Waarom niet dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Co mag NOOIT meer naar Ajax komen.
Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Een aankoop kan zeker niet mee doen met de return wedstrijd in praag of wel?
Ach, ik geloof niet meer in die fabeltjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
Rijkaardquote:
Er werd inderdaad naar gestreefd om vandaag sowieso een aankoop te presenteren. Maar wellicht was het die Defour of Riera geweest, en die hebben inmiddels al bedanktquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
Zeiksnollen ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:25 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Nieuwsbericht
Ga terug naar het nieuwsoverzicht.
14-08-2007 De waarheid!
Onderstaand stuk staat op dapprestrijders.nl:
Geweldig nieuws voor die kleine man. Real Madrid is een grote club met een veel grotere salarisstrook dan hij ooit bij Ajax zal krijgen. Hij komt in een mooie competitie te spelen tegen clubs als Espanyol, Atletico Madrid, Valencia, Villareal en Barcelona. Daar kunnen RKC, FC Groningen en VVV natuurlijk niet tegen op, maar hoe zit het dan met die rust? En met die belofte nog een jaar te blijven en het door Maarten Fontein en Henk ten Cate beloofde kampioenschap met Sneijder aan het roer???
Nee, wij krijgen weer een brief met mooie woorden en mogen in mei aftikken voor het nieuwe jaar. Je betaalt trouw je seizoenkaart omdat je weet dat smaakmakers als Sneijder en Babel wat extra's kunnen brengen. Datgene waarvoor je naar het stadion komt ook al speelt Ajax nog zo slecht!
Het zou goed zijn als de betaling van de seizoenkaart synchroon gaat lopen met de sluiting van de transfermarkt. Dan weet je tenminste waarvoor je betaald hebt en wat je kunt verwachten. Nu is het elk jaar een nieuwe verhoging met een andere smoes en aan het eind krijg je niet waarvoor je betaald hebt omdat onze financieel directeur nog gaten uit het verleden moet dichten met de verkoop van onze smaakmakers.
De AFC Ajax is niet meer wat het was, de NV Ajax drukt steeds meer zijn stempel op ons aller Ajax. Voor de supporters ligt het anders: want de echte AFC AJAX zit in ons hart. Het is onze liefde, vergeet dat niet.
Dit is een duidelijke tekst die eerder was te lezen op dappere strijders. Misschien moeten we dit eens gaan kenbaar maken bij bestuur want zoals het gisteren ook weer was is het te triest voor woorden.
Frank zal wel een keer weggaan daar, denk je ook niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Rijkaardwilt even ons aller Ajax coachen terwijl hij een team als Barcelona ter beschikking heeft, en het grote geld ?
Iedere coach wordt gedwongen in het Ajax systeem te spelen.. Dat vergt aanpassingen van de coach en een hele andere kijk op voetbal van de coach . Laat je zo'n coach vrij dan kan hij op zijn top renderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?
De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
En dat basseer je op die "betrouwbare" bron?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Minder dan Blind?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef devv05 het volgende:
Als we weer de CL mislopen moeten er gewoon koppen rollen, zo simpel is het. Ten Cate doet het tot nu toe nog minder dan Blind, en dat met veel beter spelersmateriaal.
En alsjeblieft geen Van Basten zeg...
Mwah er zit wel iets in. Niet zozeer mbt die seizoenskaarten hoor.quote:
Mwoah. Het seizoen met Blind was er niet één om in te lijsten, maar Blind blijft een van mijn favoriete Ajacieden allertijden. Ik zong dan ook luidkeels mee met het 'Danny Blind is een echte Ajacied' in zijn laatste wedstrijden als trainer in de ArenA.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax
Adriaanse
Blind
Koeman
http://www.depers.nl/spor(...)transferperiode.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
En dat basseer je op die "betrouwbare" bron?![]()
Ongelooflijk als Blind wordt uitgekotst. Drie Europese prijzen, een wereldbeker, met een kutselectie de CL-playoffs halen, CL zelf halen, de beker winnenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax
Adriaanse
Blind
Koeman
Ik basseer dat op niet op bronnen. Ze hebben zelf aangegeven om te streven naar een aankoop voor het weekend. Ze hebben ook aangegeven dat er mogelijk donderdag al een presentatie is. Dus wie weet. En misschien gebeurt het niet. Nou dan niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
En dat basseer je op die "betrouwbare" bron?![]()
Ajax is de moeilijkste ploeg om te leiden, ze MOETEN kampioen worden, er is een systeem dat vroeger succesvol was dat nu gespeeld MOET worden, er MOET jeugd doorstromen en er MOET Champion's League afgedwongen worden en er MOETEN spelers verkocht worden om de club gezond te houden. Het woord tussenjaar bestaat eigenlijk niet, maar door deze doelstellingen krijg je uiteraard een heel groot spanningsveld en kun je nooit overal aan voldoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?
De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |