dat dachten we met Nieuw Guinnea ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het koninkrijk toch wel. De Navo zal vast wel helpen. Of anders onze goede vrienden de Amerikanen?
Inderdaad. Het tegendeel bleek waar..quote:dat dachten we met Nieuw Guinnea ook
Inderdaad, uit het navo verdrag:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat dachten we met Nieuw Guinnea ook
en ik had het er laatst over en het blijkt dat alleen de gebieden in Noord Amerika, Europa en gebiedsdelen van boven een bepaalde breedtegraad (cancer? zegt me nix maar de Caribben liggen er iig onder)) onder de NAVO vallen
Persoonlijk denk ik trouwens dat vrij veel Nederlanders blij zouden zijn om van de Antillen af te zijn...quote:Article 6 (1)
For the purpose of Article 5, an armed attack on one or more of the Parties is deemed to include an armed attack:
* on the territory of any of the Parties in Europe or North America, on the Algerian Departments of France (2), on the territory of or on the Islands under the jurisdiction of any of the Parties in the North Atlantic area north of the Tropic of Cancer;
* on the forces, vessels, or aircraft of any of the Parties, when in or over these territories or any other area in Europe in which occupation forces of any of the Parties were stationed on the date when the Treaty entered into force or the Mediterranean Sea or the North Atlantic area north of the Tropic of Cancer.
maar nu heeft de VS er ook belangen bij itt guinneaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat dachten we met Nieuw Guinnea ook
en ik had het er laatst over en het blijkt dat alleen de gebieden in Noord Amerika, Europa en gebiedsdelen van boven een bepaalde breedtegraad (cancer? zegt me nix maar de Caribben liggen er iig onder)) onder de NAVO vallen
Oh, in een geval van een aanval daar hoeven we dus alleen wat eenheden op de Antillen hebben die wat vijanden over de kreeftskering lokken om vervolgens beschoten te raken, et voila; de navo helpt mee =)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Inderdaad, uit het navo verdrag:
(the Tropic of Cancer is overigens de Kreeftskeerkring)
[..]
Persoonlijk denk ik trouwens dat vrij veel Nederlanders blij zouden zijn om van de Antillen af te zijn...
nu wel, strax misschien nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar nu heeft de VS er ook belangen bij itt guinnea
Navo is al lang niet meer alleen verbonden tot het oorspronkelijke operatie gebied, neem Afghanistan als voorbeeld. Denk niet dat NL over zich heen zou laten lopen, het kan zich niet permitteren dat een ander land zijn grondgebied in bezit neemt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Inderdaad, uit het navo verdrag:
(the Tropic of Cancer is overigens de Kreeftskeerkring)
[..]
Persoonlijk denk ik trouwens dat vrij veel Nederlanders blij zouden zijn om van de Antillen af te zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |