vd WIel is ook geen rechtback..gewoon zonder vleugelverdedigers spelen:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar als rechtsback is hij dramatisch. Gewoon v.d Wiel als rechtsback.
zeker LITMANENquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.sportgeschiede(...)iks-aan-de-hand.aspx
Nee bij Barca niet zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef Fides het volgende:
[..]
Waarom zou HtC dit geleerd hebben bij Barca, zo spelen ze niet bij Barca hoor.
Ik vind Urby op het middenveld maar niks. Daar laat hij nog grotere gaten vallen dan als linksback. En aangezien Suarez naar binnen trekt ligt je hele linkerkant dan open. Daarnaast is Heitinga op het middenveld, als hij geen directe man heeft, niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:49 schreef Fides het volgende:
[..]
vd WIel is ook geen rechtback..gewoon zonder vleugelverdedigers spelen:
Suarez-Huntelaar-Rommedahl
----------Bakkietjoklu-----------
-----Emanuelson--Gabri------
-----------Heitinga-------------
--Vermaelen-Stam-vdWiel--
------------Steek---------------
edit: hehe exact zelfde opstelling als Sethje..![]()
Was de laatste (Europese) Ajax-wedstrijd in het Olympisch Stadion.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef Fides het volgende:
Uit dat artikel:
'In het voorjaar van 1996 kwam Panatinaikos op bezoek in de Arena'
Leuk voor ze, er werd toen iig nog niet gevoetbalt in de Arena![]()
Mooie opstelling alleen zou ik Davids naast Gabri in het centrum zetten en dan een aankoop op de linkervleugel zetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
--------------Stekelenburg----------------
------------Stam------Vermaelen------------
-Ogararu------------------------Emanuelson-
------------Gabri- ---Aankoop-------------
--Kennedy---------------------------Davids---
-------------------------------------------
--------------Suarez-----------------------
----------------------Huntelaar------------
Of misschien nog iets als 4-2-3-1, met Huntelaar als diepste spits, Kennedy/Suarez erachter en nog twee buitenspelers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax/Henk ten Cate gaat dit seizoen echt geen 3-4-3 spelen, het wordt net zoals vorig seizoen switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2, zoals bekend ben ik een voorstander van het laatste.
Geef mij maar 4-2-2-2quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax/Henk ten Cate gaat dit seizoen echt geen 3-4-3 spelen, het wordt net zoals vorig seizoen switchen tussen 4-3-3 en 4-1-2-1-2, zoals bekend ben ik een voorstander van het laatste.
Echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
Had me verhaal even afgestoken op de eventuele komst van die verdedigende middenvelder van Boca.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:54 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mooie opstelling alleen zou ik Davids naast Gabri in het centrum zetten en dan een aankoop op de linkervleugel zetten.
Deze post heb je op AN ook al onderuitgehaald, want hij slaat werkelijk nergens op. Barca zonder Iniesta en Decoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee bij Barca niet zeker.Waarom is die discussie gaande denk je om alle vier spitsen op te stellen? Tot nu toe heeft Rijkaard elke wedstrijd nog met deze vier spelers gespeeld.
Eventjes een quote van AN om me verhaal toe te lichten. Opstelling de vier grootste clubs in EU.
---------------Van der Sar-----------------
-----------Vidic------Ferdinand------------
-Neville-----------------------------Evra--
------------Carrick----Scholes-------------
Ronaldo-------------------------------Giggs
--------------Rooney-----------------------
----------------------Tevez----------------
-------------------Cech--------------------
-----------Carvalho------Terry-------------
-Alves-------------------------------Cole--
------------Essien-----Lampard-------------
Cole--------------------------------Malouda
--------------Shevchenko-------------------
----------------------Drogba---------------
------------------Valdes-------------------
-----------Puyol------Ferdinand------------
-Zambrotta-------------------------Abidal--
-------------Xavi--------Toure-------------
Messi----------------------------Ronaldinho
--------------Henry------------------------
----------------------Eto'o----------------
-----------------Casillas------------------
-----------Pepe-------Canavaro-------------
-Ramos-----------------------------Marcelo-
------------Diarra----Sneijder-------------
Robinho------------------------------Robben
--------------Raul-------------------------
----------------------v Nistelrooy---------
Ik denk dat Ajax ook deze kant op wilt.
Iedere opstelling slaat nergens op, persoonlijk vond ik die van Real Madrid het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Deze post heb je op AN ook al onderuitgehaald, want hij slaat werkelijk nergens op. Barca zonder Iniesta en DecoFerdinand bij Barca ??? Sheva, Drogba, Malouda, Cole en Lampard in 1 opstelling
Bovendien zag ik net in de Ajax-versie Davids op de positie staan waar bij Barca Ronaldinho staat
![]()
Utrecht was ook lekker met die opstelling en Babel en perez voorinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:00 schreef M0NTANA het volgende:
Johnny Heitinga is de koning als defensieve middenvelder in het 4-1-2-1-2-systeem, de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) krijgen de ruimte om aan te vallen en dat is juist hun sterkste punt, de rol van rechtshalf in een 4-1-2-1-2-systeem lijkt Gabri op het lijf geschreven, Luis Suarez rendeert het best als als hij een vrije rol heeft in een tweespitsen-systeem, daarbij heeft Ajax in dit systeem grandioos gepresteerd uit bij de revelatie van vorig jaar (FC Twente) en uit bij de kampioen van vorig jaar (PSV), wat is er nog meer nodig om voor dit systeem te kiezen? Moet Johan Cruijff eerst dood?
Je vergeet wel dat je Davids d'r nu even niet bij hebt, die de gaten voor Emanuelson vorig jaar dichtliep.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:00 schreef M0NTANA het volgende:
Johnny Heitinga is de koning als defensieve middenvelder in het 4-1-2-1-2-systeem, de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) krijgen de ruimte om aan te vallen en dat is juist hun sterkste punt, de rol van rechtshalf in een 4-1-2-1-2-systeem lijkt Gabri op het lijf geschreven, Luis Suarez rendeert het best als als hij een vrije rol heeft in een tweespitsen-systeem, daarbij heeft Ajax in dit systeem grandioos gepresteerd uit bij de revelatie van vorig jaar (FC Twente) en uit bij de kampioen van vorig jaar (PSV), wat is er nog meer nodig om voor dit systeem te kiezen? Moet Johan Cruijff eerst dood?
1-4, 1-5, (ook nog 0-4?)...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef Fides het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat als je zonder vleugelspelers gaat spelen dat je dan Huntelaar wel kan verkopen.
Opzich is zo'n 41212 opstelling wel leuk, maar als er niet gescoord wordt heb je er niets aan.
Jan Vertonghen, Robbert Schilder of Olaf Lindenbergh kan daar tijdelijk spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:05 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat je Davids d'r nu even niet bij hebt, die de gaten voor Emanuelson vorig jaar dichtliep.
Alsof KJH het niet goed deed in de door mij aangehaalde wedstrijden!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef Fides het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat als je zonder vleugelspelers gaat spelen dat je dan Huntelaar wel kan verkopen.
Dat kunnen we van het 4-3-3-systeem toch net zo goed zeggen, gisteren bijvoorbeeld nog!quote:Opzich is zo'n 41212 opstelling wel leuk, maar als er niet gescoord wordt heb je er niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |