Correct!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:31 schreef RoofingBurner het volgende:
dan moet het leeuw zijn ipv tijger. (snap nooit het verschil tussen die 2)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef MadMaster het volgende:
Olifant, Leeuw, Giraffe, Buffel, Neushoorn
Ben niet elke dag op AKQ, dus vandaar dat ik hem gisteren neit gezien heb...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef wyccie het volgende:
Die vraag is inderdaad pas nog geweest. Ik geloof gisteren nog
Maar die heeft het later goed geraden, ik heb niet gezegt dat alles in 1 post moest..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Ja, RB toch ook?
Geen probleem, hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef Jepzert het volgende:
Ben niet elke dag op AKQ, dus vandaar dat ik hem gisteren neit gezien heb...
Excuses
Hmm tsja,, eigenlijk heb je ook wel gelijk.. heb het zo niet gezien..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef MadMaster het volgende:
Ja, RB toch ook?
En er staat nergens dat het antwoord in één post moest...
Ik moet helaas zeggen dat MM toch eerder het antwoord heeft gegeven, hij krijgt hierdoor het punt ipv van jij.. Sorryquote:
Laat maar zitten, volgende keer beter...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef Jepzert het volgende:
[..]
Hmm tsja,, eigenlijk heb je ook wel gelijk.. heb het zo niet gezien..
Wat nu?![]()
RB zijn punt er maar af halen of jou er ook een geven?
wel dus, tijdens het typen komt het juiste antwoord binnen PR +1quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
grondwatermeter?
Nee je hebt je punt gewoon,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef RoofingBurner het volgende:
maakt mij trouwens geen f uit die punten dus doe wat je wil. Zullen we de vraag wel laten staan?
Nog geen juiste antwoorden genoemd trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |