Niet mee eens mijn katten kwamen bij me als het hun uitkwam.. En het liefst op je krant gaan liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Grote voordeel van een kat vind ik dat je ze zo lekker op schoot kan trekken voor een knuffel. Het dichtstbij wat dat bij een hond komt is dat ie op je voeten ligt. Vervolgens krijg je na een kwartier platte voeten van het gewicht![]()
Maar ik ben dol op me witte en ik zou hem voor geen 10 katten willen ruilen
Niet lief of geen dwerg (teckel Leandraquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
Nee, is hij niet (en gelukkig hoort hij dat niet)![]()
Hier had ik niet mee weg kunnen komen... je rook het dagen later nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OOOOOOOOOwww, was het vergeten, maar iets soortgelijk heb ik een keer bewerkstelligd in het huis van een vriendin, toen ze niet thuis was. Drama.. Gelukkig maakte ze er niks van.
Agent 003! U gaat echt te ver. Naast mijn oren ben ik aangenomen op mijn overgevoeligheid en dat weet u best. Ik heb speciale rechten bedongen in mijn contract, waaronder het recht verschoond te blijven van de nare zaken die zich in 101 afspelen.quote:
Ik ging voor het eerst wraps in de oven doen, stond er op de verpakking dat je er folie omheen moest wikkelen, gebruik ik plastic folie..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okeee dat is ook erg.
Ik heb wel eens een keer een pakje boter in de magnetron versmolten. Het liep er uit en over de hele vloer![]()
Wat nou Teckel??? Ik noem jou toch ook geen stekelvarken?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet lief of geen dwerg (teckel Leandra)
Maar mijn hond mag niet op de bank. (Probeer dat een kat maar eens te verbieden)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:11 schreef Soury het volgende:
Niet mee eens mijn katten kwamen bij me als het hun uitkwam.. En het liefst op je krant gaan liggen.
Mijn hond komt altijd gezellig bij me en ligt dan altijd op haar stukje bank.. Altijd rechts en soms kruipt ze tegen me aan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerst wraps in de oven doen, stond er op de verpakking dat je er folie omheen moest wikkelen, gebruik ik plastic folie..![]()
![]()
![]()
Blij dat ik niet als enige stomme dingen doequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik ging voor het eerst wraps in de oven doen, stond er op de verpakking dat je er folie omheen moest wikkelen, gebruik ik plastic folie..![]()
![]()
![]()
Kamer 101 is idd grof... Winston had er ook moeite mee, maar kwam er uiteindelijk "genezen" uit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Agent 003! U gaat echt te ver. Naast mijn oren ben ik aangenomen op mijn overgevoeligheid en dat weet u best. Ik heb speciale rechten bedongen in mijn contract, waaronder het recht verschoond te blijven van de nare zaken die zich in 101 afspelen.
Gewoon een vergaderkamertje dus met lauwe koffie en een peuk. Anders gaat het niet door.
Er ligt ook een kleedje op haar kant. Je hebt helemaal gelijk daarin maar ik ben een softie en ze is graag in de buurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar mijn hond mag niet op de bank. (Probeer dat een kat maar eens te verbieden)
Daar is ie veel te groot en te zwaar voor. Beest is 60 cm hoog. Dat gaat gewoon niet. Geen 1 hond hier mag het trouwens. Banken zijn voor mensen niet voor honden. Die hebben kussens en kleden.
Eén van mijn katten is altijd daar, waar ik ook ben, als ik slaap, ligt 'ie boven mijn hoofd op mijn kussen. En als ik er soms geen zin in heb en ik doe de deur dicht, zodat hij er niet bij kan, gaat 'ie net zolang aan de deur krabben en miauwen, tot dat hij zijn zin weer krijgt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mee eens mijn katten kwamen bij me als het hun uitkwam.. En het liefst op je krant gaan liggen.
Mijn hond komt altijd gezellig bij me en ligt dan altijd op haar stukje bank.. Altijd rechts en soms kruipt ze tegen me aan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
De hond bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
Wat nou Teckel??? Ik noem jou toch ook geen stekelvarken?!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kamer 101 is idd grof... Winston had er ook moeite mee, maar kwam er uiteindelijk "genezen" uit...
ik zal kijken of kamer 666 vrij is, daar voelt u zich waarschijnlijk meer thuis![]()
dit is mijn waakhond, een teckel (geen dwergquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er lief uit... wat is het?
Welterustenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
De hond bedoelde ik dus![]()
En nou ben ik echt snurken [afbeelding]
Truste stekelvarken Veulenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed opzoeken: over 5 uurtjes moet ik al weer op![]()
Ah. Nou, hij lijkt nog best groot hoor vanuit deze hoek gefotografeerd, dus een dwerg heb ík hem niet genoemdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
dit is mijn waakhond, een teckel (geen dwerg). gefotografeerd tijdens z'n pauze in het gras ergens in Ermelo (vakantiehuisje)
Had ik nog niet verteld van het hete frituurvet wat ik in een plastic tas wegkieperde...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blij dat ik niet als enige stomme dingen doe![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat soort streken zou ik dus echt gestoord van worden hè... doe mij maar een hondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eén van mijn katten is altijd daar, waar ik ook ben, als ik slaap, ligt 'ie boven mijn hoofd op mijn kussen. En als ik er soms geen zin in heb en ik doe de deur dicht, zodat hij er niet bij kan, gaat 'ie net zolang aan de deur krabben en miauwen, tot dat hij zijn zin weer krijgt...
Hee geen vooroordelen hequote:
JIJ ziet dat heel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nou, hij lijkt nog best groot hoor vanuit deze hoek gefotografeerd, dus een dwerg heb ík hem niet genoemd![]()
Ik kat graagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor degenen hier die zo dol op katten zijn![]()
[afbeelding]
geweldigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee geen vooroordelen he![]()
Ze rent met de staart tussen de benen weg voor een jack russel![]()
En het geeeeeen pittbull![]()
Is het een bepaald ras of stylen ze hun vacht zo vaakquote:
Als je het erg op prijs stelt dat ik ga zitten liegen dat ik ze schattig vind dan wil ik dat voor jou wel doen hoor, maar feit is dat ik niets met katten heb.... en ook niet met honden die kleiner zijn dan katten...quote:
Ook lief hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
Speciaal voor degenen hier die zo dol op katten zijn![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een bepaald ras of stylen ze hun vacht zo vaak![]()
lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een bepaald ras of stylen ze hun vacht zo vaak![]()
Ben er ook voor onder behandeling....bij dr. Mispoesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat soort streken zou ik dus echt gestoord van worden hè... doe mij maar een hond
Van jou verwacht ik dat niet (vandaar het grapje). Maar ik zie hier allemaal honden voorbijkomen, dus ik dacht, laat ik mijn poezen dan ook maar showen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je het erg op prijs stelt dat ik ga zitten liegen dat ik ze schattig vind dan wil ik dat voor jou wel doen hoor, maar feit is dat ik niets met katten heb.... en ook niet met honden die kleiner zijn dan katten...
Snoepies zijn het, maar wij zijn de enige kattenlefhebbers, op dit moment, hier..quote:
Gelukkig... eindelijk iemand die niet zoveel inlevingsvermogen van mij verwachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dat niet (vandaar het grapje). Maar ik zie hier allemaal honden voorbijkomen, dus ik dacht, laat ik mijn poezen dan ook maar showen.
Het zijn trouwens Devon Rexen.
Devon Rexen. Zeldzaam ras?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik dat niet (vandaar het grapje). Maar ik zie hier allemaal honden voorbijkomen, dus ik dacht, laat ik mijn poezen dan ook maar showen.
Het zijn trouwens Devon Rexen.
Trustequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig... eindelijk iemand die niet zoveel inlevingsvermogen van mij verwacht![]()
En nu echt weg dus![]()
Het zijn siamezen toch? Maar dan met krullies?quote:
Je weet niets. Ik kan daarintegen van jou al een aardige voorstelling makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |