abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52644144
En als de Islam dalijk zegt van Fok is de vijand van de Islam dan hoor je iedereen zeggen hier: Wilders had gelijk
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:25:06 #252
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52644630
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef the_legend_killer het volgende:
En als de Islam dalijk zegt
Hoelaat is de persconferentie van de Islam vandaag?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:02 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52644712
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hoelaat is de persconferentie van de Islam vandaag?
die was 5 minuten geleden, lig je nog niet met je reet naar het westen? nou hup vlug dan....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52644919
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 04:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zelden zo'n domme ik-leef-onder-een-steen reactie gezien.
Na maanden beveiliging is Geert W. weer veilig zonder.

Wat doettie?

"Hallo! ik ben gekke geert, en zet een moslim cartoon op mijn website. Lekker provoceren. HAHAHAHA, krijgt aandachtsgeilegeert weer de 24 uurs aandacht in de vorm van heel duur betaalde baby sitters"
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:32:43 #255
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52646568
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:53 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Idd.

Een briljante econoom met een Sikh kan meer geld verdienen elders dan op een universiteit. Dus ik zie dat niet snel gebeuren.
Grappig, alle Nobelprijswinnaars economie werken op? Jawel, universiteiten. Maar verder zie dat dus niet snel gebeuren?
quote:
Mocht dat wel zo zijn, dan zou hij er goed aan doen om de evt. geloofsovertuiging van de school te respecteren en de daarbij behorende regels dan wel de overtuiging van zjin leerlingen aan te nemen.
De overtuiging van zijn leerlingen aan te nemen zelfs? Dat is apart, doet me een beetje denken aan die gristenscholen die vinden dat hun homo-leraren maar hetero moeten worden.

Maar goed, kennelijk weegt het dragen van een tulband voor jou zo zwaar dat je inhoudelijke overtuigingen opzij zet. Ik vind dat irrationeel. Die tulband is maar een uiterlijkheidje, terwijl de kwaliteit van het onderwijs (en het onderzoek) echt belangrijk is. En dan nog vind ik het stuitend dat jij kennelijk meent dat op te moeten leggen. Dat jij het zelf zou vertikken om college te volgen bij iemand met een tulband/hoofdfdoek/whatever, is jouw zaak. gaat ten koste van je eigen ontwikkeling. Stomme keuze, maar de jouwe en die vrijheid heb je. Maar dat je anderen het recht wilt ontnemen om college te lopen bij iemand met een tulband/hoofdfdoek/whatever, dat vind ik heel kwalijk. Waarom moet jouw geloofshaat de ontwikkeling van anderen schaden?
wilt u niet zo schreeuwen? Het is hier potdikkie geen kansarme zone
pi_52646979
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef Sidekick het volgende:
Dank je, ik vond de vergelijking ook goed gekozen om te laten zien dat mensen niet weg hoeven wanneer ze het ergens mee oneens zijn.
Ergens mee oneens zijn is nog steeds wat anders dan constant rotzooi trappen, haatzaaien in moskees en homo's neersteken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:06:27 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52647486
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ergens mee oneens zijn is nog steeds wat anders dan constant rotzooi trappen, haatzaaien in moskees en homo's neersteken.
Camplo had het over "moeite hebben met het accepteren van de gebruiken van ons land". Iedereen heeft wel ergens moeite mee en iedereen wil sommige (in hun ogen) ongeweste elementen niet accepteren. Dat is iedereens goed recht.

Crimineel gedrag is van een andere orde.
pi_52647899
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Camplo had het over "moeite hebben met het accepteren van de gebruiken van ons land". Iedereen heeft wel ergens moeite mee en iedereen wil sommige (in hun ogen) ongeweste elementen niet accepteren. Dat is iedereens goed recht.

Crimineel gedrag is van een andere orde.
Ach so. Niettemin vind ik dat "ergens moeite mee hebben" geen enkel excuus mag zijn om je er dan maar niet voor in te zetten. En daar heeft het bij een deel van de moslims helaas alle schijn van.

Stel dat ik moeite heb met op mijn werk te komen, mag ik dat dan maar als excuus aanvoeren om voortaan maar om 10 uur binnen te wandelen? Nee dat mag niet, mijn baas verwacht van me dat ik me keurig aan de regeltjes houd en op tijd begin. En zo wordt ook van de moslims verwacht dat zij zich keurig aan de regeltjes houden (en die zijn niet moeilijk, Nederland is ontzettend doorgeschoten in haar tolerantie). Ze zijn per slot van rekening bij ons op visite, en dan heb je je aan te passen i.p.v. rotzooi te trappen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52648117
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:32 schreef Parabola_ het volgende:

[..]

Grappig, alle Nobelprijswinnaars economie werken op? Jawel, universiteiten. Maar verder zie dat dus niet snel gebeuren?
[..]

De overtuiging van zijn leerlingen aan te nemen zelfs? Dat is apart, doet me een beetje denken aan die gristenscholen die vinden dat hun homo-leraren maar hetero moeten worden.

Maar goed, kennelijk weegt het dragen van een tulband voor jou zo zwaar dat je inhoudelijke overtuigingen opzij zet. Ik vind dat irrationeel. Die tulband is maar een uiterlijkheidje, terwijl de kwaliteit van het onderwijs (en het onderzoek) echt belangrijk is. En dan nog vind ik het stuitend dat jij kennelijk meent dat op te moeten leggen. Dat jij het zelf zou vertikken om college te volgen bij iemand met een tulband/hoofdfdoek/whatever, is jouw zaak. gaat ten koste van je eigen ontwikkeling. Stomme keuze, maar de jouwe en die vrijheid heb je. Maar dat je anderen het recht wilt ontnemen om college te lopen bij iemand met een tulband/hoofdfdoek/whatever, dat vind ik heel kwalijk. Waarom moet jouw geloofshaat de ontwikkeling van anderen schaden?
ALLE nobelprijs winnaars economie werken op universiteiten?

Knap dat een econoom met een tulband zijn eigen taal spreekt, de nederlansche en vast de engelse. En dan gaat hij werken op een universiteit. Die gast spreekt drie talen, kan hij veel meer geld verdienen elders dan op een uni in NL.

De overtuiging van de leerlingen = de identiteit van de school. Je vergelijking met homo leraren die hetero moeten worden slaat kant nog wal op het onderwerp waar we over hebben. Wanneer de leerlingen overtuigd zijn dat het dragen van een tulband is toegestaan, waarom dan niet? Open universiteiten? Ga je gang meneer de Sikh.

Het gaat mij erom dat je je aanpast aan de omgeving. Een boer op klompen in zijn kloffie wordt liever ook niet getolereerd in 5 sterren hotel De Bilderberg. Sterker nog, ik denk dat hij wordt gesommeerd om iets anders aan te trekken dan wel de klompen uit te trekken.

Een christen op een islamitische school zul je niet snel zien. Ook niet een tulband op een christelijke school.

Het feit dat je naar mij wijst met je vingertje en je vergelijkingen, vind ik hetzelfde als een rechts-extremist iets tegen joden roept. Je plakt een label. Flikt dat kaalkopje ook, je bij mij nu ook.

Ik heb immers nooit aangegeven dat de Sikh geen les mag geven. Of een tulband whatever. Ik heb geen geloofshaat. Ik ben tegen religieuze uitingen op scholen en in openbare gebouwen. Scheiding van staat en geloof heeft daar o.a. mee te maken. Dat je mij ervan beticht, vind ik onnodig. Je gaat uit van een bepaald perspectief.

Geef je niet de schuld hoor, zijn je ouders en omgeving. Kun je verder niets aan doen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:35:15 #260
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52648329
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo wordt ook van de moslims verwacht dat zij zich keurig aan de regeltjes houden
Daar ben ik het mee eens. Iedereen in NL heeft zich aan de regels te houden
quote:
(en die zijn niet moeilijk, Nederland is ontzettend doorgeschoten in haar tolerantie).
Daar vergis je je in. Juist omdat we zo tolerant zijn, zijn onze regels moeilijk. Je mag veel, omdat er verondersteld wordt dat je je eigen verantwoordelijkheid kent. Net als het gedogen. Het mag niet, maar toch weer wel. Er zit ontiegelijk veel nuance in wat hier wel en niet mag. Te hard rijden mag niet, maar als we er een boete voor krijgen, zijn we ernorm verontwaardigd. Koos Spee, de agent die het grootste aantal wetsovertreders pakt in dit land, wordt niet gezien als een held, maar als een zakkenvuller. Zinloos geweld leidt tot enorme verontwaardiging, maar een jongeman die een knokpartij uit de weg gaat is een watje. Dit soort nuances is voor iemand uit een andere cultuur moeilijk te begrijpen, zelfs voor eenm westerse allochtoon al, laat staan voor iemand die uit een volstrekt andere cultuur komt
quote:
Ze zijn per slot van rekening bij ons op visite, en dan heb je je aan te passen i.p.v. rotzooi te trappen.
Word je even wakker? Ze zijn niet op visite. Ze wonen hier, hebben dezelfde rechten, dezelfde plichten. Het zijn Nederlanders, net als jij en ik.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:37:06 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52648393
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:27 schreef Devlinsect het volgende:

Het gaat mij erom dat je je aanpast aan de omgeving. Een boer op klompen in zijn kloffie wordt liever ook niet getolereerd in 5 sterren hotel De Bilderberg. Sterker nog, ik denk dat hij wordt gesommeerd om iets anders aan te trekken dan wel de klompen uit te trekken.
hilarisch

Het kan Bilderberg of enig ander 5 sterren hotel geen ene flikker schelen hoe hun klanten eruitzien, als ze maar betalen
pi_52648501
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:37 schreef Re het volgende:

[..]

hilarisch

Het kan Bilderberg of enig ander 5 sterren hotel geen ene flikker schelen hoe hun klanten eruitzien, als ze maar betalen
Bijna net zo hilarisch als jouw vergelijkingen en uitspraken over dit onderwerp.

Probeer iets duidelijk te maken aan de hand van een vergelijking. Of Bilderberg wel of geen ene flikker kan schelen, doet er niet toe. Ze hebben het liever niet. Bel ze op, vraag ze ernaar, zet het op de fax, scan de fax in zodat ik een bron heb.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:40:33 #263
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_52648504
quote:

[..]

Knap dat een econoom met een tulband zijn eigen taal spreekt, de nederlansche en vast de engelse. En dan gaat hij werken op een universiteit. Die gast spreekt drie talen, kan hij veel meer geld verdienen elders dan op een uni in NL.
Jongen, er zijn ook nog mensen die niet alleen naar het inkomen kijken als ze een baan zoeken. Verder is dit behoorlijk off-topic
Ook geen sig dus
pi_52648548
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Jongen, er zijn ook nog mensen die niet alleen naar het inkomen kijken als ze een baan zoeken. Verder is dit behoorlijk off-topic
Ow?

En offtopic? Ow?

Ben ik met jou in discussie? Nee.

Terug naar de kinderkamer.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:45:26 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52648685
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Bijna net zo hilarisch als jouw vergelijkingen en uitspraken over dit onderwerp.

Probeer iets duidelijk te maken aan de hand van een vergelijking. Of Bilderberg wel of geen ene flikker kan schelen, doet er niet toe. Ze hebben het liever niet. Bel ze op, vraag ze ernaar, zet het op de fax, scan de fax in zodat ik een bron heb.
rustig jongen ... ik vond de vergelijking hilarisch en dat mag jij ook van mijn vergelijkingen vinden, als ik al vergelijk.

Ik kom vaak genoeg in 5 sterren hotels...
pi_52648883
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:45 schreef Re het volgende:

[..]

rustig jongen ... ik vond de vergelijking hilarisch en dat mag jij ook van mijn vergelijkingen vinden, als ik al vergelijk.

Ik kom vaak genoeg in 5 sterren hotels...
Met je ongeschoren kop, lang haar en NIN t-shirt?

We vinden elkaars vergelijkingen hilarisch, kan niet altijd in je standpunten vinden. Toch respecteer ik je....
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:58:19 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52649064
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Met je ongeschoren kop, lang haar en NIN t-shirt?

We vinden elkaars vergelijkingen hilarisch, kan niet altijd in je standpunten vinden. Toch respecteer ik je....
damn heb ik een NIN shirt ...

ach chargeren is leuk, af en toe inbinden ook of als mosterd na de maaltijd wat nuanceren, daar is nooit iemand slechter van geworden

Nederlanders zijn een volk van klagers en betweters en soms kan ik het me wel voorstellen dat het dan niet echt uitnodigend werkt om geforceerd die kneuterige nederlandse cultuur opgedrongen te krijgen...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:04:50 #268
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52649252
quote:

[..]

ALLE nobelprijs winnaars economie werken op universiteiten?
Misschien 8 of 9 van de 10 nog actief zijnde nobelprijs winnaars. Doet dat iets af aan mijn verhaal?
quote:
Knap dat een econoom met een tulband zijn eigen taal spreekt, de nederlansche en vast de engelse.
Goede kans bij een Sikh dat engels zijn eigen taal is, maar anders spreekt ie m in ieder geval. En waarom ie Nederlands zou moeten spreken, zou ik niet weten. De voertaal in deuniversitaire wereld is al jaren Engels.
quote:
En dan gaat hij werken op een universiteit. Die gast spreekt drie talen, kan hij veel meer geld verdienen elders dan op een uni in NL.
Oh, vast en zeker. Maar er is meer dan geld alleen, zeker voor een wetenschapper. Of dacht je dat iedereen die aan een Nederlandse universiteit werkt dat doet omdat ze niet beter kunnen?
quote:
De overtuiging van de leerlingen = de identiteit van de school. Je vergelijking met homo leraren die hetero moeten worden slaat kant nog wal op het onderwerp waar we over hebben. Wanneer de leerlingen overtuigd zijn dat het dragen van een tulband is toegestaan, waarom dan niet? Open universiteiten? Ga je gang meneer de Sikh.
Omdat studenten geen homogene groep zijn. Aan iedere Nederlandse universiteit vind je ongelovigen, christenen, hindoe's, joden, moslims en ongetwijfeld nog allerlei geloven. Wat is dan de overtuiging van de studenten? Mijn vergelijking met homo's gaat in zoverre op dat de leraar in kwestie niet op commando van overtuiging (of seksuele geaardheid) kan veranderen. Zo werkt dat niet, dus het is zinloos dat te verlangen
quote:
Verzocht, hooguit. Maar als ie betaalt en zich netjes gedraagt, blijft het bij een gefronste wenkbrauw.
quote:
Een christen op een islamitische school zul je niet snel zien. Ook niet een tulband op een christelijke school.
Kom eens een kijkje nemen op de Vrije Universiteit, Nederlands enige gereformeerde universiteit. Tulbanden, djalbella's hoofddoeken, het loopt er allemaal rond. Oh ja, veel colleges zijn er in het Engels
quote:
Het feit dat je naar mij wijst met je vingertje en je vergelijkingen, vind ik hetzelfde als een rechts-extremist iets tegen joden roept. Je plakt een label. Flikt dat kaalkopje ook, je bij mij nu ook.

Ik heb immers nooit aangegeven dat de Sikh geen les mag geven. Of een tulband whatever. Ik heb geen geloofshaat. Ik ben tegen religieuze uitingen op scholen en in openbare gebouwen. Scheiding van staat en geloof heeft daar o.a. mee te maken. Dat je mij ervan beticht, vind ik onnodig. Je gaat uit van een bepaald perspectief.
Dan heb ik je kennelijk niet goed begrepen. Ik dacht dat je beweerde dat er in openbare gebouwen door het personeel geen religieuze utingen mochten worden getoond. De consequentie daarvan lijkt me dat de Sikh geen les mag geven aan een Nederlandse universiteit (ja, zonder tulband, maar dat doet ie niet). De consequentie daarvan is dat Nederlandse studenten dus geen college kunnen krijgen van deze briljante econoom. Maar kennelijk bergijp ik je niet goed, mijn excuses daarvoor.

Wat de scheiding van staat en geloof er mee te maken heeft, is mij niet zo duidelijk. Ik hoor die kreet vaker gebruikt worden als agrument tegen het dragen van hoofddoekjes, maar het grappige is dat ie precies tegengesteld bedoeld is. Zowel in Nederland als in andere landen wil die scheiding zeggen dat de staat zich niet bemoeit met het geloof van haar burgers. Met andere woorden, geen kerken of geloofsgenootschappen voortrekken en geen geloven of uitingen daarvan verbieden. Het van staatswege verbieden van hoofddoekjes is juist strijdig met de geest van de scheiding van kerk en staat. Des te schrijnender dat juist dit argument gebruikt wordt (ook in Frankrijk bijvoorbeeld) om moslms te dwingen hun hoofddoekje af te doen.
quote:
Geef je niet de schuld hoor, zijn je ouders en omgeving. Kun je verder niets aan doen.
Zullen we de flauwe persoonlijke aanvallen achterwege laten en ons concentreren op de inhoud van de discussie?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:20:59 #269
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52649667
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:04 schreef Parabola_ het volgende:

Zullen we de flauwe persoonlijke aanvallen achterwege laten en ons concentreren op de inhoud van de discussie?
Discussies zijn niet meer mogelijk. Niemand zal zich laten ompraten tot 'de andere kant'. Ik ben het zat met de discussies. Ik wil geen woorden meer maar daden zien.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:25:21 #270
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52649785
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Discussies zijn niet meer mogelijk. Niemand zal zich laten ompraten tot 'de andere kant'. Ik ben het zat met de discussies.
Lijkt me lastig op een forum
quote:
Ik wil geen woorden meer maar daden zien.
En waar zouden die daden uit moeten bestaan?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:30:17 #271
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_52653486
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Parabola_ het volgende:

[..]

[..]

ALLLAAAAAHU AKBAAAAAAAAAR! *boem*
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_52655144
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:35 schreef Parabola_ het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Iedereen in NL heeft zich aan de regels te houden
En wat vind je dan van de procentuele oververtegenwoordiging van allochtonen die zich niet aan de regeltjes houden?
quote:
Daar vergis je je in. Juist omdat we zo tolerant zijn, zijn onze regels moeilijk. Je mag veel, omdat er verondersteld wordt dat je je eigen verantwoordelijkheid kent. Net als het gedogen. Het mag niet, maar toch weer wel. Er zit ontiegelijk veel nuance in wat hier wel en niet mag. Te hard rijden mag niet, maar als we er een boete voor krijgen, zijn we ernorm verontwaardigd. Koos Spee, de agent die het grootste aantal wetsovertreders pakt in dit land, wordt niet gezien als een held, maar als een zakkenvuller. Zinloos geweld leidt tot enorme verontwaardiging, maar een jongeman die een knokpartij uit de weg gaat is een watje. Dit soort nuances is voor iemand uit een andere cultuur moeilijk te begrijpen, zelfs voor eenm westerse allochtoon al, laat staan voor iemand die uit een volstrekt andere cultuur komt
Kul. Mensen hebben gewoon te weten wat wel en niet kan. En als je het niet weet omdat je uit het rifgebergte komt waar een stamhoofd de dienst uitmaakte, verdiep je je erin. Dat heet namelijk respect voor het land en het volk waar je mag verblijven. In het o zo tolerante Nederland staan bovendien hordes hulpverleners voor je klaar die je maar al te graag met alles helpen.
quote:
Word je even wakker? Ze zijn niet op visite. Ze wonen hier, hebben dezelfde rechten, dezelfde plichten. Het zijn Nederlanders, net als jij en ik.
Hoe Nederlander ben je als je zelfs nog je dubbele paspoort wilt houden (om maar eens iets te noemen)?

Sorry, maar ze zijn hier niet thuis, als ze perse hun eigen cultuur willen houden, amper willen integreren, van de maatschappij willen profiteren en daarbovenop ook nog eens hier zijn om criminele rotzooi te trappen. Dan heb je hier geen woning. Geen rechten. Dan ben je geen Nederlander, maar moet er haast gemaakt worden met een enkeltje retour zandbak.

De goeden niet te na gesproken, vind ik het daarnaast volstrekt immoreel dat er in een klein land als Nederland meer dan een miljoen allochtonen zijn. Waarvan een substantieel gedeelte ook nog eens niet werkt en/of criimineel is. En waarvan wij met ons allen vroeg of laat het slachtoffer worden en er nog belastinggeld voor betalen ook.
pi_52655447
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:25 schreef Parabola_ het volgende:
Eensch, al was het maar vanwege het ontbreken van de nonverbale boodschap.
quote:
- harder optreden door de politiek en de politie
- een strenger uitzetbeleid van criminele allochtonen
- verplichten van het fatsoenlijk leren van Nederlands (dus geen "iek Achmed, jai mai verkope sigret")
- westerse normen verplicht opleggen aan immigranten

Daarnaast kan de allochtoon zich ook onderscheiden door zich positief op te stellen tegenover Nederland. En zich actief uitspreken tegen zaken zoals haatprediken, homohaat en geweld tegen niet-moslims. Gewoon partij kiezen voor Nederland. En dan ook niet achter je rug om staan gniffelen en denken "zak maar mooi in de stront".

En als dat allemaal niet gebeurt, zie ik nog wel eens een burgeroorlog ontstaan. En ik weet wel wie er dan wint, en dat zijn de moslims niet. Maar goed, daar hoopt niemand op, ik ook niet.
pi_52656344
Pas op, daar komen Vader_aardbezem, dadoc, longmen en calvobbes aan om je voor domme wilders-stemmer uit te maken. De linkse kerk op zn smalst.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:46:52 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52656994
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:18 schreef harrypiel het volgende:

Pas op, daar komen Vader_aardbezem, dadoc, longmen en calvobbes aan om je voor domme wilders-stemmer uit te maken. De linkse kerk op zn smalst.
En ik dan?

Maar serieus, waarom bekritiseer je de typering 'domme wilders-stemmer', maar ga je een zin later zelf de soortgelijke typering "linkse kerk op z'n smalst" gebruiken? Is dat niet een overduidelijke 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')