Wil wel ruilen voor CoD3quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:03 schreef EKG het volgende:
Iemand GoW nog te koop? Ik bied 30 euro.
Aha ok, hebben wij pech...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ontvang Lost Planet, BMH krijgt van mij Saint Row.
Interesse in Saints Row?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef flappiewappie het volgende:
TR/TK
Crackdown
Viva Pinata
Kameo
Op zoek naar geld, of een leuke RPG of shooter!
Hoeveel voor Kameo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef flappiewappie het volgende:
TR/TK
Crackdown
Viva Pinata
Kameo
heb intresse in Viva Pinataquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef flappiewappie het volgende:
TR/TK
Crackdown
Viva Pinata
Kameo
Die heb ik niet. Heb niet eens een 360, tis voor een jarige.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[Iemand GoW te koop?]
Wil wel ruilen voor CoD3
Nee dankjequote:
Je mag hem wel overkopen; geen intresse in de titels die je aanbied...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb intresse in Viva Pinata
Heb in de aanbieding:
Splinter Cell Double Agent
Crackdown
Fifa RTCW 06
wil m wel ruilen tegen Crackdown
en anders bijbetalen?
zeg maar wta je wilt voor Viva
17,50 inclusief verzenden? geen idee hoeveel die opbrengt tegenwoordigquote:
20,- gebodenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:13 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Je mag hem wel overkopen; geen intresse in de titels die je aanbied...
Volgens mij kan je 'm binnen 14 dagen (ongeopend) naar Bol terugsturen en krijg je je geld terug..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef nicket84 het volgende:
Ik had bioshock op bol besteld. Maar de status stond nog op "wordt verwerkt". Omdat ik niet kon wachten, heb ik hem net in de stad gekocht.
Het lijkt erop dat de annulering bij bol niet gaat lukken. Dus mogelijk heb ik morgen of overmorgen Bioshock te ruil. Ongeopend natuurlijk.....
Waar heb je het gekocht ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:25 schreef nicket84 het volgende:
Ik had bioshock op bol besteld. Maar de status stond nog op "wordt verwerkt". Omdat ik niet kon wachten, heb ik hem net in de stad gekocht.
Het lijkt erop dat de annulering bij bol niet gaat lukken. Dus mogelijk heb ik morgen of overmorgen Bioshock te ruil. Ongeopend natuurlijk.....
Freerecordshop in Oss mocht hem nog niet verkopen. En E-plaza had er nog twee. Dus in Oss is "als het goed is" nog 1 bioshock bij de E-plaza beschikbaar..quote:
Hmmm, ik wil em ook graag halen, maar heb liever de LE versie, heb em nog nergens zien liggen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:33 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Freerecordshop in Oss mocht hem nog niet verkopen. En E-plaza had er nog twee. Dus in Oss is "als het goed is" nog 1 bioshock bij de E-plaza beschikbaar..
Prima; ik stuur je even een PM-etje met de bankgegevens, komt ie in een bubbelenvelopje naar je toe!quote:
Als je hem ook wilt verkopen, heb ik wel interesse... 45euro incl verzenden...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef nicket84 het volgende:
jahoor.. bioshock is nu ook door bol verzonden...
Dus Bioshock te ruil aangeboden....
hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:16 schreef NX het volgende:
[..]
Als je hem ook wilt verkopen, heb ik wel interesse... 45euro incl verzenden...
Hij kostte 50 euro bij bol.com.. hij is nu tweedehands, wil je er vanaf zal je toch in prijs moeten zakken denk ik, probeer het anders op marktplaatsquote:
hij kost met verzendkosten 51,95 hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij kostte 50 euro bij bol.com.. hij is nu tweedehands, wil je er vanaf zal je toch in prijs moeten zakken denk ik, probeer het anders op marktplaats
waar bemoei ik mij mee?
Precies wat jij zegt, logisch dat ik een normale bod doe, maar als er om gelachen wordtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij kostte 50 euro bij bol.com.. hij is nu tweedehands, wil je er vanaf zal je toch in prijs moeten zakken denk ik, probeer het anders op marktplaats
waar bemoei ik mij mee?
Wat nou als ik je 50euro bied?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef nicket84 het volgende:
[..]
hij kost met verzendkosten 51,95 hoorEn hij blijft in de seal etc.. Nee, ik wil hem wel tegen 2 oudere spellen ruilen.. Maar voor geld is nutteloos.
Bedankt voor het bod bij de weg..
Nah, dan kan je hem net zo goed bij bol bestellen. Dan heb je hem eerder binnen. Zal de mijne morgen ontvangen. En ikzelf heb er liever 2 games voor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef NX het volgende:
[..]
Wat nou als ik je 50euro bied?
Anders ruilen met;
- Cracdown (met bijbetaling van mijn kant)
of
- Ghost Recon Advanced Warfighter (met bijbetaling van mijn kant)
heb beide games al..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:48 schreef NX het volgende:
[..]
Wat nou als ik je 50euro bied?
Anders ruilen met;
- Cracdown (met bijbetaling van mijn kant)
of
- Ghost Recon Advanced Warfighter (met bijbetaling van mijn kant)
Ok, thanx anywayquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nah, dan kan je hem net zo goed bij bol bestellen. Dan heb je hem eerder binnen. Zal de mijne morgen ontvangen. En ikzelf heb er liever 2 games voor.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef NX het volgende:
[..]
Ok, thanx anyway
Besteld en betaald bij bol.com...
Geld overgemaakt en Adres via de PM gestuurdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Prima; ik stuur je even een PM-etje met de bankgegevens, komt ie in een bubbelenvelopje naar je toe!![]()
ruilen tegen GRAW2 en Quake4 ofTiger woods ' 07?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef nicket84 het volgende:
[..]
hij kost met verzendkosten 51,95 hoorEn hij blijft in de seal etc.. Nee, ik wil hem wel tegen 2 oudere spellen ruilen.. Maar voor geld is nutteloos.
Bedankt voor het bod bij de weg..
Ik zoek eigenlijk nog Kameo, en een ander stoer spel.. maar weet nog niet wat...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
ruilen tegen GRAW2 en Quake4 ofTiger woods ' 07?
Bioshock? ik wel wel ruilen tegen Kameo met uiteraard bijbetaling...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:48 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk nog Kameo, en een ander stoer spel.. maar weet nog niet wat...
Ik heb :
GRAW,GRAW2,COD2,FORZA,DEFJAM,CRACKDOWN,PGR3,GODFATHER,Splintercell DA,BIOSHOCK,FIFA, al
Als je een aantal posts terug had gelezen, had je gezien dat hij er 2 heeft en daarom 1 daarvan wil ruilen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:04 schreef warchaser44 het volgende:
lol denk je nou echt dat ie die nu al wil ruilen, het spel is amper uit
ik ben luiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef NX het volgende:
[..]
Als je een aantal posts terug had gelezen, had je gezien dat hij er 2 heeft en daarom 1 daarvan wil ruilen...![]()
[V&A][EV] Ervaringenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:53 schreef Rossdale het volgende:
Waar kon je ook al weer naartoe wanneer je opgelicht bent? Ik wacht al 2,5 weken op Viva Pinata (ik ben op vakantie geweest dus had gezegd dat als hij het binnen 2 weken kon sturen het prima was) en nog steeds niks ontvangen. Ook reageerd hij niet op PM's (hij is dan ook al een tijdje niet meer op fok, maar is wel ingelogd na mijn PM. En op berichten via xbox live krijg ik ook niks terug... Zal ondertussen maar aannemen dat ik viva pinata helemaal niet meer krijg.
En om welke persoon ging het?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:53 schreef Rossdale het volgende:
Waar kon je ook al weer naartoe wanneer je opgelicht bent? Ik wacht al 2,5 weken op Viva Pinata (ik ben op vakantie geweest dus had gezegd dat als hij het binnen 2 weken kon sturen het prima was) en nog steeds niks ontvangen. Ook reageerd hij niet op PM's (hij is dan ook al een tijdje niet meer op fok, maar is wel ingelogd na mijn PM. En op berichten via xbox live krijg ik ook niks terug... Zal ondertussen maar aannemen dat ik viva pinata helemaal niet meer krijg.
ruilen tegen 5 euro. Inc. portoquote:
Jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is dat niet echt een pauperspel?![]()
Dit is dus echt niets voor mij..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:40 schreef nexhil het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xGS6YGlsras
Gewoon lekker dingen slopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |