abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:09:44 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52416816
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Co mag NOOIT meer naar Ajax komen.
Waarom niet dan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52416918
Dan wordt t Rijkaard
of Foppe
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52416927
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Een aankoop kan zeker niet mee doen met de return wedstrijd in praag of wel?
Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
pi_52416943
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef amsterdammertje113 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Maar vandaag zou de nieuwe speler bekend worden. Dus is het afwachten vandaag.
Ach, ik geloof niet meer in die fabeltjes.
Sneijder zou ook niet meer weggaan
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:14 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52416965
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Longmen het volgende:
Dan wordt t Rijkaard
of Foppe
Rijkaard wilt even ons aller Ajax coachen terwijl hij een team als Barcelona ter beschikking heeft, en het grote geld ?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52416967
quote:

[..]

Er werd inderdaad naar gestreefd om vandaag sowieso een aankoop te presenteren. Maar wellicht was het die Defour of Riera geweest, en die hebben inmiddels al bedankt
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:19 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52416971
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?

De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52416987
Ben benieuwd hoe het zondag gaat en hoe ze deze dreun een beetje gaan verwerken
Bloed, zweet en tranen!
pi_52417009
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 07:25 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Nieuwsbericht

Ga terug naar het nieuwsoverzicht.

14-08-2007 De waarheid!

Onderstaand stuk staat op dapprestrijders.nl:

Geweldig nieuws voor die kleine man. Real Madrid is een grote club met een veel grotere salarisstrook dan hij ooit bij Ajax zal krijgen. Hij komt in een mooie competitie te spelen tegen clubs als Espanyol, Atletico Madrid, Valencia, Villareal en Barcelona. Daar kunnen RKC, FC Groningen en VVV natuurlijk niet tegen op, maar hoe zit het dan met die rust? En met die belofte nog een jaar te blijven en het door Maarten Fontein en Henk ten Cate beloofde kampioenschap met Sneijder aan het roer???

Nee, wij krijgen weer een brief met mooie woorden en mogen in mei aftikken voor het nieuwe jaar. Je betaalt trouw je seizoenkaart omdat je weet dat smaakmakers als Sneijder en Babel wat extra's kunnen brengen. Datgene waarvoor je naar het stadion komt ook al speelt Ajax nog zo slecht!

Het zou goed zijn als de betaling van de seizoenkaart synchroon gaat lopen met de sluiting van de transfermarkt. Dan weet je tenminste waarvoor je betaald hebt en wat je kunt verwachten. Nu is het elk jaar een nieuwe verhoging met een andere smoes en aan het eind krijg je niet waarvoor je betaald hebt omdat onze financieel directeur nog gaten uit het verleden moet dichten met de verkoop van onze smaakmakers.

De AFC Ajax is niet meer wat het was, de NV Ajax drukt steeds meer zijn stempel op ons aller Ajax. Voor de supporters ligt het anders: want de echte AFC AJAX zit in ons hart. Het is onze liefde, vergeet dat niet.

Dit is een duidelijke tekst die eerder was te lezen op dappere strijders. Misschien moeten we dit eens gaan kenbaar maken bij bestuur want zoals het gisteren ook weer was is het te triest voor woorden.
Zeiksnollen ook!
pi_52417063
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Rijkaard wilt even ons aller Ajax coachen terwijl hij een team als Barcelona ter beschikking heeft, en het grote geld ?
Frank zal wel een keer weggaan daar, denk je ook niet?
pi_52417070
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Alleen word ik een beetje moet van die trainerswissels. Wat maakt Ajax toch zo'n lastige ploeg om te trainen?

De druk is hoog, dat is een feit. Maar iemand die een beetje een opstelling kan maken en ingrijpen tijdens een wedstrijd hebben we al jaren niet meer gehad.
Iedere coach wordt gedwongen in het Ajax systeem te spelen.. Dat vergt aanpassingen van de coach en een hele andere kijk op voetbal van de coach . Laat je zo'n coach vrij dan kan hij op zijn top renderen.
pi_52417072
Ik denk dat Ajax bewust buiten de media om een speler probeert te zoeken. Dus ga ik er vanuit dat vandaag iemand wordt gepresenteerd. Dat betekent wel dat hij waarschijnlijk niet mee zal doen in 1ste competitiewedstrijd en zeker niet in 2e ronde CL. Maar ja misschien worden we wel voor de gek gehouden door Ajax en krijgen we helemaal geen speler meer omdat ze de selectie goed genoeg vinden.
pi_52417081
quote:

[..]

En dat basseer je op die "betrouwbare" bron?
pi_52417083
Als we weer de CL mislopen moeten er gewoon koppen rollen, zo simpel is het. Ten Cate doet het tot nu toe nog minder dan Blind, en dat met veel beter spelersmateriaal.

En alsjeblieft geen Van Basten zeg...
pi_52417108
Het is inderdaad ook de schuld van Ten Cate. Ook al kun je je als coach beroepen op de gemiste kansen, dan nog moet je er wat aan kunnen doen. En dat kan hij dus blijkbaar niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52417116
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef devv05 het volgende:
Als we weer de CL mislopen moeten er gewoon koppen rollen, zo simpel is het. Ten Cate doet het tot nu toe nog minder dan Blind, en dat met veel beter spelersmateriaal.

En alsjeblieft geen Van Basten zeg...
Minder dan Blind?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:20:05 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417119
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zeiksnollen ook!
Mwah er zit wel iets in. Niet zozeer mbt die seizoenskaarten hoor.

Maar je gaat als trainer aan het werk met een ploeg in de voorbereiding en 2 dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar valt er toch weer iemand weg, daar gaat je plan en opstelling etc waar je weken mee oefent.

De tranfer periode moet gewoon minstens 2 weken voor de eerste belangrijke wedstrijden dicht zijn. Op deze manier zouden we zelfs nu nog spelers kwijt kunnen raken.
Get woke, go broke!
pi_52417121
Ow nee, die zitten dus volgend jaar bij ons...

toch?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52417127
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax

Adriaanse
Blind
Koeman
Mwoah. Het seizoen met Blind was er niet één om in te lijsten, maar Blind blijft een van mijn favoriete Ajacieden allertijden. Ik zong dan ook luidkeels mee met het 'Danny Blind is een echte Ajacied' in zijn laatste wedstrijden als trainer in de ArenA.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52417134
Als dit zooitje een beetje op elkaar ingespeeld gaat raken, zie ik het nog wel wat worden. Suarez speelde gewoon goed na 3 trainingen, alleen wat ongelukkig en je ziet dat ze soms elkaar nog niet begrijpen.

En wat me soms opvalt is dat niemand zich aanbiedt, alsof ze bang voor de bal zijn, bang om een fout te maken. Dat MOET er echt uit, want zo kan je niet het positiespel spelen wat Ajax wil.

Verder moeten we ASAP die 10 halen zodat we kunnen beginnen met het op elkaar ingespeeld kunnen raken process. Als die durf, snelheid, inzicht en een goede steekbal en hopelijk een (kleine) passeerbeweging heeft dan zie ik het weer positief in.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:20:56 #221
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52417143
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

http://www.depers.nl/spor(...)transferperiode.html
Dit zal de bron wel zijn.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52417198
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Iedereen die aan het roer heeft gestaan lijkt wel uitgekotst te worden bij Ajax

Adriaanse
Blind
Koeman
Ongelooflijk als Blind wordt uitgekotst. Drie Europese prijzen, een wereldbeker, met een kutselectie de CL-playoffs halen, CL zelf halen, de beker winnen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52417209
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik basseer dat op niet op bronnen. Ze hebben zelf aangegeven om te streven naar een aankoop voor het weekend. Ze hebben ook aangegeven dat er mogelijk donderdag al een presentatie is. Dus wie weet. En misschien gebeurt het niet. Nou dan niet.
pi_52417226
Volgens mij wordt Blind ook niet uitgekotst. In ieder geval niet door mij, hij werd gewoon iets te snel voor de leeuwen geworpen.
pi_52417232
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:

Ajax is de moeilijkste ploeg om te leiden, ze MOETEN kampioen worden, er is een systeem dat vroeger succesvol was dat nu gespeeld MOET worden, er MOET jeugd doorstromen en er MOET Champion's League afgedwongen worden en er MOETEN spelers verkocht worden om de club gezond te houden. Het woord tussenjaar bestaat eigenlijk niet, maar door deze doelstellingen krijg je uiteraard een heel groot spanningsveld en kun je nooit overal aan voldoen.

Colin had m.i. gisteren 1 goede actie, die sliding in het strafschopgebied toen Slavia even gevaarlijk werd. Verder zie ik het toch ook nog wel positief in. Ajax presteert in uitwedstrijden over het algemeen echt niet minder dan thuis. Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52417245
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ongelooflijk als Blind wordt uitgekotst. Drie Europese prijzen, een wereldbeker, met een kutselectie de CL-playoffs halen, CL zelf halen, de beker winnen .
Het was dan ook weer een loze conclusie van fuckbuddy. Niemand hier kotst Danny Blind uit.
In Southern Sun
pi_52417255
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef TheJanitor het volgende:

En wat me soms opvalt is dat niemand zich aanbiedt, alsof ze bang voor de bal zijn, bang om een fout te maken. Dat MOET er echt uit, want zo kan je niet het positiespel spelen wat Ajax wil.
Viel mij ook op inderdaad.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:25:02 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417257
Ja, geef de ArenA ook nog ff de schuld .
Get woke, go broke!
pi_52417281
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
Dat krijg je als het stadion in zulke belangrijke wedstrijden half is gevuld en het publiek er pas na de gemiste strafschop (na een uur) erachter gaat staan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:27:53 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52417319
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat krijg je als het stadion in zulke belangrijke wedstrijden half is gevuld en het publiek er pas na de gemiste strafschop (na een uur) erachter gaat staan.
Alsof het stadion daar iets aan kan doen. .

Ajax moet verdomme eens wat coulanter naar de supporters worden inmiddels na jaren wanbeleid en vrijwel prijsloze jaren.

Waarom moet je als seizoenskaart houder verdomme betalen voor een voorronde wedstrijd, een gegeven dat Ajax volgens de doelstelling NOOIT zou moeten spelen, want we zouden kampioen moeten zijn!

CL zelf ok, maar die kutterige voorronde moet gewoon gratis zijn....
Get woke, go broke!
pi_52417340
Iedereen klaagt dan wel om Ten Cate maar om in 1 seizoen te groeien van een 5e plek naar niet kampioen op 1 doelpunt is wel een goede prestatie.
Built for Speed
pi_52417350
quote:
Jonge Ajacieden leren veel van Olaf Lindenbergh

Bijna twee weken was hij in Maleisië, maar Nathaniel Will kwam met de A1 met lege handen terug van het G14 toernooi. Twee keer nipt verloren en slechts een keer gelijkgespeeld. Ze moeten nog veel leren. Van Olaf Lindenbergh bijvoorbeeld, die nu regelmatig met Jong Ajax meespeelt en traint. “Hij is een voorbeeld voor ons.”

Nathaniel Will is een echte Ajacied. Klein, taai, geestdriftig en gepassioneerd. Hij is nog A-junior, maar staat toch al op de officiële selectiefoto van Jong Ajax. Hij zal dit komende seizoen zijn wedstrijden meepikken bij de beloftes van Adrie Koster en Aron Winter, maar daarnaast ook gewoon meedraaien in de A1 van Sonny Silooy. Met die laatste verloor hij het G14 toernooi, de Champions Youth Cup. In de openingswedstrijd tegen Arsenal bleef het 0-0 en van AC Milan en Flamengo werd beide keren net aan met 1-0 verloren. “Het was een leerzaam toernooi”, noemde trainer Silooy het toernooi voor zijn A1 op ajax.nl samen. “We hebben ons gemeten met de beste ploegen van de wereld. En daaruit blijkt dat we nog niet bij de internationale top horen. We moeten nog twee kleine stapjes omhoog maken.” Behalve bij de A1 speelt Nathaniel dus ook bij Jong Ajax, waar hij het erg naar zijn zin heeft. “Het is heel leuk bij Jong Ajax. We hebben een hele jonge ploeg en dat gaat heel goed samen. Iedereen kent elkaar al en het is ook wel een vriendenploeg. Je voetbalt niet alleen met elkaar.”

Tweedejaars Jong Ajacieden vinden zich over het algemeen ‘te goed’ voor het beloftenelftal. Dat was vorig jaar zo en zeker twee jaar geleden. Daar lijkt nu geen sprake van te zijn. Iedereen lijkt nog even gemotiveerd om het eerste te halen. “Juist de jongens die er al wat langer zitten,” legt Will uit, “willen zich juist bewijzen. Dat merk ik bij deze jongens heel erg. Ze leren ook een heleboel aan die jonge spelers. Ze leren de A-junioren heel veel en ik merk ook dat ze echt willen. Ze willen hun kansen grijpen die ze nog hebben. Het is bij Jong Ajax wel een stuk zwaarder dan de A1. We trainen bijna elke dag twee keer en dan ook nog intensiever. Je merkt echt dat je klaargestoomd wordt voor het eerste.” Is dat niet het doel van ieder Ajax-talent? “Jawel, maar het is wel heel pittig. Daar leer je ook weer van.” Van welke medespeler leert hij veel? Het blijft lang stil. “Van Olaf Lindenbergh”, zegt hij uiteindelijk. “Daar kan je een heleboel van leren. Hij is een leider. Hij brengt ook het coachen over op de jongens. Hij heeft al heel veel meegemaakt en het is een goeie voetballer.” Sinds kort is Olaf officieel door Henk ten Cate teruggezet naar Jong Ajax. Omdat de Purmerender het niveau van het eerste niet meer aan zou kunnen. “Het is heel jammer voor hem, maar ik denk dat hij Jong Ajax een heleboel dingen bij kan brengen. Hij is de leidinggevende achterin. Hij coacht veel en als hij voetbalt, is dat gewoon goed om naar te kijken. Hij is een voorbeeld voor me.”

Vorig jaar speelde Nathaniel als linksachter, maar dit jaar richt hij zich op dezelfde positie aan de rechterkant. “Het liefst speel ik op het middenveld”, zegt hij eerlijk. “Maar als Ajax zegt dat daar de meeste kansen liggen en ik zover mogelijk wil komen, dan ja, als Ajax dat zo zegt, dan zal dat wel waar zijn.” Het klinkt alsof hij tegen heug en meug opgeleid wordt voor een positie waar hij liever niet speelt. Net als Murat Yildirim, die vorig seizoen rechtsachter stond, maar eigenlijk veel beter tot zijn recht komt op het middenveld. Doordat Will mee was naar Maleisië speelde Yildirim weer rechtsachter; krampachtig in al zijn tekortkomingen, maar wel heel hard werkend. Toch lijkt de kleine Amsterdammer beter tot zijn recht te komen. “Het is best een lastige positie en niet een plek waar je heel graag wil spelen als je het liever niet hebt. Ik ben daar ook niet voor gescout. Maar goed, als daar je kansen liggen, dan moet je gewoon die kansen grijpen. Ik wil zover mogelijk komen. Ik vind het geen vervelende plek, maar soms zul je lastige wedstrijden hebben met een buitenspeler die een stuk sterker is. Dat is lastig.” Over de kansen van Jong Ajax is Nathaniel wat voorzichtig. “We hebben een wel heel jonge ploeg. Ik weet niet of we wel constant kunnen presteren, maar ik denk wel dat we om het kampioenschap kunnen meedoen. Want we hebben wel veel jonge jongens met talent. Ik denk dat we zeker een kans maken kampioen te worden!”
pi_52417351
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij wordt Blind ook niet uitgekotst. In ieder geval niet door mij, hij werd gewoon iets te snel voor de leeuwen geworpen.
Exact
pi_52417365
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef Longmen het volgende:

[..]

Minder dan Blind?
Niet beter in ieder geval. En als je dan naar de spelers kijkt waar Blind de beschikking over had en Ten Cate...

Die van der Zee hebben we trouwens dus ook geen bal aan, waar blijven die talentjes dan? Die moet toch nog wel wat leuke namen in zijn achterhoofd hebben van zijn psv-tijd? Waarom nu elke keer kijken naar Spanje naar spelers die daar op de tweede lijn zijn belandt? Wat hebben wij voor waardeloos scoutingsysteem en waarom kunnen clubs als psv, Heerenveen en Groningen wel leuke goedkope spelers uit het buitenland aantrekken?

Waarom niet op tijd een vervanger voor Sneijder halen (Defour wilde wel) als iedereen een maand geleden al weet dat ie weggaat. Waarom Colin halen? Is toch duidelijk geen Ajax-materiaal, dat was in de eerste wedstrijd dat hij meespeelde al duidelijk. Waarom geen backup voor Huntelaar? Die jongen is zwaar uit vorm en wat als ie geblesseerd raakt? Je hebt Suarez nog, die misbruikt wordt op linksbuiten, maar daar heb je verder ook nauwelijks alternatieven. Waarom Emanuelson weer linksback zetten? Die jongen kostte ons vorig jaar al mede de CL, nu was het weer een drama. Waarom Sarpong brengen als linksbuiten en de falende Huntelaar laten staan? Waarom Huntelaar uberhaupt die penalty laten nemen? En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Maar gelukkig hebben we wel nog 35 miljoen op de bank. Er rust een vloek op Ajax sinds we in die kut Arena zitten Het is al jaren elk fucking seizoen hetzelfde, het draait alleen nog maar om het geld.
pi_52417367
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah er zit wel iets in. Niet zozeer mbt die seizoenskaarten hoor.

Maar je gaat als trainer aan het werk met een ploeg in de voorbereiding en 2 dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar valt er toch weer iemand weg, daar gaat je plan en opstelling etc waar je weken mee oefent.

De tranfer periode moet gewoon minstens 2 weken voor de eerste belangrijke wedstrijden dicht zijn. Op deze manier zouden we zelfs nu nog spelers kwijt kunnen raken.
Ik vond het persoonlijk niet eens zo slecht gister zonder de normale schakel in de as. Dat doelpunt is de onervarenheid van Collin.. dat mag ie never nooit doen en dat zal hem denk ik ook wel verteld worden.

Wat ze zeuren over het weg gaan van Sneijder en babel.. Babel vond ik wel opleven maar weinig rendement hebben. Suarez vind ik een waardige vervanger die minstens zo goed kan zijn. En als je voor die spelers zo veel geld kan halen en er goede dingen mee doet... Ik denk dat van Geel ook liever had gehad dat Sneijder niet weg ging of veel erder voor dat bedrag weg ging.
pi_52417396
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact
Blind werd door geen enkele supporter van Ajax uitgekotst volgens mij. Het was alleen duidelijk dat het bestuur iemand anders wilde.
pi_52417469
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou... Dat laatste heb ik niet zo ervaren hoor. Het was niet al te best qua sfeer, maar om nou te zeggen dat we er toen pas achter gingen staan gaat me ook weer wat te ver...
In Southern Sun
pi_52417472
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk niet eens zo slecht gister zonder de normale schakel in de as. Dat doelpunt is de onervarenheid van Collin.. dat mag ie never nooit doen en dat zal hem denk ik ook wel verteld worden.
Voor een 26-jarige vind ik het schandalig als hij dat nu nog niet weet.
That's all folks!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:33:45 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417486
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef devv05 het volgende:

Er rust een vloek op Ajax sinds we in die kut Arena zitten
Er rust een vloek op Ajax sinds we een bedrijf zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52417488
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ajax is de moeilijkste ploeg om te leiden, ze MOETEN kampioen worden, er is een systeem dat vroeger succesvol was dat nu gespeeld MOET worden, er MOET jeugd doorstromen en er MOET Champion's League afgedwongen worden en er MOETEN spelers verkocht worden om de club gezond te houden. Het woord tussenjaar bestaat eigenlijk niet, maar door deze doelstellingen krijg je uiteraard een heel groot spanningsveld en kun je nooit overal aan voldoen.

Colin had m.i. gisteren 1 goede actie, die sliding in het strafschopgebied toen Slavia even gevaarlijk werd. Verder zie ik het toch ook nog wel positief in. Ajax presteert in uitwedstrijden over het algemeen echt niet minder dan thuis. Het spelen in onze mooie betonnen kist lijkt ook niet echt mee te werken om tot goede prestaties te komen.
Ik vind de belemmering van de geest van de trainer ook een groot dillema worden . Een coach moet totale vrijheid krijgen in hoe en waarmee die wil spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')