Wat wel triest is , is dat hij niet meer de beroep kan uitoefenen daardoor die hij wil doen,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je? Het is namelijk een drama...
Een van de surrogaatvaders van Brian op Bonaire heeft een motorongeluk gehad en zijn voet daarbij verbrijzeld...
Twee maanden terug ...
Ja dat is idd erg triest, maar dat mama netty na 2 maanden dit pas doorgeeft aan brian daar vallen de meeste mensen over hier. Noodoproep wat eigenlijk geen noodoproep meer is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef maril het volgende:
[..]
Wat wel triest is , is dat hij niet meer de beroep kan uitoefenen daardoor die hij wil doen,
dat begreep ik van Brain dat hij en die man iets wilde gaan opzetten, maar dat kan nu omogelijk met een voet die naar de vaantjes is.
Sorry Emma, ik kan je niet van dienst zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een cap gemaakt van een momentje ervoor of erna, toen Nadia haar blote doos voor de spiegel showde?
BQ ik herken je helemaal neit zo!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Emma, ik kan je niet van dienst zijn![]()
Brain heeft aan Netty gevraagd/geschreven of hij de nieuwe telefoonnummers van die 2 kreeg, Netty is daar achteraaan gegaan en is er zo achtergekomen en dat heeft ze haar zoon verteld/geschreven, hij kreeg de brief ook gisteravond laat van de buren .quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat is idd erg triest, maar dat mama netty na 2 maanden dit pas doorgeeft aan brian daar vallen de meeste mensen over hier. Noodoproep wat eigenlijk geen noodoproep meer is.
Wellicht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als een oproepje in code die ze van tevoren hebben afgesproken![]()
Klopt ja...De bedoeling was dat Joep&Ed dat restaurant van ze zouden verkopen. En dan op het strand bij hun nieuwe villa moest er een kite surf toko ofzo opgezet gaan worden. waar je dus kan kite'en en les kan krijgen. En aangezien Brian ook aan zo'n vlieger kan hangen, was dat zo'n beetje de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef maril het volgende:
[..]
Wat wel triest is , is dat hij niet meer de beroep kan uitoefenen daardoor die hij wil doen,
dat begreep ik van Brain dat hij en die man iets wilde gaan opzetten, maar dat kan nu omogelijk met een voet die naar de vaantjes is.
Je hoort mij niet zeggen dat het niet erg is, ik vind het idd erg, zoiets gun je niemand. Maar wat ik niet snapte was die noodoproep, maar nu snap ik het wel door jou uitleg!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:54 schreef maril het volgende:
[..]
Brain heeft aan Netty gevraagd/geschreven of hij de nieuwe telefoonnummers van die 2 kreeg, Netty is daar achteraaan gegaan en is er zo achtergekomen en dat heeft ze haar zoon verteld/geschreven, hij kreeg de brief ook gisteravond laat van de buren .
Als het niet om Lieke of Huub gaat is het nooit erg, dat valt mij altijd zo tegen hier.
Dat restaurant? Wat ik weer begreep, was dat ze toch van plan waren dat te verkopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef maril het volgende:
Uhuhquote:09:00 - Topdag voor de dames
Het zal een dag worden als alle andere. Voor Amanda en Co, de beautyfanaten, zal het echter wel één van de topdagen worden want zowel kapper Stanley als Dreams of Beauty komen de Villa verblijden met een bezoek. Dat betekent dat de dames weer veel in de spiegel kunnen kijken en kunnen doen wat ze het leukste vinden; tutten. En geef ze eens ongelijk! Bovendien mag het resultaat er ook vaak zijn en dus hebben de heren, zowel in de Villa als erbuiten, het maar weer goed voor elkaar!
Palma doet pogingen om iedereen uit bed te krijgen, lukt niet erg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
BQ ik herken je helemaal neit zo!!!![]()
Gebeurd er nog wat op de streams ?
Aha, dat heb ik niet meegekregen. Dat is inderdaad jammer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:56 schreef T-lex het volgende:
Klopt ja...De bedoeling was dat Joep&Ed dat restaurant van ze zouden verkopen. En dan op het strand bij hun nieuwe villa moest er een kite surf toko ofzo opgezet gaan worden. waar je dus kan kite'en en les kan krijgen. En aangezien Brian ook aan zo'n vlieger kan hangen, was dat zo'n beetje de bedoeling.![]()
Nee het ging niet om het restaurant , de man wilde die verkopen en een ander bedrijfje opzetten wat met die voet echt onmogelijk is, maar ik kan mij voorstellen dat als je zoiets hoort in paniek raakt en dat je nog niet zo snel kunt relativeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat restaurant? Wat ik weer begreep, was dat ze toch van plan waren dat te verkopen.
Maar natuurlijk is het triest, zo'n ongeluk. Alleen slaat het zo nergens op om daar, twee maanden na dato, zo'n drama van te maken met een noodoproep.
Geloof inderdaad dat die suro-vader even in coma heeft gelegen.
Jammer. Bij Vol ook al niemand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Emma, ik kan je niet van dienst zijn![]()
Hoe lang wordt die verhaallijn nog uitgemolken...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:05 schreef SIRA het volgende:
Lieke en Huub zitten weer tegen Palma te schreeuwen
Het is wel kleurloos ineens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Palma doet pogingen om iedereen uit bed te krijgen, lukt niet erg.
De klacht was dat de COS zo blauw was door mijn ava, ik dacht , dan maar grijs.![]()
Tjiezus zelfs met een riem om is er geen middel in te krijgen, de vrouwelijke rondingen zijn ver te zoeken (tis dat ze 3 of 4 tieten heeft). En dat bloesje is/staat haar ook überugly.quote:
Zo is dat Maril, maar joh, dingen zijn alleen maar erg bij H en L. Als die een scheet dwars zit dan maken ze bij DHL overuren voor het bezorgen van pakketten. Alles wat de anderen ioverkomt is in de marge en wordt weg geschoven als futiliteit en belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nee het ging niet om het restaurant , de man wilde die verkopen en een ander bedrijfje opzetten wat met die voet echt onmogelijk is, maar ik kan mij voorstellen dat als je zoiets hoort in paniek raakt en dat je nog niet zo snel kunt relativeren.
Ow trouwens die bloemen hier op de voorgrond horen zo te hangen, men dacht hier eerst dat ze dood waren, maar ik zag ze zo toevallig in het tuincentrumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:02 schreef SIRA het volgende:
Jaap pakt ook even z'n tv momentje
[afbeelding]
tot nu toe 1 broodje van de 2 die ze op moet eten dus we zijn op de helft, maar ik denk dat we die 2e niet mee gaan makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia eet overigens, net zoals gisteren, normaal haaar ontbijt.
Want?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef fredfik het volgende:
de efteling moet zeker een nieuwe sponser worden?
Amanda heeft het over alle attracties uit de Efteling en de vrolijkheid is niet van de lucht aan de ontbijttafel, een unicum.quote:
Oei, dat is geen handige kleding voor op TVquote:
Dennix moeten ze gewoon weg stemmen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:07 schreef riri het volgende:
ze zijn buitengewoon aardig tegen elkaar...
behalve tegen dennix
Kaasijsjes ? Bestaat dat ? YUCK...GEDVERDERRIE...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef SIRA het volgende:
en bij Langnek kan je ook de kaasijsjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |