abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52444269
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag wordt het 0-4. Kom op zeg, zijn we nu ook al bang voor De Graafschap? Waar is de Amsterdamse bluf?
Dat zeiden we ook van Slavia Praag, dat het een makkie zou worden
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:30:13 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52444272
quote:
Zondag wordt het 0-4. Kom op zeg, zijn we nu ook al bang voor De Graafschap? Waar is de Amsterdamse bluf?
Als de openingstreffer in de eerste tien minuten valt, wordt het een eenvoudige overwinning. Hoe langer de openingstreffer op zich laat wachten, hoe lastiger het wordt. Maar goed, ik verwacht geen onoverkomelijke problemen. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste! De tegenslag van woensdag moeten we gebruiken om er sterker uit te komen, we moeten nu niet ineens denken dat onze hele seizoen al verneukt is.

Ga je trouwens, zondag?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:31:43 #253
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52444296
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee, vraag het eens aan Henk?
Je kan veel van hem zeggen maar Amsterdamse bluf heeft hij wel degelijk.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:33:03 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52444320
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Je kan veel van hem zeggen maar Amsterdamse bluf heeft hij wel degelijk.
Mwah, soms. Maar ik vind altijd alles maar op de scheids, het weer, de wind etc gooien als je verloren hebt echt niets Amsterdams.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:36:58 #255
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52444386
Ik kijk al uit naar de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:39:32 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52444435
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:36 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik kijk al uit naar de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.
Alles op zijn tijd, eerst drie punten ophalen in Doetinchem!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:41:41 #257
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52444478
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alles op zijn tijd, eerst drie punten ophalen in Doetinchem!
Ja, maar ik bedoelde het meer zo van dat ik geen uitwedstrijden bezoek over het algemeen. Of het is Sparta uit...
pi_52444576
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ga je trouwens, zondag?
Nee, toen de kaartverkoop startte was ik nog op Kreta. Heb dus geen kaartje kunnen halen. Erg jammer, want ik had graag naar deze wedstrijd gegaan, omdat ik toch wel een zwak voor De Graafschap heb. Ga jij wel?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:47:32 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52444618
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, toen de kaartverkoop startte was ik nog op Kreta. Heb dus geen kaartje kunnen halen. Erg jammer, want ik had graag naar deze wedstrijd gegaan, omdat ik toch wel een zwak voor De Graafschap heb. Ga jij wel?
Had al kaarten voor een thuisvak, maar wilde eerste wedstrijd per se in uitvak en ik had geluk.
pi_52444671
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Had al kaarten voor een thuisvak, maar wilde eerste wedstrijd per se in uitvak en ik had geluk.
Die kaarten voor het thuisvak heb je zeker niet meer?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:53:32 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52444746
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die kaarten voor het thuisvak heb je zeker niet meer?
Hebben er sowieso nog één, hoeveel heb je er nodig? Weet niet of ik nog wat kan regelen, maar kan het proberen.
pi_52444839
quote:
Normaal ben ik altijd, als rasoptimist zijnde, de eerste die zegt dat Ajax wel even die wereldcup pakt. Maar na afgelopen woensdag moet ik Heatwave toch gelijk geven, we zijn er nog lang niet.
Daarom hoop ik vooral dat iedereen zich helemaal kapotknokt zondag en dat Van der Wiel in de basis begint.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52444862
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hebben er sowieso nog één, hoeveel heb je er nodig? Weet niet of ik nog wat kan regelen, maar kan het proberen.
Twee sowieso
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:05:59 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52444995
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Normaal ben ik altijd, als rasoptimist zijnde, de eerste die zegt dat Ajax wel even die wereldcup pakt. Maar na afgelopen woensdag moet ik Heatwave toch gelijk geven, we zijn er nog lang niet.
Daarom hoop ik vooral dat iedereen zich helemaal kapotknokt zondag en dat Van der Wiel in de basis begint.
De juiste opstelling zal ook flink schelen ja. Laat die Colin maar lekker thuis. geef KJH zeker nog de kans maar wissel hem in de rust als hij er weer niet inzit. En let erg goed op Urby, hij moet EERST goed verdedigen, daarna mag hij eens mee op komen, niet eerder zodat Rommedahl weer de hele wedstrijd moet stofzuigen om zijn fouten goed te maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52445125
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie die spanjool nog wel komen, alles heeft namenlijk een prijs.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor Boussoufa, waarvan Anderlecht zegt dat ie onder geen beding verkocht zal worden. Wij weten wat dat betreft wel beter...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:19:37 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52445323
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt natuurlijk voor Boussoufa, waarvan Anderlecht zegt dat ie onder geen beding verkocht zal worden. Wij weten wat dat betreft wel beter...
Mbark Boussoufa heeft al (voorronde) CL gespeeld, dus lijkt niet interessant.
pi_52445346
Niet alle clubs zijn zo makkelijk en dom als Ajax om één van de beste spelers vlak voor de start te verkopen hoor.. Sommige clubs hebben sportieve prestaties wél op de eerste plaats staan.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:20:22 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52445349
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Publiek moet gewoon achter het team blijven staan. Waar die fluitconcert op sloeg na de wedstrijd snap ik ook niet, deed me denken aan 2 jaar terug toen Ajax een kutseizoen had - iedereen kan een off-day hebben maar als er geconcentreerd gespeeld wordt in Praag, wordt er zeker gescoord.
Confidence through competence
pi_52445371
Wat meer informatie over die Riera in het Parool:
quote:
Albert Riera Ortega (25) is de linkspoot die Ajax op het oog heeft. Een snelle vleugelspeler uit Manacor, een klein plaatsje op Mallorca waar ook tennisser Rafael Nadal opgroeide. Zoals veel buitenspelers is Riera vrij wispelturig. Zijn beste wedstrijden speelde hij vorig seizoen in het Uefa-Cuptoernooi. In de finale tegen Sevilla scoorde hij nog, maar desondanks verloor Espanyol.

Afgelopen seizoen speelde Riera 27 duels in de Primera División, waarin hij vier keer scoorde. Hij staat tot 2010 onder contract bij Espanyol, dat contractverlenging overweegt. Voor Spaanse begrippen zijn de salarissen bij Espanyol tamelijk bescheiden, zodat Riera voor Ajax betaalbaar is. Hij zou bij Espanyol 800.000 euro verdienen.

Riera is een speler die wel van een tripje naar het buitenland houdt. Hij speelde al in Frankrijk (Girondins de Bordeaux) en Engeland (Manchester City). Zijn jongere broer Llorenç speelt als spits bij Barcelona B.
pi_52445399
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waar die fluitconcert op sloeg na de wedstrijd snap ik ook niet
Moet je dan nog klappen voor zo'n wanprestatie ook? Ik was ook zwaar pissig.. (maar heb ze niet uitgefloten, nog nooit gedaan) Maar kan het me goed voorstellen. Tegen fucking Slavia Praag...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:23:34 #271
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52445428
quote:
Overname bank raakt voetbalfans

Voetbalrivalen Feyenoord en Ajax worden binnenkort wellicht verenigd onder de paraplu van Fortis. De bankverzekeraar, geldschieter van Feyenoord, aast immers op Ajax-hoofdsponsor ABN Amro. Fortis ziet geen probleem, maar de fanatieke fans denken er anders over.

Feyenoord-fan Sleepguy uit Spijkenisse verkneukelt zich al op een machtsovername in de hoofdstad. "Eindelijk neemt Feyenoord (Fortis) Ajax (ABN Amro) over", schrijft hij triomfantelijk op internet. Om daar pesterig aan toe te voegen: "Wat mij betreft meteen opheffen die Amsterdammers." De rivaliteit tussen voetbalclubs Feyenoord en Ajax is befaamd en berucht. Toch is de kans groot dat beide kemphanen straks een en dezelfde hoofdsponsor krijgen. ABN Amro, sinds 1991 de belangrijkste geldschieter van de Amsterdammers, wordt wellicht overgenomen door een consortium rondom Fortis. Die bankverzekeraar is al jaren de suikeroom van eeuwige opponent Feyenoord.

ABN Amro-topman Rijkman Groenink beloofde vrijwel direct na de aankondiging van de fusie met de Britse bank Barclays het contract met Ajax - dat afloopt in 2012 - te respecteren. Temidden van alle overnameperikelen sprak de bank 'onvoorwaardelijke' steun uit voor Ajax. Maar dat was in het voorjaar, toen ABN Amro nog afstevende op de beoogde fusie met Barclays.

Intussen zijn de beste papieren voor het rivaliserende consortium rondom Fortis, dat ABN Amro wil opkopen en onderling verdelen. De naam ABN Amro zal in dat geval behouden blijven voor de consumentenbank in Nederland, terwijl het Fortis-label wordt gereserveerd voor de verzekeringstak.

Topman Jean Paul Votron liet zich onlangs ontvallen dat Fortis best twee Nederlandse clubs kan sponsoren, ook al zijn het gezworen tegenstrevers.

De trouwe aanhang van beide clubs speculeert er intussen lustig op los. Daniël Dekker van de supportersvereniging van de Amsterdammers: "Ongetwijfeld zijn sommige fans boos als we dezelfde geldschieter krijgen als Feyenoord."

Hij herinnert zich de woede van de fanatieke aanhang toen Ajax begin jaren negentig met de Duitse kledingsponsor Adidas in zee ging. "Maar voor mij telt alleen of de sponsor goed is voor de club. De rest is emotie die niets met het voetbal van doen heeft."

>>Feyenoord-sponsor Fortis ziet geen problemen voor verdere sponsoring van Ajax bij eventuele overname van ABN Amro. De fans speculeren er echter op los.

[ Bericht 1% gewijzigd door Malibu-06 op 17-08-2007 11:30:47 ]
pi_52445487
Jaja, Feyenoord neemt Ajax over, maar ondertussen krijgt Ajax nog steeds 3 keer zoveel geld als Feyenoord voor de shirtsponsoring
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:28:40 #273
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52445562
Krijgen jullie zoveel meer ja?
Het is de vraag of dat ook zo blijft dan
pi_52445564
Daarom moet Barclays ABN-AMRO ook gewoon overnemen. Zit ook een Ajacied aan het roer.
pi_52445608
En het gaat alleen maar om geld. Gisteren ook al gratis schoolboeken met fucking tyfusreclame. Over 30 jaar is alles bedekt onder een dikke laag hoerenreclame. Ondertussen zie ik de kaartjes niet goedkoper worden ondanks alle reclame-inkomsten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')