Ook met de huidge selectie moet de 1-0 thuisnederlaag in Praag weggepoetst kunnen worden, de vij dagen die dan nog volgen zullen er nog veel toppers naar ons willen komen in verband met de CL-plaatsing. Maar het lijkt me toch niet dat men daar op gaat gokken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Niemand wil dus, en geef ze ongelijk. Het rommelt bij Ajax als vanouds, de prestaties zijn volkomen kut. Geen speler gaat zijn handen hieraan branden hoor. Kan alleen maar slecht uitkomen.
Bedankt jongens!

Ik bewonder je optimisme hoor, maar ik vrees dat het in Praag echt niet gaat lukken, zeker niet met Smicer erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook met de huidge selectie moet de 1-0 thuisnederlaag in Praag weggepoetst kunnen worden, de vij dagen die dan nog volgen zullen er nog veel toppers naar ons willen komen in verband met de CL-plaatsing. Maar het lijkt me toch niet dat men daar op gaat gokken?

In twee wedstrijden tegen MSK Zilina kwam Slavia Praag niet tot scoren, in Amsterdam door een goedkope strafschop wel. Waarom zou Ajax in Praag niet kunnen scoren? Met iets meer geluk dan afgelopen woensdag is dat echt wel mogelijk, de komende twee wedstrijden tegen De Graafschap (uit) en Heerenveen (thuis) zullen we gewoon moeten werken aan ons zelfvertrouwen en scorend vermogen, dan komt het echt wel goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme hoor, maar ik vrees dat het in Praag echt niet gaat lukken, zeker niet met Smicer erbij.

Ik hoop het.......... Zondag moet flink scoren worden iig... Al zou ik niet weten hoe en wie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In twee wedstrijden tegen MSK Zilina kwam Slavia Praag niet tot scoren, in Amsterdam door een goedkope strafschop wel. Waarom zou Ajax in Praag niet kunnen scoren? Met iets meer geluk dan afgelopen woensdag is dat echt wel mogelijk, de komende twee wedstrijden tegen De Graafschap (uit) en Heerenveen (thuis) zullen we gewoon moeten werken aan ons zelfvertrouwen en scorend vermogen, dan komt het echt wel goed.

Klaas Jan Huntelaar moet even over zijn dode punt heen, als hij eenmaal één keer heeft gescoord, zal je zien dat hij het net weer iedere wedstrijd weet te vinden. Beginnen tegen een promovendus is daarom ideaal!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het.......... Zondag moet flink scoren worden iig... Al zou ik niet weten hoe en wie...

Wel een promovendus met twee keer de begroting van Slavia Praag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar moet even over zijn dode punt heen, als hij eenmaal één keer heeft gescoord, zal je zien dat hij het net weer iedere wedstrijd weet te vinden. Beginnen tegen een promovendus is daarom ideaal!

Alsof die begroting iets zegt? De verdediging van Slavia Praag heeft veel meer klasse (en talent) dan die van De Graafschap, zondag moeten ze gewoon weer fris in hun kop zijn, dan win je zonder al teveel moeite.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel een promovendus met twee keer de begroting van Slavia Praag.
Ik zie het nog wel lastig worden tegen De Graafschap.![]()

De begroting zegt lang niet alles, maar ik zei het om even het 'promovendus' in perspectief te plaatsen. De Graafschap zal tot op het bot gemotiveerd zijn, ik zie het nog wel lastig worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof die begroting iets zegt? De verdediging van Slavia Praag heeft veel meer klasse (en talent) dan die van De Graafschap, zondag moeten ze gewoon weer fris in hun kop zijn, dan win je zonder al teveel moeite.

Lastig zeker, elke ploeg weet wat wij weten, dat er onrust en gedoe heerst bij Ajax. Dus zullen ze er nog ff een schepje extra bovenop doen om Ajax te verslaan, want dat blijft altijd het kleine-club-equivalent van de titel halen....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De begroting zegt lang niet alles, maar ik zei het om even het 'promovendus' in perspectief te plaatsen. De Graafschap zal tot op het bot gemotiveerd zijn, ik zie het nog wel lastig worden.

Van onderschatting kan nu geen sprake meer zijn, we hebben nog negentig minuten om het recht te zetten. Vorig jaar wonnen we uit bij FC Kopenhagen en speelden we thuis een grandioze eerste helft, waarna de onderschatting er insloop. Bij de 0-1 was er eigenlijk nog niets aan de hand en toen de 0-2 viel, was er te weinig tijd meer om het één en ander recht te zetten, waardoor we uitgeschakeld werden. Nu nemen we gewoon één hele duidelijke opdracht mee naar Praag: winnen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ach, het is beter dat we nou verloren hebben en de volgende wedstrijd zeer gemotiveerd zijn dan andersom. We winnen echt wel.

Dat zijn ook de wedstrijden waar je als kleine club in de spotlights staat en kan laten zien wat je kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lastig zeker, elke ploeg weet wat wij weten, dat er onrust en gedoe heerst bij Ajax. Dus zullen ze er nog ff een schepje extra bovenop doen om Ajax te verslaan, want dat blijft altijd het kleine-club-equivalent van de titel halen....

Klopt, iedereen is gemotiveerd als ze tegen Ajax moeten, alleen moet De Graafschap veel nieuwe spelers inpassen en wennen aan het niveau hoger, dus waarom zou Ajax hier niet van kunnen winnen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De begroting zegt lang niet alles, maar ik zei het om even het 'promovendus' in perspectief te plaatsen. De Graafschap zal tot op het bot gemotiveerd zijn, ik zie het nog wel lastig worden.

Elke wedstrijd daar is een feest. Prachtige ploeg natuurlijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
Reken dr maar op dat het een gekkenhuis wordt daar op de Vijverberg. Eerste wedstrijd in de eredivisie en dan direct tegen Ajax. Die gasten hoeven door hun coach niet gemotiveerd te worden, das zeker.

Voor dat hongerloontje? Naah..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geef mij gewoon een contract en je zult 500% strijd zien![]()
![]()

Vast wel, maar het is vooral tegen Ajax een soort van prijs. PSV boeit ze nooit zo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zijn ook de wedstrijden waar je als kleine club in de spotlights staat en kan laten zien wat je kan.

Ze MOETEN hiervan winnen, maar het gaat niet makkelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, iedereen is gemotiveerd als ze tegen Ajax moeten, alleen moet De Graafschap veel nieuwe spelers inpassen en wennen aan het niveau hoger, dus waarom zou Ajax hier niet van kunnen winnen?

Geen idee, vraag het eens aan Henk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag wordt het 0-4. Kom op zeg, zijn we nu ook al bang voor De Graafschap? Waar is de Amsterdamse bluf?

5000 euro per maand netto is voor mij al ruim genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Voor dat hongerloontje? Naah..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |