Volgens mij leven we wel in de naoorlogse tijd hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef MetalSonic het volgende:
KLACHT: Ik haat reclames met oud hollands accent, word ik echt gefrustreerd van. We leven niet in de na oorlogse tijd dus ik hoef die bullshit ook niet te horen.
Wat is duur ? heb je het sowiso wel eens gegeten ? Er zit trouwens chocola in etc, of andere dingen ( ligt aan de smaak ) en das niet gratis ...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef Ascendancy het volgende:
raket is toch echt wel 10x lekkerder dan die dure troep van jou
Tief toch gewoon een eind op richting Australie of Canada, wij Nederlanders zitten echt niet te wachten op jouw gejank.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef MetalSonic het volgende:
Op m'n werk staat Veronica aan, de beste hits uit de jaren 80 en 90 zijn al zwaar kut. Maar de reclame die er af en toe tussendoor komt is nog 10 keer zo kut. één of andere man met zo'n oud hollands accent vertellen dat het ola ijsje de lekkernij is enzo blblbalbalab
- > KUT ACCENT
-> Kut snelheid laat het door iemand anders oplezen want het KLINKT nu niet
-> Ola ijsjes en dan de raket waar het volgensmij over ging is GEEN verwen ijsje, het is een goedkoop KINDER ijsje
Goed ijs =
- Haagen Dasz/ Ben Jerry / Magnum etc !
KLACHT: Ik haat reclames met oud hollands accent, word ik echt gefrustreerd van. We leven niet in de na oorlogse tijd dus ik hoef die bullshit ook niet te horen.
kort lontje? waar je je al niet druk om maakt zeg. Oh, en spreek voor jezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Tief toch gewoon een eind op richting Australie of Canada, wij Nederlanders zitten echt niet te wachten op jouw gejank.
Als je het niet bevalt dan donder je toch gewoon een teringeind op!!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Tief toch gewoon een eind op richting Australie of Canada, wij Nederlanders zitten echt niet te wachten op jouw gejank.
Reclame moet verbannen worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
ik snap geen fuck van de op.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Och, is maar een tyfus mongooltje die het hele principe van de klaagbaak niet begrijpt. Hij wil dat je weggaat. Ik wil dat hij alsnog geaborteerd wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |