abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:42:08 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_52568946
Dat je hem zelfs nog een kans zou willen geven als hij voor jou kiest
Ik had hem al gedumpt bij het webcam-verhaal, maar nu hij ook nog eens een echte relatie blijkt te hebben zou ik geen seconde twijfelen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:42:34 #127
189055 Raelyn
Angel Inside
pi_52568960
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Inekris het volgende:

[..]

Liefde, zo wil de volkswijsheid maakt blind, al denk ik dat het moet zijn :
Liefde maakt blond
en ja, ik ben blond
Meden Agan
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:46:21 #128
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52569097
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:42 schreef Raelyn het volgende:

[..]

en ja, ik ben blond
En hebt een gezonde dosis humor
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_52569331
Waarom is dat andere meisje nu opeens de slet? Wie weet zit ze nu thuis te huilen omdat nadat ze het al moeilijk had gehad, ze heil zocht bij iemand die opeens al 1 jaar een relatie had en haar nu ook al niet wil spreken (best case)? Die gozer is hier de slet.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_52569616
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef Raelyn het volgende:
neej dat zeg ik niet... maar de kans is groot dus dat hij niet voor mij kiest. Dan is dat probleem dus opgelost.
Onzin. Hij gaat helemaal door het stof gaan voor jou. Tenslotte zit hij nu in een positie waar hij iets te verliezen heeft (één echt meisje en één op de webcam). Natuurlijk roept hij ach en wee want als hij dat niet doet is hij je kwijt.
Dit is echt 'niet geschoten is altijd mis'.
quote:
Verder vind ik nog steeds dat hij een heel erg plausibel excuus moet hebben, wil ik hem kunnen vergeven
Forget it. Er is geen uitleg die jij kunt accepteren.
quote:
en willen mijn sterke haat en sla-die-webcam-op-zn-kop-kapot gevoelens weggaan...
Kijk, nu kom je ergens.

Woorden en sorry-smsjes zijn goedkoop.
Maar een webcam is tastbaar.

Laat hem de webcam uit zijn compu trekken en dan zeg je dat hij mag kiezen tussen de webcam of jou.
De webcam (kom op zeg, die paar tientjes) gaat dus de vuilnisbak in. Niet ergens soft op een plank, nee laat maar merken dat je het meent.

Dan wordt hij in het vervolg op de MSN elke keer als hij niet kan cammen herinnerd aan zijn vriendinnetje. Schuldgevoel is een hele sterke herinneraar!

Lijkt mij een hele mooie keus: Je vraagt hem om iets tastbaars op te geven, dan is het ook vergeven en vergeten, en een groot offer is het niet. Een webcam is nou eenmaal geen eerste levensbehoefte.

Dan heb jij ook duidelijkheid: Als hij weer een nieuwe cam koopt is het uit.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:04:16 #131
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52569674
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:40 schreef Raelyn het volgende:
Maar hij zei later zelf dat hij dat meisje valse hoop had gegeven.. en haar dus wou quitten (dmv van het uitstralen van een perv..)
Ik snap dat liefde blind maakt, maar dit geloof je toch zelf ook niet. En anders laat je je wel heel makkelijk omlullen. Dat meisje heeft een relatie met hem en hij probeert zich daaruit te lullen door het erop te gooien dat ze 'valse hoop' had. En dat uitstralen van een perv is natuurlijk al helemaal onzin. Dan had ie niet op d'r tieten lopen geilen als ie van dr af wilde. Als ie jou het belangrijkste vond had ie d'r verteld dat ie geen contact meer met d'r wilde omdat ie een andere vriendin had. Nu was jij gewoon 'een vriendin' en als jij er niet achter was gekomen had ie nog tijden 2 relaties gehad.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:34 #132
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_52569728
Eerst nog maar even "afwachten" in dit topic dus.

Als je wilt heb je op fok vriendjes te over.
( nee dit is geen uitnodig voor een webcamchat)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:06:12 #133
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52569750
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef mgerben het volgende:

[..]

Onzin. Hij gaat helemaal door het stof gaan voor jou. Tenslotte zit hij nu in een positie waar hij iets te verliezen heeft (één echt meisje en één op de webcam). Natuurlijk roept hij ach en wee want als hij dat niet doet is hij je kwijt.
Dit is echt 'niet geschoten is altijd mis'.
[..]

Forget it. Er is geen uitleg die jij kunt accepteren.
[..]

Dan heb jij ook duidelijkheid: Als hij weer een nieuwe cam koopt is het uit.
Zou een goeie oplossing zijn als het te controleren was, maar wanneer zij een paar maanden weg gaat is dat natuurlijk niet te controleren. Daarbij wil ze hem misschien zelf ook wel eens op de webcam zien als ze ver weg zit. Je kan er gewoon niet op vertrouwen dat dit niet nog eens zal gebeuren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:11:41 #134
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_52569958
lol dat ze hier nog over twijfeld... voor die gast wel relax.. die lacht zn lul uit zn broek...
nu én in de toekomst....
[eddymurphymodes] oh sorry baby... yeah i fucked here... butt i make love to u [/eddymurphymodes]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:30:30 #135
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_52572683
Hmm, toch maar even een TVP..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_52574353
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef trancethrust het volgende:
Waarom is dat andere meisje nu opeens de slet? Wie weet zit ze nu thuis te huilen omdat nadat ze het al moeilijk had gehad, ze heil zocht bij iemand die opeens al 1 jaar een relatie had en haar nu ook al niet wil spreken (best case)? Die gozer is hier de slet.
Je boosheid projecteren op het andere slachtoffer is veel makkelijker kennelijk dan op de dader.

TS: als hij zegt voor jou te kiezen hoe weet je dan zeker dat hij zich niet bij zijn oorspronkelijke plan houdt en jou alsnog dumpt wanneer hij naar China vertrekt? Natuurlijk kiest hij (nu) voor jou, jij bent dichterbij.
pi_52577750
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol dat ze hier nog over twijfeld... voor die gast wel relax.. die lacht zn lul uit zn broek...

Ik begrijp 't ook niet. 't Lijkt me klip en klaar
pi_52582948
quote:
[b]Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef
[eddymurphymodes] oh sorry baby... yeah i fucked here... butt i make love to u [/eddymurphymodes]
HAHAHAHA, idd: yes I fucked her, I fucked her.... but i make love to you.... hilarisch, te zielig voor woorden
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52583179
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Raelyn het volgende:

[..]

Hij heeft haar inmiddels al 3 jaar niet meer gezien.. en sindsdien heeft hij mij ontmoet. dus eigenlijk wil ik en de uitleg en als die plausibel is (ja laat hem dat maar uitleggen..) dan kan hij kiezen haar of mij...
Jezus zeg, je wilt dus zeggen dat je met iemand in zee wil die al die tijd gewoon gelogen heeft, lekker heeft gekonkelt en gewoon keihard in je bek staat te liegen zonder een spier te vertrekken?

Kiezen, ik had hem een vuist voor zijn kiezen gegeven, meer qua kiezen had hij niet hoeven te verwachten...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52583252
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:21 schreef Raelyn het volgende:
ik laat het niet van hem afhangen, of course, uiteindelijk maak ik die keuze. Van mij mag ie die slet hebben als ie wil. Ik laat niet over mij heenlopen en dat weet hij dondersgoed. Volgens mij had hij verwacht dat ik er nooit zou achterkomen. Ik hoop ook niet dat hij verwacht dat ik voor hem ga kiezen, ik wil gewoon zijn motieven weten, waarom? etc.. En wie weet komt het goed, maar zo ziet het er niet naar uit natuurlijk. Dat snap ik ook wel, en die keuze heb ik ook zelf gemaakt. Anders had ik hem gelijk al gezegd : “oh het geeft niet hoor, dat je met dat meisje chat" ..
Die slet??????

Je bent je ervan bewust dat JIJ die slet bent, degene die haar plek heeft ingepikt?

Ben je niet kwaad op de verkeerde, niet normaal, wat is dat toch met vrouwen, vriend gaat vreemd, ander meisje weet van niks, maar wel boos zijn op dat meisje, rotdingen zeggen als slet enzo en vriendlief mag de reden uitleggen en wordt vergeven, want dat arme schaap kon er natuurlijk niets aan doen, zomaar ineens was hij vergeten dat hij een meisje ver weg had zitten...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52583438
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Die slet??????

Je bent je ervan bewust dat JIJ die slet bent, degene die haar plek heeft ingepikt?

Ben je niet kwaad op de verkeerde, niet normaal, wat is dat toch met vrouwen, vriend gaat vreemd, ander meisje weet van niks, maar wel boos zijn op dat meisje, rotdingen zeggen als slet enzo en vriendlief mag de reden uitleggen en wordt vergeven, want dat arme schaap kon er natuurlijk niets aan doen, zomaar ineens was hij vergeten dat hij een meisje ver weg had zitten...
Ja, wat dat betreft snap ik mijn mede-vrouwens soms ook voor geen meter. Ik ga hoogstens met termen als 'slet' rondstrooien als iemand mijn vriend probeert te versieren/in bed probeert te krijgen, wetende dat hij bezet is, dát vind ik laag. In dit geval heb ik eigenlijk een beetje medelijden met dat andere meisje.
TS, dumpen, en misschien dat andere meisje nog een mailtje sturen dat zij beter hetzelfde zou kunnen doen.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_52585053
Hehe, die kerel zal zijn beide geliefden verliezen...

Je wilt dubbel, en je krijgt niks.
'wie het kleine niet eert, enzo... jeweet'
pi_52594819
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef katerwater het volgende:
Hehe, die kerel zal zijn beide geliefden verliezen...

Je wilt dubbel, en je krijgt niks.
'wie het kleine niet eert, enzo... jeweet'
Ik denk dat hij ze alletwee mag houden eigenlijk. Misschien heeft hij er zelfs nog wel meer dan 2
pi_52594858
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ze alletwee mag houden eigenlijk. Misschien heeft hij er zelfs nog wel meer dan 2
Misschien... misschien heeft hij ook nog ergens kinderen!
pi_52594908
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Inekris het volgende:

[..]

Uhm howeel je je punt goed maakt, is het natuurlijk aan Raelyn zelf om te bepalen of zij hem nog moet of niet. Ik zou ook niet meer hoeven, maar ik ben Raelyn niet
[..]
Ze komt hier toch zelf om advies vragen?
pi_52595979
tvp
pi_52598180
Neeeee, niet kiezen, neem afstand!
Ik hoop zo dat je voor je eigenwaarde hebt gekozen en de relatie hebt beeindigd...
(tvp)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:06:02 #148
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52599717
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze komt hier toch zelf om advies vragen?
Advies geven is iets anders dan zeggen wat zij moet doen of laten. Persoonlijk vindt ik dat zij de Mormoonse vriend (tis een veelwijver he) als een baksteen moet laten vallen, niet vanwege de veelwijverij, maar vanwege het gelieg en bedrieg. Echter ik veroordeel Raelyn niet om welke keus ze ook maakt; het is en blijft haar leven. Dat was eigenlijk mijn punt (ik val nogal over de dwingende tenneur van sommige antwoorden ja)

Raelyn, hoe is het nu afgelopen? Als je tenminste bij zinne bent om te kunnen antwoorden.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_52602743
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Inekris het volgende:

[..]

Advies geven is iets anders dan zeggen wat zij moet doen of laten. Persoonlijk vindt ik dat zij de Mormoonse vriend (tis een veelwijver he) als een baksteen moet laten vallen, niet vanwege de veelwijverij, maar vanwege het gelieg en bedrieg. Echter ik veroordeel Raelyn niet om welke keus ze ook maakt; het is en blijft haar leven. Dat was eigenlijk mijn punt (ik val nogal over de dwingende tenneur van sommige antwoorden ja)
Nou, ik zei nergens wat ze MOET. Alleen geef ik wel aan wat ik in zo'n situatie zou doen. Goh, doe jij nu ook.
Enne, ik vindt kan dus écht niet he.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:49:28 #150
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52610772
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, ik zei nergens wat ze MOET. Alleen geef ik wel aan wat ik in zo'n situatie zou doen. Goh, doe jij nu ook.
Het spijt mij, maar ik las:
quote:
Niks te kiezen, hij kan haar hebben als ie wilt want JIJ hoeft hem niet meer.
als gebiedende wijs, als jij het niet zo bedoeld hebt, dan oprechte excuses. Er is een verschil tussen schrijven "mijn mening is...." en "JIJ hoeft hem niet meer...". Dat begrijp jij hopelijk wel.

(En ja als ik lui ben leess ik de spelchecker niet goedtdtttddtd )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')