Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Armageddon het volgende:
Tegen wie speelt Ajax dan vanavond?
quote:De gemeente Amsterdam vreest dat zich rond de wedstrijd tussen Ajax en Dinamo Zagreb van donderdagavond rellen zullen voordoen. Daarom heeft burgemeester Job Cohen een veiligheidsrisicogebied aangewezen, meldt de gemeente.
In dat gebied is de politie bevoegd preventief te fouilleren. Aanleiding voor de maatregel zijn rellen die rond de eerste, door Ajax met 1-0 gewonnen ontmoeting tussen de twee clubs plaatsvonden in de Kroatische hoofdstad. Uit 'inlichtingen en andere informatiekanalen van de politie' is gebleken dat Ajax-supporters van plan zijn de confrontatie met de Kroaten te zoeken.
Het veiligheidsrisicogebied omvat onder meer het oostelijk deel van het centrum, een stuk van Amsterdam-Oost en de omgeving van de Amsterdam Arena.
1930 dacht ikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah dan zijn ze aan het knokken!![]()
Hoe laat begint die wedstrijd?
half 8quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe laat begint die wedstrijd?
11 stuks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
al nieuws over het aantal doden?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Ramptoerist!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. maar geen rellen hierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ramptoerist!![]()
Wat dat betreft zit jij daar we; goed.![]()
Ga er eens achteraan op je crossfiets man! Sensatie!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef shilizous_88 het volgende:
Er kwamen nog een paar politiebusjes langs, maar ze zijn uit mijn zicht verdwenen. Het lijkt me dus niet iets wat zich in de buurt van de arena heeft afgespeeld of afspeelt, maar dat er iets aan de hand is lijkt me een zekerheid. Even afwachten maar tot iemand anders iets meer weet
had ik hier maar een crossfiets staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ga er eens achteraan op je crossfiets man! Sensatie!
rennen danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
had ik hier maar een crossfiets staan
BBB=Blue Bad Boys (zagreb) equote:Donderdag, 4 oktober 2007 16:49 Geef commentaar
serieuze gevechten Ajax en bbb bij bijlmerstation...???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |