Als hij eerlijk was geweest zou ik er geen eens moeite mee hebben denk ik..maar dat stiekeme bah!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Nachtdier het volgende:
Ik ben het eens met de poster JunkStyle-Blabla hierboven.
Je hebt een relatie, vind elkaar lief enzo en dan flikt ie dit.
Sorry, maar als je een relatie met elkaar hebt, doe je dit soort dingen;
- openlijk en laat je elkaar hier vrij in
OF
-je doet dit niet.
En aangezien het eerste niet het geval lijkt (waarom zou ie dan snel moeten wegklikken?) is het dus optie 2.
En dat zou bij mij dus een exit betekenen denk ik. In ieder geval een harde confrontatie.
(keylogger installeren op z'n pc voor de zekerheid een optie?)
MAN!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef LoggedIn het volgende:
had ik ook maar meisjes op msn die hun borsten lieten zien als ik het vroeg
Yup, maar de kans op een SOA is aanmerkelijk kleiner.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah wel sneu als iemand geilt op blote tieten via de webcam!
Bedoel in rl is toch veel lekkerder?
Ja dat een beetje. Nouja ik zou er nog steeds wel moeite mee hebben, maar ik zie het zelf niet helemaal als vreemdgaan. Het is net een stapje erger dan naar de blote tieten van andere meisjes op het strand kijken. Het is op de manier waarop het gedaan is echter wel een fikse vertrouwensbreuk. Of je dat genoeg vindt om de relatie te verbreken is dan je eigen beslissing (maar keyloggers of webcam surveillance enzo is een aanrader, als hij kennelijk al te noobie is om z'n geschiedenis te wissen)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Als hij eerlijk was geweest zou ik er geen eens moeite mee hebben denk ik..maar dat stiekeme bah!![]()
Het is veel erger, webcamsex is persoonlijk, blote borsten op het strand is dat niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat een beetje. Nouja ik zou er nog steeds wel moeite mee hebben, maar ik zie het zelf niet helemaal als vreemdgaan. Het is net een stapje erger dan naar de blote tieten van andere meisjes op het strand kijken.
Als je die gaat gebruiken, ben je gewoon bewijs aan het verzamelen om de relatie te beeindigen. Dan moet je jezelf niet pijnigen met die kennis. Bovendien ontneem je je partner het recht op een eigen leven. Het is een afrader, geen aanrader.quote:Het is op de manier waarop het gedaan is echter wel een fikse vertrouwensbreuk. Of je dat genoeg vindt om de relatie te verbreken is dan een tweede (maar keyloggers of webcam surveillance enzo is een aanrader, als hij kennelijk al te noobie is om z'n geschiedenis te wissen)
lol andersom zul je bedoelen, hij zal het eerder zelf uitlokken hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:13 schreef Gabry het volgende:
Het is absoluut geen vreemdgaan. Hij hoeft ook niet de intentie te hebben gehad om vreemd te gaan.
Als iemand zich aanbied, en je speelt voor de grap mee, en ze wil haar tieten laten zien, tja, dan zeg je niet nee.
En om het eerlijk te houden laat je je pik zien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:13 schreef Gabry het volgende:
Het is absoluut geen vreemdgaan. Hij hoeft ook niet de intentie te hebben gehad om vreemd te gaan.
Als iemand zich aanbied, en je speelt voor de grap mee, en ze wil haar tieten laten zien, tja, dan zeg je niet nee.
In hoeverre het persoonlijk is hangt van zijn relatie met haar en zijn intentionaliteit af. Kent hij haar persoonlijk? Heeft hij een oogje op haar? Of probeert hij alleen maar tieten te zien te krijgen en doet ie dat op een wat omslachtigere manier dan een torrent opstarten? Er zit zo'n ontzettende afstand door het web dat ze elkaar niet aanraken, maar gaat dat veranderen? Ik vind het niet zo'n simpele zwart-wit beslissing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:11 schreef Inekris het volgende:
Het is veel erger, webcamsex is persoonlijk, blote borsten op het strand is dat niet.
Het lijkt me veel vervelender als je het uitmaakt terwijl je het nooit zeker weet. Daarbij heb je dan genoeg minutie om hem na afloop te haten, dat helpt ook in het helingsprocesquote:Als je die gaat gebruiken, ben je gewoon bewijs aan het verzamelen om de relatie te beeindigen. Dan moet je jezelf niet pijnigen met die kennis. Bovendien ontneem je je partner het recht op een eigen leven. Het is een afrader, geen aanrader.
Nee, dan zou je wel te ver gaan aangezien je jezelf dan blood geeft aan een ander.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:21 schreef Inekris het volgende:
[..]
En om het eerlijk te houden laat je je pik zien?
Het kan net zo goed achterdocht zijn als dat hij zijn penis zou hebben laten zien.quote:Zijn camera stond overigens ook niet meer op de gebruikelijke plek bovenop het beeldscherm, maar stond aanzienlijk lager gericht (ja je raadt wel waarop).
dat is nog beter natuurlijk, maar dat vinden ze vaak 'een stap verder'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
MAN!
Op msn? Die nodig je toch gewoon uit ..kun je echt voelen.. mafkees![]()
Als je beter leest heeft ze dus gevonden dat hij haar aan het pushen was om der bos hout te laten zien en te strelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:13 schreef Gabry het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |