quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn gewoon agenten hoor.
de stagiaires neem ik aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn gewoon agenten hoor.
Neem je toch gewoon door de week vrij.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:54 schreef RM-rf het volgende:
Het grootste nadeel is wel een beetje om je werk en gewoon lekker genieten van je vrije tijd en een beetje down te tunen op een fijne partie opeens een stuk lastiger wordt...
ik bedoel, als lokhomo kom je na het weekend toch niet lekker maandagochtend helemaal vol energie op je werk, maar heb je eerder het gevoel het hele weekend door een Dienst te hebben moeten draaien.
En schieten, omdat ze zich bedreigt voelenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt me heerlijk, zolang je die Marokkanen ff mag bewerken voor je collega's er bij komen.
Eerder door jouw soortquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt me heerlijk, zolang je die Marokkanen ff mag bewerken voor je collega's er bij komen.
© Radio 538quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:44 schreef Cyclonis het volgende:
Ik stond er vandaag bij stil wat voor een apart type werk het moet zijn om lokhomo te worden. Sta je op een dag op en zeg je tegen je moeder: "Mam! Ik wordt lokhomo!"
en wat moeten wij hier mee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
--->ONZ
van die sierpotjes op de hoek van de straat die potten willen zoenen voor 10,- p/15 minquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Loklesbiennes lijken me veel leuker
Die moeten natuurlijk kijkgeld betalenquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
van die sierpotjes op de hoek van de straat die potten willen zoenen voor 10,- p/15 min.
en dan komt het trieste; van die Koos Kanslozen die ze gaan aanmoedigen en Bokito geluiden maken.
Nu in het Nederlandsquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Eerder door jouw soort
Weer homo's belaagd door blanke mannen
Handig idee =pquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
Kunnen wij de lokhomo´s niet inzeten om de pootrammers in elkaar te rammen.
Dus gewoon mensen die van vechten houden als lokhomo inzetten en dan lost het probleem zichzelf op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |