abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:09:44 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52416816
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Co mag NOOIT meer naar Ajax komen.
Waarom niet dan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52416918
Dan wordt t Rijkaard
of Foppe
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52416927
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Een aankoop kan zeker niet mee doen met de return wedstrijd in praag of wel?
Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
pi_52416943
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
Ach, ik geloof niet meer in die fabeltjes.
Sneijder zou ook niet meer weggaan
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:14 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52416965
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Longmen het volgende:
Dan wordt t Rijkaard
of Foppe
Rijkaard wilt even ons aller Ajax coachen terwijl hij een team als Barcelona ter beschikking heeft, en het grote geld ?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52416967
quote:

[..]

Er werd inderdaad naar gestreefd om vandaag sowieso een aankoop te presenteren. Maar wellicht was het die Defour of Riera geweest, en die hebben inmiddels al bedankt
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:19 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52416971
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?

De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52416987
Ben benieuwd hoe het zondag gaat en hoe ze deze dreun een beetje gaan verwerken
Bloed, zweet en tranen!
pi_52417009
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:25 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Nieuwsbericht

Ga terug naar het nieuwsoverzicht.

14-08-2007 De waarheid!

Onderstaand stuk staat op dapprestrijders.nl:

Geweldig nieuws voor die kleine man. Real Madrid is een grote club met een veel grotere salarisstrook dan hij ooit bij Ajax zal krijgen. Hij komt in een mooie competitie te spelen tegen clubs als Espanyol, Atletico Madrid, Valencia, Villareal en Barcelona. Daar kunnen RKC, FC Groningen en VVV natuurlijk niet tegen op, maar hoe zit het dan met die rust? En met die belofte nog een jaar te blijven en het door Maarten Fontein en Henk ten Cate beloofde kampioenschap met Sneijder aan het roer???

Nee, wij krijgen weer een brief met mooie woorden en mogen in mei aftikken voor het nieuwe jaar. Je betaalt trouw je seizoenkaart omdat je weet dat smaakmakers als Sneijder en Babel wat extra's kunnen brengen. Datgene waarvoor je naar het stadion komt ook al speelt Ajax nog zo slecht!

Het zou goed zijn als de betaling van de seizoenkaart synchroon gaat lopen met de sluiting van de transfermarkt. Dan weet je tenminste waarvoor je betaald hebt en wat je kunt verwachten. Nu is het elk jaar een nieuwe verhoging met een andere smoes en aan het eind krijg je niet waarvoor je betaald hebt omdat onze financieel directeur nog gaten uit het verleden moet dichten met de verkoop van onze smaakmakers.

De AFC Ajax is niet meer wat het was, de NV Ajax drukt steeds meer zijn stempel op ons aller Ajax. Voor de supporters ligt het anders: want de echte AFC AJAX zit in ons hart. Het is onze liefde, vergeet dat niet.

Dit is een duidelijke tekst die eerder was te lezen op dappere strijders. Misschien moeten we dit eens gaan kenbaar maken bij bestuur want zoals het gisteren ook weer was is het te triest voor woorden.
Zeiksnollen ook!
pi_52417063
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Rijkaard wilt even ons aller Ajax coachen terwijl hij een team als Barcelona ter beschikking heeft, en het grote geld ?
Frank zal wel een keer weggaan daar, denk je ook niet?
pi_52417070
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?

De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
Iedere coach wordt gedwongen in het Ajax systeem te spelen.. Dat vergt aanpassingen van de coach en een hele andere kijk op voetbal van de coach . Laat je zo'n coach vrij dan kan hij op zijn top renderen.
pi_52417072
Ik denk dat Ajax bewust buiten de media om een speler probeert te zoeken. Dus ga ik er vanuit dat vandaag iemand wordt gepresenteerd. Dat betekent wel dat hij waarschijnlijk niet mee zal doen in 1ste competitiewedstrijd en zeker niet in 2e ronde CL. Maar ja misschien worden we wel voor de gek gehouden door Ajax en krijgen we helemaal geen speler meer omdat ze de selectie goed genoeg vinden.
pi_52417081
quote:

[..]

En dat basseer je op die "betrouwbare" bron?
pi_52417083
Als we weer de CL mislopen moeten er gewoon koppen rollen, zo simpel is het. Ten Cate doet het tot nu toe nog minder dan Blind, en dat met veel beter spelersmateriaal.

En alsjeblieft geen Van Basten zeg...
pi_52417108
Het is inderdaad ook de schuld van Ten Cate. Ook al kun je je als coach beroepen op de gemiste kansen, dan nog moet je er wat aan kunnen doen. En dat kan hij dus blijkbaar niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52417116
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef devv05 het volgende:
Als we weer de CL mislopen moeten er gewoon koppen rollen, zo simpel is het. Ten Cate doet het tot nu toe nog minder dan Blind, en dat met veel beter spelersmateriaal.

En alsjeblieft geen Van Basten zeg...
Minder dan Blind?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:20:05 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417119
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zeiksnollen ook!
Mwah er zit wel iets in. Niet zozeer mbt die seizoenskaarten hoor.

Maar je gaat als trainer aan het werk met een ploeg in de voorbereiding en 2 dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar valt er toch weer iemand weg, daar gaat je plan en opstelling etc waar je weken mee oefent.

De tranfer periode moet gewoon minstens 2 weken voor de eerste belangrijke wedstrijden dicht zijn. Op deze manier zouden we zelfs nu nog spelers kwijt kunnen raken.
Get woke, go broke!
pi_52417121
Ow nee, die zitten dus volgend jaar bij ons...

toch?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52417127
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax

Adriaanse
Blind
Koeman
Mwoah. Het seizoen met Blind was er niet één om in te lijsten, maar Blind blijft een van mijn favoriete Ajacieden allertijden. Ik zong dan ook luidkeels mee met het 'Danny Blind is een echte Ajacied' in zijn laatste wedstrijden als trainer in de ArenA.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52417134
Als dit zooitje een beetje op elkaar ingespeeld gaat raken, zie ik het nog wel wat worden. Suarez speelde gewoon goed na 3 trainingen, alleen wat ongelukkig en je ziet dat ze soms elkaar nog niet begrijpen.

En wat me soms opvalt is dat niemand zich aanbiedt, alsof ze bang voor de bal zijn, bang om een fout te maken. Dat MOET er echt uit, want zo kan je niet het positiespel spelen wat Ajax wil.

Verder moeten we ASAP die 10 halen zodat we kunnen beginnen met het op elkaar ingespeeld kunnen raken process. Als die durf, snelheid, inzicht en een goede steekbal en hopelijk een (kleine) passeerbeweging heeft dan zie ik het weer positief in.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:20:56 #221
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52417143
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

http://www.depers.nl/spor(...)transferperiode.html
Dit zal de bron wel zijn.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52417198
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax

Adriaanse
Blind
Koeman
Ongelooflijk als Blind wordt uitgekotst. Drie Europese prijzen, een wereldbeker, met een kutselectie de CL-playoffs halen, CL zelf halen, de beker winnen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52417209
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik basseer dat op niet op bronnen. Ze hebben zelf aangegeven om te streven naar een aankoop voor het weekend. Ze hebben ook aangegeven dat er mogelijk donderdag al een presentatie is. Dus wie weet. En misschien gebeurt het niet. Nou dan niet.
pi_52417226
Volgens mij wordt Blind ook niet uitgekotst. In ieder geval niet door mij, hij werd gewoon iets te snel voor de leeuwen geworpen.
pi_52417232
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:

Ajax is de moeilijkste ploeg om te leiden, ze MOETEN kampioen worden, er is een systeem dat vroeger succesvol was dat nu gespeeld MOET worden, er MOET jeugd doorstromen en er MOET Champion's League afgedwongen worden en er MOETEN spelers verkocht worden om de club gezond te houden. Het woord tussenjaar bestaat eigenlijk niet, maar door deze doelstellingen krijg je uiteraard een heel groot spanningsveld en kun je nooit overal aan voldoen.

Colin had m.i. gisteren 1 goede actie, die sliding in het strafschopgebied toen Slavia even gevaarlijk werd. Verder zie ik het toch ook nog wel positief in. Ajax presteert in uitwedstrijden over het algemeen echt niet minder dan thuis. Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52417245
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ongelooflijk als Blind wordt uitgekotst. Drie Europese prijzen, een wereldbeker, met een kutselectie de CL-playoffs halen, CL zelf halen, de beker winnen .
Het was dan ook weer een loze conclusie van fuckbuddy. Niemand hier kotst Danny Blind uit.
In Southern Sun
pi_52417255
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef TheJanitor het volgende:

En wat me soms opvalt is dat niemand zich aanbiedt, alsof ze bang voor de bal zijn, bang om een fout te maken. Dat MOET er echt uit, want zo kan je niet het positiespel spelen wat Ajax wil.
Viel mij ook op inderdaad.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:25:02 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417257
Ja, geef de ArenA ook nog ff de schuld .
Get woke, go broke!
pi_52417281
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
Dat krijg je als het stadion in zulke belangrijke wedstrijden half is gevuld en het publiek er pas na de gemiste strafschop (na een uur) erachter gaat staan.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:27:53 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417319
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat krijg je als het stadion in zulke belangrijke wedstrijden half is gevuld en het publiek er pas na de gemiste strafschop (na een uur) erachter gaat staan.
Alsof het stadion daar iets aan kan doen. .

Ajax moet verdomme eens wat coulanter naar de supporters worden inmiddels na jaren wanbeleid en vrijwel prijsloze jaren.

Waarom moet je als seizoenskaart houder verdomme betalen voor een voorronde wedstrijd, een gegeven dat Ajax volgens de doelstelling NOOIT zou moeten spelen, want we zouden kampioen moeten zijn!

CL zelf ok, maar die kutterige voorronde moet gewoon gratis zijn....
Get woke, go broke!
pi_52417340
Iedereen klaagt dan wel om Ten Cate maar om in 1 seizoen te groeien van een 5e plek naar niet kampioen op 1 doelpunt is wel een goede prestatie.
Built for Speed
pi_52417350
quote:
Jonge Ajacieden leren veel van Olaf Lindenbergh

Bijna twee weken was hij in Maleisië, maar Nathaniel Will kwam met de A1 met lege handen terug van het G14 toernooi. Twee keer nipt verloren en slechts een keer gelijkgespeeld. Ze moeten nog veel leren. Van Olaf Lindenbergh bijvoorbeeld, die nu regelmatig met Jong Ajax meespeelt en traint. “Hij is een voorbeeld voor ons.”

Nathaniel Will is een echte Ajacied. Klein, taai, geestdriftig en gepassioneerd. Hij is nog A-junior, maar staat toch al op de officiële selectiefoto van Jong Ajax. Hij zal dit komende seizoen zijn wedstrijden meepikken bij de beloftes van Adrie Koster en Aron Winter, maar daarnaast ook gewoon meedraaien in de A1 van Sonny Silooy. Met die laatste verloor hij het G14 toernooi, de Champions Youth Cup. In de openingswedstrijd tegen Arsenal bleef het 0-0 en van AC Milan en Flamengo werd beide keren net aan met 1-0 verloren. “Het was een leerzaam toernooi”, noemde trainer Silooy het toernooi voor zijn A1 op ajax.nl samen. “We hebben ons gemeten met de beste ploegen van de wereld. En daaruit blijkt dat we nog niet bij de internationale top horen. We moeten nog twee kleine stapjes omhoog maken.” Behalve bij de A1 speelt Nathaniel dus ook bij Jong Ajax, waar hij het erg naar zijn zin heeft. “Het is heel leuk bij Jong Ajax. We hebben een hele jonge ploeg en dat gaat heel goed samen. Iedereen kent elkaar al en het is ook wel een vriendenploeg. Je voetbalt niet alleen met elkaar.”

Tweedejaars Jong Ajacieden vinden zich over het algemeen ‘te goed’ voor het beloftenelftal. Dat was vorig jaar zo en zeker twee jaar geleden. Daar lijkt nu geen sprake van te zijn. Iedereen lijkt nog even gemotiveerd om het eerste te halen. “Juist de jongens die er al wat langer zitten,” legt Will uit, “willen zich juist bewijzen. Dat merk ik bij deze jongens heel erg. Ze leren ook een heleboel aan die jonge spelers. Ze leren de A-junioren heel veel en ik merk ook dat ze echt willen. Ze willen hun kansen grijpen die ze nog hebben. Het is bij Jong Ajax wel een stuk zwaarder dan de A1. We trainen bijna elke dag twee keer en dan ook nog intensiever. Je merkt echt dat je klaargestoomd wordt voor het eerste.” Is dat niet het doel van ieder Ajax-talent? “Jawel, maar het is wel heel pittig. Daar leer je ook weer van.” Van welke medespeler leert hij veel? Het blijft lang stil. “Van Olaf Lindenbergh”, zegt hij uiteindelijk. “Daar kan je een heleboel van leren. Hij is een leider. Hij brengt ook het coachen over op de jongens. Hij heeft al heel veel meegemaakt en het is een goeie voetballer.” Sinds kort is Olaf officieel door Henk ten Cate teruggezet naar Jong Ajax. Omdat de Purmerender het niveau van het eerste niet meer aan zou kunnen. “Het is heel jammer voor hem, maar ik denk dat hij Jong Ajax een heleboel dingen bij kan brengen. Hij is de leidinggevende achterin. Hij coacht veel en als hij voetbalt, is dat gewoon goed om naar te kijken. Hij is een voorbeeld voor me.”

Vorig jaar speelde Nathaniel als linksachter, maar dit jaar richt hij zich op dezelfde positie aan de rechterkant. “Het liefst speel ik op het middenveld”, zegt hij eerlijk. “Maar als Ajax zegt dat daar de meeste kansen liggen en ik zover mogelijk wil komen, dan ja, als Ajax dat zo zegt, dan zal dat wel waar zijn.” Het klinkt alsof hij tegen heug en meug opgeleid wordt voor een positie waar hij liever niet speelt. Net als Murat Yildirim, die vorig seizoen rechtsachter stond, maar eigenlijk veel beter tot zijn recht komt op het middenveld. Doordat Will mee was naar Maleisië speelde Yildirim weer rechtsachter; krampachtig in al zijn tekortkomingen, maar wel heel hard werkend. Toch lijkt de kleine Amsterdammer beter tot zijn recht te komen. “Het is best een lastige positie en niet een plek waar je heel graag wil spelen als je het liever niet hebt. Ik ben daar ook niet voor gescout. Maar goed, als daar je kansen liggen, dan moet je gewoon die kansen grijpen. Ik wil zover mogelijk komen. Ik vind het geen vervelende plek, maar soms zul je lastige wedstrijden hebben met een buitenspeler die een stuk sterker is. Dat is lastig.” Over de kansen van Jong Ajax is Nathaniel wat voorzichtig. “We hebben een wel heel jonge ploeg. Ik weet niet of we wel constant kunnen presteren, maar ik denk wel dat we om het kampioenschap kunnen meedoen. Want we hebben wel veel jonge jongens met talent. Ik denk dat we zeker een kans maken kampioen te worden!”
pi_52417351
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij wordt Blind ook niet uitgekotst. In ieder geval niet door mij, hij werd gewoon iets te snel voor de leeuwen geworpen.
Exact
pi_52417365
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Minder dan Blind?
Niet beter in ieder geval. En als je dan naar de spelers kijkt waar Blind de beschikking over had en Ten Cate...

Die van der Zee hebben we trouwens dus ook geen bal aan, waar blijven die talentjes dan? Die moet toch nog wel wat leuke namen in zijn achterhoofd hebben van zijn psv-tijd? Waarom nu elke keer kijken naar Spanje naar spelers die daar op de tweede lijn zijn belandt? Wat hebben wij voor waardeloos scoutingsysteem en waarom kunnen clubs als psv, Heerenveen en Groningen wel leuke goedkope spelers uit het buitenland aantrekken?

Waarom niet op tijd een vervanger voor Sneijder halen (Defour wilde wel) als iedereen een maand geleden al weet dat ie weggaat. Waarom Colin halen? Is toch duidelijk geen Ajax-materiaal, dat was in de eerste wedstrijd dat hij meespeelde al duidelijk. Waarom geen backup voor Huntelaar? Die jongen is zwaar uit vorm en wat als ie geblesseerd raakt? Je hebt Suarez nog, die misbruikt wordt op linksbuiten, maar daar heb je verder ook nauwelijks alternatieven. Waarom Emanuelson weer linksback zetten? Die jongen kostte ons vorig jaar al mede de CL, nu was het weer een drama. Waarom Sarpong brengen als linksbuiten en de falende Huntelaar laten staan? Waarom Huntelaar uberhaupt die penalty laten nemen? En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Maar gelukkig hebben we wel nog 35 miljoen op de bank. Er rust een vloek op Ajax sinds we in die kut Arena zitten Het is al jaren elk fucking seizoen hetzelfde, het draait alleen nog maar om het geld.
pi_52417367
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah er zit wel iets in. Niet zozeer mbt die seizoenskaarten hoor.

Maar je gaat als trainer aan het werk met een ploeg in de voorbereiding en 2 dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar valt er toch weer iemand weg, daar gaat je plan en opstelling etc waar je weken mee oefent.

De tranfer periode moet gewoon minstens 2 weken voor de eerste belangrijke wedstrijden dicht zijn. Op deze manier zouden we zelfs nu nog spelers kwijt kunnen raken.
Ik vond het persoonlijk niet eens zo slecht gister zonder de normale schakel in de as. Dat doelpunt is de onervarenheid van Collin.. dat mag ie never nooit doen en dat zal hem denk ik ook wel verteld worden.

Wat ze zeuren over het weg gaan van Sneijder en babel.. Babel vond ik wel opleven maar weinig rendement hebben. Suarez vind ik een waardige vervanger die minstens zo goed kan zijn. En als je voor die spelers zo veel geld kan halen en er goede dingen mee doet... Ik denk dat van Geel ook liever had gehad dat Sneijder niet weg ging of veel erder voor dat bedrag weg ging.
pi_52417396
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact
Blind werd door geen enkele supporter van Ajax uitgekotst volgens mij. Het was alleen duidelijk dat het bestuur iemand anders wilde.
pi_52417469
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou... Dat laatste heb ik niet zo ervaren hoor. Het was niet al te best qua sfeer, maar om nou te zeggen dat we er toen pas achter gingen staan gaat me ook weer wat te ver...
In Southern Sun
pi_52417472
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk niet eens zo slecht gister zonder de normale schakel in de as. Dat doelpunt is de onervarenheid van Collin.. dat mag ie never nooit doen en dat zal hem denk ik ook wel verteld worden.
Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
That's all folks!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:33:45 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417486
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef devv05 het volgende:

Er rust een vloek op Ajax sinds we in die kut Arena zitten
Er rust een vloek op Ajax sinds we een bedrijf zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52417488
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ajax is de moeilijkste ploeg om te leiden, ze MOETEN kampioen worden, er is een systeem dat vroeger succesvol was dat nu gespeeld MOET worden, er MOET jeugd doorstromen en er MOET Champion's League afgedwongen worden en er MOETEN spelers verkocht worden om de club gezond te houden. Het woord tussenjaar bestaat eigenlijk niet, maar door deze doelstellingen krijg je uiteraard een heel groot spanningsveld en kun je nooit overal aan voldoen.

Colin had m.i. gisteren 1 goede actie, die sliding in het strafschopgebied toen Slavia even gevaarlijk werd. Verder zie ik het toch ook nog wel positief in. Ajax presteert in uitwedstrijden over het algemeen echt niet minder dan thuis. Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
Ik vind de belemmering van de geest van de trainer ook een groot dillema worden . Een coach moet totale vrijheid krijgen in hoe en waarmee die wil spelen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:34:09 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417500
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor een 16 jarige zou het een blamage zijn. Nee, die jongen had nooit een contact mogen krijgen.
Get woke, go broke!
pi_52417523
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof het stadion daar iets aan kan doen. .
Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.

Niet zoals gister als het even tegenzit na een strafschop, maar gelijk na de aftrap. De Arena moet een onneembare vesting worden, zoals in 2004, toen 16 van de 17 wedstrijden werden gewonnen. Waar is die reeks geblezen dat Ajax 2,5 jaar achter elkaar elke wedstrijd scoorde in de Arena?

.
pi_52417528
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Blijkbaar niet echt want zulke dingen hoor je nooit te doen zeker als je weet dat je deel uitmaakt van de allerlaatste linie en ieder balverlies afgstraft kan worden.
pi_52417558
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.

Niet zoals gister als het even tegenzit na een strafschop, maar gelijk na de aftrap. De Arena moet een onneembare vesting worden, zoals in 2004, toen 16 van de 17 wedstrijden werden gewonnen. Waar is die reeks geblezen dat Ajax 2,5 jaar achter elkaar elke wedstrijd scoorde in de Arena?

.
Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
pi_52417571
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou... Dat laatste heb ik niet zo ervaren hoor. Het was niet al te best qua sfeer, maar om nou te zeggen dat we er toen pas achter gingen staan gaat me ook weer wat te ver...
Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.
pi_52417573
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef HansvanOchten het volgende:
Iedereen klaagt dan wel om Ten Cate maar om in 1 seizoen te groeien van een 5e plek naar niet kampioen op 1 doelpunt is wel een goede prestatie.
Ja, want dat was inderdaad de verdienste van TC
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52417582
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat ie niet met vedettes om kan gaan.
Davids zie ik meteen stoppen in dat geval bijv.
Behalve dat, I don't like his style at all. Dat gedoe met Winter en Witschge, zum kotsen.
Echt, aan de hoogste boom met die vent .
-
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:38:10 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417603
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind de belemmering van de geest van de trainer ook een groot dillema worden . Een coach moet totale vrijheid krijgen in hoe en waarmee die wil spelen.
Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.
pi_52417673
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.
En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken... .
In Southern Sun
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:42:29 #250
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52417726
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken... .
Viel mij ook op ja, en 1 van de 2 liep eigenlijk al weg maar werd nog terug geroepen door de andere.
Jawel, je keek.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:44:27 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417777
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.

De manier waarop er met spelers omgegaan wordt is belachelijk. Perez weggepest, Lindenbergh geschoffeerd. Ok Olaf is geen topper, maar hem verbannen naar het tweede is nergens voor nodig. Hij is zeker niet slechter dan Colin.

Tel daarbij de aankoop van wat middelmatige spelers op, het vertrek van een absolute wereldtopper en je recept voor een drama seizoen ligt er al weer.

Leuk dat ze er nog 2 bij willen halen, maar das dus alweer 2 weken te laat.
Get woke, go broke!
pi_52417808
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.

De manier waarop er met spelers omgegaan wordt is belachelijk. Perez weggepest, Lindenbergh geschoffeerd. Ok Olaf is geen topper, maar hem verbannen naar het tweede is nergens voor nodig. Hij is zeker niet slechter dan Colin.

Tel daarbij de aankoop van wat middelmatige spelers op, het vertrek van een absolute wereldtopper en je recept voor een drama seizoen ligt er al weer.

Amen
pi_52417813
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.
Nee bij ajax moet het mooi zijn en 4-3-3 en aanvallend en dan ook nog winnen met minimaal 3 goals verschil ..anders begint het pauper weer te janken . Die tijden zijn geweest en niet alleen voor Ajax maar ook voor andere competities in Europa.
pi_52417822
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedanken Zitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:46:37 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417837
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedanken Zitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
Zeker na gisteren vertikken ze het helemaal. Beter voor meer poen in Spanje UEFA spelen lijkt me.
Get woke, go broke!
pi_52417881
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Volgens mij was De mul diegene met de meeste assists vorig seizoen. Daarnaast heeft hij een betere techniek, een betere voorzet, kan hij met de bal bij zich ook een man voorbij en combineert hj beter.
Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...

Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.

Echter Colin is een regelrechte verzwakking van de selectie. Boakye was immers minimaal even goed, jonger en beschikte dus over meer potentieel dan Colin. Tevens speelde Boakye 1,5 jaar geleden tegen PSV een dijk van een bekerfinale.

Kennedy is een uitstekende aankoop, prima creatieve speler die een Europese subtop speler kan worden met een meerwaarde in de Eredivisie. Delorge is een pure back-up speler voor Gabri, niks mis mee.

Suárez is een goede dribbelaar en kan het niveau zeker aan, alleen nog ongelukkig in de afronding, maar wat wil je met zo'n voorbereiding op zo'n belangrijke wedstrijd...

Belangrijk is dat er nog een creatieve linkspoot aan de selectie wordt toegevoegd (Mitea heeft het niveau niet in zich, zeker niet op een heel seizoen en Leonardo is een geniale maar wisselvallige egoďst) en een absolute topper voor de nummer 10 positie.

Geen kwalificatie voor de CL is trouwens een doodssteek voor Ajax, want dan moet de 50 miljoen voor een groot deel het verlies van het missen van de verwachte CL-inkomsten dekken en zullen de echte toppers sowieso niet voor Ajax kiezen.
pi_52417942
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan heb ik trouwens liever geen aankoop dan bv Engelaar voor 12miljoen. Zet dan Suarez daar maar neer of Bakir of Sarpong of Manu als die fit is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:50:24 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417947
Ajax wil oogsten na CL-plaatsing, zodat meer spelers naar Ajax willen komen. Maar wat gebeurt er als we CL niet halen? Heeft men daar überhaupt bij nagedacht of werd Slavia Praag zó erg onderschat, dat dat niet eens ter sprake is gekomen?
pi_52417953
El Ahmadi misschien een optie ??
pi_52417961
De frustratie zie je ook in het spel van Heitinga..
Ajax moet de rust vinden, en alle koppen in dezelfde richting krijgen, dan ben je al een heel eind.
Maar het geneuzel van die transfers en mogelijke nieuwe aankopen leverd stress.
Dat dit ajax niet loopt is 100% de schuld van HtC en van Geel.

ff serieus, zou van Gaal geen optie zijn als trainer?
Ik wil hem niet kwijt, maar ben benieuwd hoe jullie hem zien
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52417986
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax wil oogsten na CL-plaatsing, zodat meer spelers naar Ajax willen komen. Maar wat gebeurt er als we CL niet halen? Heeft men daar überhaupt bij nagedacht of werd Slavia Praag zó erg onderschat, dat dat niet eens ter sprake is gekomen?
Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.
Maar als ze pas willen gaan oogsten met spelers als ze zeker van de CL zijn, dan is dat wel erg kort dag voor de transferdeadline.
pi_52418006
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
De frustratie zie je ook in het spel van Heitinga..
Ajax moet de rust vinden, en alle koppen in dezelfde richting krijgen, dan ben je al een heel eind.
Maar het geneuzel van die transfers en mogelijke nieuwe aankopen leverd stress.
Dat dit ajax niet loopt is 100% de schuld van HtC en van Geel.

ff serieus, zou van Gaal geen optie zijn als trainer?
Ik wil hem niet kwijt, maar ben benieuwd hoe jullie hem zien
Van Gaal mag van mij altijd terug komen.
pi_52418009
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
ik zag sinterklaas op het veld
Hoop doet voetballen
pi_52418010
Van Gaal is wmb altijd welkom, maar die zie ik niet weggaan bij AZ.
Klik dan als je durft
pi_52418067
Ik zie ten Cate echt niet tussentijds vertrekken hoor.. Eerst maar ens afwachten wat er gaat gebeuren in t de competitie en over 2 weken..
pi_52418073
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.
Maar als ze pas willen gaan oogsten met spelers als ze zeker van de CL zijn, dan is dat wel erg kort dag voor de transferdeadline.
Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
pi_52418086
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:
Van Gaal is wmb altijd welkom, maar die zie ik niet weggaan bij AZ.
Ajax is zijn club toch?
pi_52418087
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:

[..]

Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...

Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.

Echter Colin ...
Kennedy ..
Suárez is een goede dribbelaar ..
Belangrijk is dat er nog ..
Geen kwalificatie voor de CL ..
allemaal 100% eens mee!
Hoop doet voetballen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:55:01 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418102
Of het onderschatting was is lastig te zeggen, maar het leek er wel weer op ja. Er was geen echte vechtlust te vinden.

Onbegrijpelijk voor een ploeg die nog niets heeft laten zien. Das het probleem denk ik ook, zodra "ze" bij Ajax spelen hebben ze het gemaakt, zijn ze de beste, onoverwinnelijk!
Get woke, go broke!
pi_52418103
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
pi_52418108
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Grote kans, maar het is wel een risico voor Ajax om daar op te gokken. Maar logisch dat de topspelers dat eerst wel bevestigd willen zien worden.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:05 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418141
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
Mooi ideaal, maar volkomen onrealistisch anno 2007 natuurlijk.
Get woke, go broke!
pi_52418145
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Of het onderschatting was is lastig te zeggen, maar het leek er wel weer op ja. Er was geen echte vechtlust te vinden.

Onbegrijpelijk voor een ploeg die nog niets heeft laten zien. Das het probleem denk ik ook, zodra "ze" bij Ajax spelen hebben ze het gemaakt, zijn ze de beste, onoverwinnelijk!
Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
pi_52418172
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

That's business baby!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:57:25 #275
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52418178
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:

[..]

8 assists. Alleen Sneijder had er idd meer. Rommedahl is idd sneller, maar De Mul was ook behoorlijk snel. Qua fysiek en loopvermogen vind ik ze niet veel verschillen. Ervaring, alhoewel dat ook maar weinig zegt, heeft hij idd meer maar De Mul heeft op het technische vlak veel en veel meer kwaliteiten.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:58:34 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418214
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Get woke, go broke!
pi_52418227
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maar je ziet ook angst in de ploeg. Ze spelen niet om de CL te halen, nee ze spelen om niet te verliezen. En door die benadering ga je de fout in.
pi_52418229
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Met Urby voorop.
Klik dan als je durft
pi_52418268
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heeft wat mij betreft niets met vechtlust te maken, want die was er wel.. maar de rust was er niet.. het inzicht was er niet.. de sturing was er niet.. het spel was te gespannen.. te onzeker.. straalde geen bravoure uit..

dat we geen geluk hadden wil ik niet in de mond nemen..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:01:31 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418314
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Met Urby voorop.
Dat was echt schandalig ja. Die bal langs de zijlijn die hij zo uit liet lopen onder zijn voet, echt ik moest bijna janken.....

En zo win je dus gewoon nooit van een fysieke ploeg. En trouwens, Slavia stond bij tijd en wijle nog best aardig te ballen, redelijke combinaties ook. En slim, heel geslepen voetballers, rollen bij elke overtreding, zelf uitdelen en niet mekkeren bij een vrije trap tegen.

Ajax is ook vaak zo dom, zo naief en makkelijk op te naaien...
Get woke, go broke!
pi_52418320
Er heerst overigens een hele hoop onvrede en woede overal, ben benieuwd of dit Ajax ook bereikt. Neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat het op deze manier een dramaseizoen wordt, toch?
pi_52418352
Ik vond het geheel niet eens zo slecht hoor. Je hebt 3 100% kansen gehad dan moet je er minimaal 1 maken.
pi_52418354
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Helaas is dit gisteren nog maar weer eens overduidelijk geworden. Ajax is al jaren niet meer de onbetwiste topper van weleer. De laatste jaren kijk ik vooral naar Ajax vanwege de clubliefde, niet vanwege de manier waarop er gevoetbald wordt. Ajax zit in mijn hart, en juist daarom doet het zo'n pijn om te zien dat zelfs Slavia Praag met een overwinning uit Amsterdam kon vertrekken.

Ajax, ondanks alles toch de mooiste club van allemaal..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52418368
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:01 schreef devv05 het volgende:
Er heerst overigens een hele hoop onvrede en woede overal, ben benieuwd of dit Ajax ook bereikt. Neem aan dat ze zelf ook wel inzien dat het op deze manier een dramaseizoen wordt, toch?
Het is te hopen van wel. Ze moeten gewoon zo beginnen als in de return wedstrijd vorige jaar tegen Bremen. Daar in Duitsland leek het ook helemaal nergens op, maar doordat we thuis uitstekend begonnen hadden we de wedstrijd in handen en kwamen we net tekort voor de volgende ronde. Met zo'n instelling kom je er wel, maar anders zie ik het somber in.
pi_52418385
Wat een kut wedstrijd gister, na zo'n wedstrijd is die 2,5 uur terugreis extra kut. In de rust dacht ik nog van dit lijkt wel erg veel op een jaar geleden, ik dacht nog ze zullen er toch wel van geleerd hebben. Blijkbaar niet dus.

Emanuelson vond ik veruit de slechtste man van het veld, vooral aanvallend vond ik hem heel slecht. volgens mij heeft hij iedere keer dat hij de bal kreeg hem ook weer knullig verspeeld.
Collin was ook niet veel beter, net zoals verder bijna iedereen eigenlijk.
Suarez vond ik wel goed, een paar goede acties alleen jammer dat hij niet een keer gescoord heeft. Verder vond ik Vermaelen en Kennedy wel goed. dat waren dan ook de enige 3 die het naar behoren deden in mijn ogen.

Ik heb nog geen beelden gezien, maar beiden penalty's leken mij onterecht.

Dan maar in Tsjechie afmaken. 2 voordelen ten opzichte van vorige jaar. 1: het is nu nog niet definitief over. 2 in tegensteling tot vorig jaar zullen ze nu niet denken dat ze er al zijn, maar zullen ze er echt vol voor moeten gaan. ik denk/hoop dat het uit 1-2 wordt en dat we ons alsnog plaatsen.

Ook jammer dat Defour gezegd heeft dat hij (nog) niet wil komen. ik zag hem graag naar Ajax komen. ik weet niet wie ze nu gaan halen. ik hoop niet zo'n excotische verrasing die eerst nog 1 jaar moet wennen.
Ik ben ook benieuwd of er vandaag ook echt iemand komt. ik persoonlijk denk van niet, ik denk dat er pas iemand na het weekend komt.
No bitch to me
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:04:07 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52418391
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

quote:
Leiding Ajax niet onder indruk van Slavia
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 9 augustus om 15:15

De technische staf van Ajax is niet onder de indruk van de kwaliteiten van Slavia Praag. De Tsjechische ploeg fungeert als tegenstander voor de Amsterdammers in de derde kwalificatieronde voor de Champions League.

Gisteren bezochten Ajax-trainer Henk ten Cate en diens assistent Alfons Groenendijk het treffen in de tweede ronde tussen Slavia en het Slovaakse MSK Zilina (0-0). Omdat er in het eerste duel ook al niet werd gescoord, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Slavia toonde zich hierin iets beter.

”Slavia en Zilina zijn vergelijkbare ploegen met een zelfde speelstijl, met veel fysieke kracht,” zo vertelde Groenendijk in de verlenging van het duel aan de NOS. Met name het creëren van kansen lijkt Tsjechische runner-up van afgelopen seizoen op te breken.

”Ze missen allebei creativiteit, moeten het hebben van keihard werken en ze hebben fanatiek publiek,” zo zag Groenendijk. “Het zal er waarschijnlijk op neerkomen dat we een muur kapot moeten spelen.”
pi_52418420
Ach, je mag er niet van onder de indruk zijn. Was ik ook niet. Ik was alleen nog minder onder de indruk van mijn Ajax.
In Southern Sun
pi_52418423
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
pi_52418425
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:
Ik vond het geheel niet eens zo slecht hoor. Je hebt 3 100% kansen gehad dan moet je er minimaal 1 maken.
Dat gelul ben ik dus een beetje goed zat. Mooi spelen of beter zijn dan de tegenstander maar iedere keer (net) niks winnen. Het is al jaren hetzelfde gelul en ieder jaar zijn er weer mensen die het wel best vinden omdat we immers toch goed speelden of de betere ploeg waren. De wanhoop begint er een beetje in te komen. Ik wil resultaten zien.
pi_52418427
Ajax kan het zich echt niet permitteren om weer een rampseizoen te draaien. Bovendien kan mijn hart dat ook echt niet aan.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:05:56 #291
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52418442
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]
Nogmaals, er staat toch niet dat ze niet onder de indruk zijn. Die titel slaat nergens op
Jawel, je keek.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:09:07 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418535
*zucht* Dat je geen europese topper meer bent ok, das niet te vermijden, maar hier kan ik niet tegen meer hoor...

Ajax, het lachertje in Europa.........
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:09:34 #293
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52418547
Die Suarez wat een kansen.

Die gast kost ons z'n transferbedrag + 10 miljoen er bij omdat we de CL door 'm missen....wat een gast
pi_52418550
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
*zucht* Dat je geen europese topper meer bent ok, das niet te vermijden, maar hier kan ik niet tegen meer hoor...

Ajax, het lachertje in Europa.........
In principe hebben we op deze manier ook niks te zoeken in de CL.
pi_52418571
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Ajax kan het zich echt niet permitteren om weer een rampseizoen te draaien. Bovendien kan mijn hart dat ook echt niet aan.
Jij zegt t
pi_52418646
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

Maar hey, we hebben wel 45= miljoen op de rekening........... .
die heb je straks weer nodig om de weggevallen CL kosten te dichten
pi_52418669
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef PLAE@ het volgende:

Die gast kost ons z'n transferbedrag op 10 miljoen er bij omdat we de CL door 'm missen....wat een gast
Heeft ie toch mooi gedaan hoor. Ik ben best tevreden met die jongen. Hij had er natuurlijk best 1 in mogen leggen maar het is hoopgevend wat ie heeft laten zien. En je moet ook niet vergeten dat ie geen voorbereiding heeft gehad. Bakir heeft ook een grote kans gehad voor zijn goede voet kon die makkelijk de verre hoek kiezen ipv blind hard door het midden.
pi_52418692
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:12 schreef pascalheister het volgende:

[..]

die heb je straks weer nodig om de weggevallen CL kosten te dichten
Volgens mij was de begroting buiten de inkomsten van de CL gemaakt!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_52418694
Suarez heeft het best nog redelijk gedaan. Die jongen heeft 3x meegetraind en het is zijn debuut. Dat was nog een van de betere aan onze zijde.
pi_52418712
Ajax heeft interesse in SaivetGeplaatst op 16-08-2007 12:00 door Jimmy Stolk

Henri Saivet zou misschien de nieuwe aankoop van Ajax kunnen worden. Saivet wordt ook wel de 'nieuwe Eto'o' genoemd vanwege zijn scorend vermogen en zijn Kameroenese roots.

Juventus, Arsenal en Chelsea zouden naast Ajax vergaande interesse hebben in de 16-jarige Fransman. Zijn huidige werkgever, Girondins Bordeaux, heeft zich nog niet uitgesproken over de interesse in de jonge aanvaller.

Het is overigens onwaarschijnlijkd at Bordeaux haar jonge talent wil laten gaan. Saivet is erg belangrijk voor zijn team en scoort regelmatig. Dit seizoen tekende de jongeling ook nog eens een vier-jarig contract bij de Franse sub-topper, waardoor de transfer een pak geld zou gaan kosten.......

Ja die zou ons kunnen helpen??
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:15:31 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52418717
Zondag moet er hoe dan ook gewonnen wonnen van De Graafschap!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:15:54 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418728
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef PLAE@ het volgende:

Die gast kost ons z'n transferbedrag + 10 miljoen er bij omdat we de CL door 'm missen....wat een gast
Nee, KJH leverde lekker wat op gisteren, dat was de enige speler met een 100% procent kans... Suarez had die goal moeten maken, natuurlijk, maar dat is altijd nog een reflexkwestie en dat kan (helaas) misgaan. En penalty op dit niveau (nou ja ) moet altijd zitten, klaar..
Get woke, go broke!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:17:00 #303
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418764
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ajax heeft interesse in SaivetGeplaatst op 16-08-2007 12:00 door Jimmy Stolk

Henri Saivet zou misschien de nieuwe aankoop van Ajax kunnen worden. Saivet wordt ook wel de 'nieuwe Eto'o' genoemd vanwege zijn scorend vermogen en zijn Kameroenese roots.

Juventus, Arsenal en Chelsea zouden naast Ajax vergaande interesse hebben in de 16-jarige Fransman. Zijn huidige werkgever, Girondins Bordeaux, heeft zich nog niet uitgesproken over de interesse in de jonge aanvaller.

Het is overigens onwaarschijnlijkd at Bordeaux haar jonge talent wil laten gaan. Saivet is erg belangrijk voor zijn team en scoort regelmatig. Dit seizoen tekende de jongeling ook nog eens een vier-jarig contract bij de Franse sub-topper, waardoor de transfer een pak geld zou gaan kosten.......

Ja die zou ons kunnen helpen??
Ja, een 16jarig talentje gaat het hele seizoen redden .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')