quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:42 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh.. Zahara krijgt een miniversie van de tas van mama![]()
[afbeelding]
Ooh wat enigquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:42 schreef Smash-it het volgende:
Ahhh.. Zahara krijgt een miniversie van de tas van mama![]()
[afbeelding]
geweldige foto!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
'Inspector Frost' en dochter Sophie![]()
![]()
sprekend haar daddy![]()
Wow, wat een leuke fotoquote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
'Inspector Frost' en dochter Sophie![]()
![]()
sprekend haar daddy![]()
Ik vind het een leuk gezin zo.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Angelina en Brad met de hele kroost![]()
Ik weet niet of deze foto staat.![]()
check die schoenen van maddoxquote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Angelina en Brad met de hele kroost![]()
Ik weet niet of deze foto staat.![]()
Dat schoenen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat schoenen van dat kindje bedoel je ?
Lijkt alsof haar voetjes in het gips zitten. De rechter (voor de kijkers) in elk geval.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:37 schreef DarkElf het volgende:
gebroken pootjes?
enne das suri, van tom en katie
Kingston wilde dat vast zelfquote:Op zondag 30 september 2007 11:54 schreef KRS het volgende:
Kingston is een mooi kind om te zien op zich, maar waarom doen ze hem in godsnaam een staartje in?!! Das toch niet hip meer
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Aventura het volgende:
Nick Simmons, zoon van Gene 'Kiss' Simmons. Gelukkig lijkt-ie niet op zijn pa![]()
![]()
![]()
Jee... ik schrok. Lijkt erg veel op een baby foto van mij!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Kingston lijkt hier wel een meisje!
Inderdaad, zat al te denken aan wie hij me deed denken, kon er alleen niet opkomen.quote:
Tja, wat verwacht je met een moeder die zelf een stijlicoon is? Dat staartje vind ik wel lelijk.quote:Op zondag 30 september 2007 15:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kingston is zo overgestyled, vreselijk. Behandel het als een baby, niet als een accessoire. En dat staartje
.
Aah wat een mooierdquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:27 schreef Esraa het volgende:
Touriya Haoud, Greg Vaughan en hun zoon Jathan James.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Malahide het volgende:
Tjezus, wat heeft die Kluivert sterke genen, dit kind lijkt ook al weer sprekend op hem![]()
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam. Ongelooflijk!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef Malahide het volgende:
Tjezus, wat heeft die Kluivert sterke genen, dit kind lijkt ook al weer sprekend op hem![]()
voor een goed doel zeiden ze bij Shownieuws, iets met dieren in Curacao of zoiets...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens Boulevard vroeg Kluivert 500 euro voor het plaatsen van de foto van zijn zoontje aan de roddelbladen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vier geloof ik.
joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
Britney is de voogdij kwijt (stond in ieder geval in de Telegraaf van gisteren)
Dat was maandag al bekendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
Britney is de voogdij kwijt (stond in ieder geval in de Telegraaf van gisteren)
Sinds wanneer is Brad de vader van Suri dan? Nieuwe soap op komstquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:40 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik vind Brad ook een lekker ding![]()
Wahaha woepsiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Brad de vader van Suri dan? Nieuwe soap op komst?
Mijn mening is juist krék 't tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow KinkyGiraf was nog op mijn pc ingelogd
Maar ze is het ongetwijfeld eens met bovenstaande post
agossie, maar dat jochie 'mankeert' iets, toch, dus dat telt nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
True, en het jochie is ook zeker knapper dan zijn broer:
[ afbeelding ]
Ja oke, da's gemeen van me. Al is-ie objectief gezien gewoon geen knapperd natuurlijk. Schijnt door drank en drugsgebruik van mams tijdesn de zwangerschap te zijn gekomen ofzo...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
agossie, maar dat jochie 'mankeert' iets, toch, dus dat telt niet![]()
quote:"She looks really different from both the other kids – she's got fair, gingery hair and really blue eyes. I don't mind, I love her anyway, even if she's a ginger!"
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef Aventura het volgende:
Ik citeer Jordan:
"She looks really different from both the other kids – she's got fair, gingery hair and really blue eyes. I don't mind, I love her anyway, even if she's a ginger!"
![]()
Iddquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef milagro het volgende:
mooi rood is niet lelijk en nog altijd mooier dan dat ranzige bruine spraytantintje van mama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |