abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:12:35 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52448377
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 01:30 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Het koninkrijk toch wel. De Navo zal vast wel helpen. Of anders onze goede vrienden de Amerikanen?
dat dachten we met Nieuw Guinnea ook

en ik had het er laatst over en het blijkt dat alleen de gebieden in Noord Amerika, Europa en gebiedsdelen van boven een bepaalde breedtegraad (cancer? zegt me nix maar de Caribben liggen er iig onder)) onder de NAVO vallen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:17:54 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52448509
quote:
Inderdaad. Het tegendeel bleek waar..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_52448840
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

en ik had het er laatst over en het blijkt dat alleen de gebieden in Noord Amerika, Europa en gebiedsdelen van boven een bepaalde breedtegraad (cancer? zegt me nix maar de Caribben liggen er iig onder)) onder de NAVO vallen
Inderdaad, uit het navo verdrag:
(the Tropic of Cancer is overigens de Kreeftskeerkring)
quote:
Article 6 (1)

For the purpose of Article 5, an armed attack on one or more of the Parties is deemed to include an armed attack:

* on the territory of any of the Parties in Europe or North America, on the Algerian Departments of France (2), on the territory of or on the Islands under the jurisdiction of any of the Parties in the North Atlantic area north of the Tropic of Cancer;
* on the forces, vessels, or aircraft of any of the Parties, when in or over these territories or any other area in Europe in which occupation forces of any of the Parties were stationed on the date when the Treaty entered into force or the Mediterranean Sea or the North Atlantic area north of the Tropic of Cancer.
Persoonlijk denk ik trouwens dat vrij veel Nederlanders blij zouden zijn om van de Antillen af te zijn...
pi_52452736
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar nu heeft de VS er ook belangen bij itt guinnea
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52452905
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

[..]

Persoonlijk denk ik trouwens dat vrij veel Nederlanders blij zouden zijn om van de Antillen af te zijn...
Oh, in een geval van een aanval daar hoeven we dus alleen wat eenheden op de Antillen hebben die wat vijanden over de kreeftskering lokken om vervolgens beschoten te raken, et voila; de navo helpt mee =)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_52454502
tvp
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  Moderator vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:56:24 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_52454908
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

maar nu heeft de VS er ook belangen bij itt guinnea
nu wel, strax misschien niet

lijkt me niet iets om een lange termijn beleid op te bouwen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_52455009
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef vanOekelen het volgende:

[..]

[..]

Navo is al lang niet meer alleen verbonden tot het oorspronkelijke operatie gebied, neem Afghanistan als voorbeeld. Denk niet dat NL over zich heen zou laten lopen, het kan zich niet permitteren dat een ander land zijn grondgebied in bezit neemt.
Deze hele situatie heeft geen enkel raak vlak met wat er bij Nieuw Guinea gebeurde. Dat viel samen met de koude oorlog, de VS zag zichzelf toen als verdediger van nieuwe, soevereine staten die vroeger kolonies waren (zo zien ze zichzelf ook)

Maar zoals ik al eerder zei, waarschijnlijk loopt het niet zo uit de hand en wordt het, zoals boven wordt gezegd, een juridisch en politiek steekspel.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_52478961
tvp
Life sucks
pi_52523778
Ik hoop dat dit via een normale weg wordt opgelost, aangezien ik over een aantal weken op vakantie ga naar Chili en ook dicht in de buurt van de grens met Peru kom...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')