abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:33:07 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424338
Ik heb hier het visitekaartje van de commercieel manager van Ajax voor mijn neus liggen, incl EMail en 06 nummer .

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52424387
No offence over een AZ'er, maar Medunjanin is al 3e keus bij AZ.
Hij wordt echt wel een goede en een grote, maar volgens mij moet je spelers kopen die meteen kunnen leveren en niet die moeten groeien.

van Geel heeft volgens mij te lang zitten wachten en een beetje de toffe gozer uit lopen hangen in/bij het bestuur. En heeft dus nu echt wel wat te fixen, maar het is al half 4 en waar blijft die speler die Ajax zal versterken. Of komt ie met het caliber van Delorge aan waggelen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:34:36 #203
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52424389
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

martin@ajax.nl
j.jaake@ajax.nl werkt gewoon. of het dan m.vangeel@ is weet ik niet.

Maar je komt toch niet langs z'n secretaresse
pi_52424481
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Mocht er vandaag een versterking komen, dan komt dat toch naar buiten als de beurs is gesloten. En kaliber Delorge? Grote kans
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:38:38 #205
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52424517
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier het visitekaartje van de commercieel manager van Ajax voor mijn neus liggen, incl EMail en 06 nummer .

.
Daniel van de Burght heet die gast toch?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:39:35 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424534
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Daniel van de Burght heet die gast toch?
Van der Burg .
Get woke, go broke!
pi_52424565
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52424588
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Defour wil volgend jaar wel komen, maar ja we hebben hem nu nodig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:42:10 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424600
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.

Daar kom je makkelijk mee weg als je prijzen pakt en aanzien hebt, maar een subtopper zonder succes kan zich dat helemaal niet veroorloven.

Kwestie van puur wanbeleid dus. .
Get woke, go broke!
pi_52424617
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.

Daar kom je makkelijk mee weg als je prijzen pakt en aanzien hebt, maar een subtopper zonder succes kan zich dat helemaal niet veroorloven.

Kwestie van puur wanbeleid dus. .
Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52424654
Vroeger gingen ze smeken om naar Ajax te komen, ZO een speler als Dani die naar Ajax was gekomen, zie je nu echt niet meer komen hoor.
AFC AJAX
pi_52424672
Hehehehe, gaan we mensen opbellen?

Kan me nog herinneren dat ik jaaaaaaaren geleden op Ajacieden aan het zoeken was in de CD-Foongids en ene T. Babangida uit Amstelveen en ene I. Babangida uit Volendam vond.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:44:34 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424686
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.
Heel pijnlijk, een grote naam in het voetbal met fans over de hele wereld, een goeie naam etc wordt ten grabbel gegooid.

Er moet snel iets gebeuren anders krijgt Ajax echt een feijenoord periode. En dat zou met zo'n club met zoveel geld niet mogen gebeuren.
Get woke, go broke!
pi_52424763
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef Madine het volgende:
Hehehehe, gaan we mensen opbellen?

Kan me nog herinneren dat ik jaaaaaaaren geleden op Ajacieden aan het zoeken was in de CD-Foongids en ene T. Babangida uit Amstelveen en ene I. Babangida uit Volendam vond.
Ik ga in de winterstop kijken of ik Kaka of Ronaldinho kan zien in Brazilie neem ze dan mee naar Amsterdam
AFC AJAX
pi_52424792
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
pi_52424829
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
Het waren beiden onzinnige strafschoppen.
pi_52424856
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef Madine het volgende:

[..]

Het waren beiden onzinnige strafschoppen.
Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.
pi_52424859
quote:
Ja, echt nonsens. Suarez' grijns sprak boekdelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52424892
quote:
Ach... hij zei dat hij niet kon zien welke penalties terecht waren of niet. Toen liet de NOS hem de beelden zien en toen vond hij die van Slavia onterecht (duidelijk aan de beelden te zien) en die van Ajax terecht (in de herhaling zag je die Tsjech met zijn hand aan Suarez nek zitten).

Ik kan begrijpen dat Ten Cate dat zei, no big deal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52424893
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.
[beelden van Suarez die neer gaat]
Tom Egberts: Is dit een strafschop, Henk?
Henk Ten Cate: Ja, dat lijkt me wel een strafschop.

Dat was het wel.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:51:22 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52424910
quote:
Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.

Tief toch op "vul transfer naar PSV opleverend scheldwoord in" .
Get woke, go broke!
pi_52425001
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.

Tief toch op "vul transfer naar PSV opleverend scheldwoord in" .
Mooi was dat hè? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek. .
pi_52425008
Ben ik de enige die Ten Cates commentaar gisteren wel realistisch vond?

Hij zei dat Ajax niet verdiende te winnen omdat ze de kansen niet afmaakten. Ook vond hij dat Ajax weinig weggaf en dat Slavia Praag geen wonderploeg is.

Lijkt me allemaal vrij waar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52425033
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Mooi was dat hè? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek. .
Idd, ik zat aan die discussie hier op het forum eerder op de dag te denken....jahoor weer de 70ste minuut precies volgens de curcus hoe word ik trainer van Ajax
pi_52425061
Ach kom op, je kan ook overdrijven. Ik heb een aantal maal, op Colin na, hier op het forum precies die opstelling langs zien komen waarmee Ajax speelde. En hoewel Ajax alles behalve goed was kreeg het toch meer dan genoeg kansen. Dat spelers dan oog in oog met de keeper falen daar kan Henk op zo'n moment ook weinig aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')