quote:Op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:31 schreef Notorious het volgende:
Nu maken mensen grappen maar als het buitenlanders waren dan waren er weer 200+ reacties met gehaat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:47 schreef SCwookie het volgende:
en ook vaak zoiets zeggen dat blanken dat niet doen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef cheqy het volgende:
Die Marokanen gaan zich nu zelfs verkleden om ons blanke een slechte naam te geven.![]()
waarom niet, ze bestaan toch ook voor hetero'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef hardromacore het volgende:
Slecht,
maar waarom bestaan er in vredesnaam homo-ontmoetings-plaatsen?
Ben ik helemaal met je eens, maar wat je niet uit het oog moet verliezen is dat het om verhoudingen gaat. Zelfs al zouden degelijke zaken 50-50 door allochtone jongeren en blanke mannen gepleegd worden, dan nog heb je het over een oververtegenwoordiging van een bepaalde groep. Voor potenrammen ken ik de statistieken niet, maar in het ‘Allochtone en autochtone verdachten van verschillende delicttypen nader bekeken’ van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum (WODC) kwamen wel een paar schokkende conclusies over herkomst van criminelen tevoorschijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]!
Serieus, sneue narrowminded mensen zijn er toch. Blijkt dus maar weer dat het niets met een achterlijke cultuur te maken hoeft te hebben, maar meer met de achterlijkheid van een persoon an sich
Ook bij parkeerplaatsen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef moussie het volgende:
[..]
waarom niet, ze bestaan toch ook voor hetero's
Zou jij het leuk vinden als je twee mannen ergens midden op de Dam in Amsterdam ziet n**ken? Op deze manier blijft het enigszins uit het zicht en hebben de rest van de mensen er geen last van ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef hardromacore het volgende:
Slecht,
maar waarom bestaan er in vredesnaam homo-ontmoetings-plaatsen?
Aha en die homo's zijn dak-geldloos?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Bokido het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je twee mannen ergens midden op de Dam in Amsterdam ziet n**ken? Op deze manier blijft het enigszins uit het zicht en hebben de rest van de mensen er geen last van ...
Doe er dan ook geen uitspraken over ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Voor potenrammen ken ik de statistieken niet
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Aha en die homo's zijn dak-geldloos?
Aha.. over het hoofd gezien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.
Ik lever de eerste post in het topic met bronquote:
De getrouwde mannen die parkeerplaatsen opzoeken, accepteren vooral zichzelf niet. Verder nemen bezoekers aan dergelijke parkeerplaatsen een bewust risico. Ze maken zichzelf een makkelijk doelwit van groepjes criminelen, door op vaste plekken af te spreken. Niet dat ik daarmee geweld goedkeur. Maar ik zie dit voorval meer als het beroven van 'relatief makkelijke' slachtoffers, dan als uiting van homohaat. Dat is in dit geval secundair.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef gelly het volgende:
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.
Ik ken het rapport en daar staat niks in over geweldpleging jegens homosexuelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Ik lever de eerste post in het topic met bron![]()
Nee, die heb ik ook niet en daarom kom ik ook niet met vage verdachtmakingen jegens bevolkingsgroepen aanzetten. Wat wel een feit is is dat potenrammen al ver voor de komst van "buitenlanders" veel voor kwam en komt.quote:Heb jij de statistieken wel of ga je verder ook je mond houden in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |