Inderdaad, die L:inkse rakkers moet ik ook niks van hebben, liever rechts, maar niet van die nazi'squote:
Wat een klapmongolen ook.quote:Op het forum van http://www.stormfront.org(...)erdam-408053p20.html
reageren enkel nazi's op de aanval van F-siders op de demonstratie die door hun was gepland.
Ze zijn het eigenlijk niet waard om op te reageren, maar enkele opmerkingen daar willen we jullie toch niet onthouden:
"En die paar drugslosers van die Ajax F-side hebben een onvergeeflijke fout begaan..."
"Wellicht zijn ze bij die F-side een beetje vergeetachtig, en willen ze 'Beverwijk' nog eens over doen, en solliciteren ze naar een tweede, derde of meerdere Picornies. Moeten we hier en op andere sites soms nog even van die "gezellige" foto's neerzetten, en Nederland laten zien dat jullie F-siders ook heel hard kunnen wegrennen............? Whahaha."
"Zeker kort van geheugen, en de uiterst gewelddadige pogingen tot moord en brandstichting vorig jaar in het supportershonk van ADO Den Haag vergeten. Nou wellicht dat ze dat bij de AFA en Ajax zijn vergeten, maar elders in het land zeker NIET."
"We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!"
Wij verheugen ons nu al op de volgende demonstratie. Via de link hierboven kan je eventueel het hele bericht lezen, maar nogmaals die moeite zijn ze niet waard, de belangrijkste uitspraken staan hier.
70 man w2, hadden wel eigen vervoer.quote:Op zondag 30 september 2007 17:36 schreef Dutch_Courage het volgende:
Vandaag een groepvan 40 Willem II supporters in een café in het centrum van Nijmegen. NEC heeft nog geprobeerd het café aan te vallen maar ze waren met weinig man en de politie zat er gelijk tussen.
Groep van Willem II overgebracht naar het politiebureau.
Is dit gewoon die serie van Danny Dyer weer? Kan me niet voorstellen dat Discovery een eigen serie hierover gemaakt heeft.quote:Hooliganisme in Nederland op Discovery Channel
Progammaoverzicht Discovery Channel zendt vanaf woensdag 10 oktober een reeks documentaires uit waarin steeds een ander land in de schijnwerpers staat wat betreft voetbalvandalisme. De F-side, de Zulu Warriors, Barra Bravas en Irriducibili: de kijker vertoeft in de boezem van de beruchtste ‘supportersgroepen’. In de eerste aflevering staat het hooliganisme in Nederland centraal
Dacht dat hij ook refereerde naar eerdere afleveringen erin waardoor je het eigenlijk wel chronologisch moet uitzenden...quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:08 schreef reem het volgende:
Maar de serie hoeft ook niet "chronologisch" uitgezonden te worden ofzo...
Vond eigenlijk alleen de afleveringne over brazilie, turkije en argentinie de moeite waard
Maar hoeveel van die gasten er komen is nog onduidelijk. Gisteren in het home nog wat nagevraagt, maar niemand weet het.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
Komende week kan het weleens gezellig worden, als de slechte blauwe jongens in grote getalen langskomen.
Uitvak zal zelfs uitgebreid moeten worden, maar onbekend is hoeveel er zonder kaartje komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar hoeveel van die gasten er komen is nog onduidelijk. Gisteren in het home nog wat nagevraagt, maar niemand weet het.
Alsof er vorig jaar zoveel Feyenoord-supporters naar Sofia gingen?quote:
Woensdagavond kan ik niet, helaas. Donderdag wel vroeg in de middag naar Amsterdam ja.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitvak zal zelfs uitgebreid moeten worden, maar onbekend is hoeveel er zonder kaartje komen.
Ach, we zullen het zien. Woensdagavond ga ik alvast even kijkje nemen, donderdag vroeg in de middag ook.
Het zal wel helemaal blauw van de politie zien en er zal niks gebeuren.......quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Woensdagavond kan ik niet, helaas. Donderdag wel vroeg in de middag naar Amsterdam ja.
Donderdag overdag zal het inderdaad blauw zien van de politie, waarschijnlijk gebeurt er dan ook niets. Maar goed, kan altijd natuurlijk, Club Brugge een aantal jaar geleden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Het zal wel helemaal blauw van de politie zien en er zal niks gebeuren.......
Is inderdaad dezelfde: http://www.discoverychannel.nl/emea/hooligans.htmquote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is dit gewoon die serie van Danny Dyer weer? Kan me niet voorstellen dat Discovery een eigen serie hierover gemaakt heeft.
quote:Geen extra politie Ajax
Van een verslaggever
AMSTERDAM - De Amsterdamse politie neemt geen extra maatregelen in de aanloop naar de wedstrijd Ajax-Dinamo Zagreb van donderdag.
''We hebben de normale inzet,'' aldus de politie. Bij de eerste wedstrijd in Zagreb werden enkele Ajaxsupporters na het bijwonen van de laatste training afgetuigd door supporters van Dinamo.
Op sites van Ajaxsupporters wordt de Dinamosupporters, die zich Bad Blue Boys noemen, een warm onthaal voorspeld. ''Kom maar naar Amsterdam jongens, we are gonna party,'' aldus een Ajaxfan.
Volgens een ander krijgen de Kroaten 'een pak slaag'. ''Dat wordt een risicowedstrijd.''
Bron: http://www.parool.nl/nieuws/2007/OKT/02/p2.html
Hoe kom je aan de info dat het er 1000 zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef denthemen het volgende:
Ach, vorige week was sprake van 4000 Kroaten en nu schijnt dat het er 1000 zijn
Kom anders gezellig langs, neem ik een kratje bier voor je mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:00 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat het Donderdag wel gezellie zal zijn in de binnenstad
Past dat allemaal in dat uitvak dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef denthemen het volgende:
Ach, vorige week was sprake van 4000 Kroaten en nu schijnt dat het er 1000 zijn
4000 niet maar niet iedereen komt met kaartje van dei gasten joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Past dat allemaal in dat uitvak dan?
Er kunnen 2000 man in het uitvak in de Arena. Alleen is er Europees een 5% regeling waar Ajax aan moet voldoen. Dat houdt dus in dat er ongeveer 2500 supporters van de tegenpartij een kaartje kunnen krijgen. Dan moet de Arena het uitvak uitbreiden. Maar hoeveel Kroaten er donderdag komen is nog onbekend. We wachten het wel af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Past dat allemaal in dat uitvak dan?
Klopt, dit verkoopt minder dan 60 opgepakte Ajax-/Feyenoord-/ADO-supporters en dus wordt het genegeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:13 schreef Fides het volgende:
Wat ik vooral opvallend vond dat er vrijwel geen aandacht werd besteed in de media aan die Willem II hoolies die waren opgepakt. Als er zoveel Ajax/Feyenoord/ADO supporters/Marokkanen worden opgepakt komt dat een week lang in de media en politiek naar voren.
Op een Ajax forum, ik denk Ajax Netwerk, was er een kroaat die het zeiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de info dat het er 1000 zijn?
Ik las het al ja. Maar we zien het donderdag allemaal welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Op een Ajax forum, ik denk Ajax Netwerk, was er een kroaat die het zei
Kans dat ik even ga kijken is niet eens zo heel kleinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom anders gezellig langs, neem ik een kratje bier voor je mee!![]()
Senstatie pers. "FC Den Haag supprter laat een scheet" staat met hoofdletters op de voorpagina..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:13 schreef Fides het volgende:
Wat ik vooral opvallend vond dat er vrijwel geen aandacht werd besteed in de media aan die Willem II hoolies die waren opgepakt. Als er zoveel Ajax/Feyenoord/ADO supporters/Marokkanen worden opgepakt komt dat een week lang in de media en politiek naar voren.
Het uitvak is wel iets vergroot volgens mij, dus er zullen er wel 2000 of 2500 zitten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef PLAE@ het volgende:
past maar 1600 man in t uitvak.
4000 of 1000 nazi's what's the difference.
Als ik die heksenketel daar zag dan zijn er inderdaad vast wel genoeg fanatiekelingen bij die met hun club meereizen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het uitvak is wel iets vergroot volgens mij, dus er zullen er wel 2000 of 2500 zitten.
Je m'excuse, gelul van mij. Uitvak is gewoon normaal, er zijn 1150 kaartjes verkocht voor het uitvak, en er schijnen er 200 op de hoofdtribune te zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het uitvak is wel iets vergroot volgens mij, dus er zullen er wel 2000 of 2500 zitten.
Op de hoofdtribune lolquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je m'excuse, gelul van mij. Uitvak is gewoon normaal, er zijn 1150 kaartjes verkocht voor het uitvak, en er schijnen er 200 op de hoofdtribune te zitten.
Aldus een Zagred fan op een Ajax forumquote:is it possible to run into the pitch from the place were Dinamo fans will be?
On our tv they are constantly saying that bbb will on every possible way try to discontinue the game.
People here are angry on administrations of club.
Dezelfde jongen die mij wist te vertellen dat er echt geen 4000 man zou komen maar iets meer dan 1000quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet te serieus nemen die onzin.
Kunnen we morgen nog lachen als ze van de tweede ring naar beneden donderenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aldus een Zagred fan op een Ajax forum
Dat is mooi. Maar ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dezelfde jongen die mij wist te vertellen dat er echt geen 4000 man zou komen maar iets meer dan 1000
2 Groningen fans gearresteerd dus.quote:Scontri in tarda serata tra tifosi viola e olandesi. Due fermi
Comincia male la trasferta dei tifosi olandesi che ieri sera secondo la trasmissione di Sky Sport Time, hanno inscenato scontri con i tifosi della Fiorentina in piazza Signoria e Santa Croce.
Secondo La Nazione la Digos ha fermato due leader degli hooligan olandesi: 30 e 28 anni, sono considerati il punto di riferimento di un gruppo di trenta tifosi, già sottoposti a provvedimenti disciplinari in Olanda. Il sospetto è che possano allacciare rapporti con alcuni supporter della Roma, con cui sono gemellati.
ja, sjimz toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren vrijdag in de eerste divisie...
Hier lezen cops mee he?
Vertaling?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Van Violanews.com
[..]
2 Groningen fans gearresteerd dus.
als de tegenpartij ze ook heeft...quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het is al zo vaak gezegt, maar het zijn en blijven laffe prikkers inderdaad
200 tifosi.... (....) en de Nederlandse politie heeft uitgenodigd (....) questura di Firenze?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:17 schreef W2O het volgende:
Fiorentina-Groningen, allarme hooligans
29.09.2007 08.55.
Duecento tifosi violenti da tenere sotto controllo: e' questa la segnalazione che la polizia olandese ha inviato alla questura di Firenze.
Iemand die dit kan vertalen?
Echt weer zo'n telegraaf kop.quote:Supporters Groningen beesten in Florence
Ah, we krijgen dus Nancy-achtige praktijken in Italië. Gezellig...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef W2O het volgende:
Weet ik niet, maar gaat al wel lekker daar...
Supporters Groningen beesten in Florence
AMSTERDAM -
Bij vechtpartijen in het centrum van Florence is gisteravond één FC Groningen-supporter gewond geraakt. De vechtpartijen braken woensdagavond uit in het centrum van Florence.
Een groep van zo'n 250 supporters raakte op het Piazza Independencia slaags met aanhangers van de tegenpartij, zo meldt RTV-Noord. De Italiaanse politie verrichtte twintig aanhoudingen, waarvan twee supporters nog vast zitten.
De Italiaanse politie hanteert een 'zero-tolerence' beleid en vanaf 12.00 uur donderdagmiddag wordt Florence drooggelegd en is er nergens meer alcohol verkrijgbaar. Volgens een verslaggever van de regionale radio werd er door de Italiaanse ME 'zwaar ingehakt' op de supporters.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik had al zoiets vernomen, wist trouwens niet dat de hk van groningen nog leefde.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef w00h00 het volgende:
Ik had al zoiets vernomen, wist trouwens niet dat de hk van groningen nog leefde.
En fans schijnen niet te begrijpen dat de ME in Italie echt wel even iets anders opereert dan in Nederland (of Engeland, zoals Man. Utd. vorig jaar aan den lijve ondervond)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, we krijgen dus Nancy-achtige praktijken in Italië. Gezellig...
Men schijnt niet te begrijpen dat er meer problemen komen door dit soort maatregelen te nemen...
quote:Politie gaat preventief fouilleren
Donderdag 4 oktober 2007
Burgemeester Job Cohen heeft bepaald dat de politie donderdag in delen van de stad preventief mag fouilleren.
Dat wordt gedaan om rellen rond de UEFA-cupwedstrijd van Ajax tegen Dinamo Zagreb te voorkomen. De wedstrijd in de Amsterdam ArenA begint donderdagavond om 19.30 uur.
De politie kan in het hele gebied langs het metrotraject vanaf de binnenstad tot aan de gemeentegrens controleren. Ook de omgeving van het stadion is aangewezen als veiligheidsrisicogebied. De maatregel geldt sinds 12.00 uur en duurt tot middernacht.
Joh..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:35 schreef PaRaR het volgende:
Ik verwacht niks van AZ ...
Tegen spanjaarden? Weinig kans hansquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:35 schreef PaRaR het volgende:
Ik verwacht niks van AZ ... Twente daarentegen ...
Kwamen net al wel wat ME busjes hier over de snelweg voorbij, richting Enschede.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Tegen spanjaarden? Weinig kans hans
Ja, dus? ME busjes zijn er altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kwamen net al wel wat ME busjes hier over de snelweg voorbij, richting Enschede.
Ik dacht 'tzelfdequote:
Zo vroeg al?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja, dus? ME busjes zijn er altijd.
Die krijgen eerst uitgebreide briefing, eten etc... En als er veel supporters in de binnenstad zijn moeten ze sowieso paraat staan.quote:
Wel die van Dinamo danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz heeft er al een paar in elkaar getimmerd
vanmiddag geen Kroaten gezien bij de Arena trouwens, wel veel Slovenenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
Er is zat ME in ieder geval opgetrommeld.
Ik had lekker een ochtenddienst waarbij er al enkele Kroaten gespot waren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |