Wat zeggen ze ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:12 schreef pullup het volgende:
Albert Verlinde is de klos vanavond als ik de bewoners zo hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Albert wilt een hek op de plek waar ze presenteren, tegen de bokito acties ofzo.
Ze zijn van plan om de titel van de show ' De laatste show' echt letterlijk op te vatten, allerlei wapens klaar te leggen en met stro en van alles uit de paardenbak te gaan smijten, en hebben in de telegraaf gelezen dat Albert om een bokito-achtig hek heeft gevraagd om de bewoners te weren.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn van plan om de titel van de show ' De laatste show' echt letterlijk op te vatten, allerlei wapens klaar te leggen en met stro en van alles uit de paardenbak te gaan smijten, en hebben in de telegraaf gelezen dat Albert om een bokito-achtig hek heeft gevraagd om de bewoners te weren.
Dan ben je in ieder geval grondig bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
WTF, ik ben aan het bijlezen vanaf COS # 2288![]()
En kom er nu achter dat ik COS # 2292 voor de 2e keer aan het lezen ben![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval grondig bezig
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
WTF, ik ben aan het bijlezen vanaf COS # 2288![]()
En kom er nu achter dat ik COS # 2292 voor de 2e keer aan het lezen ben![]()
Het viel zelfs wel mee deze keer eens geen streamlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx
En toen kwam er dus een mededeling dat er niet over gesproken mocht worden ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef Darklight het volgende:
waarom ga je die cossen doorlezen, zoveel is er niet gebeurd
Ze heeft haar programma voor de komende 6 uur al klaar inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Nada is euforisch. Bianca vertelt dat ze extentions mag.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
daar kom ik nu achter ja, tot zo ( ben bij nummer 2293)
![]()
Jippie. Weer een dag vol kommer en kapperkwel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Nada is euforisch. Bianca vertelt dat ze extentions mag.
Deze dag staat ook in het teken van haar en visagie, net als gisteren. Ik heb er zo'n zin in. NOT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jippie. Weer een dag vol kommer en kapperkwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |