Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef supkaa het volgende:
Ik ben vandaag voor mijn theorie geslaagd!!![]()
Jaaaaa geslaagdquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef nattermann het volgende:
Aaah, morgen moet ik afrijden, voor de eerste keer. Ben benieuwd.
Eerst nog een uurtje les (van 7 tot 8), en om 8 uur examen!
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jaaaaa geslaagd![]()
![]()
Examinator had een puntje waar hij over twijfelde, ik reed richting een rotonde, en precies op dat zelfde moment kwam links van me ook een auto aanrijden richting rotonde. We reden precies op hetzelfde moment de rotonde op, wat verder overigens geen probleem opleverde.
De examinator zei, dat als die andere automobilist IETS eerder was geweest hij had moeten ingrijpen, en waardoor ik waarschijnlijk gezakt was![]()
Straks even naar gemeentehuis, aanvragen
Kort antwoord: Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:46 schreef UncleSam het volgende:
Even een vraagje, kan je met een autotheoriecertificaat, een bromfietsrijbewijs aanvragen?
Grote kans dat je hem al vrijdag hebt, ik had hem ook dinsdagochtend(vorige week) aangevraagd en vrijdagochtend werd ik gebeld dat ze hem al hadden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef nattermann het volgende:
Vraagje: heb vandaag dus mijn rijbewijs aangevraagd, en dit wordt rond dinsdag verwacht op het gemeentehuis. Het kan zijn dat het ook eerder daar is, dus vrijdagochtend bel ik even om te vragen of het misschien al daar is.
ik wil later ook een automaat.., ik rij mee met iemand naar het werk en die rijdt er in. prachtig zo'n ding zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ging net even in de auto van pa rijdenEen auomaat
Wat een genot zeg
![]()
Maar wat een gaaaf autootjequote:Op maandag 27 augustus 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
Buhhhhhh
Ik heb een gaaaaaaaaf autootje gezien!!!!
Valt net ff buiten mijn budget
Gvrdme![]()
![]()
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=4495614&sprid=75132385&cache=no!!!
studeren en een eigen auto hebben. Dat wordt prijzig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wat een gaaaf autootjeVanochtend geweest: Pffffft
. Zit wel wat steenslag op - en verder de verwachte gebruikssporen - maar verder?
Goede verkoper danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:41 schreef Meddo het volgende:
mijn vader moest laatst met onze auto naar de dealer voor onderhoud, komt hij terug en heeft hij er een autootje bijgekocht![]()
Maar nu kan je je tijd wel beter gebruiken denk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
studeren en een eigen auto hebben. Dat wordt prijzig.
Ik ben bewust pas tegen m'n afstuderen begonnen met lessen, want tijdens mijn studietijd zou ik toch niet rijden (want heb OV-jaarkaart + fiets) en daarbij kan ik m'n geld wel beter gebruiken.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:05 schreef WEST het volgende:
als je theorie examen doet mag je dan zelf weten welke plaats je dat doet?
Ik les in meppel en zou graag theorie examen in Zwolle willen ivm betere OV verbinding![]()
volgens mij kun je zelfs je praktijk examen doen waar je zelf (of je rijschool dan) wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef supkaa het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Ik woon zelf heel dicht bij Heerlen maar heb het in Maastricht gedaan omdat ik daar eerder terecht kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |