je platboerse manier van spreken
![]()
En wil je het al helemaal achterwege laten om me zo voor schut te zetten in de COS, griezel?!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's niet gezond. Ik vind jou best aardig![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
ff serieus........ http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1747831#1747831
Zo krijg je de conspiracies de wereld in.
Doe ik niet, toch? (je overdrijft)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wil je het al helemaal achterwege laten om me zo voor schut te zetten in de COS, griezel?!!![]()
![]()
Ik pak je wel terug op VOLquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe ik niet, toch? (je overdrijft)
Mooooi, beter dan Blue Eyes!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:44 schreef Prospera het volgende:
Soms ben je er van overtuigd dat je het my way doet,
maar dan ga je 8 weken later dood;
was dat je plan dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=dbadHGIdkJ0
Mijn wijn gaat de verkeerde kant op thanksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:44 schreef Prospera het volgende:
Soms ben je er van overtuigd dat je het my way doet,
maar dan ga je 8 weken later dood;
was dat je plan dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=dbadHGIdkJ0
Littekens op mijn ziel... en dan wegrennen... laffe hond!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja hoezo nouik denk, ik verhuis naar VOL. ben jij van me af ...
maar.. zo heb ik het nooit bedoeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Littekens op mijn ziel... en dan wegrennen... laffe hond!![]()
Tipsch is ook van de conspiraciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Littekens op mijn ziel... en dan wegrennen... laffe hond!![]()
Dat ligt aan het tuitje, niet aan The King!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn wijn gaat de verkeerde kant op thanks![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ligt aan het tuitje, niet aan The King!![]()
Had je je eerder moeten bedenken, er is nu geen weg terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar.. zo heb ik het nooit bedoeld![]()
![]()
Tipsch zat eerder deze nacht al met zijn neus in de coke, dus die ziet ze vliegen..quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tipsch zat eerder deze nacht al met zijn neus in de coke, dus die ziet ze vliegen..
Je bent weer gewoon aan de fles?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kreng is nog steeds niet leeg ..
![]()
Oi is Tipsch een ventquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tipsch zat eerder deze nacht al met zijn neus in de coke, dus die ziet ze vliegen..
Gaat ik je daar ff wat water brengen, je zal wel een droge strot hebben..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:54 schreef mootie het volgende:
Ik ben een roepende in de woestijn op VOL![]()
trap ik dan tegen een heilig huisje aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:56 schreef mootie het volgende:
Tipsch die gewoon de fokkers trusten wenst op vol![]()
quote:
Babe it's Elvis timequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
Prospera, heb je er nog één?
Laat maar zien, ben wel benieuwd. Maar je bent een liefhebster van Elvis, of trek ik nu te snel conclusies?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Babe it's Elvis time![]()
Ja voor dat hij dood ging![]()
die wil je niet zien.
Ik was helemaal geen liefhebster, totdat ik 3 jaar geleden een cd'tje kreeg. Die draai ik 2x per jaar, maar vandaag is het him all over, dus heb ik ff ge u tubed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat maar zien, ben wel benieuwd. Maar je bent een liefhebster van Elvis, of trek ik nu te snel conclusies?
Je hebt het nu over het andere kanaal neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
Staaaaaapelgek, dat is wat ik er van vind!
Die draai je in januari en augustus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik was helemaal geen liefhebster, totdat ik 3 jaar geleden een cd'tje kreeg. Die draai ik 2x per jaar, maar vandaag is het him all over, dus heb ik ff ge u tubed.
Deze is echt niet fijn, even voor zijn sterfdatum![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=6DaugHlCizo
ga er zo van tussen![]()
Zie COSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:06 schreef mootie het volgende:
Staaaaaapelgek, dat is wat ik er van vind!
Alleen wanneer ik in de mood ben ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die draai je in januari en augustus?![]()
Thanks, ik ga 'm ff bekijken.
Van tussenze![]()
Heb het net bekeken, had verwacht dat 'ie er 'erger' uit zou zien. Zijn stem is tot de laatste snik goed geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik in de mood ben ....
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het net bekeken, had verwacht dat 'ie er 'erger' uit zou zien. Zijn stem is tot de laatste snik goed geweest.
Ladies and gentlemen.. Elvis has left the building..
He hasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen.. Elvis has left the building..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |