Columbo tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Anderen kan ik ff niet op de namen komen. Die 4e is in ieder geval een Amerikaanse acteur.
Dankje. Ik werd er zelf helemaal gek van dat ik er niet meer op kon komen. Ben jij nou degene die met die info van mij het balletje heeft laten rollen met die prijzen voor de kaartjes van Slavia?quote:
Nee, besproken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
M.a.w : in dit topic wordt voetbalgeweld verheerlijkt? Erg vreemd dat fok dit toelaat...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef De_Ananas het volgende:
Kzag veel Feyenoord tattoos en deed rustig aan met m'n Ajax portemonnee
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef De_Ananas het volgende:
Waren er rellen tussen Feyenoord en Ajax op Decibel? Kzag veel Feyenoord tattoos en deed rustig aan met m'n Ajax portemonnee
Je weet maar nooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ze je wel met rust laten met je Ajax-portemonnee hoor.
Gozer in me voetbal team heeft klappen gehad van vier Ajacieden, omdat hij een feyenoord ketting droeg. Zelfs nadat hij hem onder zn shirt had gedaan kreeg hij nog smeer, omstanders tussen gekomen om erger te voorkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef De_Ananas het volgende:
Waren er rellen tussen Feyenoord en Ajax op Decibel? Kzag veel Feyenoord tattoos en deed rustig aan met m'n Ajax portemonnee
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:02 schreef Superheld het volgende:
Kroatische en Bosnische voetbalfans op de vuist
22 augustus 2007
Vier Kroatische voetbalsupporters zijn woensdag lichtgewond geraakt na relletjes met Bosnische fans. Beide groepen troffen elkaar in Sarajevo voorafgaand aan de vrienschappelijke interland tussen beide landen. Bij de rellen waren ongeveer tachtig mensen betrokken. Sommigen hadden messen bij zich.
Viel niet te verwachten natuurlijk.
6.000 ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
Waren er geen Duitse voetbalsupporters mee naar Engeland?
Meestal wel, toch werd er voorafgaand aan de CL-wedstrijd Manchester United - AS Roma ook aardig huisgehouden, maar gisteren dus blijkbaar heel rustig?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
6.000 ofzo?
Maargoed, bij de Engelsen gaat het alleen mis als ze naar het vaste land gaan![]()
Dat was volgens mij vooral aan de AS Roma supps te danken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meestal wel, toch werd er voorafgaand aan de CL-wedstrijd Manchester United - AS Roma ook aardig huisgehouden, maar gisteren dus blijkbaar heel rustig?
Klopt, maar Duitsers zijn toch ook niet ineens heilige boontjes geworden? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was volgens mij vooral aan de AS Roma supps te danken.
Had het nu ook even alleen over de nationale ploeg. Niet over de clubs, daar gebeurt op zn tijd ook nog wel wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar Duitsers zijn toch ook niet ineens heilige boontjes geworden? Of heb ik iets gemist?
quote:Voetbalfan krijgt gratis nieuwe vinger
Een 20-jarige voetbalfan uit IJmuiden krijgt een gratis vinger van een prothesebedrijf. De jongen verloor onlangs zijn middelvinger tijdens een wedstrijd van Telstar tegen Haarlem.
Het incident gebeurde toen de jongen na een doelpunt in het hek sprong om te juichen. Toen hij eraf wilde springen, bleef hij met zijn vinger aan het hek hangen en raakte hij deze kwijt. Omdat het waarschijnlijk om één van de grootste fans van de club gaat, heeft deze in samenwerking met het bedrijf de regeling getroffen.
Sla dan toch met die vlaggestok man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=kAQ52Yb8OL4
quote:'Strengere aanpak voetbalvandalisme nodig'
DEN HAAG - De aanpak van voetbalvandalisme verslapt. Ten onrechte, stelt het Auditteam voetbalvandalisme in het eindrapport over het seizoen 2006-2007. Dit is niet rustiger verlopen dan het voorgaande seizoen. Er hebben zich ernstige incidenten voorgedaan, met als dieptepunten het staken van twee wedstrijden van ADO Den Haag en de ongeregeldheden rond de wedstrijden Nancy-Feyenoord en Jong Oranje-Jong Marokko.
De voorzitter van het Auditteam, Margo Vliegenthart, heeft het rapport woensdag aangeboden aan minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst.
De toename van het aantal spreekkoren baart het team eveneens zorgen. Alleen FC Utrecht toont op dit front een voortvarende aanpak, de overige clubs falen in de aanpak van supporters die meedoen aan het roepen van kwetsende, discriminerende of racistische teksten.
De meeste incidenten vinden nog steeds buiten het stadion of in de binnensteden plaats. Bustransporten van uitsupporters zijn relatief vaak het doelwit van aanhang van de thuisclubs. Het Auditteam tekent aan dat er zich opvallend veel ernstige incidenten bij internationale wedstrijden voordoen.
In mei troffen Jong Oranje en Jong Marokko elkaar in Tilburg. Supporters van het Marokkaanse elftal waren in onverwacht groten getale komen opdagen en renden het speelveld op. Daarbij richtten zij voor tienduizenden euro's schade aan en belaagden zij stewards. In totaal arresteerde de politie 47 relschoppers.
De wedstrijd bracht extra risico's met zich mee, aldus het Auditteam. Het publiek was onbekend voor de stewards en de kaartverkoop vrij. Maatregelen als een combiregeling of een verplichte clubcard kunnen bij vriendschappelijke wedstrijden niet worden ingezet. Dat vraagt om een zwaardere inzet van andere maatregelen, aldus het rapport. De politie was alleen buiten het stadion actief, waardoor de orde slechts met moeite kon worden hersteld.
Het Auditteam vindt dat er op lokaal niveau te weinig wordt gedaan aan preventie, ondanks landelijke afspraken hierover.
leuke 2e helft tegen emmen?quote:ADO-aanhang wil wraak na dood op Beatstad
De harde kern van de ADO Den Haag-supporters wil wraak nemen op beveiligers van The Security Company. Drie bewakers van dat bedrijf zitten vast voor de dood van de 18-jarige Martin Lunenburg, die zaterdag om het leven kwam nadat hij hardhandig een vip-tent op het Beatstad Festival werd uitgezet.
The Security Company voert ook de beveiliging uit in het ADO-stadion. Dit tot grote woede van de fanatieke ADO-fans. Het bestuur van de Haagse club is op de hoogte van de mogelijke wraakactie van de clubaanhang. Men laat echter weten dat er tijdens de wedstrijd tegen FC Emmen vanavond geen extra maatregelen worden genomen. ''Het is te kort dag om een ander bewakingbedrijf in te kunnen schakelen.''
De ADO-aanhang heeft aangekondigd dat ze de 18-jarige overleden Hagenaar, die ook fanatiek supporter was van ADO, vanavond met een minuut stilte willen herdenken. Na het stille eerbetoon zullen de supporters gedurende de eerste helft geen lawaai maken en op hun stoelen blijven zitten.
Uit een voorlopig sectierapport van het NFI blijkt dat Lunenburg mogelijk door verstikking om het leven is gekomen. De bewakers die vastzitten zijn een 42-jarige man uit Rijswijk, een 24-jarige Papendrechter en een 37-jarige man uit Almere.
De advocaat van de verdachten trekt overigens het voorlopig rapport van het NFI in twijfel. Op zijn verzoek komt er een tweede onderzoek naar de doodsoorzaak. Hierdoor zal het lichaam van Martin voorlopig nog niet worden vrijgegeven
Wie gaat staan krijgt toch een SV daar...quote:Na het stille eerbetoon zullen de supporters gedurende de eerste helft geen lawaai maken en op hun stoelen blijven zitten.
Over de WWS gesproken:quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
Toch altijd een probleem, die beveiligingsbedrijven. Eerst al de WWS, nu deze weer.
bron: www.dapprestrijders.nlquote:Afgelopen zondag bij binnenkomst viel me iets storends op. Terwijl ik gefouilleerd werd kon ik de lijst met stadionverboden volledig aflezen. Reden: twee van de controleurs waren zo vriendelijk deze aan het klipje te bevestigen, die hangt aan de metalenpoortconstructie. Kortom: niet echt privacybestendig...
Wat misschien dit verhaal nog wel 'mooier' maakt, is de met pen geschreven tekst rechts bovenaan het blaadje... W W S.... Waren die niet weg?!
Na het enigszins geirriteerd aanspreken van een van de hoofd-wws'ers werden de lijsten gauw verwijderd. Helaas is de gemaakte foto (met de GSM) mislukt, maar mijn waarnemingen zullen vast door meer vroege binnenkomers bevestigd worden.
Zou mooi zijn als ADO Den Haag besluit om The Security Companys te vervangen door de WWS.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Over de WWS gesproken:
[..]
bron: www.dapprestrijders.nl
In het hele bericht wordt nergens onderbouwt waar die wraak geluiden vandaan komen en verder dan die zin komt de schijver niet, klinkt dus meer als een sensatiestukje.quote:
quote:Gebiedsverbod voor hooligans en hangjongeren
Uitgegeven: 7 september 2007 15:19
DEN HAAG - Burgemeesters en officieren van justitie krijgen de mogelijkheid om voetbalvandalen zonder tussenkomst van de rechter een gebiedsverbod op te leggen.
Ze kunnen deze maatregel, al dan niet in combinatie met een meldingsplicht, ook opleggen aan hangjongeren en anderen die ernstige overlast veroorzaken.
De ministerraad heeft vrijdag ingestemd met een wetsvoorstel van de ministers Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Ernst Hirsch Ballin (Justitie) dat dit regelt. Burgemeesters kunnen een gebiedsverbod van maximaal drie maanden opleggen.
Justitie
Officieren van justitie kunnen eisen dat iemand gedurende maximaal een jaar niet op een bepaalde plaats mag komen, zei Ter Horst na afloop van de ministerraad.
Aha, dus dat stond er hier vanochtend in de krant. Ik snapte het al niet. Het woord Hitlergroet kende ik nog niet in het Tsjechisch.quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:24 schreef M0NTANA het volgende:
Hitler-groet van Pavel Horváth (Sparta Praag): http://nl.youtube.com/watch?v=OoCfjlCHh8s
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
106 Teletekst za 08 sep
Confrontatie fans Feyenoord en Ajax
` De harde kern van Feyenoord- en Ajax-
supporters is op het vliegveld van
Niederrhein in Duitsland met elkaar op
de vuist gegaan.Ze hadden daar voor de
confrontatie afgesproken.Eén hooligan
zou met verwondingen zijn overgebracht
naar het ziekenhuis.
De politie wist dat de ontmoeting was
gepland tijdens het housefeest Qbase
bij Weeze.Daarom kon er snel worden
ingegrepen.Volgens de Limburgse politie
ging het om 80 supporters van Ajax en
40 van Feyenoord.
In 1997 leverden supporters van beide
clubs bij Beverwijk een veldslag.De
Ajacied Carlo Picornie kwam toen om.
Was het toch wel slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:01 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |