abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:41:36 #51
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52449120
achstja bekend dit, ik sta gewoon te zweten en lomp te doen,,,,

Maar ik laat bv altijd een ruimte tussen mij en het dumbellrek voor het geval als iemand anders ook wat wil pakken, maar dan heb je altijd van die homos die er superdicht op gaan staan en vervolgens alleen maar in de spiegel kijken met hun kut dumbells van 8kg, zodat jij niks kan pakken,,

Of van die pussys, altijd dezelfde, die binnen een half uur weer weg zijn en alleen maar staan te ouwehoeren en het dan gek vinde dat ze een dikke pens hebben, maar vervolgens waarschijnlijk thuis wel vertellen dat ze iedere dag na de gym gaan ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52449236
bij mijn sportschool zijn dat alleen marokkanen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_52449467
Ze lopen altijd ook meteen naar:

óf het bankdrukken
óf preacher/hammercurlen

en dat elke keer...
Have fun...
pi_52450442
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Handschoen het volgende:
Ze lopen altijd ook meteen naar:

óf het bankdrukken
óf preacher/hammercurlen

en dat elke keer...
die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.
pi_52451060
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Sok41 het volgende:

[..]

die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"
Have fun...
pi_52456810
Moet je voor de gein vragen of ze hun kuiten even hard aanpakken als hun biceps.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:15:24 #57
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52460098
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grond
Because they will last that long.
pi_52460633
legpress is geen goede indicatie voor kracht.
pi_52460810
Die mensen fappen zichzelf voor de spiegel!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:45:36 #60
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52462356
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef Baffer het volgende:
legpress is geen goede indicatie voor kracht.
Waar wordt beweerd van wel?
pi_52462517
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef Sok41 het volgende:
Sport jij ?

Ik fitness...

Wie ik?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:03:23 #62
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52462929
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grond
Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:07:33 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52463062
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.
Ik bedoel er dus mee, ik hoor ook hier vaak van ''vrouwen aparaat'' alle 3 de oefeningen die ik doe.

En als zij dan proberen valt het toch vies tegen, vaak blijven die gasten niet lang hangen omdat ze te weinig discipline hebben
pi_52463367
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Waar wordt beweerd van wel?
Nergens mijn beste, calm down.

Probeer trouwens eens te squatten ipv leg presses, is een betere oefening.
pi_52464008
Legpress is beter voor de ego dan squat.
Ik druk 140 kilo op de legpress en maar 50 kilo in het squatrack.
Maarja...op de lange duur is een sterke rug, buikspieren en bovenbenen beter voor het ego dan alleen maar sterke bovenbenen
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:38:33 #66
152789 karr-1
pi_52464091
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Spacehamster het volgende:
Legpress is beter voor de ego dan squat.
Ik druk 140 kilo op de legpress en maar 50 kilo in het squatrack.
Maarja...op de lange duur is een sterke rug, buikspieren en bovenbenen beter voor het ego dan alleen maar sterke bovenbenen
My thoughts exactly. Ik train mijn hele lichaam, niet alleen dat kleine stukje.
pi_52468995
Soms train ik beide dingen.
Als ik een ingezakte bui heb ga ik ff legpressen en checken of de 150 inmiddels eens lukt.
De motivatie moet ook af en toe getrained worden.
Maar meestal is het natuurlijk squatten.
pi_52471446
Het is nu alleen nog wachten totdat mr j. zijn mening komt geven in dit topic
pi_52473973
Bedoel je te zeggen dat MrJ precies het type gast is waar we het in de openingspost over hebben?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:49:27 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52474395
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef Baffer het volgende:
Bedoel je te zeggen dat MrJ precies het type gast is waar we het in de openingspost over hebben?
Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.
pi_52474582
Waarom staat precies die gewicht lengte verhouding in de OP Wat wil je daarmee aangeven? Dat dat licht is? Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan die vette Dries Roelvinktypes die denken dat ze gezond bezig zijn door maar te bunkeren en zwaar te trainen maar nog geen sprintje kunnen trekken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:59:22 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_52474603
Eey, maar Dries heeft wel een lekker kleurtje.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52474631
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef bijdehand het volgende:
Die mensen fappen zichzelf voor de spiegel!!
m'n spiegel?! wat doe je?? .
pi_52477848
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.
zoiets ja
Have fun...
pi_52478123
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Samson het volgende:
Waarom staat precies die gewicht lengte verhouding in de OP Wat wil je daarmee aangeven? Dat dat licht is? Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan die vette Dries Roelvinktypes die denken dat ze gezond bezig zijn door maar te bunkeren en zwaar te trainen maar nog geen sprintje kunnen trekken
Wat heeft zwaar zijn te maken met vet zijn en geen sprintje kunnen trekken?
pi_52478355
Scheefgetrainde mensen trainen tenminste wel. En als zij hun spierballen kussen dan zijn het tenminste bestaande spierballen.
De personen die in de OP genoemd worden hebben alleen grote spieren in hun verbeelding. En omdat ze hun verbeelding voor de spiegel trainen dan wordt die steeds sterker, net als een spier.
pi_52478402
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:17 schreef Baffer het volgende:

[..]

Wat heeft zwaar zijn te maken met vet zijn en geen sprintje kunnen trekken?
Lees (!!!) mijn reactie. Ik heb het niet over zwaar zijn, maar zwaar trainen en over vet zijn. Wat ik daarnee wil zeggen is dat je in sportscholen struikelt over types die bunkeren wat ze willen, omdat ze toch trainen en uiteindelijk van die te vette (spier)bundels worden die nog geen sprintje kunnen trekken. Van die types die 5 minuten cardio doen en denken dat dat alle beweging is die ze qua sport nodig hebben en zich verder enkel op spierontwikkeling focussen. Moet iedereen zelf weten, maar echt fit wordt je daar niet van, enkel veelal wel gespierd, maar te vet en zonder enige conditie. Maar ja, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk
pi_52478510
Meestal is het doel van die mensen dan ook zo sterk mogelijk worden, en niet sprintjes trekken. Netzoals tegen iemand die hard kan sprinten zeggen dat je hem eruit loopt op de 10 Km, ieder zijn eigen doel.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:47:48 #79
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52478655
Waarom zou ik een sprintje moeten trekken?
pi_52478675
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Lees (!!!) mijn reactie. Ik heb het niet over zwaar zijn, maar zwaar trainen en over vet zijn. Wat ik daarnee wil zeggen is dat je in sportscholen struikelt over types die bunkeren wat ze willen, omdat ze toch trainen en uiteindelijk van die te vette (spier)bundels worden die nog geen sprintje kunnen trekken. Van die types die 5 minuten cardio doen en denken dat dat alle beweging is die ze qua sport nodig hebben en zich verder enkel op spierontwikkeling focussen. Moet iedereen zelf weten, maar echt fit wordt je daar niet van, enkel veelal wel gespierd, maar te vet en zonder enige conditie. Maar ja, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk
Ik ben dik, doe nooit cardio, bunker voor mn leven en train zwaar.

Sprintje trekken?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:53:29 #81
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_52478765
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:12 schreef Spacehamster het volgende:
Soms train ik beide dingen.
Als ik een ingezakte bui heb ga ik ff legpressen en checken of de 150 inmiddels eens lukt.
De motivatie moet ook af en toe getrained worden.
Maar meestal is het natuurlijk squatten.
Ik doe naast leggpress ook nog legcurl pull+press

Ik doe tijdens 1 training sessie trouwens het gehele lichaam (om de dag train ik) meestal 2.5 uur
pi_52479569
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Baffer het volgende:

[..]

Ik ben dik, doe nooit cardio, bunker voor mn leven en train zwaar.

Sprintje trekken?
Ja, kom maar op
pi_52479810
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Dat is het ook...
pi_52479877
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Ik doe tijdens 1 training sessie trouwens het gehele lichaam (om de dag train ik) meestal 2.5 uur
Je hele lichaam trainen tijdens 1 trainingssessie...

---

ontopic

Van die mensen die een zaal binnenkomen en dan allerlei spiergroepen door elkaar heen trainen en uiteindelijk iedereen beweren dat ze nooit spierpijn hebben. Eigenlijk alleen omdat ze nog nooit 1 spiergroep goed hebben getrained.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:50:05 #85
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52479963
btw als je 1 spiergroep per keer hard aanpakt dan heb ik geen spierpijn?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52479979
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:45 schreef LordofWar86 het volgende:

[..]

Vertel eens wat daar zo " " aan is.
pi_52480003
quote:

[..]

---

ontopic

Van die mensen die een zaal binnenkomen en dan allerlei spiergroepen door elkaar heen trainen en uiteindelijk iedereen beweren dat ze nooit spierpijn hebben. Eigenlijk alleen omdat ze nog nooit 1 spiergroep goed hebben getrained.
Dat is toch uber slecht voor de spieren of heb ik het mis

Mij is echter vertelt dat je je spieren rustig moet opbouwen
pi_52480304
Het is niet 'slecht' voor je spieren. Je concentreert je juist op 1 grote spiergroep naar keuze (borst/bovenbenen/rug) en stemt de oefeningen tijdens je trainingssessie daarop af. Je kunt dan 5 of 6 verschillende oefeningen voor die spiergroep doen. Als je dan bij elke oefening 5 of 6 sets kiest met elke set tussen de 6 - 10 reps dan ben je meer dan 1 uur bezig. Als je dan nog pit / tijdoverhebt kun je voor een kleinere spiergroep kiezen (dus bij borst is dat je triceps, bij je rug je biceps en bij je bovenbenen je kuiten) . Na je rustperiode (1 / 2 dagen?) kies je dan de volgende spiergroep...

hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel. En dat dan nog elke dag. Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:08:49 #89
152789 karr-1
pi_52480318
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Ik doe het net zo....
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:10:02 #90
152789 karr-1
pi_52480342
quote:

[..]

---

ontopic

Heb je uberhaupt wel eens sportschool van binnen gezien ? Ik werk onder volledige begeleiding van een sportleraar, dus ik neem aan dat die man weet wat goed voor me is.
pi_52480384
Ik train gewoon thuis. Ik kan het niet veroorloven om met 5 euro zakgeld per week een sportschool abbo te pakken. Ik werk wel maar om de maand koop ik wel eens kleren en ga ik naar de snackbar
pi_52480514
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel eens sportschool van binnen gezien ? Ik werk onder volledige begeleiding van een sportleraar, dus ik neem aan dat die man weet wat goed voor me is.
Ik denk dat ie meer oog heeft voor de hete blondines dan voor jou. Ik ken die sportleraren maar al te goed.
pi_52480582
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef LordofWar86 het volgende:
Het is niet 'slecht' voor je spieren. Je concentreert je juist op 1 grote spiergroep naar keuze (borst/bovenbenen/rug) en stemt de oefeningen tijdens je trainingssessie daarop af. Je kunt dan 5 of 6 verschillende oefeningen voor die spiergroep doen. Als je dan bij elke oefening 5 of 6 sets kiest met elke set tussen de 6 - 10 reps dan ben je meer dan 1 uur bezig. Als je dan nog pit / tijdoverhebt kun je voor een kleinere spiergroep kiezen (dus bij borst is dat je triceps, bij je rug je biceps en bij je bovenbenen je kuiten) . Na je rustperiode (1 / 2 dagen?) kies je dan de volgende spiergroep...
Aha, zo te zien ben je aardig goed geinformeerd over de verschillende trainingsmethoden die er zijn. [/sarcasm]
quote:
hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel.
Met squats, deadlifts, barbell rows, presses etc. Desnoods aangevuld met iso als je het gevoel hebt dat je dingen "overslaat" (oh brother).
quote:
En dat dan nog elke dag. Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
Ja als je op iedere set brutaal tot failure gaat zal dat best ja. Monster "slimme" manier van trainen.

Wat zijn je stats als ik vragen mag?
pi_52480883
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:21 schreef Baffer het volgende:

[..]

Aha, zo te zien ben je aardig goed geinformeerd over de verschillende trainingsmethoden die er zijn. [/sarcasm]
Inderdaad. Jij ook?
quote:
[..]

Met squats, deadlifts, barbell rows, presses etc. Desnoods aangevuld met iso als je het gevoel hebt dat je dingen "overslaat" (oh brother).
Al die oefeningen kun je ook op je max. uitvoeren tijdens 1 trainingsessie, achter elkaar. [/sarcasm]
quote:
[..]

Ja als je op iedere set brutaal tot failure gaat zal dat best ja. Monster "slimme" manier van trainen.
Is er een andere, echte, manier van trainen dan?
quote:
Wat zijn je stats als ik vragen mag?
Groot genoeg om niet mijn gal op het internet te spuwen als een mietje maar naar die figuren toe te stappen als ze me zodanig ergeren.
pi_52481174
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef LordofWar86 het volgende:
hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel. En dat dan nog elke dag. Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
Sinds wanneer is spierpijn een vereiste voor spiergroei. Ik heb echt NOOIT spierpijn en train meestal 2 oefeningen per grote spiergroep en 1 oefening voor de kleine spiergroepen en ik gok zo dat ik sterker ben dan 99% in dit topic
pi_52481274
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Sinds wanneer is spierpijn een vereiste voor spiergroei. Ik heb echt NOOIT spierpijn en train meestal 2 oefeningen per grote spiergroep en 1 oefening voor de kleine spiergroepen en ik gok zo dat ik sterker ben dan 99% in dit topic
quote:
Veel discussies zijn er op het gebied van spierpijn, maar één ding is zeker, de spierpijn is een goede indicator.
quote:
Heb je na het trainen van een spier de dagen erna weinig of geen spierpijn probeer dan de volgende keer dat je de spiergroep gaat trainen meer gewicht te gebruiken.

http://www.bodybuilding.nl/spieren/spierpijn_groei.htm
pi_52481397
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

No pain, no gain. Zo is het en zo blijft het. Je moet eerst iets afbreken om het op te kunnen bouwen. Dus als je geen spierpijn hebt blijf je hangen en zou je een tandje verder moeten gaan. Of je hebt je doel al bereikt en wil gewoon vasthouden wat je hebt.
pi_52481405
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:37 schreef LordofWar86 het volgende:

[..]

Inderdaad. Jij ook?
[..]

Al die oefeningen kun je ook op je max. uitvoeren tijdens 1 trainingsessie, achter elkaar. [/sarcasm]
[..]

Is er een andere, echte, manier van trainen dan?
[..]

Groot genoeg om niet mijn gal op het internet te spuwen als een mietje maar naar die figuren toe te stappen als ze me zodanig ergeren.
Als jij goed op jouw methode gaat zo ik zo doorgaan.

Maar waarom je zonder enige agumentatie fullbodyschema's af begint te kraken is mij een raadsel.
Ik ken zat mensen die trainen met fb schema's en die liften waarschijnlijk dubbel zoveel als jij nu doet.

Ik kan ook nog wel een verhaal typen waarom high frequency superieur is aan een split maar op een gegeven moment word je daar echt moe van als je het al 123 keer gezegd hebt.
pi_52481409
Ik heb mijn bankdruk in iets meer dan 1 jaar tijd van 90 naar 150kg gekregen en heb nooit spierpijn. Dus het is zeker geen vereiste
pi_52481430
quote:
Thanx voor de tips en de site ga zo door.
Ik heb thuis een roei apparaat , een paar knijpveren en een stang met een veer erin.
Ik ben nu aan het kijken waar ik goede halters vandaan kan halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')