Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef Mearloow het volgende:
[..]
albert verlinde en daphne dekkers? haha wie zijn albert en daphne?
Wat ziet Jaap er daar lief uitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer Jaapie bij de tandarts
Gave avaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
Brian weet dus wel van morgen, hij vraagt of Palma er morgen is en giechelt als een meisje van 13.
Van de regen in de drup, mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Bianca had Nadia zien huilen op de streams en had gedacht: Ahhhhh we gaan haar wel even redden donderdag.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gave avaen kijk uit wat je post, jij en ik zijn namelijk verantwoordelijk voor de streamlocks
![]()
aha.. vanavond nog wat leuks te zien in de kooi? is er stemming vandaag?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Albert & Daphne live vanuit De Gouden Kooi
Bianca is gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de regen in de drup, mag ik hopen.
Lieke weer op het laatste plan dus?
Die Bianca. Ik ken een Bianca die enorm leuk isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef Kinga het volgende:
Bianca is gewoon een kutwijf.
Ik ben echt een kutwijf, ik veroorzaak streamlocks en schijn ook de mensen bij bosjes de COS uit te jagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gave avaen kijk uit wat je post, jij en ik zijn namelijk verantwoordelijk voor de streamlocks
![]()
ja echt???? jaag jij mensen wegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt een kutwijf, ik veroorzaak streamlocks en schijn ook de mensen bij bosjes de COS uit te jagen.![]()
Je drijft iedereen tot wanhoop. Jij en die bijenkoningin.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Ik ben echt een kutwijf, ik veroorzaak streamlocks en schijn ook de mensen bij bosjes de COS uit te jagen.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je drijft iedereen tot wanhoop. Jij en die bijenkoningin.
Ben jij dat? Ik dacht al waarom is het zo rustig in de COS. Kan ik ook verzoekjes indienen wie er nog meer wegmoeten of terug moeten komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik dacht al waarom is het zo rustig in de COS. Kan ik ook verzoekjes indienen wie er nog meer wegmoeten of terug moeten komen?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hhahahahah, 'net echt'quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk. Zo lijkt Jaap net echt
Zelf gemaakt?
Zij dus, onder aanvoering van p6000 en NMNSquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een ontevreden rotkop weerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
En hierna dus weer verven, neem ik aan. Wat een kleurverschil.
[afbeelding]
Een muteknop doet wonderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:12 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, trekt iemand dat geslijm van Nadia?
Waaraan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Brian staat te rukken.
Echt? Het is dus niet gelukt vannacht om bij Amanda te lozen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Brian staat te rukken.
Bianca kan het weten, dat zie je zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor Bianca, praat haar maar belachelijke dieetmethoden aan!
Bianca is toch die hele vette chick ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Zit die dikke nu te vertellen hoe Nadia moet dieeten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Heel verstandig...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Kinga het volgende:
Ze is al 50 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:20 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zit die dikke nu te vertellen hoe Nadia moet dieeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |