abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:03:01 #126
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52433788
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik ben al bezig in de keuken
Maar was dat eerst niet zo dat het 1e uitdoelpunt dubbel telde ofzo Of ben ik nu in de war met een andere sport
Bij een gelijke eindstand na 2 wedstrijden tellen einddoelpunten dubbel...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52433806
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik ben al bezig in de keuken
Maar was dat eerst niet zo dat het 1e uitdoelpunt dubbel telde ofzo Of ben ik nu in de war met een andere sport
Je bent in de war met een andere sport. Als Ajax met 1-2 wint in Praag, gaan wij door, omdat wij meer uitgoals gemaakt hebben. Winnen wij met 0-1 daar, volgt er een verlenging en eventueel strafschoppen.

Maar dit gaat niet gebeuren, want wij winnen daar vrij eenvoudig. Nulletje of drie
pi_52433828
Ik vrees voor de wedstrijden tegen SCH en FCG...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52433830
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je bent in de war met een andere sport. Als Ajax met 1-2 wint in Praag, gaan wij door, omdat wij meer uitgoals gemaakt hebben. Winnen wij met 0-1 daar, volgt er een verlenging en eventueel strafschoppen.

Maar dit gaat niet gebeuren, want wij winnen daar vrij eenvoudig. Nulletje of drie
Twee keer Baas-Jan Huntelaar en een keer Suarez!
pi_52433863
Denk aan het scenario in de play offs! eerste verliezen en tweede keer Heerenveen en AZ slachten
AFC AJAX
pi_52433868
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vrees voor de wedstrijden tegen SCH en FCG...
Ik vrees niemand!
pi_52433870
Zou wel een meevaller zijn als Defour nog zou komen zeg...
pi_52433897
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vrees niemand!
Ik verlang naar de tijden dat zulke clubs naar ons kwamen zonder de gedachte dat er wat te halen viel.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52433912
Ah, ik zie dat het al meerdere mensen was opgevallen dat Defour niet speelt.

Iemand al een reden kunnen vinden? Blessure?
pi_52433915
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Twee keer Baas-Jan Huntelaar en een keer Suarez!
Wie ze maken interesseert me geen moer, al zou ik voor deze doelpuntenmakers tekenen. Voor Klaas Jan wordt het de hoogste tijd om te laten zien dat hij het scoren nog niet verleerd is en Suarez verdiend sowieso een goaltje. En als hij de eerste heeft gemaakt is het hek van de dam en gaan er velen volgen.
pi_52433922
Die 2 weken zijn wel erg goed om ritme op te doen en de geblesseerden wel in ritme te laten komen, daarmee doel ik voornamelijk op Vertonghen en Urzaiz.
pi_52433947
precies en clubs als Real Madrid of Milan trilde als ze Ajax zagen komen
AFC AJAX
pi_52434087
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef Madine het volgende:
Ah, ik zie dat het al meerdere mensen was opgevallen dat Defour niet speelt.

Iemand al een reden kunnen vinden? Blessure?
Schijnt blessure te hebben opgelopen tijdens de warming up.
pi_52434157
Verdacht?
pi_52434228
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:17 schreef Madine het volgende:
Verdacht?
Net zo verdacht als het in je rug krijgen van het optillen van een baby
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:26:23 #141
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52434399
Wel duidelijk trouwens dat Valencia 13 mil te besteden heeft voor een aanvallende mid.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:36:57 #142
51286 w00h00
Digital man!
pi_52434642
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef Fides het volgende:

[..]

Deze post heb je op AN ook al onderuitgehaald, want hij slaat werkelijk nergens op. Barca zonder Iniesta en Deco Ferdinand bij Barca ??? Sheva, Drogba, Malouda, Cole en Lampard in 1 opstelling Bovendien zag ik net in de Ajax-versie Davids op de positie staan waar bij Barca Ronaldinho staat
Je?
Niet kijkende naar de namen, maar naar de opstelling. Ik denk dat vooral in CL wedstrijden en topwedstrijden in Nederland Ten Cate net zoals Rijkaard bij Barcelona wil gaan spelen. Een hangende linksbuiten (aankoop) zoals Ronaldinho en een rechtsbuiten (Kennedy) zoals Messi. Met Leonardo voor links en Rommedahl voor rechts kun je varieeren met het 4-3-3 systeem.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:39:33 #143
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52434705
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik verlang naar de tijden dat zulke clubs naar ons kwamen zonder de gedachte dat er wat te halen viel.
Die tijd komt nooit meer terug, accepteer het nou maar.
pi_52434772
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Je?
Niet kijkende naar de namen, maar naar de opstelling. Ik denk dat vooral in CL wedstrijden en topwedstrijden in Nederland Ten Cate net zoals Rijkaard bij Barcelona wil gaan spelen. Een hangende linksbuiten (aankoop) zoals Ronaldinho en een rechtsbuiten (Kennedy) zoals Messi. Met Leonardo voor links en Rommedahl voor rechts kun je varieeren met het 4-3-3 systeem.
je moet ik zijn
Maar je kan niet zomaar een formatie kopieren. Bij Barca staan er spelers als Iniesta/Xavi/Deco 'controlerend' maar die brengen veel meer creativiteit meer dan Gabri/Davids/Heitinga. Bovendien spelen Ronaldinho en Messi niet echt rechts- en linksbuiten, maar gewoon aanvallende middenvelders die zich aan de vleugels aanbieden en dan met de bal naar binnen komen. Ze hebben gewoon 4 extreem dynamische aanvallers. Met daarachter 2 controlerende/creatieve middenvelders.
pi_52434774
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Mwa als Platini die regel erdoor schopt van spelers uit eigen land mogen niet eerder dan op 25 jarige leeftijd naar het buitenland en je moet minstens 8 spelers uit eigen land in je basis elf hebbben dan zie ik het toch wel gebeuren
pi_52434839
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Mwa als Platini die regel erdoor schopt van spelers uit eigen land mogen niet eerder dan op 25 jarige leeftijd naar het buitenland en je moet minstens 8 spelers uit eigen land in je basis elf hebbben dan zie ik het toch wel gebeuren
Die regels zijn wel erg extreem. Maar minstens 6 spelers uit eigen land in de basiself zou wel aardig zijn.
pi_52434888
quote:

[..]

Ik vrees ook dat alleen kansloze clubjes als Heracles, Feyenoord e.d. weten dat er niets te halen valt in A'dam. De clubs van een wat hoger niveau (Groningen, Heerenveen e.d.) geloven er wel in. Tijden veranderen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:49:46 #148
51286 w00h00
Digital man!
pi_52434930
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef Fides het volgende:

[..]

je moet ik zijn
Maar je kan niet zomaar een formatie kopieren. Bij Barca staan er spelers als Iniesta/Xavi/Deco 'controlerend' maar die brengen veel meer creativiteit meer dan Gabri/Davids/Heitinga. Bovendien spelen Ronaldinho en Messi niet echt rechts- en linksbuiten, maar gewoon aanvallende middenvelders die zich aan de vleugels aanbieden en dan met de bal naar binnen komen. Ze hebben gewoon 4 extreem dynamische aanvallers. Met daarachter 2 controlerende/creatieve middenvelders.
Klopt. Ik denk dat Ajax ook die kant op wilt. Vooral naar de woorden van Van Geel dat ze het vertrek van Sneijder anders gaan invullen en de interesse in Reira. Met daarachter inderdaad een controlerende Gabri en een creatieve Davids.
pi_52434980
quote:

[..]

wij gaan tegenwoordig naar rotterdam om de 10 te halen!

hoe komen jullie naar ons toe?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52435060
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:45 schreef Fides het volgende:

[..]

Die regels zijn wel erg extreem. Maar minstens 6 spelers uit eigen land in de basiself zou wel aardig zijn.
Ja ok om mee te beginnen, maar de bedragen die tegenwoordig in het voetbal omgaan gaan ook helemaal nergens meer over en de eigen jeugd krijgt steeds minder kans. De 2 top competities zitten vol met buitenlandse spelers maar het nationale team van Engeland en Spanje is echt 3x niets vergeleken de competitie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')