j.jaake@ajax.nl werkt gewoon. of het dan m.vangeel@ is weet ik niet.quote:
Mocht er vandaag een versterking komen, dan komt dat toch naar buiten als de beurs is gesloten. En kaliber Delorge? Grote kansquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Daniel van de Burght heet die gast toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier het visitekaartje van de commercieel manager van Ajax voor mijn neus liggen, incl EMail en 06 nummer.
.
Van der Burgquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Daniel van de Burght heet die gast toch?
Defour wil volgend jaar wel komen, maar ja we hebben hem nu nodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef Longmen het volgende:
Niemand wil naar Ajax komen, teken aan de wand dat Ajax passe is voor veel spelers...
Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigen schuld. Slechte prestaties, verhalen van mensen als Perez, Sonck, Nigel de Jong, Lindenbergh allemaal natrappen, slecht behandeld etc.
Daar kom je makkelijk mee weg als je prijzen pakt en aanzien hebt, maar een subtopper zonder succes kan zich dat helemaal niet veroorloven.
Kwestie van puur wanbeleid dus..
Heel pijnlijk, een grote naam in het voetbal met fans over de hele wereld, een goeie naam etc wordt ten grabbel gegooid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is het ook. Wel pijnlijk voor de fans.![]()
Ik ga in de winterstop kijken of ik Kaka of Ronaldinho kan zien in Braziliequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef Madine het volgende:
Hehehehe, gaan we mensen opbellen?
Kan me nog herinneren dat ik jaaaaaaaren geleden op Ajacieden aan het zoeken was in de CD-Foongids en ene T. Babangida uit Amstelveen en ene I. Babangida uit Volendam vond.
Het waren beiden onzinnige strafschoppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef Madine het volgende:
[..]
Het waren beiden onzinnige strafschoppen.
Ja, echt nonsens. Suarez' grijns sprak boekdelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik lees net dat Ten Cate de pingel voor ons terecht vond. Heeft hij dat echt gezegt? Dan is die vent ook niet meer serieus te nemen. En wat zei hij over de pingel voor Slavia? Die was natuurlijk onterecht...
Ach... hij zei dat hij niet kon zien welke penalties terecht waren of niet. Toen liet de NOS hem de beelden zien en toen vond hij die van Slavia onterecht (duidelijk aan de beelden te zien) en die van Ajax terecht (in de herhaling zag je die Tsjech met zijn hand aan Suarez nek zitten).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[beelden van Suarez die neer gaat]quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens, maar ik vraag me af wat Ten Cate er over gezegt heeft.
Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi was dat hè? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies dat ja. Altijd is het iemand anders' schuld. Dat je je falende spits niet naar de kant haalt en de man die je ervoor gehaald hebt niet inzet op een normaal tijdstip en het feit dat je faalhaas Colin neerzet ipv vd Wiel heeft NIETS met de nederlaag te maken hoor Henk, nee echt niet.
Tief toch op "vul transfer naar PSV opleverend scheldwoord in".
Idd, ik zat aan die discussie hier op het forum eerder op de dag te denken....jahoor weer de 70ste minuut precies volgens de curcus hoe word ik trainer van Ajaxquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Mooi was dat hè? Weer wisselen na de 70e minuut, precies volgens het handboek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |