quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:14 schreef matthendriks het volgende:Laat ik net de overgang voor fietsers vrij, in de file bij een rotonde... Gaan ze toeteren dat ik door moet rijden
Mensen hebben geen enkel geduld meer...
Pff, laatst zat er een oud vrouwtje achter me die zelfs ging toeteren dat ik door moest rijden. Dat terwijl ik op tijd op wilde trekken, maar volgens haar duurde het denk ik een seconde te lang ofzo.
Maargoed...
Ook geslaagd vandaag voor mijn theorie, met drie foutjes.
![]()
Ik ben wel blij dat ik het in een keer gehaald heb, had gisteren 13 oefenexamens van de 20 opnieuw gemaakt, en daar ook allemaal voor geslaagd (minder dan 6 fout), dus dat gaf wel een beetje hoop.
Ze hielden wel de spanning erin bij de uitslag, ze hadden alles lekker gemixt, dus het ging van tafel 21 - tafel 13 - tafel 36 bij het opnoemen van de mensen die gezakt waren. Overigens was ik daar wel blij mee, want ik zat aan tafel 1. Dat zou dus betekenen dat als ik gezakt was, ik als eerste de zaal moest verlaten.
Er was trouwens een vraagstelling die ik echt niet geleerd had, namelijk eerste hulp bij ongelukken. Vraag:
De vrouw is gewond en moet braken, wat is de beste positie om haar in te plaatsen?
Antwoorden:
A (plaatje 1 waarop de vrouw op haar buik ligt)
B (plaatje 2 waarop de vrouw op haar rug ligt)
C (plaatje 3 waarop de vrouw op haar zij ligt)
Dus op de gok en logisch nadenken...
A valt af, want wie wilt er nou met zijn/haar gezicht in braaksel liggen?
B valt ook af, want dan krijg je het braaksel lekker over je gezicht heen.
C dan maar.
Zal dat goed geweest zijn?
Nu op naar het praktijkexamen, maar eerst heb ik nog een TTT tussendoor.