idd ik ga alleen naar lowlands als er een hotel bij zit om bij te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef Aoristus het volgende:
Het is helemaal niet leuk, de herinneringen maken het leuk..
Festival enzo he...quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:03 schreef jakees het volgende:
Op tv lijkt het zo mooi en leuk, maar natte tent alles stinkt naar de schijt, vies bier.. Nee 2 keer genoeg voor mij.
Nee van Brecht word je vrolijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een prutser die "journalist". Een beetje open deuren intrappen en Interpol en Arcade Fire kleine bands noemen
Even gekeken maar volgens mij niet, zijn die wel uitgezonden? (heb iig alleen de uitzendingen van zaterdag -behalve the View- en zondag)quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je Typhoon/Blaxtar/Kubus & Bang Bang toevallig ergens op je hdd rec staan?
Iemand hier opperde dat Typhoon een keer smiddags (ik denk zaterdagmiddag) uitgezonden moet zijn. Maargoed, ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
KC en the Killers komen er zsm aan...
En kutzooi, geen Arcade Fire dus![]()
[..]
Even gekeken maar volgens mij niet, zijn die wel uitgezonden? (heb iig alleen de uitzendingen van zaterdag -behalve the View- en zondag)
Zou kunnen, op Ned 1 was er smiddags geloof ik nog een uitzending, die heb ik alleen niet opgenomen (zat zelf op Pukkelpop en had alleen de uitzendingen getimed dat er een -kleine- kans was op Arcade Fire, the Killers en NiNquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iemand hier opperde dat Typhoon een keer smiddags (ik denk zaterdagmiddag) uitgezonden moet zijn. Maargoed, ik weet het niet zeker.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat geen Arcade Fire?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
KC en the Killers komen er zsm aan...
En kutzooi, geen Arcade Fire dus![]()
[..]
Even gekeken maar volgens mij niet, zijn die wel uitgezonden? (heb iig alleen de uitzendingen van zaterdag -behalve the View- en zondag)
Daar baalde ik vannacht ook van. Geen toestemming ofzo? Wel beetje lopen aankondigen en dan niks laten zien...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat geen Arcade Fire?
Heel klein inderdaad...quote:Year Chart Peak position
2007 Canada 1
2007 Ireland 1
2007 CMJ Radio 200 1
2007 United States 2
2007 United Kingdom 2
2007 Portugal 2
2007 Norway 3
2007 Finland 5
2007 Iceland 5
2007 Australia 7
2007 France 9[17]
2007 Germany 11
Het ging hier alleen over NLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het gaat nergens over als 'ie zegt dat The Arcade Fire klein is.
Hoogste posities van Neon Bible:
[..]
Heel klein inderdaad...
Ja godver, ze hebben hier bij @home 3voor12 OnStage uit 't pakket gehaald.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:09 schreef funrider het volgende:
heerlijk dat 3voor12 digi tv. Is smullen iedere keer weer met Lowlands en Pinkpop uitzendingen. Helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |