Die zakte toch vooral door zn knieën?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef PLAE@ het volgende:
Wat weer voortkwam uit..
Werd ook al door methodmich over gesproken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:07 schreef w00h00 het volgende:
Iemand op Ajax netwerk komt met het gerucht dat Ever Banega van Boca Juniors bij de ArenA zou zijn. Wat er van waar is weet ik niet, maar er is wel weer wat gespreksstof.![]()
Banega
Aan het filmpje te zien welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:13 schreef TheJanitor het volgende:
Hij staat als verdedigende middenvelder op transfermarkt.de... is dit correct?
Okay... volgens mij hebben wij niet echt een verdedigende middenvelder nodig.. zal dus wel bullshit zijn.. die GOD op Ajax netwerk verzint wel vaker dingen.quote:
Hoeft niet per se, iedereen die de jeugdtoernooien een beetje volgd kent deze speler. Een van de grootste talenten van Argentinië, technisch, slim altijd een goede voortzetting. Speelde bij Boca meestal achter Riquelme, supermiddenveld samen. Is natuurlijk wel jong, maar erg talentvol, zou een goede aankoop zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ken die speler niet maar zal waarschijnlijk wel getipt zijn door Hans van der Zee als het gerucht dan waar is.
Hoe zit het trouwens met die Mendoza die op stage is?
Van Geel heeft aangegeven anders te gaan spelen omdat een nieuwe sneijder niet te koop is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Okay... volgens mij hebben wij niet echt een verdedigende middenvelder nodig.. zal dus wel bullshit zijn.. die GOD op Ajax netwerk verzint wel vaker dingen.
Litmanenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:35 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.sportgeschiede(...)iks-aan-de-hand.aspx
Maar als rechtsback is hij dramatisch. Gewoon v.d Wiel als rechtsback.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef Jasza het volgende:
Ajax moet er minimaal 2 spelers bij en het liefst 3, want dit gaat niet werken.
En woohoo, doe mij maar Sjonnie rechtsback he, die kan tenminste opbouwen.
Waarom zou HtC dit geleerd hebben bij Barca, zo spelen ze niet bij Barca hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Geel heeft aangegeven anders te gaan spelen omdat een nieuwe sneijder niet te koop is.
Ik verwacht dat Ajax heel anders gaat spelen komend seizoen, als alle aankopen binnen zijn. Spelen zoals Ten Cate geleerd heeft van Rijkaard en dat is met 4 verdedigers, waarvan de backs aanvallend. Daarvoor twee controlerende spelers met op de flanken aanvallende/hangende spelers. Daarvoor 2 spitsen, die naast én achter elkaar kunnen spelen.
---------------Stekelenburg----------------
------------Stam------Vermaelen------------
-Ogararu------------------------Emanuelson-
------------Gabri- ---Aankoop-------------
--Kennedy---------------------------Davids---
-------------------------------------------
--------------Suarez-----------------------
----------------------Huntelaar------------
Met Heitinga en Gabri langs elkaar, zoals tegen Slavia is er gewoon te weinig creativiteit. Zijn 2 brekers naast elkaar, gewoon te weinig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef w00h00 het volgende:
Van Geel heeft aangegeven anders te gaan spelen omdat een nieuwe sneijder niet te koop is.
Kan ook ja, zolang er maar iemand staat die wel opbouwend wat kanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar als rechtsback is hij dramatisch. Gewoon v.d Wiel als rechtsback.
Draai Davids om met de aankoop van zie waarom Ajax Riera wilde halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ajax heel anders gaat spelen komend seizoen, als alle aankopen binnen zijn. Spelen zoals Ten Cate geleerd heeft van Rijkaard en dat is met 4 verdedigers, waarvan de backs aanvallend. Daarvoor twee controlerende spelers met op de flanken aanvallende/hangende spelers. Daarvoor 2 spitsen, die naast én achter elkaar kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |