abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:12:10 #51
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_52443930
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:05 schreef thefunny het volgende:
Eens een dief, altijd een dief. Deze situaties zul je vaker met hem vinden, ook als je straks met hem getrouwd bent/samenwoont.
Bloed kruipt waar het niet gaan kan....
pi_52444217
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:55 schreef GizartFRL het volgende:
Zonder iets te zeggen pak je die webcam, loopt naar buiten en mept dat ding tegen een muur kapot en je gaat weer rustig naar binnen. ( wel doen als je vriend er bij is).
Dan ga je naar het buitenland.
Staat er bij terugkomst een nieuwe webcam, dan weet je genoeg.

Natuurlijk kan je die nieuwe webcam kapotslaan op je vriend
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_52444556
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:12 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Bloed kruipt waar het niet gaan kan....
Dat klopt, zo heb ik ook eens een relatie gehad van 4,5 jaar, terwijl het helemaal niet lekker liep. We hadden allebei een hele andere levensvisie, en daarmee erg veel ruzie. Dan is het motto: "Bloed kruipt waar het niet gaan kan". Maar of je er blij van wordt? Ik denk het niet.

Het is beter om een relatie te beginnen met iemand die 100% voor je gaat, 100% trouw is en van je houdt zoals nog nooit iemand anders gedaan heeft. Zo'n relatie heb ik nu al 2 jaar en ik kan je zeggen dat ik veel gelukkiger ben.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_52444909
Ik zou bij hem weggaan, wat voor relatie heb je als het vertrouwen weg is en je contstant zijn logs moet bekijken. Hij wist donders goed dat jij het niet leuk zou vinden want hij klikte het scherm gauw weg.

Weg met die gozer geen hand vol maar een land vol
Haters gonna hate.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:10:17 #55
189055 Raelyn
Angel Inside
pi_52445082
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef thefunny het volgende:

Dat klopt, zo heb ik ook eens een relatie gehad van 4,5 jaar, terwijl het helemaal niet lekker liep. We hadden allebei een hele andere levensvisie, en daarmee erg veel ruzie. Dan is het motto: "Bloed kruipt waar het niet gaan kan". Maar of je er blij van wordt? Ik denk het niet.

Het is beter om een relatie te beginnen met iemand die 100% voor je gaat, 100% trouw is en van je houdt zoals nog nooit iemand anders gedaan heeft. Zo'n relatie heb ik nu al 2 jaar en ik kan je zeggen dat ik veel gelukkiger ben.
Tja ik dacht ook dat we voor de volle 100% voor elkaar gingen (in mijn geval in ieder geval wel). Hij zegt wel dat hij van me houdt, maar ik snap niet waarom hij zoiets stoms zou doen om de relatie te verpesten.

en @ Gabry:
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 02:34 schreef Gabry het volgende:

Nee, dan zou je wel te ver gaan aangezien je jezelf dan blood geeft aan een ander.

Maar TS doet daar heel vaag over.
[..]

Het kan net zo goed achterdocht zijn als dat hij zijn penis zou hebben laten zien.
Hij had een handdoek om zich heen en zat met z'n rug naar me toe, dus dat heb ik in wezen niet gezien, alleen dat die camara dus vrij laag gericht stond op het bureau (niet op z'n gezicht in ieder geval).

En nu komen de "sorry-smsjes" al: het is mijn schuld en ik neem de verantwoordelijkheid, welke beslissing je ook neemt.
Maar om eerlijk te zijn is dit de eerste man voor wie ik zoveel voel, met m'n vorige relaties had ik er na een half jaar al genoeg van zeg maar. Dus ik weet het even niet meer...
Meden Agan
pi_52445155
hhmm als je hem niet meer zou vertrouwen elk moment dat je hem alleen laat achter de pc..
ja.. dan zou ik ermee kappen..

zonder vertrouwen is er geen relatie!
kan jij het hem vergeven en kan hij je vertrouwen terugwinnen?
pi_52445194
Hij had een handdoek om toen ie zat te cammen?

Maarre... Denk maar eerst goed na over wat je met hem wilt. Ga niet nu al overstag na de 'sorry'' sms-jes. Zeg hem dat je erover na moet denken en het te snel is nu al een beslissing te maken.
Denk er eens een paar daagjes over na, meestal kun je dan ook wat nuchterder over de situatie nadenken. De schrik zit er nu natuurlijk nog in.
pi_52445292
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:37 schreef Raelyn het volgende:

Ik voel mij gekwetst, en voor mij is het het gevoel dat hij is vreemdgegaan en dat ik niet weet of ik hem kan vertrouwen. Ben ik nu aan het zeiken, of...?
typisch vrouwen he, ook nog eens aan anderen bevestiging moeten vragen of dat eigenlijk wel kan..?

Natuurlijk kan het, een man heeft zo zijn behoeftes, sterker nog, om je man te steunen moet je erin toestemmen dat arme eenzame meisje langs te laten komen en moet je met zn tweeen je alfa-mannetje eens goed gaan verwennen...

Vreemdgaan is het enkel als de man erin toestemt dat het vreemdgaan was, als hij dat niet doen kun je miepen wat je wilt, maar is dat enkel 'gezeur' en is het onzin om je mannetje van vreemdgaan te beschuldigen, die andere meid heeft hem gewoon ertoe zitten provoceren en hij heeft dan geen keuze, het is immers een man.

serieus: dit is een hele goede grond de relatie te beeindigen en ik zou je aanraden dit zeker te doen; zelfs als je eigenlijk het liefste hem wil vergeven en de relatie wilt redden, maar laat hem dan zijn uisterste best ervoor doen n ga niet zelf proberen hiervoor excuses te vinden, dit is een grove fout
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52445745
Hebben jullie het wel eens gehad over waar de grenzen liggen tussen wat voor jou goed voelt en wat pijn doet? Zo niet, dan zou ik daar maar eens aan beginnen, als het niet al te laat is.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:48:08 #60
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_52445984
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:57 schreef Frumzel het volgende:
Daarom, relaties

Het beperkt je in je vrijheid
Ik dek niet dat een gezonde relatie je beperkt in je vrijheid!

Maar ehmm dat van het webcammen vind ik echt ranzig het is mischien niet een soort van vreemdgaan, maar om te gaan rukken voor de cam enz vind ik zielig gedrag, spreek hem erop aan en zeg dat hij stopt aubbb!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_52446088
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef misslady83 het volgende:

[..]

, spreek hem erop aan en zeg dat hij stopt aubbb!
Alsof ze dat niet al gedaan heeft.

En of het helpt is een tweede.
pi_52446147
Blijkbaar heeft hij meer lust in zich dan jij kunt blussen.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:53:42 #63
165333 misslady83
pi_52446148
Yep, het probleem is dat webcamsex heeel makkelijk stiekem gedaan kan worden
pi_52446189
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef misslady83 het volgende:
Yep, het probleem is dat webcamsex heeel makkelijk stiekem gedaan kan worden
Wat? Je meent het!

pi_52446269
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:38 schreef Forkbender het volgende:
Hebben jullie het wel eens gehad over waar de grenzen liggen tussen wat voor jou goed voelt en wat pijn doet?
leuk moment om te beginnen met een gesprek over 'waar je grenzen liggen in de relatie':
Hij met zn broek op de enkels en zij hem net betrapt met webcamsex met een andere vrouw
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52446292
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

leuk moment om te beginnen met een gesprek over 'waar je grenzen liggen in de relatie':
Hij met zn broek op de enkels en zij hem net betrapt met webcamsex met een andere vrouw
Ja toch? Beter laat dan nooit.
pi_52446600
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef Forkbender het volgende:

[..]

Ja toch? Beter laat dan nooit.
nee, te laat is gewoon te laat...

kun je blijven mijmeren dat een gesprek op een eerder moment misschien de relatie had kunnen redden, mar zoals de feiten er nu voorstaan is het laatste wat die vrouw zou moeten doen om zélf moeite te gaan doen 'd'r relatie te behouden'...
Dan maak je je helemaal belachelijk, en bovenal zou die vrouw dan direkt kennelijk al duidelijk maken dat vreemdgaan kennelijk geen grond is haar relatie als beeindigt te zien en dat ze haar man al op voorhand vergeeft, als hij dr misschien net een beetje oppervlakkig moeite voor doet om een soort van 'excuusje' te verzinnen.... dat is een 'License-to-Cheat'.

Kun je beter gelijk een bruin kokos-jasje aantrekken en voor de deur gaan liggen met groot 'welkom' op je reet geschreven.
pi_52446729
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef misslady83 het volgende:

[..]

...
Eens
Dan laat je elkaar gewoon dingen doen die de ander wil doen (op vreemdgaan na natuurlijk )
Who is it?
pi_52446843
Dumpen. Neem mij, ik gebruik geen internet.
pi_52446889
Vreemdgaan is overrated.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:24:31 #71
189089 Gnuifje
I am not a fool
pi_52447018
Meteen dumpen, eenmaal een sexaholic altijd een sexaholic. Iemand die liegt en bedriegt is het niet waard om bij te blijven. Hij zal nooit veranderen en ik spreek uit ervaring. Het wordt nu alleen maar erger voor jou!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:50:33 #72
165333 misslady83
pi_52447774
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat? Je meent het!

nee meen het niet maar ja het probleem word er alleen maar eeger door, je krijgt dus steeds een controledwang!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:01:55 #73
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52448126
Dat je hier nog over na moet denken..
There is no rehab for stupidity.
pi_52450081
Denk als ik in jouw schoenen stond:

Kom binnen en zie hem zo zitten, vragen wtf hij aan het doen is en ff heel duidelijk vertellen dat de cam de deur uit gaat, vind ik een nieuwe, gaat hij de deur uit!!!

Gaat er bij mij niet in, dit is gewoon vreemd gaan, KLAAR
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52450372
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:13 schreef Demellie het volgende:
Denk als ik in jouw schoenen stond:

Kom binnen en zie hem zo zitten, vragen wtf hij aan het doen is en ff heel duidelijk vertellen dat de cam de deur uit gaat, vind ik een nieuwe, gaat hij de deur uit!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')