Doen ze bij kipfilets ook, om het nog iets te laten lijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Water er in gespoten ja omdat euh...... nou euh omdat dan de huid beter gaat euh eehmm hechten ofzo?
Waarschijnlijk beschouwd hij zichzelf als een soort muzequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Wat ik pas echt gek vind....... er gebeurt toch helemaal niks in de kapsalon? Bianca heeft wat aan het haar van Amanda gefrutteld, die gozer die ...... zit gewoon te zitten?
LMAO.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Ach, toch aardig dat ze die twee "ik was te beroerd om echt te lijnen en dus heb ik maar een liposuctie gedaan" mutsen bij elkaar gezet hebben...
En bij allebei is het mislukt: Bij die DOB-doos is de opereatie zo mislukt dat ze nu 2 keer zo dik is als voorheen, en bij Nadia is het aantal navels verdrievoudigd.
Een betere waarschuwing tegen liposcuctie bij jonge luie meisjes kun je bijna niet hebben
Ik heb gewoon iets tegen die lui, altijd al gehad, vanaf minuut 1 dat ze binnenkwamen.. Dom geouwehoer, meningloos meelullen met Amandaquote:
Vertel, vertel......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef 2live het volgende:
het duurde al zo lang maar nu toch eindelijk weer een lelijke opmerking over Lieke.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
Kennix mijn stoere HELD ziet "stoer/lekker" mannenvlees in de kapsalon en dan is achter ManWijfNatteNaad mooi verschuilen om even te gaan chillen en te verdrinken in diep gepeins "Ooooh, als ik van de redactie nu eens uit de kast zou mogen komen ga ik zeker weten 100% los....."
Heb ook echt geen meelij met Bianca! Liposuctie om van maat 38 naar 36 te gaan, lui mormel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets tegen die lui, altijd al gehad, vanaf minuut 1 dat ze binnenkwamen.. Dom geouwehoer, meningloos meelullen met Amanda
ja, terwijl die gister nog op haar zat te geilen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef Kinga het volgende:
Brian doet zeer lullig over Lieke opeens.
Serieus?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
Heb ook echt geen meelij met Bianca! Liposuctie om van maat 38 naar 36 te gaan, lui mormel.![]()
je vergeet nog dat Natasia's tepels nu allebei een andere kant op kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
Ach, toch aardig dat ze die twee "ik was te beroerd om echt te lijnen en dus heb ik maar een liposuctie gedaan" mutsen bij elkaar gezet hebben...
En bij allebei is het mislukt: Bij die DOB-doos is de operatie zo mislukt dat ze nu 2 keer zo dik is als voorheen, en bij Nadia is het aantal navels verdrievoudigd.
Een betere waarschuwing tegen liposcuctie bij jonge luie meisjes kun je bijna niet hebben
Yep, tijdens de lipo hebben ze lymphen geraakt, daardoor is blijkbaar haar hele waterhuishouding op hol geslagen en zwelt ze op als een ballon.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
En nu heeft ze maat 46 of zoiets. Wat een duffy.
wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, tijdens de lipo hebben ze lymphen geraakt, daardoor is blijkbaar haar hele waterhuishouding op hol geslagen en zwelt ze op als een ballon.
*gniffelt heus niet!
Gniffelen is onbeleefd! Ik lach voluit. En hard!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Yep, tijdens de lipo hebben ze lymphen geraakt, daardoor is blijkbaar haar hele waterhuishouding op hol geslagen en zwelt ze op als een ballon.
*gniffelt heus niet!
Omdat je gewoon om problemen vraagt als je liposuctie ondergaat om van maat 38 naar 36 te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |