Voor een 16 jarige zou het een blamage zijn. Nee, die jongen had nooit een contact mogen krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het stadion daar iets aan kan doen..
Blijkbaar niet echt want zulke dingen hoor je nooit te doen zeker als je weet dat je deel uitmaakt van de allerlaatste linie en ieder balverlies afgstraft kan worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.
Niet zoals gister als het even tegenzit na een strafschop, maar gelijk na de aftrap. De Arena moet een onneembare vesting worden, zoals in 2004, toen 16 van de 17 wedstrijden werden gewonnen. Waar is die reeks geblezen dat Ajax 2,5 jaar achter elkaar elke wedstrijd scoorde in de Arena?.
Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou... Dat laatste heb ik niet zo ervaren hoor. Het was niet al te best qua sfeer, maar om nou te zeggen dat we er toen pas achter gingen staan gaat me ook weer wat te ver...
Ja, want dat was inderdaad de verdienste van TCquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef HansvanOchten het volgende:
Iedereen klaagt dan wel om Ten Cate maar om in 1 seizoen te groeien van een 5e plek naar niet kampioen op 1 doelpunt is wel een goede prestatie.
Omdat ie niet met vedettes om kan gaan.quote:
Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind de belemmering van de geest van de trainer ook een groot dillema worden . Een coach moet totale vrijheid krijgen in hoe en waarmee die wil spelen.
En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.
Viel mij ook op ja, en 1 van de 2 liep eigenlijk al weg maar werd nog terug geroepen door de andere.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken....
Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
Amenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.
De manier waarop er met spelers omgegaan wordt is belachelijk. Perez weggepest, Lindenbergh geschoffeerd. Ok Olaf is geen topper, maar hem verbannen naar het tweede is nergens voor nodig. Hij is zeker niet slechter dan Colin.
Tel daarbij de aankoop van wat middelmatige spelers op, het vertrek van een absolute wereldtopper en je recept voor een drama seizoen ligt er al weer.
Leuk dat ze er nog 2 bij willen halen, maar das dus alweer 2 weken te laat.
Nee bij ajax moet het mooi zijn en 4-3-3 en aanvallend en dan ook nog winnen met minimaal 3 goals verschil ..anders begint het pauper weer te jankenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.
Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedankenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk dat ze er nog 2 bij willen halen, maar das dus alweer 2 weken te laat.
Zeker na gisteren vertikken ze het helemaal. Beter voor meer poen in Spanje UEFA spelen lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedankenZitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens mij was De mul diegene met de meeste assists vorig seizoen. Daarnaast heeft hij een betere techniek, een betere voorzet, kan hij met de bal bij zich ook een man voorbij en combineert hj beter.
Dan heb ik trouwens liever geen aankoop dan bv Engelaar voor 12miljoen. Zet dan Suarez daar maar neer of Bakir of Sarpong of Manu als die fit is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedankenZitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax wil oogsten na CL-plaatsing, zodat meer spelers naar Ajax willen komen. Maar wat gebeurt er als we CL niet halen? Heeft men daar überhaupt bij nagedacht of werd Slavia Praag zó erg onderschat, dat dat niet eens ter sprake is gekomen?
Van Gaal mag van mij altijd terug komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
De frustratie zie je ook in het spel van Heitinga..
Ajax moet de rust vinden, en alle koppen in dezelfde richting krijgen, dan ben je al een heel eind.
Maar het geneuzel van die transfers en mogelijke nieuwe aankopen leverd stress.
Dat dit ajax niet loopt is 100% de schuld van HtC en van Geel.
ff serieus, zou van Gaal geen optie zijn als trainer?
Ik wil hem niet kwijt, maar ben benieuwd hoe jullie hem zien
ik zag sinterklaas op het veldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.![]()
Maar als ze pas willen gaan oogsten met spelers als ze zeker van de CL zijn, dan is dat wel erg kort dag voor de transferdeadline.
Ajax is zijn club toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:
Van Gaal is wmb altijd welkom, maar die zie ik niet weggaan bij AZ.
allemaal 100% eens mee!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...
Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.
Echter Colin ...
Kennedy ..
Suárez is een goede dribbelaar ..
Belangrijk is dat er nog ..
Geen kwalificatie voor de CL ..
Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
Grote kans, maar het is wel een risico voor Ajax om daar op te gokken. Maar logisch dat de topspelers dat eerst wel bevestigd willen zien worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
Mooi ideaal, maar volkomen onrealistisch anno 2007 natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Of het onderschatting was is lastig te zeggen, maar het leek er wel weer op ja. Er was geen echte vechtlust te vinden.
Onbegrijpelijk voor een ploeg die nog niets heeft laten zien. Das het probleem denk ik ook, zodra "ze" bij Ajax spelen hebben ze het gemaakt, zijn ze de beste, onoverwinnelijk!
That's business baby!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
8 assists. Alleen Sneijder had er idd meer. Rommedahl is idd sneller, maar De Mul was ook behoorlijk snel. Qua fysiek en loopvermogen vind ik ze niet veel verschillen. Ervaring, alhoewel dat ook maar weinig zegt, heeft hij idd meer maar De Mul heeft op het technische vlak veel en veel meer kwaliteiten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...
Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.
Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
Maar je ziet ook angst in de ploeg. Ze spelen niet om de CL te halen, nee ze spelen om niet te verliezen. En door die benadering ga je de fout in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
Met Urby voorop.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Dat heeft wat mij betreft niets met vechtlust te maken, want die was er wel.. maar de rust was er niet.. het inzicht was er niet.. de sturing was er niet.. het spel was te gespannen.. te onzeker.. straalde geen bravoure uit..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Dat was echt schandalig ja. Die bal langs de zijlijn die hij zo uit liet lopen onder zijn voet, echt ik moest bijna janken.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |