abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:34:09 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417500
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
Voor een 16 jarige zou het een blamage zijn. Nee, die jongen had nooit een contact mogen krijgen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52417523
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alsof het stadion daar iets aan kan doen. .
Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.

Niet zoals gister als het even tegenzit na een strafschop, maar gelijk na de aftrap. De Arena moet een onneembare vesting worden, zoals in 2004, toen 16 van de 17 wedstrijden werden gewonnen. Waar is die reeks geblezen dat Ajax 2,5 jaar achter elkaar elke wedstrijd scoorde in de Arena?

.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52417528
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
Blijkbaar niet echt want zulke dingen hoor je nooit te doen zeker als je weet dat je deel uitmaakt van de allerlaatste linie en ieder balverlies afgstraft kan worden.
pi_52417558
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Ik denk alleen dat de spelers veel meer gaan geven als het publiek vanaf minuut één achter het team gaat staan. Heeft niks met de Arena te maken, dat is in elk stadion zo.

Niet zoals gister als het even tegenzit na een strafschop, maar gelijk na de aftrap. De Arena moet een onneembare vesting worden, zoals in 2004, toen 16 van de 17 wedstrijden werden gewonnen. Waar is die reeks geblezen dat Ajax 2,5 jaar achter elkaar elke wedstrijd scoorde in de Arena?

.
Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
pi_52417571
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou... Dat laatste heb ik niet zo ervaren hoor. Het was niet al te best qua sfeer, maar om nou te zeggen dat we er toen pas achter gingen staan gaat me ook weer wat te ver...
Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.
pi_52417573
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef HansvanOchten het volgende:
Iedereen klaagt dan wel om Ten Cate maar om in 1 seizoen te groeien van een 5e plek naar niet kampioen op 1 doelpunt is wel een goede prestatie.
Ja, want dat was inderdaad de verdienste van TC
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52417582
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat ie niet met vedettes om kan gaan.
Davids zie ik meteen stoppen in dat geval bijv.
Behalve dat, I don't like his style at all. Dat gedoe met Winter en Witschge, zum kotsen.
Echt, aan de hoogste boom met die vent .
-
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:38:10 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417603
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind de belemmering van de geest van de trainer ook een groot dillema worden . Een coach moet totale vrijheid krijgen in hoe en waarmee die wil spelen.
Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52417673
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor de televisie komt het natuurlijk altijd wat minder over, maar toen Huntelaar miste was het eigenlijk de eerste keer dat ik het publiek echt hoorde supporteren. De spelers pikten dat op en gingen strijden.
En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:42:29 #250
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52417726
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En vervolgens namen alleen KJH en Heitinga de moeite om nog van een redelijke afstand ook even het publiek te bedanken... .
Viel mij ook op ja, en 1 van de 2 liep eigenlijk al weg maar werd nog terug geroepen door de andere.
Jawel, je keek.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:44:27 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417777
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het is historie...melancholische nostalgie. We zitten nu naar een karikatuur van Ajax te kijken.
Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.

De manier waarop er met spelers omgegaan wordt is belachelijk. Perez weggepest, Lindenbergh geschoffeerd. Ok Olaf is geen topper, maar hem verbannen naar het tweede is nergens voor nodig. Hij is zeker niet slechter dan Colin.

Tel daarbij de aankoop van wat middelmatige spelers op, het vertrek van een absolute wereldtopper en je recept voor een drama seizoen ligt er al weer.

Leuk dat ze er nog 2 bij willen halen, maar das dus alweer 2 weken te laat.
Get woke, go broke!
pi_52417808
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Al jaren, en op papier is het nergens voor nodig. We hebben alle middelen om een goeie ploeg neer te zetten. Maar Ajax faalt al jaren op aankoop en verkoopbeleid.

De manier waarop er met spelers omgegaan wordt is belachelijk. Perez weggepest, Lindenbergh geschoffeerd. Ok Olaf is geen topper, maar hem verbannen naar het tweede is nergens voor nodig. Hij is zeker niet slechter dan Colin.

Tel daarbij de aankoop van wat middelmatige spelers op, het vertrek van een absolute wereldtopper en je recept voor een drama seizoen ligt er al weer.

Amen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52417813
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso, resultaat is het allerbelangrijkste, de manier waarop komt daarna pas.
Nee bij ajax moet het mooi zijn en 4-3-3 en aanvallend en dan ook nog winnen met minimaal 3 goals verschil ..anders begint het pauper weer te janken . Die tijden zijn geweest en niet alleen voor Ajax maar ook voor andere competities in Europa.
pi_52417822
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedanken Zitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:46:37 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417837
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Blijk maar weer uit het feit dat de zogenaamde namen uit het befaamde schaduwelftal, allen al bedanken Zitten we weer met B-keuzes opgescheept straks.
Zeker na gisteren vertikken ze het helemaal. Beter voor meer poen in Spanje UEFA spelen lijkt me.
Get woke, go broke!
pi_52417881
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Volgens mij was De mul diegene met de meeste assists vorig seizoen. Daarnaast heeft hij een betere techniek, een betere voorzet, kan hij met de bal bij zich ook een man voorbij en combineert hj beter.
Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...

Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.

Echter Colin is een regelrechte verzwakking van de selectie. Boakye was immers minimaal even goed, jonger en beschikte dus over meer potentieel dan Colin. Tevens speelde Boakye 1,5 jaar geleden tegen PSV een dijk van een bekerfinale.

Kennedy is een uitstekende aankoop, prima creatieve speler die een Europese subtop speler kan worden met een meerwaarde in de Eredivisie. Delorge is een pure back-up speler voor Gabri, niks mis mee.

Suárez is een goede dribbelaar en kan het niveau zeker aan, alleen nog ongelukkig in de afronding, maar wat wil je met zo'n voorbereiding op zo'n belangrijke wedstrijd...

Belangrijk is dat er nog een creatieve linkspoot aan de selectie wordt toegevoegd (Mitea heeft het niveau niet in zich, zeker niet op een heel seizoen en Leonardo is een geniale maar wisselvallige egoïst) en een absolute topper voor de nummer 10 positie.

Geen kwalificatie voor de CL is trouwens een doodssteek voor Ajax, want dan moet de 50 miljoen voor een groot deel het verlies van het missen van de verwachte CL-inkomsten dekken en zullen de echte toppers sowieso niet voor Ajax kiezen.
pi_52417942
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan heb ik trouwens liever geen aankoop dan bv Engelaar voor 12miljoen. Zet dan Suarez daar maar neer of Bakir of Sarpong of Manu als die fit is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:50:24 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417947
Ajax wil oogsten na CL-plaatsing, zodat meer spelers naar Ajax willen komen. Maar wat gebeurt er als we CL niet halen? Heeft men daar überhaupt bij nagedacht of werd Slavia Praag zó erg onderschat, dat dat niet eens ter sprake is gekomen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52417953
El Ahmadi misschien een optie ??
pi_52417961
De frustratie zie je ook in het spel van Heitinga..
Ajax moet de rust vinden, en alle koppen in dezelfde richting krijgen, dan ben je al een heel eind.
Maar het geneuzel van die transfers en mogelijke nieuwe aankopen leverd stress.
Dat dit ajax niet loopt is 100% de schuld van HtC en van Geel.

ff serieus, zou van Gaal geen optie zijn als trainer?
Ik wil hem niet kwijt, maar ben benieuwd hoe jullie hem zien
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52417986
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax wil oogsten na CL-plaatsing, zodat meer spelers naar Ajax willen komen. Maar wat gebeurt er als we CL niet halen? Heeft men daar überhaupt bij nagedacht of werd Slavia Praag zó erg onderschat, dat dat niet eens ter sprake is gekomen?
Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.
Maar als ze pas willen gaan oogsten met spelers als ze zeker van de CL zijn, dan is dat wel erg kort dag voor de transferdeadline.
pi_52418006
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:50 schreef fuckbuddy het volgende:
De frustratie zie je ook in het spel van Heitinga..
Ajax moet de rust vinden, en alle koppen in dezelfde richting krijgen, dan ben je al een heel eind.
Maar het geneuzel van die transfers en mogelijke nieuwe aankopen leverd stress.
Dat dit ajax niet loopt is 100% de schuld van HtC en van Geel.

ff serieus, zou van Gaal geen optie zijn als trainer?
Ik wil hem niet kwijt, maar ben benieuwd hoe jullie hem zien
Van Gaal mag van mij altijd terug komen.
pi_52418009
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zag Sinterklaas gisteren in vak 121
ik zag sinterklaas op het veld
Hoop doet voetballen
pi_52418010
Van Gaal is wmb altijd welkom, maar die zie ik niet weggaan bij AZ.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52418067
Ik zie ten Cate echt niet tussentijds vertrekken hoor.. Eerst maar ens afwachten wat er gaat gebeuren in t de competitie en over 2 weken..
pi_52418073
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat ze na het debacle van vorige jaar, niet weer die onderschattings-fout hebben gemaakt.
Maar als ze pas willen gaan oogsten met spelers als ze zeker van de CL zijn, dan is dat wel erg kort dag voor de transferdeadline.
Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52418086
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:52 schreef Suijk het volgende:
Van Gaal is wmb altijd welkom, maar die zie ik niet weggaan bij AZ.
Ajax is zijn club toch?
pi_52418087
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:

[..]

Tuurlijk. Met vijf assists? Sneijder was natuurlijk de grootste aangever! Maar die is zoals bekend Madridista geworden...

Rommedahl is een verbetering ten opzichte van De Mul, vanwege zijn snelheid, fysiek, loopvermogen en ervaring.

Echter Colin ...
Kennedy ..
Suárez is een goede dribbelaar ..
Belangrijk is dat er nog ..
Geen kwalificatie voor de CL ..
allemaal 100% eens mee!
Hoop doet voetballen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:55:01 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418102
Of het onderschatting was is lastig te zeggen, maar het leek er wel weer op ja. Er was geen echte vechtlust te vinden.

Onbegrijpelijk voor een ploeg die nog niets heeft laten zien. Das het probleem denk ik ook, zodra "ze" bij Ajax spelen hebben ze het gemaakt, zijn ze de beste, onoverwinnelijk!
Get woke, go broke!
pi_52418103
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik denk dat de spelers (nieuwe aankopen) zelf eerst willen zien of er CL garantie is bij Ajax.
Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
pi_52418108
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Grote kans, maar het is wel een risico voor Ajax om daar op te gokken. Maar logisch dat de topspelers dat eerst wel bevestigd willen zien worden.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:05 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418141
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dan hoef ik zulke spelers geen eens bij Ajax te zien. Bij Ajax wil je spelen omdat het Ajax is, niet omdat je in de CL kunt spelen.
Mooi ideaal, maar volkomen onrealistisch anno 2007 natuurlijk.
Get woke, go broke!
pi_52418145
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Of het onderschatting was is lastig te zeggen, maar het leek er wel weer op ja. Er was geen echte vechtlust te vinden.

Onbegrijpelijk voor een ploeg die nog niets heeft laten zien. Das het probleem denk ik ook, zodra "ze" bij Ajax spelen hebben ze het gemaakt, zijn ze de beste, onoverwinnelijk!
Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
pi_52418172
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

That's business baby!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:57:25 #275
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52418178
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef MarkvE het volgende:

[..]

8 assists. Alleen Sneijder had er idd meer. Rommedahl is idd sneller, maar De Mul was ook behoorlijk snel. Qua fysiek en loopvermogen vind ik ze niet veel verschillen. Ervaring, alhoewel dat ook maar weinig zegt, heeft hij idd meer maar De Mul heeft op het technische vlak veel en veel meer kwaliteiten.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:58:34 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418214
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Onderschattig is onzin.. Ajax heeft gewoon altijd al moeite gehad met stugge fysieke verdedigende tegenstanders.. Kijk maar naar het verleden.. het is echt niet iets van de laatste paar jaren..
Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Get woke, go broke!
pi_52418227
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Maar je ziet ook angst in de ploeg. Ze spelen niet om de CL te halen, nee ze spelen om niet te verliezen. En door die benadering ga je de fout in.
pi_52418229
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Misschien, maar waar was de vechtlust? Het moest allemaal weer met hakjes, laffe passjes, tikjes breed. Het zou allemaal wel goedkomen, zo liepen ze op het veld.
Met Urby voorop.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52418268
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat heeft wat mij betreft niets met vechtlust te maken, want die was er wel.. maar de rust was er niet.. het inzicht was er niet.. de sturing was er niet.. het spel was te gespannen.. te onzeker.. straalde geen bravoure uit..

dat we geen geluk hadden wil ik niet in de mond nemen..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:01:31 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52418314
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Met Urby voorop.
Dat was echt schandalig ja. Die bal langs de zijlijn die hij zo uit liet lopen onder zijn voet, echt ik moest bijna janken.....

En zo win je dus gewoon nooit van een fysieke ploeg. En trouwens, Slavia stond bij tijd en wijle nog best aardig te ballen, redelijke combinaties ook. En slim, heel geslepen voetballers, rollen bij elke overtreding, zelf uitdelen en niet mekkeren bij een vrije trap tegen.

Ajax is ook vaak zo dom, zo naief en makkelijk op te naaien...
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')