quote:Op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:31 schreef Notorious het volgende:
Nu maken mensen grappen maar als het buitenlanders waren dan waren er weer 200+ reacties met gehaat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:47 schreef SCwookie het volgende:
en ook vaak zoiets zeggen dat blanken dat niet doen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef cheqy het volgende:
Die Marokanen gaan zich nu zelfs verkleden om ons blanke een slechte naam te geven.![]()
waarom niet, ze bestaan toch ook voor hetero'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef hardromacore het volgende:
Slecht,
maar waarom bestaan er in vredesnaam homo-ontmoetings-plaatsen?
Ben ik helemaal met je eens, maar wat je niet uit het oog moet verliezen is dat het om verhoudingen gaat. Zelfs al zouden degelijke zaken 50-50 door allochtone jongeren en blanke mannen gepleegd worden, dan nog heb je het over een oververtegenwoordiging van een bepaalde groep. Voor potenrammen ken ik de statistieken niet, maar in het ‘Allochtone en autochtone verdachten van verschillende delicttypen nader bekeken’ van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum (WODC) kwamen wel een paar schokkende conclusies over herkomst van criminelen tevoorschijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]!
Serieus, sneue narrowminded mensen zijn er toch. Blijkt dus maar weer dat het niets met een achterlijke cultuur te maken hoeft te hebben, maar meer met de achterlijkheid van een persoon an sich
Ook bij parkeerplaatsen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef moussie het volgende:
[..]
waarom niet, ze bestaan toch ook voor hetero's
Zou jij het leuk vinden als je twee mannen ergens midden op de Dam in Amsterdam ziet n**ken? Op deze manier blijft het enigszins uit het zicht en hebben de rest van de mensen er geen last van ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef hardromacore het volgende:
Slecht,
maar waarom bestaan er in vredesnaam homo-ontmoetings-plaatsen?
Aha en die homo's zijn dak-geldloos?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Bokido het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als je twee mannen ergens midden op de Dam in Amsterdam ziet n**ken? Op deze manier blijft het enigszins uit het zicht en hebben de rest van de mensen er geen last van ...
Doe er dan ook geen uitspraken over ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Voor potenrammen ken ik de statistieken niet
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:31 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Aha en die homo's zijn dak-geldloos?
Aha.. over het hoofd gezien..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.
Ik lever de eerste post in het topic met bronquote:
De getrouwde mannen die parkeerplaatsen opzoeken, accepteren vooral zichzelf niet. Verder nemen bezoekers aan dergelijke parkeerplaatsen een bewust risico. Ze maken zichzelf een makkelijk doelwit van groepjes criminelen, door op vaste plekken af te spreken. Niet dat ik daarmee geweld goedkeur. Maar ik zie dit voorval meer als het beroven van 'relatief makkelijke' slachtoffers, dan als uiting van homohaat. Dat is in dit geval secundair.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef gelly het volgende:
Nee, het zijn vaak getrouwde mannen. We kunnen wel net doen of homosexualiteit algemeen geaccepteerd is, maar dat is het niet. Het wordt hoogstens getolereerd door een groot deel van de Nederlanders.
Ik ken het rapport en daar staat niks in over geweldpleging jegens homosexuelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:40 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Ik lever de eerste post in het topic met bron![]()
Nee, die heb ik ook niet en daarom kom ik ook niet met vage verdachtmakingen jegens bevolkingsgroepen aanzetten. Wat wel een feit is is dat potenrammen al ver voor de komst van "buitenlanders" veel voor kwam en komt.quote:Heb jij de statistieken wel of ga je verder ook je mond houden in dit topic?
Welke vage verdachtmaking heb je het over? Ik reageerde op iemand die iets zei over de relatie tussen cultuur en criminaliteit en gaf daar mijn visie op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:48 schreef gelly het volgende:
Nee, die heb ik ook niet en daarom kom ik ook niet met vage verdachtmakingen jegens bevolkingsgroepen aanzetten. Wat wel een feit is is dat potenrammen al ver voor de komst van "buitenlanders" veel voor kwam en komt.
Had je het ook suggestief gevonden als er "Marokkanen" had gestaan ? Het lijkt mij beide irrelevant, dit soort malloten zitten in elke laag van de bevolking.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Daarbij denk ik zelden een meer suggestieve topic-titel gezien te hebben dan deze, als je nog iets zoekt om over te zeiken.
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Had je het ook suggestief gevonden als er "Marokkanen" had gestaan ?
ik neem aan dat je deze bedoelt ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:53 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Welke vage verdachtmaking heb je het over? Ik reageerde op iemand die iets zei over de relatie tussen cultuur en criminaliteit en gaf daar mijn visie op.
Daarbij denk ik zelden een meer suggestieve topic-titel gezien te hebben dan deze, als je nog iets zoekt om over te zeiken.
Volgens mij als je begint iemand uit te schelden voor vuile smerige homo dan is het in mijn ogen een bewuste actie geweest tegen juist een homoseksueel en kan ik dat niet zien als een secundaire actie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik zie dit voorval meer als het beroven van 'relatief makkelijke' slachtoffers, dan als uiting van homohaat. Dat is in dit geval secundair.
Ze zijn ook wel erg crimineel hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:09 schreef Bokido het volgende:
Het valt me wel op dat nu.nl de term "blank" wel erg vaak noemt ...
Tsja, slavernij, wereldoorlogen, etc... zeer criminele bende...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef alwaysanicegirl het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel erg crimineel he![]()
Ik zeg bewust het woord "secundair", en niet dat homohaat geen enkele rol heeft gespeeld. Ze zijn overduidelijk met voorbedachte rade naar die ontmoetingsplek gegaan. Maar waarom precies? Kennelijk was potenrammen niet het hoofddoel, maar ging het om de beroving.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef CARLAK het volgende:
Volgens mij als je begint iemand uit te schelden voor vuile smerige homo dan is het in mijn ogen een bewuste actie geweest tegen juist een homoseksueel en kan ik dat niet zien als een secundaire actie.
Jammer dat het dunne laagje vernis wat we ook wel beschaafdheid noemen zo snel verdwijnt in Amsterdam. Ik kan alleen maar hopen dat de tolerantie op korte termijn weer zichtbaar wordt.![]()
Een goed vervolg op de "&" campagne, van die dingen die de integratie zo lekker bevorderen. Samen gezellig homo's in elkaar slaan......quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:16 schreef Catch22- het volgende:
ofwel; potenrammen is een multiculti bezigheid !
quote:Daarna doorzocht de dader de kleding van het slachtoffer op zoek naar een telefoon en geld. Na enige tijd drongen de twee andere mannen bij de blonde aan om het geweld te staken en zijn zij zonder buit vertrokken.
Dat was ook het eerste wat ik dacht. En volgens mij wordt er ook dagelijks de nodige toeristen in amsterdam berooft (met geweld) en daar hoor je nooit iets over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De getrouwde mannen die parkeerplaatsen opzoeken, accepteren vooral zichzelf niet. Verder nemen bezoekers aan dergelijke parkeerplaatsen een bewust risico. Ze maken zichzelf een makkelijk doelwit van groepjes criminelen, door op vaste plekken af te spreken. Niet dat ik daarmee geweld goedkeur. Maar ik zie dit voorval meer als het beroven van 'relatief makkelijke' slachtoffers, dan als uiting van homohaat. Dat is in dit geval secundair.
het is nog vreemder dat er nog niemand hier heeft bedacht dat het blonde haar niets over de huidskleur zegtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
Wel heel apart dat van die andere twee mannen geen huidskleur, haarkleur of afkomst wordt vermeld, trouwens...
Domme Marokkanen ook. Gaan ze homo's in elkaar slaan, nemen ze het geld en kostbaarheden niet mee! Op dit punt inderdaad kunnen ze nog wat leren van ons Nederlanders: Het aangename (Homo's in elkaar slaan) met het nuttige (gelijk dan ook maar beroven).quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef MrMrVVD het volgende:
de TS heeft er duidelijk belang bij dat het niet moet gaan om marokkanen.
maar hij maakt een groffe fout door dan toch over het hoofd te zien dat de homo´s ook geript worden van hun kostbaarheden.
dus alsnog alle moeite voor niets
En jij hebt er belang bij dat het om Marokkanen gaat....quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef MrMrVVD het volgende:
de TS heeft er duidelijk belang bij dat het niet moet gaan om marokkanen.
maar hij maakt een groffe fout door dan toch over het hoofd te zien dat de homo´s ook geript worden van hun kostbaarheden.
dus alsnog alle moeite voor niets
Krijgen de hangjongeren er wel een nieuwe hobby bij, ipv poten, gaan ze nu sponsjes rammenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef Meki het volgende:
Heeft Wilders kamervragen gesteld
moeten nu alle Nederlanders de wallen schoonmaken met een spons
Voor wie geldt datquote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Krijgen de hangjongeren er wel een nieuwe hobby bij, ipv poten, gaan ze nu sponsjes rammen![]()
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossen![]()
Het is zo wie zo van de zotte, iemand in elkaar te rammen vanwege zijn uiterlijk, geloof of voorkeurquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Helaas denken veel gestoorden niet als jou
Nou ja, het punt is dus dat het NIET ongeacht ras, geloof of seksuele voorkeur is. Hetero's worden tenslotte niet in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossen![]()
Volgens mij ging het in de tekst die jij citeert om het potenrammen op homo ontmoetiingsplaatsen en uit wat ik daarvan weet wordt er dan weinig gescholden, maar worden mensen simpelweg beroofd omdat ze eenvoudig weg toch geen aangifte durven te doen. Dit gebeurt heel veel vaker als de incidenten die we nou in Amsterdam zien en waarbij veel duidelijker sprake is van homo haat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij als je begint iemand uit te schelden voor vuile smerige homo dan is het in mijn ogen een bewuste actie geweest tegen juist een homoseksueel en kan ik dat niet zien als een secundaire actie.
Jammer dat het dunne laagje vernis wat we ook wel beschaafdheid noemen zo snel verdwijnt in Amsterdam. Ik kan alleen maar hopen dat de tolerantie op korte termijn weer zichtbaar wordt.![]()
Slavernij is een oosterse uitvinding, net als heel veel andere zaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik word altijd zo moe van die blanken... beetje de slavernij beginnen, de wereld vervuilen, kapitalisme uitvinden, seriemoordenaar worden, blanke vla introduceren, de politiek domineren en zo...
Dus iemand in elkaar rossen voor zijn geld vindt je wel oke?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het is zo wie zo van de zotte, iemand in elkaar te rammen vanwege zijn uiterlijk, geloof of voorkeur![]()
Blanken vermommen zich nog wel eens als Oosterse mensenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Slavernij is een oosterse uitvinding, net als heel veel andere zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |