Dat had je wel eens eerder mogen posten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef postman het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=35167015&news=36089449&type=-1
Arcade Fire (often known as "The Arcade Fire") is an alternative rock band from Montreal, Quebec, Canada.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Volgens mij is het toch The Arcade Fire hoor.![]()
Ik verwar het album Funeral trouwens met iets anders merk ik. Neighborhood ken ik. Niet dat album. Ooit gedownload maar dat nummer staat dan vast op Funeral? Hm helder.![]()
Dan heb je ze dus net gemistquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef Thealexfiles het volgende:
Hebben ze trouwens gister nog Kaiser Chiefs uitgezonden? Eerste halfuur gemist.
En vanavond dan Arcade Fire gelukkig.
Hmm, the Killers heb ik ook voor de helft gemist, dus een upload zou heel erg tof zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dan heb je ze dus net gemistHeb het toevallig op m'n hdd rec. staan, samen met oa The Killers en Damien Rice, mocht er behoefte zijn aan een upload dan hoor ik het wel
Heb je Typhoon/Blaxtar/Kubus & Bang Bang toevallig ergens op je hdd rec staan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dan heb je ze dus net gemistHeb het toevallig op m'n hdd rec. staan, samen met oa The Killers en Damien Rice, mocht er behoefte zijn aan een upload dan hoor ik het wel
We hadden op je gerekend. Je was er niet..quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik haak net pas in bij dit gekrijs. Heb ik wat gemist ?
Muv The Shins en Motorhead viel het best tegen, maar er komt nog meer. Arcade Fire.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik lag zomergasten te kijken. Maar ik ben in slap gevallen. Alles gemist vanavond
Ow nee die komen nog -.-quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
Shit Motorhead gemist
Die studio artiesten mogen ze wel schrappen
Dat komt alleen maar omdat Joy Division met name de laatste jaren heeel heeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeel veel gecoverd is door bandjes die het tot de 3voor12 studio wisten te schoppenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Erg begin jaremn 80 dit. Leuker dan al die schreeuwende cabaretbandjes uit Engeland de laatste 2 jaar
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Aoristus het volgende:
ik denk dattie een dubbeltje tussen zijn billen heeft gestoken om er zeker van te zijn dat hij zijn imago hoog kan houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |