Gelukkig zorgt m'n iBookje nog wel goed voor mij heurquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godsamme wat kunnen mensen zich af en toe druk maken als het over computers gaat..
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vista loginscherm topic met potentie
Nee, laat maar ik ga er niet in reageren..
Je hoeft maar het woordje Apple te noemen, en dan gaan ze flippen..quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
Zo doe ik datquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:08 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
"Waarom koop je niet gewoon een Mac?!"
4launch.nl..? 47 euro. Die iMac is idd 5300.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Xilantof het volgende:
ik zit ff te twijfelen waar ik geheugen zal bestellen voor m'n aankomende iMac...
Er is veel te krijgen... is mail-a-mac beetje oke? lijkt me wel toch?
Of deze set bij Alternate.. hoewel deze PC2 - 5400 is... En die iMac toch 5300?
Oh ja, toetsenbord heb ik helemaal niet op gelet, maar de iMacs zagen er idd geil uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vandaag de nieuwe iMacs en het toetsenbord in het echt gezien. Nice. Nice.
Ik wil 2x2gb er in...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
4launch.nl..? 47 euro. Die iMac is idd 5300.
Die is flink wat duurder dan mail-a-mac...quote:
Ha, daar kan ik zo langsfietsen, maar jammer dat de website er nu uit ligt..quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:42 schreef Jarno het volgende:
Ik had m'n 2GB module bij Macstuf besteld, was de volgende dag binnen (via iDeal besteld).
Storing bij de hoster zou natuurlijk ook kunnen...?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, volgens mij zijn ze failliet, de website van dat ander bedrijfje van ze is ook niet bereikbaar..
Jawel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er staat bij dat je voor de iMac twee dezelfde modules moet plaatsen. Ergo, 3 Gb in de iMac is niet mogelijk..?
Nah...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Storing bij de hoster zou natuurlijk ook kunnen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |