Wat zeggen ze ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:12 schreef pullup het volgende:
Albert Verlinde is de klos vanavond als ik de bewoners zo hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Albert wilt een hek op de plek waar ze presenteren, tegen de bokito acties ofzo.
Ze zijn van plan om de titel van de show ' De laatste show' echt letterlijk op te vatten, allerlei wapens klaar te leggen en met stro en van alles uit de paardenbak te gaan smijten, en hebben in de telegraaf gelezen dat Albert om een bokito-achtig hek heeft gevraagd om de bewoners te weren.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn van plan om de titel van de show ' De laatste show' echt letterlijk op te vatten, allerlei wapens klaar te leggen en met stro en van alles uit de paardenbak te gaan smijten, en hebben in de telegraaf gelezen dat Albert om een bokito-achtig hek heeft gevraagd om de bewoners te weren.
Dan ben je in ieder geval grondig bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
WTF, ik ben aan het bijlezen vanaf COS # 2288![]()
En kom er nu achter dat ik COS # 2292 voor de 2e keer aan het lezen ben![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval grondig bezig
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
WTF, ik ben aan het bijlezen vanaf COS # 2288![]()
En kom er nu achter dat ik COS # 2292 voor de 2e keer aan het lezen ben![]()
Het viel zelfs wel mee deze keer eens geen streamlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx
En toen kwam er dus een mededeling dat er niet over gesproken mocht worden ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef Darklight het volgende:
waarom ga je die cossen doorlezen, zoveel is er niet gebeurd
Ze heeft haar programma voor de komende 6 uur al klaar inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Nada is euforisch. Bianca vertelt dat ze extentions mag.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
daar kom ik nu achter ja, tot zo ( ben bij nummer 2293)
![]()
Jippie. Weer een dag vol kommer en kapperkwel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Deze dag staat ook in het teken van haar en visagie, net als gisteren. Ik heb er zo'n zin in. NOT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jippie. Weer een dag vol kommer en kapperkwel.
Dat begrijp ik dus niet. Stanley gaat het haar van Huub doen en Lieke krijgt make-up en haar haar wordt gedaan. De rest staat erbij en kijkt toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:35 schreef SIRA het volgende:
wat een drukte in de kapsalon
[afbeelding]
mmm, is het erg dom van me als ik niet weet wat 't precies is ? (ff google)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef schatje het volgende:
Ja joh, roep ff lekker dat je Visine gewoon bij Backstage in A'dam kan kopen.
Het is wel verboden hier maar toch te koop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef schatje het volgende:
Ja joh, roep ff lekker dat je Visine gewoon bij Backstage in A'dam kan kopen.
Oogdruppels zodat je ogen mooi wit worden. Is verboden in Nederland.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef SIRA het volgende:
[..]
mmm, is het erg dom van me als ik niet weet wat 't precies is ? (ff google)
Logisch dat Lieke het eerst mag.Bij Lieke blijft alles wel zitten,maar bij die twee dozen is dat nog maar de vraag als ze het nu al doen.Die twee dozen moeten knap zijn vanavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef SIRA het volgende:
Amanda wilde al met Bianca naar de kapsalon maar DOB begint eerst met LieKe,
eindelijk gerechtigdheid
http://www.visineeyes.info/index.htmquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef SIRA het volgende:
[..]
mmm, is het erg dom van me als ik niet weet wat 't precies is ? (ff google)
Ik kan melden dat er file stondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat de camera niet op de villa staat, ik wil die voorbereidingen wel zien
Georgina had een alternatief..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.visineeyes.info/index.htm
Toch zwanger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef Dreamboy het volgende:
De dame in het rode truitje lelt denk voor 2 ze is waarschijnlijk wel zwanger.
Waarvoor moet dat kind extensions, ze heeft al genoeg haar van d'r zelf...ow wacht het is dreinaap Nadia, die wil alles wat een ander heeft om er daarna over te kunnen janken dat ze het niet mooi vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Jemig, die is gek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:44 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Georgina had een alternatief..
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html
En weer zit er zo'n prototype-blonde-bimbo-rtl-beeldvulling alla Kim de hoerige butler bij .....quote:
Dan zal het waarschijnlijk te snel gaan. Ze zullen daar waarschijnlijk op basis van uurtje-factuurtje werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet. Stanley gaat het haar van Huub doen en Lieke krijgt make-up en haar haar wordt gedaan. De rest staat erbij en kijkt toe.
Waarom niet meer mensen tegelijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |