abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52427768

pi_52427807
ben benieuwd of er nog iemand komt zal wel Medunjanin zijn ofzo
AFC AJAX
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:23:25 #3
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52427817
Het is maar goed dat Urzaiz deze topics niet hoeft te volgen want dat zou veel te hard voor hem gaan.

Wat een miskoop, die kopduels van hem gisteren de enige die hij won kopte hij terug richting ajax helft
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52427822
Er komt vandaag niemand meer denk ik hoor. Maar goed, waarom zou je je ook aan je woord houden?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52427831
Tja, het is idd een kutsituatie waarin we zitten, volgens mij had Van Geel er geen rekening mee gehouden dat Boussoufa niet wilde komen.
pi_52427845
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Scorpie het volgende:
Tja, het is idd een kutsituatie waarin we zitten, volgens mij had Van Geel er geen rekening mee gehouden dat Boussoufa niet wilde komen.
Ik heb het idee dat Van Geel wel meer inschattingsfouten heeft gemaakt.
pi_52427863
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
Het is maar goed dat Urzaiz deze topics niet hoeft te volgen want dat zou veel te hard voor hem gaan.

Wat een miskoop, die kopduels van hem gisteren de enige die hij won kopte hij terug richting ajax helft
komop zeg, en dan word ik van negativisme beschuldigd? DIe man heeft 18 minuutjes mee mogen spelen in een totaal onbekend team.

Mijn kritiek op Rosales was er ook niet vanaf minuut 1 hoor, die heeft ook gewoon een kans gekregen.
Get woke, go broke!
pi_52427872
quote:

sjesus man die gast speelt zijn eerste wedstrijd een kwartier ofzo. Gun hem de kans in ieder geval, en Collin is waardeloos.
AFC AJAX
pi_52427900
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52427936
Colin faalde idd op het AT al, daar kan je veel meer overzeggen iig..
Get woke, go broke!
pi_52427988
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Colin faalde idd op het AT al, daar kan je veel meer overzeggen iig..
En zelf vond hij nog wel dat de fans veel te snel oordeelden en dat hij vond dat hij geen eerlijke kans kreeg.

Speel je je eerste wedstrijd na dat interview zo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52428103
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:23 schreef Scorpie het volgende:
Wat moet je nu met Boussoufa ? Maakt Ajax absoluut niet beter. Wat wel jammer is dat Defour niet komt al begrijp ik wel zijn redenen. Volgend jaar komt hij zeker. Het heeft nu ook geen zin om geld over de balk te smijten voor een middelmatige speler. Toppers krijg je nu niet meer en de grote talenten zijn of al verkocht of ze kosten het dubbele. Als het niet anders is dan maar gericht in de winterstop kopen voor de juiste prijs. Tot die tijd maar hopen dat het elftal gaat draaien (acht die kans aanwezig). Kennedy en Suarez zijn goede aankopen en ik verwacht ondanks gisteravond wel wat van Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:36:54 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52428208
Zondag knallen in Doetinchem, dan komt het zelfvertrouwen vanzelf weer terug!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:38:21 #14
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52428253
Over twee weken maken we gewoon het karwei af. Niks aan de hand.
Ten Cate zal dan ook wel een logischer team neer gaan zetten dan gister. En hopelijk spelen we dan wel weer met 11 man (Gabri waar heb je gezeten gisteren?).
pi_52428327
Ten cate en logisch? haha.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:42:03 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52428357
quote:
Ajax veruit favoriet voor de landstitel

16/8/2007 13:39

'Wie pakt in het seizoen 2007/08 de titel in de Eredivisie?', luidde de vraag in VI.nl's vorige poll. Veruit de meeste stemmen gingen naar Ajax.

Als het aan de ruim dertigduizend bezoekers van deze website die hebben gestemd ligt, gaat Ajax vanaf komend weekeinde op voor haar dertigste landstitel. De Amsterdamse club vergaarde 32 procent van de stemmen.

De nummers twee en drie ontliepen elkaar nauwelijks: 26 procent van de stemmers hebben het volste vertrouwen in PSV, terwijl 24 procent verwacht dat Feyenoord in het jubileumjaar 2008 (als de club haar honderdjarig bestaan viert) eindelijk weer eens kampioen wordt.

AZ kwam er van de vier topclubs eigenlijk bekaaid af; slechts 18 procent denkt dat de volgende kampioensschaal in Alkmaar belandt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52428433
Aan favoriet zijn heb je geen ene fuck
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52428481
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
Aan favoriet zijn heb je geen ene fuck
Nee idd, heb liever dat iedereen denkt dat we 18e worden en dan gewoon kampioen worden, altijd leuk.
pi_52428586
De kans lijkt steeds groter te worden dat het Mendunjanin wordt. Bij vlagen briljante speler alleen hij heeft nog lang niet het niveau van Sneijder.
pi_52428613
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:49 schreef Wooldoor het volgende:
De kans lijkt steeds groter te worden dat het Mendunjanin wordt. Bij vlagen briljante speler alleen hij heeft nog lang niet het niveau van Sneijder.
Alsof Dirk Scheringalul die laat vertrekken voor een normale prijs
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52428673
quote:

Die gast was ook nog niet fit hoor, veel te dik nog etc.
pi_52428675
quote:
pi_52428694
Medunjanin, o god nee he. Die jongen kan best een balletje trappen, maar het lijkt wel alsof hij standaard de avond voor de wedstrijd heeft doorgezakt
pi_52428705
quote:
Meen je niet? Is gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Was een talent 2 jaar geleden maar hij blijkt gewoon te licht voor de top. Als dit waar is dan kun je echt grote vraagtekens bij het technisch beleid van Ajax zetten. Alleen bij een bedrag onder de 2 miljoen is het een gokje waard maar Scheringa zal wel de hoofdprijs vragen (heeft hij nog gelijk in ook).
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:00:06 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52428832
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:53 schreef Scorpie het volgende:
Medunjanin, o god nee he. Die jongen kan best een balletje trappen, maar het lijkt wel alsof hij standaard de avond voor de wedstrijd heeft doorgezakt
Nee, dat was Lindenbergh.
pi_52428864
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Die zakte toch vooral door zn knieën?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:03:28 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52428931
Wat weer voortkwam uit..
pi_52428952
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Die liep of als ie moest poepen.
pi_52428984
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef PLAE@ het volgende:
Wat weer voortkwam uit..

Was je er gister nog mafkees?
pi_52429037
Aankoop s.v.p.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:07:03 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_52429045
Ik heb niets gezien van gisteren (alleen een hele korte samenvatting in het journaal), maar ik werd er wel behoorlijk chaggie van. Gaat dit wéér een kutjaar worden?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52429060
Iemand op Ajax netwerk komt met het gerucht dat Ever Banega van Boca Juniors bij de ArenA zou zijn. Wat er van waar is weet ik niet, maar er is wel weer wat gespreksstof.

Banega
pi_52429131
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef w00h00 het volgende:
Iemand op Ajax netwerk komt met het gerucht dat Ever Banega van Boca Juniors bij de ArenA zou zijn. Wat er van waar is weet ik niet, maar er is wel weer wat gespreksstof.

Banega
Werd ook al door methodmich over gesproken.
pi_52429167
Is dat wat?
pi_52429218
Hij staat als verdedigende middenvelder op transfermarkt.de... is dit correct?
pi_52429254
Ik ken die speler niet maar zal waarschijnlijk wel getipt zijn door Hans van der Zee als het gerucht dan waar is.
Hoe zit het trouwens met die Mendoza die op stage is?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:20:20 #37
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52429404
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef TheJanitor het volgende:
Hij staat als verdedigende middenvelder op transfermarkt.de... is dit correct?
Aan het filmpje te zien wel
Jawel, je keek.
pi_52429497
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:20 schreef jna het volgende:

[..]

Aan het filmpje te zien wel
Okay... volgens mij hebben wij niet echt een verdedigende middenvelder nodig.. zal dus wel bullshit zijn.. die GOD op Ajax netwerk verzint wel vaker dingen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:26:58 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52429565
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was je er gister nog mafkees?
Met 40 graden koorts op m'n nest. Verder kwam ik niet
pi_52429669
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ken die speler niet maar zal waarschijnlijk wel getipt zijn door Hans van der Zee als het gerucht dan waar is.
Hoe zit het trouwens met die Mendoza die op stage is?
Hoeft niet per se, iedereen die de jeugdtoernooien een beetje volgd kent deze speler. Een van de grootste talenten van Argentinië, technisch, slim altijd een goede voortzetting. Speelde bij Boca meestal achter Riquelme, supermiddenveld samen. Is natuurlijk wel jong, maar erg talentvol, zou een goede aankoop zijn voor Ajax.
pi_52429746
pi_52429801
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Okay... volgens mij hebben wij niet echt een verdedigende middenvelder nodig.. zal dus wel bullshit zijn.. die GOD op Ajax netwerk verzint wel vaker dingen.
Van Geel heeft aangegeven anders te gaan spelen omdat een nieuwe sneijder niet te koop is.

Ik verwacht dat Ajax heel anders gaat spelen komend seizoen, als alle aankopen binnen zijn. Spelen zoals Ten Cate geleerd heeft van Rijkaard en dat is met 4 verdedigers, waarvan de backs aanvallend. Daarvoor twee controlerende spelers met op de flanken aanvallende/hangende spelers. Daarvoor 2 spitsen, die naast én achter elkaar kunnen spelen.

---------------Stekelenburg----------------
------------Stam------Vermaelen------------
-Ogararu------------------------Emanuelson-
------------Gabri- ---Aankoop-------------
--Kennedy---------------------------Davids---
-------------------------------------------
--------------Suarez-----------------------
----------------------Huntelaar------------
pi_52429834
Ajax moet er minimaal 2 spelers bij en het liefst 3, want dit gaat niet werken.

En woohoo, doe mij maar Sjonnie rechtsback he, die kan tenminste opbouwen.
pi_52429932
quote:
Litmanen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2007 18:45:06 ]
pi_52429962
En ik voel me nog steeds kut.
Waarom houd ik toch zoveel van voetbal?
Het levert me elk jaar veel kutdagen op.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:45:23 #46
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52429991
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Jasza het volgende:
Ajax moet er minimaal 2 spelers bij en het liefst 3, want dit gaat niet werken.

En woohoo, doe mij maar Sjonnie rechtsback he, die kan tenminste opbouwen.
Maar als rechtsback is hij dramatisch. Gewoon v.d Wiel als rechtsback.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52430022
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Van Geel heeft aangegeven anders te gaan spelen omdat een nieuwe sneijder niet te koop is.

Ik verwacht dat Ajax heel anders gaat spelen komend seizoen, als alle aankopen binnen zijn. Spelen zoals Ten Cate geleerd heeft van Rijkaard en dat is met 4 verdedigers, waarvan de backs aanvallend. Daarvoor twee controlerende spelers met op de flanken aanvallende/hangende spelers. Daarvoor 2 spitsen, die naast én achter elkaar kunnen spelen.

Waarom zou HtC dit geleerd hebben bij Barca, zo spelen ze niet bij Barca hoor.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:46:30 #48
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52430023
quote:

Met Heitinga en Gabri langs elkaar, zoals tegen Slavia is er gewoon te weinig creativiteit. Zijn 2 brekers naast elkaar, gewoon te weinig.

Ik zou Davids en Urby omdraaien, omdat we bijna nooit tegen een rechtsbuiten spelen en dan kan Urby veel meer met zijn loopvermogen en diepgang dan Davids op die positie en dan kan Davids vanaf linksback lekker het middenveld versterken (zoals een periode bij psv-uit).

Met de huidige selectie zou ik het zo doen:
-------Vd Wiel---Stam------Vermaelen------------
--------------------Hetinga-----------------------
--------Gabri- ---------------Emanuelson
------------------Kennedy---------------------------
----???????????---------------Suarez-------
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_52430032
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Kan ook ja, zolang er maar iemand staat die wel opbouwend wat kan
pi_52430036
quote:

[..]

Draai Davids om met de aankoop van zie waarom Ajax Riera wilde halen.
pi_52430093
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

vd WIel is ook geen rechtback..gewoon zonder vleugelverdedigers spelen:

Suarez-Huntelaar-Rommedahl
----------Bakkietjoklu-----------
-----Emanuelson--Gabri------
-----------Heitinga-------------
--Vermaelen-Stam-vdWiel--
------------Steek---------------

edit: hehe exact zelfde opstelling als Sethje..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:50:26 #52
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52430120
Ik vind het overigens maar onzin om bij vertrek van 1 speler je systeem waar je de hele voorbereiding al mee bezig bent om te gooien.
pi_52430143
quote:
zeker LITMANEN HELD! zo ieamnd zie je bijna nooit meer
AFC AJAX
pi_52430163
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef Fides het volgende:

[..]

Waarom zou HtC dit geleerd hebben bij Barca, zo spelen ze niet bij Barca hoor.
Nee bij Barca niet zeker. Waarom is die discussie gaande denk je om alle vier spitsen op te stellen? Tot nu toe heeft Rijkaard elke wedstrijd nog met deze vier spelers gespeeld.

Eventjes een quote van AN om me verhaal toe te lichten. Opstelling de vier grootste clubs in EU.

---------------Van der Sar-----------------
-----------Vidic------Ferdinand------------
-Neville-----------------------------Evra--
------------Carrick----Scholes-------------
Ronaldo-------------------------------Giggs
--------------Rooney-----------------------
----------------------Tevez----------------

-------------------Cech--------------------
-----------Carvalho------Terry-------------
-Alves-------------------------------Cole--
------------Essien-----Lampard-------------
Cole--------------------------------Malouda
--------------Shevchenko-------------------
----------------------Drogba---------------

------------------Valdes-------------------
-----------Puyol------Ferdinand------------
-Zambrotta-------------------------Abidal--
-------------Xavi--------Toure-------------
Messi----------------------------Ronaldinho
--------------Henry------------------------
----------------------Eto'o----------------

-----------------Casillas------------------
-----------Pepe-------Canavaro-------------
-Ramos-----------------------------Marcelo-
------------Diarra----Sneijder-------------
Robinho------------------------------Robben
--------------Raul-------------------------
----------------------v Nistelrooy---------

Ik denk dat Ajax ook deze kant op wilt.
pi_52430201
Uit dat artikel:
'In het voorjaar van 1996 kwam Panatinaikos op bezoek in de Arena'

Leuk voor ze, er werd toen iig nog niet gevoetbalt in de Arena
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:53:45 #56
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52430203
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:49 schreef Fides het volgende:

[..]

vd WIel is ook geen rechtback..gewoon zonder vleugelverdedigers spelen:

Suarez-Huntelaar-Rommedahl
----------Bakkietjoklu-----------
-----Emanuelson--Gabri------
-----------Heitinga-------------
--Vermaelen-Stam-vdWiel--
------------Steek---------------

edit: hehe exact zelfde opstelling als Sethje..
Ik vind Urby op het middenveld maar niks. Daar laat hij nog grotere gaten vallen dan als linksback. En aangezien Suarez naar binnen trekt ligt je hele linkerkant dan open. Daarnaast is Heitinga op het middenveld, als hij geen directe man heeft, niks.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:54:03 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430218
Ajax/Henk ten Cate gaat dit seizoen echt geen 3-4-3 spelen, het wordt net zoals vorig seizoen switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2, zoals bekend ben ik een voorstander van het laatste.
pi_52430224
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Fides het volgende:
Uit dat artikel:
'In het voorjaar van 1996 kwam Panatinaikos op bezoek in de Arena'

Leuk voor ze, er werd toen iig nog niet gevoetbalt in de Arena
Was de laatste (Europese) Ajax-wedstrijd in het Olympisch Stadion.
pi_52430225
quote:

[..]

--------------Stekelenburg----------------
Mooie opstelling alleen zou ik Davids naast Gabri in het centrum zetten en dan een aankoop op de linkervleugel zetten.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:54:49 #60
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52430239
Maar daar staan centraal wel spelers die iets met een bal kunnen in aanvallende en creatieve zin. Eigenlijk is alleen Diarra de enigste die wat minder aanvallend in te brengen heeft. De rest heeft allemaal een supergoede pass en een goed schot.
Mijn party reviews
pi_52430247
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax/Henk ten Cate gaat dit seizoen echt geen 3-4-3 spelen, het wordt net zoals vorig seizoen switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2, zoals bekend ben ik een voorstander van het laatste.
Of misschien nog iets als 4-2-3-1, met Huntelaar als diepste spits, Kennedy/Suarez erachter en nog twee buitenspelers.
pi_52430259
quote:
Geef mij maar 4-2-2-2

Die 1 in het begin levert geen zak op met een goed centrum.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:55:38 #63
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52430266
quote:
Echt?
pi_52430284
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Mooie opstelling alleen zou ik Davids naast Gabri in het centrum zetten en dan een aankoop op de linkervleugel zetten.
Had me verhaal even afgestoken op de eventuele komst van die verdedigende middenvelder van Boca.

Ben het inderdaad met je eens op Gabri en Davids in het centrum te zetten.
pi_52430304
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nee bij Barca niet zeker. Waarom is die discussie gaande denk je om alle vier spitsen op te stellen? Tot nu toe heeft Rijkaard elke wedstrijd nog met deze vier spelers gespeeld.

Eventjes een quote van AN om me verhaal toe te lichten. Opstelling de vier grootste clubs in EU.

---------------Van der Sar-----------------
-----------Vidic------Ferdinand------------
-Neville-----------------------------Evra--
------------Carrick----Scholes-------------
Ronaldo-------------------------------Giggs
--------------Rooney-----------------------
----------------------Tevez----------------

-------------------Cech--------------------
-----------Carvalho------Terry-------------
-Alves-------------------------------Cole--
------------Essien-----Lampard-------------
Cole--------------------------------Malouda
--------------Shevchenko-------------------
----------------------Drogba---------------

------------------Valdes-------------------
-----------Puyol------Ferdinand------------
-Zambrotta-------------------------Abidal--
-------------Xavi--------Toure-------------
Messi----------------------------Ronaldinho
--------------Henry------------------------
----------------------Eto'o----------------

-----------------Casillas------------------
-----------Pepe-------Canavaro-------------
-Ramos-----------------------------Marcelo-
------------Diarra----Sneijder-------------
Robinho------------------------------Robben
--------------Raul-------------------------
----------------------v Nistelrooy---------

Ik denk dat Ajax ook deze kant op wilt.
Deze post heb je op AN ook al onderuitgehaald, want hij slaat werkelijk nergens op. Barca zonder Iniesta en Deco Ferdinand bij Barca ??? Sheva, Drogba, Malouda, Cole en Lampard in 1 opstelling Bovendien zag ik net in de Ajax-versie Davids op de positie staan waar bij Barca Ronaldinho staat
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:00:29 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430399
Johnny Heitinga is de koning als defensieve middenvelder in het 4-1-2-1-2-systeem, de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) krijgen de ruimte om aan te vallen en dat is juist hun sterkste punt, de rol van rechtshalf in een 4-1-2-1-2-systeem lijkt Gabri op het lijf geschreven, Luis Suarez rendeert het best als als hij een vrije rol heeft in een tweespitsen-systeem, daarbij heeft Ajax in dit systeem grandioos gepresteerd uit bij de revelatie van vorig jaar (FC Twente) en uit bij de kampioen van vorig jaar (PSV), wat is er nog meer nodig om voor dit systeem te kiezen? Moet Johan Cruijff eerst dood?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:01:46 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430431
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef Fides het volgende:

[..]

Deze post heb je op AN ook al onderuitgehaald, want hij slaat werkelijk nergens op. Barca zonder Iniesta en Deco Ferdinand bij Barca ??? Sheva, Drogba, Malouda, Cole en Lampard in 1 opstelling Bovendien zag ik net in de Ajax-versie Davids op de positie staan waar bij Barca Ronaldinho staat
Iedere opstelling slaat nergens op, persoonlijk vond ik die van Real Madrid het dieptepunt.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:03:14 #68
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52430471
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:00 schreef M0NTANA het volgende:
Johnny Heitinga is de koning als defensieve middenvelder in het 4-1-2-1-2-systeem, de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) krijgen de ruimte om aan te vallen en dat is juist hun sterkste punt, de rol van rechtshalf in een 4-1-2-1-2-systeem lijkt Gabri op het lijf geschreven, Luis Suarez rendeert het best als als hij een vrije rol heeft in een tweespitsen-systeem, daarbij heeft Ajax in dit systeem grandioos gepresteerd uit bij de revelatie van vorig jaar (FC Twente) en uit bij de kampioen van vorig jaar (PSV), wat is er nog meer nodig om voor dit systeem te kiezen? Moet Johan Cruijff eerst dood?
Utrecht was ook lekker met die opstelling en Babel en perez voorin

Amen
Mijn party reviews
pi_52430509
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:00 schreef M0NTANA het volgende:
Je vergeet wel dat je Davids d'r nu even niet bij hebt, die de gaten voor Emanuelson vorig jaar dichtliep.
pi_52430540
Ik ben persoonlijk bang dat als je zonder vleugelspelers gaat spelen dat je dan Huntelaar wel kan verkopen.
Opzich is zo'n 41212 opstelling wel leuk, maar als er niet gescoord wordt heb je er niets aan.
pi_52430592
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef Fides het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat als je zonder vleugelspelers gaat spelen dat je dan Huntelaar wel kan verkopen.
Opzich is zo'n 41212 opstelling wel leuk, maar als er niet gescoord wordt heb je er niets aan.
1-4, 1-5, (ook nog 0-4?)...

En in welke opstelling je ook speelt, scoren moet je sowieso. Dat bleek gisteravond maar weer.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:08:05 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430596
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:05 schreef Solstice het volgende:

[..]

Je vergeet wel dat je Davids d'r nu even niet bij hebt, die de gaten voor Emanuelson vorig jaar dichtliep.
Jan Vertonghen, Robbert Schilder of Olaf Lindenbergh kan daar tijdelijk spelen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:09:14 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430625
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef Fides het volgende:
Alsof KJH het niet goed deed in de door mij aangehaalde wedstrijden!
quote:
Dat kunnen we van het 4-3-3-systeem toch net zo goed zeggen, gisteren bijvoorbeeld nog!
pi_52430679
Precies, Montana heeft wel gelijk spelen hoe we toen deden
AFC AJAX
pi_52430680
Okee, daar moet ik jullie gelijk in geven.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:15:26 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52430800
Zoals ik al zei: wat moet er gebeuren voordat men voor een ander systeem kiest? Moet CL-plaatsing eerst zijn misgelopen? Moeten we uit bij De Graafschap of thuis tegen Heerenveen worden verloren? Moeten de supporters er om schreeuwen? Moet Johan Cruijff zijn akkoord geven? Wat moet er in godesnaam gebeuren?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:18:41 #77
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52430894
Zolang het merendeel van je spelers opgeleid zijn in het 433 systeem en er ook voor dat systeem spelers gekocht worden kan je ook het beste dat systeem spelen.
pi_52430936
quote:
Als Ajax de Champions League niet haalt, moet Ten Cate dan zijn conclusies trekken en opstappen?

De huidige tussenstand:

Ja - 66,3%

Nee - 33,6%
Ajax Netwerk. Wat jullie? Hij heeft dan 2x tegen een (zeer) -matige tegenstander verzuimd om de CL te halen via de voorronde, er zijn trainers voor minder ontslagen. Van mij mag ie dan de eer aan zichzelf houden.
pi_52430980
2 keer verzuimd! Kop op man we gaan gewoon nog als krijgers voetballen in Praag. Het is pas over wanneer het laatste fluitsignaal is gegaan daar!
AFC AJAX
pi_52431094
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zolang het merendeel van je spelers opgeleid zijn in het 433 systeem en er ook voor dat systeem spelers gekocht worden kan je ook het beste dat systeem spelen.
Een speler vanuit het 4-3-3 past zich veel makkelijker aan aan 4-4-2 dan andersom. Daarom is het 4-3-3 in de jeugdopleiding ook zo ideaal, je spelers kunnen daarna makkelijk alle kanten op. Maar bij het eerste van Ajax vond ik die opstelling van Montana wel het beste werken. In tegenstelling van met het 4-3-3 kwamen er toen ineens wel ballen van de flanken(Emanuelson, Davids, Ogararu) in de 16. Suarez kan dat beter, Huntelaar komt er beter in uit, Emanuelson speelt beter met 4-4-2, Heitinga's positie bestaat normaal gesproken niet eens in een 4-3-3, Gabri en Davids kunnen het ook uitstekend spelen, Ogararu is niet anders gewend, voor de centrale verdedigers maakt het niks uit.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:26:01 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52431109
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ook als het niet voldoet? En als een ander systeem heeft bewezen beter te functionaliseren? Luis Suarez is meer geschikt voor 4-1-2-1-2 dan 4-3-3, hetzelfde geldt ook voor Gabri, Urby Emanuelson, George Ogararu en Johnny Heitinga, terwijl het voor Edgar Davids en KJH niet uit lijkt te maken.

Daarbij, 4-3-3 is afgeleid van 3-4-3, maar juist de aspecten die 3-4-3 zo geweldig maakten, worden vergeten.
pi_52431176
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ajax Netwerk. Wat jullie? Hij heeft dan 2x tegen een (zeer) -matige tegenstander verzuimd om de CL te halen via de voorronde, er zijn trainers voor minder ontslagen. Van mij mag ie dan de eer aan zichzelf houden.
Eens
pi_52431240
Als ik iets niet had verwacht gister..

Maarja volgende wedstrijd maar afwachten.
pi_52431706
Wat een gelul over uitgeschakeld. We pakken ze gewoon daar in Praag. We gaan nog vrij gemakkelijk door. Mark my words.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:47:37 #85
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52431715
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Solstice het volgende:

[..]

Een speler vanuit het 4-3-3 past zich veel makkelijker aan aan 4-4-2 dan andersom. Daarom is het 4-3-3 in de jeugdopleiding ook zo ideaal, je spelers kunnen daarna makkelijk alle kanten op. Maar bij het eerste van Ajax vond ik die opstelling van Montana wel het beste werken. In tegenstelling van met het 4-3-3 kwamen er toen ineens wel ballen van de flanken(Emanuelson, Davids, Ogararu) in de 16. Suarez kan dat beter, Huntelaar komt er beter in uit, Emanuelson speelt beter met 4-4-2, Heitinga's positie bestaat normaal gesproken niet eens in een 4-3-3, Gabri en Davids kunnen het ook uitstekend spelen, Ogararu is niet anders gewend, voor de centrale verdedigers maakt het niks uit.
Met die ballen van de flanken viel wel mee. Pas toen bv De Mul tegen PSV erin kwam gebeurde dat wat meer. Emanuelson speelde in diit systeem niet minder of beter dan in 433. De linkerflank was dan ook identiek aan die van andere wedstrijden. Opzich heb ik niet zoveel tegen dit systeem maar dan speel ik liever met een echte controleur op de plaats van heitinga en op links of rechts midden wat meer creativiteit. Mijn grootste probleem met dit systeem bij Ajax is eigenlijk de bijkomende opstelling en tactiek. Die is mij wat teweinig gericht op voetbal. En het verbloemd eigenlijk onze daadwerkelijke tekortkomingen: positiespel, opbouw en controle.
pi_52431951
Och ja, laten we het positief bekijken. Wanneer Ajax zo speelt zoals vorig jaar in Kopenhagen, zijn we gewoon door
pi_52432046
Precies, en eerst ook tegen de grieken met een blinkende Litmanen
AFC AJAX
pi_52432059
Tja als Ajax weer Champions league misloopt moet hij aan het eind van komend seizoen worden ontslagen (hij stopt dan toch al). Maar wat heeft het voor zin om een andere trainer neer te zetten die geen tijd meer heeft om spelers te kopen die hij op bepaalde posities wil hebben.
pi_52432065
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een gelul over uitgeschakeld. We pakken ze gewoon daar in Praag. We gaan nog vrij gemakkelijk door. Mark my words.
Natuurlijk. Want we moeten tegen een voetballende tegenstander spelen die ons alle ruimte geeft om ons eigen spel te spelen. Verder hoeven we gelukkig niet te voetballen tegen een team met 10 man achter de bal, want zoals je weet heeftAjax het over het algemeen erg moeilijk met zulke teams.

Maar gelukkig, Slavia Praag is niet zo`n ploegje die hun voorsprong met hand en tand zullen verdedigen!

pi_52432104
Je moet gewoon hopen dat je snel scoort in Praag, misschien een gelukje hebben met een bal die goed valt, dan moet het lukken maar dat eerste word het lastigst.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:01:57 #91
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_52432147
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk. Want we moeten tegen een voetballende tegenstander spelen die ons alle ruimte geeft om ons eigen spel te spelen. Verder hoeven we gelukkig niet te voetballen tegen een team met 10 man achter de bal, want zoals je weet heeftAjax het over het algemeen erg moeilijk met zulke teams.

Maar gelukkig, Slavia Praag is niet zo`n ploegje die hun voorsprong met hand en tand zullen verdedigen!

Ondanks het feit dat ze gisteren met z'n allen voor het doel gingen liggen, kreeg Ajax toch enorme kansen, zoals een penalty en een schot over een leeg doel van Suarez. De mogelijkheid om minimaal 2 keer te scoren zit er dus best in.
pi_52432189
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:01 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat ze gisteren met z'n allen voor het doel gingen liggen, kreeg Ajax toch enorme kansen, zoals een penalty en een schot over een leeg doel van Suarez. De mogelijkheid om minimaal 2 keer te scoren zit er dus best in.
En waarom zou het over 2 weken dan anders gaan dan gisteren, toen we ook niet scoorden?
pi_52432203
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo speelden ze gisteren ook en Ajax (wat absoluut niet in goede doen was) creëerde toch een stuk of 4/5 échte kansen. Ik zie dus zeker mogelijkheden.
pi_52432217
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En waarom zou het over 2 weken dan anders gaan dan gisteren, toen we ook niet scoorden?
Dat is net zo'n moeilijke vraag als "Waarom niet?".
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:05:39 #95
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_52432260
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In ieder geval kunnen ze om te beginnen eens een fatsoenlijke penaltynemer aanwijzen. De manier waarop Huntelaar penalty's inschiet is dramatisch, net als zijn techniek trouwens. Over twee weken zijn de spelers bovendien meer op elkaar ingespeeld.
pi_52432275
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat is net zo'n moeilijke vraag als "Waarom niet?".
True. Echter zie ik het somber in als ik kijk naar het vertoonde spel van gisteren.
pi_52432349
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True. Echter zie ik het somber in als ik kijk naar het vertoonde spel van gisteren.
Moet je nagaan, met dramatisch voetbal waren we nog twee klassen beter dan Slavia. En hadden we zeker drie keer moeten scoren. Ik kan me niet voorstellen dat we over twee weken weer zoveel pech hebben.
pi_52432587
Toch opvallend dat standard niet speelt met zijn aanvoerder Defour
No bitch to me
pi_52432641
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef TornadoDK het volgende:
Doet ie niet mee? dat is inderdaad wel erg opvallend dan
pi_52432654
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef TornadoDK het volgende:
Een Van der Vaartje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')